pesuainejäämät

Anonyymi-ap

Voiko pesuainejäämät pitkässä juoksussa aiheuttaa (rinta)syöpää? Mietin kun minulla on pyykinpesukone, joka on aivan alusta asti huuhdellut pyykim tosi huonosti, näkee kun poistovesi on tosi vaahtoista. Allergiaa ei ole silti tullut, mutta ikävä ajatus mitä tekee iholle ne jäämät pitkässä juoksussa.

10

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei poistovesi voi olla enää vaahtoista mene koneliikkeestä kysymään mikä vika siinä on , minun koneeni pesee pikapesunkin todella puhtaaksi .
      Sitten tuo pesuaineen jäämät , aika älykäs ajatus sinänsä , kun oikein ajattelee ja kun juokset ja hikoilet niin tottakai huonosti virutettu vaate jättää jotakin iholle , joten tee asialle jotain , pesukone vaihtoon että saat puhdasta kun peset. Tai sitten tarkistutat koneen jollakin jolla on enemmän niistä tietoa jos olisi jotain tulosta jossain

      • Anonyymi

        Joo, itse liikun ja hikoilen paljon, niin tottakai luulisi että siitä samalla imeytyy jotain iholle. -AP


    • Anonyymi

      Hormonaaliset tekijät vaikuttavat rintasyövän syntyyn. Varhainen kuukautisten alkamisikä lisää jonkin verran riskiä sairastua rintasyöpään, samoin myöhään alkavat vaihdevuodet. Lapsettomuus ja ensimmäinen synnytys vasta yli 30-vuotiaana kasvattavat rintasyövän riskiä. Riskiä lisää myös se, ettei ole imettänyt.

      Suurimmat riskit, joihin itse voi vaikuttaa, ovat ylipaino ja alkoholi. Ne aiheuttavat yhteensä noin 16% rintasyövistä. Kaksi prosenttia
      aiheutuu vaihdevuosien hormonikorvaushoidoista. Myös nuorella iällä annettu rinnan alueen sädehoito suurentaa riskiä sairastua rintasyöpään. Lapsena tai nuorena rinnan alueelle sädehoitoa saaneille suositellaan yleensä rintojen seurantatutkimuksia. Tavallisesti seurantaan sisältyy rintojen ultraäänitutkimus, magneettitutkimus tai mammografia 1–2 vuoden välein.

    • Anonyymi

      A.Vähennä pesuaineen annostusta.B.Pese koneesi pesukoneen puhdistusaineella suurimmalla lämpötilalla ja psimällä ohjelmaalla.C:Tunnustele rintojasi säännöllisesti.D.jos kyhmy löytyy niin näytä sitä lääkärille.

      • Anonyymi

        A) Käytän jo tosi vähän pyykinpesuainetta, B) Pesen useinkin kuumalla ohjelmalla ja C) olisi kiva että sitä kyhmyä ei edes koskaan tulisi, sen verran rankkoja hoitoja siitä voi seurata, nyt kun on ihan läheltä joutunut seuraamaan. En haluaisi itse kokea milloinkaan samaa.
        -AP


    • Anonyymi

      aloittaja vois samalla meittiä että voiko tulla kohdunkaulan syöpä jos alushousuihin jää pesuainejäämiä

    • Anonyymi

      Jos tungettu liikaa pesuainetta.. yleinen tapana joillain ihmisillä..

    • Anonyymi

      Joissakin pesuaineissa käytetään edelleen zeoliittia (eräänlainen savi) ja sitä voi jäädä vaatteisin. Itse käytän nestemäistä pyykinpesuainetta jotta tuota ei olisi.

    • Anonyymi

      Kasvipohjaisten prosessoitujen siemenöljyjen käyttö korreloi ajallisesti monien sairauksien lisääntymisen kanssa myös syövät. Kannattaa katsoa Chris Knoppen pitämä luento aiheesta. Valitsemalla tekstitykset ja automaattisen käännöksen saa ymmärrettävän suomenkilelisen tekstityksen päälle.

      https://www.youtube.com/watch?v=H0bRGsev4fI

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 K­­u­­­u­­m­a­t­­­ ­­t­­­y­­t­ö­­­t­ ­o­­d­o­t­t­­a­­v­­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­­n­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18313064

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe