Paavali oli ENNEN seurakunnan vainooja.

Anonyymi-ap

MUTTA Jeesus pelasti hänet ja lähetti palvelukseensa.
Perkele yrittää tämänkin TOTUUDEN vääntää päinvastaiseksi ja valheeksi.
Perkele ja sen kätyrit heitetään kuitenkin lopuksi tulijärveen.

12

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saulus oli normaali juutalainen, joka vainosi niitä, jotka eivät vietä sapattia. Ja sinällään jännää kun Saulus kuuli Jeesuksen äänen, Jeesus sanoi, että miksi vainot minua? Ei että miksi uskovia, vaan sen mitä hän oli tehnyt uskoville, hän oli tehnyt Jeesukselle.

      • Anonyymi

        Ei se varsinaisesti jännäämään ole. Ihan totuuden mukaista se on.

        Matt 25:40

        Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.’


    • Anonyymi

      Se on just näin.

    • Anonyymi

      Sitä on Paavalin vihamiesten hirvittävän mahdotonta ymmärtää.

    • Anonyymi

      Teuvo on tämän palstan herjaaja.

      Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

      VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
      • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

      VALEHTELU:
      • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

      RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
      • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

      JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
      • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


      JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
      • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

      AVIORIKOS (tahallinen)
      • = omat todistukset netissä…

      ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
      • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
      ( 25.06.2021 21:12)


      Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
      ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.

    • Anonyymi

      Svenkska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet"

      Eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu.

      Paavali oli luonteeltaan Jesuiitta.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

      • Anonyymi

        Pelkästään Paavalin väitteisiin ei kannata autuuttaan rakentaa, vaan pitää lukea Jeesuksen ja oikeiden Karitsan apostoleiden puheita ja VT:n ikuisia totuuksia.

        Paavali ja Silas Beroiassa
        10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
        11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

        sanan vastaanottaminen ei tarkoita mitään uskoontuloa, vaan asioiden tutkimista ja vertaamista VT:n kirjoituksiin.
        Mikäli uudet opit ovat ristiriitaisia Jumalan aikaisemman ilmoituksen kanssa, niin sellaiset uudet opit pitää hylätä, vaikka niitä olisi tuomassa joku kuuluisa saarnamies.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Paavali ei tehnyt mitään todellista parannusta, vaan jatkoi synnin tekoa ja valehtelmista.

      Nyt vaan keksi laittaa syyn omista synneistään kuolleen Aadamin syyksi ja epämääräisten lihojen syyksi. Ei ne lihan mitään ajattele.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      Room. 7:20

      Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan ihmisessä on joko Pyhä Henki tai sitten se syntiä tekevä paha henki.
        Mutta eivät molemmat yhtä aikaa.

        Saulilla ja Sauluksella oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan ihmisessä on joko Pyhä Henki tai sitten se syntiä tekevä paha henki.
        Mutta eivät molemmat yhtä aikaa.

        Saulilla ja Sauluksella oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        2. Kor. 12:7

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 12:7

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole samasssa ihmisessä yhtä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole samasssa ihmisessä yhtä aikaa.

        Pyhä Henki on hienotunteinen henki, sitä kuvataan Kyyhkyseksi.
        Joka helposti lentää pois ihmisen päältä. Ei se ala tappelemaan Saatanan enkelien kanssa.

        Pyhä Henki ei koske syntiin, se tulee vain synneistä puhdistettuun sydämeen,
        joka on puhdas ja täysin tyhjä.

        Ei siellä sisällä sydämessä saa olla mitään ihmisen omaa uskoa vamiina.

        Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, se ei voi olla minun seuraajani.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2265
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1715
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1583
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe