Palstan visailijaisäntien ollessa estyneitä, linkitän MeNaiset-lehden lukijakerhon puolesta eilisen visan, jossa kysellään maallisia ja vähän maan ulkopuolisiakin asioita.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010291131.html
Heti eka kysymys meni väärin, vaikka väittivät että oli helppo. Harkitsen protestin jättämistä kysymyksestä. Lähden laskemaan maailman meriä.
MeNaiset, Maantieto-visa
7
336
Vastaukset
- Anonyymi
Ei alkanut päivä onnellisesti: kahvinkeitin pursui yli ja
heti kaksi ekaa kysymystä meni väärin :( siihen loppui tämä tietovisa!
kyssärit: 1. montako valtamerta on 2. montako maanosaa maapallolla on
Otan Kalevalan tiedon tuojaksi, ja aikanaan kenties "Lasken laulellen vesiiä..."Vaka vanha Väinämöinen
Laski laulellen teoreet
Tisiä keskivesiä
Laski myös valtameriä
Jotenkin eteläisen Jäämeren voi määritellä omaksi merekseen siten että siellä merivirta ja tuulet pyörit vinhaan lännestä itään. Mutta mitään pinnanmuotojen rajaamaa erillistä aluetta ei ole.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Auts, 8/13.
Muutama huti. Harmi, ettei ollut vihjeitä tarjolla. Kiva ja haastava testi. 🙂
"Tuloksesi: 11 / 13
Huippuarvosana!
Wohoo, todennäköisesti saisit maantiedon kokeesta näillä tietotaidoilla huippuarvosanan, voit siis taputtaa itseäsi antaumuksella olalle. Onneksi olkoon – tällä tuloksella kehtaa rehvastella!"
Kiitos testistä! 😁Tuloksesi: 11 / 13
Huippuarvosana!
Wohoo, todennäköisesti saisit maantiedon kokeesta näillä tietotaidoilla huippuarvosanan, voit siis taputtaa itseäsi antaumuksella olalle. Onneksi olkoon – tällä tuloksella kehtaa rehvastella!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361