Miksi naiset takertuvat homoihin?

Anonyymi-ap

Miksi naiset kuvittelevat, että homot haluavat olla heidän "tyttökavereitaan"? Itseäni ei homomiehenä voisi mikään kiinnostaa vähempää kuin naiset, naisten jutut, naisten seura tai huomion antaminen naisille. Eivätkö homoja hehkuttavat naiset tajua, että tunne ei todellakaan ole molemminpuolinen?

13

278

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teitä homojakin on miin kovin monenlaisia, jos nyt et sattunut tietämään. 🙂

      • Anonyymi

        Noinpa. Mä tunnen useita homoja, jotka ovat paljon naisellisempia ja puhuvat enemmän naisten juttuja kuin tuntemani naiset keskimäärin. 😀


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­­­m­f­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      No kaikki eivät ole tuota mieltä. Onneksi ♡

    • Anonyymi

      💕💕💕💕😊😊😍😍😘😘

    • Anonyymi

      Kuullostaa aloittaja ihan heteromieheltä kaikilta muilta osin, paitsi ettei halua panna.

      Ja viestikin on, ettei ymmärrä naisia.

      Tarkista nyt vielä varoiksi ootko edes homo?

      • Anonyymi

        Kyllä minä olen homomies. En vain ymmärrä, miksi minun pitäisi homouteni perusteella ymmärtää naisia. Olen kuitenkin mies, en nainen. T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Helppoa. Kerrot heille, ettei seura kiinnosta ja saat aivan varmasti olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Paskanmarjat! Kun naiselle sanoo ei, niin nainen takertuu vielä tiukemmin. Naisen psyyke ei kestä sitä, että miehen huomio ei kiinnity juuri häneen, oli sitten kyseessä heteromies tai homomies.


    • Anonyymi

      Homomiesten imagoa leimaa vahvasti naisille suunnattujen tv-sarjojen ylläpitämät stereotypiat. Olen kuullut, että tosielämän "äijähomoja" on melkoisen paljon esimerkiksi kamppailulajien harrastajissa ja rauhanturvaajissa, samoin Ranskan muukalaislegioonassa, ainakin yhden legioonalaisen kirjoittamien muistelmien mukaan.

    • Anonyymi

      Muistakaa kertoa olevanne homoja.

    • Anonyymi

      Joku paikkakunnan juoru ei riitä. Teidän pitää kertoa itse päin naamaa olevanne homoja, jotta nainen tietää.

    • Anonyymi

      Ap.ei ole aito homo. Tahtoo mustamaalata naisia ja homoja. Kuules mieluummin vaikka vesikirppu kuin sinä.💩

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe