Pirkka suklaassa toukkia elävinä

Anonyymi-ap

10

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa missä ja koska se toukka oli ollut. Taisi olla vain harhautus tuon jäbän agendan levittämiseksi. Vai oletko itse tuo tyyppi?

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­m­­­f­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Johan on juttua. Lähes uutta asiaa itselleni.

      Voin kyllä hyvin uskoa. Tänä päivänä voin uskoa ihan mitä tahansa. En välttämättä usko, mutta periaatteessa voin uskoa.

      Niin rikolliseksi meillä mennyt valtiojohto ja koko yhteiskunta.

      Itselläni on muuten yhtäkkiä alkanut kummallinen kurkku- tai keuhko- / ruokatorvioire, niinku kuristaa ja yskittää, koko ajan, ihan kuin siellä olisi jotain tukosta.

      Voihan se olla mahd. ihan "luonnollinenkin" sairaus, tai sitten ei.

      Söin juuri Marabou dajm-suklaalevyn. Sainkohan ruotsalaista metallijätesilppua mukana, tai mahd. muutaman jauhetun sammakon?

    • Anonyymi

      Huh. Eipä tee mieli ihan kaikkia suklaita. Anteeksi Teemu V, mutta olen juonut sammakkomerkin kaakaota, muuta ei ole kaupassa, ellei saa luomua. On pari teepurkkiakin.

    • Anonyymi

      Ottiko Teemu taas kahvia?

    • Anonyymi

      Tämä Teemu on itselleni uusi tuttavuus. Tälle foorumillekin tulin sattumalta vasta tässä talvella (pari kuukautta sitten).

      Tämä on hengeltään, toistaiseksi, rauhallisimpia foorumeita joihin olen törmännyt. Täällä ei, ainakaan itselläni, tunteet suuremmin kuohahda. Sillä tietoisella valheella eli huijauksella ja "toisella mielipiteellä", johon toinen selvästi ja todella uskoo, on eronsa.

      Olen elämässäni tottunut ihmisten erilaisiin uskoihin, uskomuksiin, aatteisiin ja mielipiteisiin ja hyväksymään ne sinällään heidän oikeuksinaan, enkä yleensä hyökkäile toista mielipidettä vastaan, vaan sallin sen. Ei ne ole minulta pois.

      Ja aina voi oppia jotain uutta, jopa nk. vihollisista. Kaikkiin, kuten maan litteyteen (johon en usko) en ota edes kantaa. En kiistele ateistien tai muun'uskoisten kanssa.

      Mitä ajattelen tuosta Teemusta? Ensikuulemalla... enpä osaa sanoa. Hän selvästi ainakin itse uskoo asiaansa. Ja... niin... saattaahan hän olla oikeassakin, vaikka näkemykset hurjia ovatkin, mutta niin on hurja tämä maailmakin. Kannattaa kunkin (ainakin hetken) kuunnella... pohtia... ja..., niin: ottaa tai jättää.

      Jotain noiden tarkoituksellisten myrkkyjen olemassaoloista eri tuotteissa olen kuullut aiemminkin. Jossain (muualla?) joku kirjoitti muist. jonkun Rothschildin naureskelleen kuinka esim. joidenkin kasvovoiteiden kautta levitetään jotain "ihmis'ikää alentavaa", tmv. ainetta / myrkkyä.

      Olen jo vuosia sitten törmännyt erääseen amerikkalaiseen nettivaikuttajaan, ortodoksimunkkiin nimeltä Brother Nathanael (Kapner). Juutalaiseksi syntynyt, mutta siitä lätkimään lähtenyt, varsin viisaalta vaikuttava ja huumorintajuinen veikkonen, kääntynyt (venäläis-!) ortodoksisuuteen. Ent. judelainen, jenkki ja ven.ortodoksi,

      Brotheria on google jonkin verran sensuroinutkin! Tämäkin video on alkuperäiseltä paikaltaan sensuroitu. Käynnistyy videon vas. yläkulmassa olevasta nuolesta:

      How The Jews Mock Jesus Christ / "Kuinka juutalaiset pilkkaavat Jeesus Kristusta":
      https://altcensored.com/watch?v=yle_qeeOIMA

      Olen itse aikoinaan tuntenut runsain määrin juutalaisia ja jo omakohtaisestikin tiedän noiden juttujen olevan taatusti tosia. Olen itsekin aikoinaan joutunut heidän, jopa rankankin rasisminsa uhriksi. Ei goj (= ei-juutalainen) ole heille koskaan ystävä, vaikka goj itse tarkoittaisikin olla.

      Miksi enempää heittää helmiään sioille?

      Yp:lle tiedoksi: en ole botti vaan (kovia kokenut) ihminen.

    • Anonyymi

      Yritin etsiä netistä tarkempaa tietoa tuosta Teemu Vehkalasta, kuka ja mikä on, muttei löydy kuin hänen videoitaan sekä sitten yleisömielipiteitä hänen mahd. mielenterveydestään.

      Muttei mitään niinku asiatietoa, kuka ja mikä tuo henkilö on.

      • Anonyymi

        Teemu on ihan terve. Mutta osuuko jossain oikeaan vai joskus väärään, on toinen kysymys. Koska löydän myös niitä juttuja, jotka voisi ensin tarkistaa. Mutta onhan katsojilla maalaisjärki mukana vai mitä. Katsoja osaa itse etsiä myös eri lähteistä tietoa, ei pelkästään Teemun lähteet. On mahdollista että joissakin suklaissa on ollut yllätys. Se ei tarkoita että kaikissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teemu on ihan terve. Mutta osuuko jossain oikeaan vai joskus väärään, on toinen kysymys. Koska löydän myös niitä juttuja, jotka voisi ensin tarkistaa. Mutta onhan katsojilla maalaisjärki mukana vai mitä. Katsoja osaa itse etsiä myös eri lähteistä tietoa, ei pelkästään Teemun lähteet. On mahdollista että joissakin suklaissa on ollut yllätys. Se ei tarkoita että kaikissa on.

        "On mahdollista että joissakin suklaissa on ollut yllätys. Se ei tarkoita että kaikissa on."

        Jo vuosikymmenet on ollut tiedossa että terveysmääritelmät sallii tietyn määrän torakoiden yms ruumiinosia per suklaakilo.

        Sitä kun ei voi kuulemma välttää.

        "the average chocolate bar contains eight insect parts. Anything less than 60 insect pieces per 100 grams of chocolate (two chocolate bars' worth) is deemed safe for consumption by the Food and Drug Administration."

        Om nom nom.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe