pesuainejäämät

Anonyymi-ap

Voiko pesuainejäämät pitkässä juoksussa aiheuttaa (rinta)syöpää? Mietin kun minulla on pyykinpesukone, joka on aivan alusta asti huuhdellut pyykim tosi huonosti, näkee kun poistovesi on tosi vaahtoista. Allergiaa ei ole silti tullut, mutta ikävä ajatus mitä tekee iholle ne jäämät pitkässä juoksussa.

10

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei poistovesi voi olla enää vaahtoista mene koneliikkeestä kysymään mikä vika siinä on , minun koneeni pesee pikapesunkin todella puhtaaksi .
      Sitten tuo pesuaineen jäämät , aika älykäs ajatus sinänsä , kun oikein ajattelee ja kun juokset ja hikoilet niin tottakai huonosti virutettu vaate jättää jotakin iholle , joten tee asialle jotain , pesukone vaihtoon että saat puhdasta kun peset. Tai sitten tarkistutat koneen jollakin jolla on enemmän niistä tietoa jos olisi jotain tulosta jossain

• Anonyymi

Joo, itse liikun ja hikoilen paljon, niin tottakai luulisi että siitä samalla imeytyy jotain iholle. -AP

• Anonyymi

Hormonaaliset tekijät vaikuttavat rintasyövän syntyyn. Varhainen kuukautisten alkamisikä lisää jonkin verran riskiä sairastua rintasyöpään, samoin myöhään alkavat vaihdevuodet. Lapsettomuus ja ensimmäinen synnytys vasta yli 30-vuotiaana kasvattavat rintasyövän riskiä. Riskiä lisää myös se, ettei ole imettänyt.

Suurimmat riskit, joihin itse voi vaikuttaa, ovat ylipaino ja alkoholi. Ne aiheuttavat yhteensä noin 16% rintasyövistä. Kaksi prosenttia
      aiheutuu vaihdevuosien hormonikorvaushoidoista. Myös nuorella iällä annettu rinnan alueen sädehoito suurentaa riskiä sairastua rintasyöpään. Lapsena tai nuorena rinnan alueelle sädehoitoa saaneille suositellaan yleensä rintojen seurantatutkimuksia. Tavallisesti seurantaan sisältyy rintojen ultraäänitutkimus, magneettitutkimus tai mammografia 1–2 vuoden välein.

• Anonyymi

A.Vähennä pesuaineen annostusta.B.Pese koneesi pesukoneen puhdistusaineella suurimmalla lämpötilalla ja psimällä ohjelmaalla.C:Tunnustele rintojasi säännöllisesti.D.jos kyhmy löytyy niin näytä sitä lääkärille.

• Anonyymi

A) Käytän jo tosi vähän pyykinpesuainetta, B) Pesen useinkin kuumalla ohjelmalla ja C) olisi kiva että sitä kyhmyä ei edes koskaan tulisi, sen verran rankkoja hoitoja siitä voi seurata, nyt kun on ihan läheltä joutunut seuraamaan. En haluaisi itse kokea milloinkaan samaa.
        -AP

• Anonyymi

aloittaja vois samalla meittiä että voiko tulla kohdunkaulan syöpä jos alushousuihin jää pesuainejäämiä

• Anonyymi

Jos tungettu liikaa pesuainetta.. yleinen tapana joillain ihmisillä..

• Anonyymi

Joissakin pesuaineissa käytetään edelleen zeoliittia (eräänlainen savi) ja sitä voi jäädä vaatteisin. Itse käytän nestemäistä pyykinpesuainetta jotta tuota ei olisi.

• Anonyymi

Kasvipohjaisten prosessoitujen siemenöljyjen käyttö korreloi ajallisesti monien sairauksien lisääntymisen kanssa myös syövät. Kannattaa katsoa Chris Knoppen pitämä luento aiheesta. Valitsemalla tekstitykset ja automaattisen käännöksen saa ymmärrettävän suomenkilelisen tekstityksen päälle.

https://www.youtube.com/watch?v=H0bRGsev4fI

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 K­­u­­­u­­m­a­t­­­ ­­t­­­y­­t­ö­­­t­ ­o­­d­o­t­t­­a­­v­­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­­n­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18313064

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      23
      2544
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      147
      2125
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1537
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1210
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      65
      1151
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      100
      1121
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      56
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1000
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      68