Tatuoitu macho

Anonyymi-ap

Olen esim. yleisessä saunassa huomannut, että voimakkaastikin tatuoiduilla ”machomiehillä” on aika usein hyvännäköistä naisseuraa. Varmaan nainen tuntee olonsa turvalliseksi tuollaisen koviksen seurassa. Ja on myös oletettavaa, että homma toimii sängyssäkin ja otteet naisia miellyttää. Nämä miehet eivät ilmeisesti turhia löpise uutta etsiessä vaan menevät suoraan asiaan. Näin ollen kun nainen saa rajua seksiä niin mikä on kuherrella miehen kainalossa. Siihen asti kun mies kyllästyy ja hylkää ja etsii uutta virikettä. Sanomaa te naiset mitä hyvänsä!

4

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleisessä saunassa hehe. Aivan varmasti uskaltaudut yleiseen saunaan, mutta muuten olen samaa mieltä. Paitsi että kertakäyttökulttuuri ulottuu ihan kaikkiin sukupuoliin.

• Anonyymi

Meistä naisistakin on tosiaan moneksi. Yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta.

• Anonyymi

Ja naisetkin osaavat tuon "kyllästyy ja hylkää ja etsii uutta virikettä". Monille naisillekin miehet ovat kertakäyttöviihdettä. Usein varsinkin tuollaiset aloituksessa mainitun kaltaiset miehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja naisetkin osaavat tuon "kyllästyy ja hylkää ja etsii uutta virikettä". Monille naisillekin miehet ovat kertakäyttöviihdettä. Usein varsinkin tuollaiset aloituksessa mainitun kaltaiset miehet.

Olen varmaan liian sinisilmäinen naisten suhteen. Harva nainen (oma kokemukseni) tekee aloitteen iskemisen suhteen. Kuitenkin parinmuodostuksia tapahtuu koko ajan, missä vain ja suhteita syntyy. Pidempiä tai lyhyempiä. Sekstaillaan siellä sun täällä. Itse olen kyllästynyt perin juurin naisen puutteeseeni. Ennen en edes yrittänyt, nyt ryhdyn juttusille vieraidenkin naisten kanssa. Kukaan ei ole tyrmännyt ja se kannustaa hakua. Eilen mm. aloin jutella yhden kanssa ja oli tosi kiva tyyppi. Tein virheen, jota harmittelen kovasti vieläkin. En vienyt asiaa loppuun asti jotta olisi selvinnyt johtaako mihinkään. Eli tästä lähin johdatan keskustelun päätyyn asti jotta saan selville, tuleeko ”meistä mitään”. Vaikka ei tulisi mitään niin olen ainakin yrittänyt ja se rauhoittaa. Uskon, että tällä taktiikalla ja yrittämisellä löydän naisen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 597
      9587
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2415
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      195
      1636
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1371
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      980
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      917
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      824
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      822
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      772
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      682
    Aihe