Miehen katse

Anonyymi-ap

Kaipaisin tulkintaa miehen käytökseen. Hieman hankala kuvailla, koska en ennen ole niihin törmännyt. Kyseessä siis tuttava, emme kunnolla tunne.

Mies siis tekee välillä semmoisia ”yhtäkkisiä” katseita. Saattaa olla keskittynyt johonkin muuhun, mutta ilman syytä (en esim sano mitään) hän äkkiseltään nostaa tai kääntää päänsä ja aivan tuijottamalla katsoo suoraa minuun. Joskus olen lähellä 1-2m päässä ja joskus isommassa tilassa. Ainakin isossa tilassa hän selkeästi on jo havainnut missä olen, ei siis etsi katsellaan vaan pystyy suoraan katsomaan minuun.

Jotenkin häiritsee. Katse on melko syvällinen, erikoinen, aiheuttaa hämmentävän tunteen, hän ei hymyile tms, joten selkeäksi flirttailuksi en sitä tulkitse. Joudun itse katsomaan pois päin. Ahdistavaa jopa. Erityisen tästä tekee tosiaan tuo ”äkkinäinen liike”. Toki myönnän, että itsekihän häntä mutta silti tuntuu oudolle.

Onko tämä jokin tietty tapa toimia? Onko kiinnostusta vai tuijottaako hän, että mitä minä katson? Auttakaa!

11

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta ylipohdiskelu ja hanki elämä.

      • Anonyymi

        Lopeta sinäkin tämän miehen tekstien kautta kateuden kohteesi teinahtava maaalitusyritys ja hanki oma elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinäkin tämän miehen tekstien kautta kateuden kohteesi teinahtava maaalitusyritys ja hanki oma elämä

        Toisaaalta minusta tämä menee jo pitkäaikaisen psykoosin puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaaalta minusta tämä menee jo pitkäaikaisen psykoosin puolelle

        Kuten ehkä eräällä toisellakin neiti Huomiovajarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinäkin tämän miehen tekstien kautta kateuden kohteesi teinahtava maaalitusyritys ja hanki oma elämä

        Useimmiten kuvatun kaltaiset ongelmat loppuvat kun niitä ei vain ajattele ja jatkaa elämäänsä. Jos on oikeasti niin vähän tekemistä että joutuu jonkun toisen ihmisen neutraalista joskin ehkä hiukan erikoisesta - käytöksestä tekemään itsellensä aivopähkinöitä tarvitsee oikeita harrastuksia tai toimivia ihmissuhteita - tai sitten pitäisi vaan keskittyä työhön, opiskeluun tai harrastukseen missä nyt tuota on alkanutkaan päässään pyörittelemään.

        Minulla on tälläinen ongelmanratkaisukaava :

        1) Sinulla on ongelma
        2) Älä ajattele sitä
        3) Ongelma on ratkennut!

        Tämä toimii niin perkeleen hyvin että joudun välillä ulosottoon sen takia. Ei jessus, ei minun elämästäni tulisi yhtään mitään jos joutuisin pohtimaan toisten ihmisten satunnaisia eleitä ja toimia jatkuvasti, etenkään jos mitään oikeaa syytä ei ole.

        SIksi sanon : Lopeta yliajattelu, hanki elämä.


    • Anonyymi

      Itsellä oli joskus hyvin samankaltainen tilanne (vuoden kestävä) miehen kanssa ja en tiedä miten sitä oli tulkitsettava. Mielenkiinnolla jään seuraamaan keskustelua. Nainen sivusta.

      • Anonyymi

        Olitko ihastunut häneen ja kuin ahkerasti itse katselit häntä? Miten nämä katseet lopulta loppui kokonaan?

        T. Ap, joka siis myös nainen 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko ihastunut häneen ja kuin ahkerasti itse katselit häntä? Miten nämä katseet lopulta loppui kokonaan?

        T. Ap, joka siis myös nainen 😄

        Esität mies useinkin useampaa naista näissä performansseissasi- minkä takia?


    • Anonyymi

      Ehkä ihastunut. Ei uskalla hymyillä koska ei saa vastakaikua.

    • Luultavasti on ainakin viehättynyt ulkonäöstäsi, osin myös persoonastasi, niiltä osin kuin tunnette. Voisi hyvinkin olla jonkinlaista ihastumista.

    • Anonyymi

      Mielikuva: päätään keskittyneesti kääntävä velociraptor...Oisko nälkänen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe