Seksitreffit.dating

Anonyymi-ap

Onko seksitreffit.dating oikeita, suomalaisia naisia oleva sivusto? Kannattaako sinne laittaa rahaa treffien sopimisen takia? Yleensä tuollaiset ovat olleet pelkkää miesten rahastusta.

9

6091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet varmaan superkomea? Palstaprinssit toitottavat että vVAIN mallimiehet etsivät seksiseuraa. Ja että KAIKKI mallimiehet ovat pelkän seksin perässä. KUKAAN tavis ei etsi vain seksiä.

      • Anonyymi

        Palstaprinssit eli kiltit kunnolliset tavikset puhuvat koko ajan seksistä ja naisten ulkonäöstä, mutta eivät he ole seksin perässä eivätkä etsi pelkkää seksiä. Ei ollenkaan! He puhuvat noista kahdesta asiasta juuri siksi etteivät nuo asiat merkitse heille mitään.

        He eivät ole ollenkaan ulkonäkökeskeisiä, kuten naiset. Tosin palstaprinssit kiinnittävät ihmisissä huomiota ensimmäiseksi tämän ulkonäköön. Lihavuus on naisessa heidän mielestään paha vika, mutta ei se sitä tarkoita että he kiinnittävät naisessa huomiota vain ulkonäköön. Todisteeksi siitä että he eivät ole ulkonäkökeskeisiä he pyyhkivät jokaisen naisen Tinderissä oikealle. Ja totuushan on että vaikka he eivät halua naisilta pelkkää seksiä (eivät tietenkään, vain mallimiehet etsivät pelkkää seksiä!) niin he kuitenkin toivovat seksiseuraa, eikä haittaa vaikka nainen ei olisi nätti. Saa olla rumakin, koska onhan rumalla naisellakin pimpero.

        Mutta tietenkään tämä ei tarkoita että palstaprinssit ovat kiinnostuneita vain siitä pimperosta! Eitietenkään eikä missään nimessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaprinssit eli kiltit kunnolliset tavikset puhuvat koko ajan seksistä ja naisten ulkonäöstä, mutta eivät he ole seksin perässä eivätkä etsi pelkkää seksiä. Ei ollenkaan! He puhuvat noista kahdesta asiasta juuri siksi etteivät nuo asiat merkitse heille mitään.

        He eivät ole ollenkaan ulkonäkökeskeisiä, kuten naiset. Tosin palstaprinssit kiinnittävät ihmisissä huomiota ensimmäiseksi tämän ulkonäköön. Lihavuus on naisessa heidän mielestään paha vika, mutta ei se sitä tarkoita että he kiinnittävät naisessa huomiota vain ulkonäköön. Todisteeksi siitä että he eivät ole ulkonäkökeskeisiä he pyyhkivät jokaisen naisen Tinderissä oikealle. Ja totuushan on että vaikka he eivät halua naisilta pelkkää seksiä (eivät tietenkään, vain mallimiehet etsivät pelkkää seksiä!) niin he kuitenkin toivovat seksiseuraa, eikä haittaa vaikka nainen ei olisi nätti. Saa olla rumakin, koska onhan rumalla naisellakin pimpero.

        Mutta tietenkään tämä ei tarkoita että palstaprinssit ovat kiinnostuneita vain siitä pimperosta! Eitietenkään eikä missään nimessä!

        Niin siis olisinkin vain ollut kommentointia vailla kyseisestä sovelluksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis olisinkin vain ollut kommentointia vailla kyseisestä sovelluksesta.

        Kyllä, henosti mainostit roskapalvelua, joka on tasan samaa sarjaa kuin kaikki muutkin ja sisältää samaa roskaa kuin kaikki muutkin vastaavat roskapalvelut.


    • Anonyymi

      Dating pelkkää rahastusta

    • Anonyymi

      Ei kannata laittaa rahaa. Ei sieltä mitään pillua saa, joku huijari vain vie rahat 😳

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikö tämä ole rikollista toimintaa?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe