Korkeasti kouluttautuneet

Anonyymi-ap

Minusta on alkanut tuntumaan, että ovat vähän hölmöjä. Ovat vain alhaisen itsetunnon takia kouluttautuneet esimerkiksi arkkitehdiksi tai muuhun verorahoja imeväksi turhaskkeeksi.

Mielestäni tällaisille panikoiville ja hyödyttömille trauman saaneille uhreille tulisi antaa terapiaa

Yksi hyvä terapian muoto on, kun ne laitettaisiin tekemään fyysistä ja hyödyttävää työtä. Moni arkkitehti on huokaissut helpotuksesta, kun on viimein saanut apua pahaan tilanteeseensa.

Viime vuonna jo 7000 akaatemisesti riistettyä reppanaa sai apua pahaan tilanteesensa. Heistä 6000 pääsi ihmisarvoiseen elämään.

Vaikka tähän vakavaan ongelmaan ollaankin herätty, on vielä paljon tekemistä!

9

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinkin lyhyessä kirjoituksessa onnistut etenemään "vähäisestä subjektiivisesta tunteestasi" johtopäätöksiin ja toimiin.

      Melko holtitonta?

    • Tuskin siinä mistään itsetunto-ongelmista on kyse, kun hakeutuu akateemiselle alalle opiskelemaan. Joillakin on sitä ns. lukupäätä niin hyvin ja pitävät opiskelusta, toki saattaahan siinä olla kunnianhimoa mukana myös.
      Mitä sinulla on arkkitehtejä vastaan? kyllä joku voi oikeasti kokea sen alan mielenkiintoiseksi ja maksetaankin hyvin, niin sehän on winwin.

      • Anonyymi

        Nooh. Ystäväni arkkitehti sai ylemmyydentunteen humaloituneena. Toki itsekin aavistuksen päihtyneenä en jättänyt sitä siihen 😆

        Toki hän on alallaan hyvä ja minä olen kemian alalla hyvä. Ei liene voi verrata eri aloja suoraan.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh. Ystäväni arkkitehti sai ylemmyydentunteen humaloituneena. Toki itsekin aavistuksen päihtyneenä en jättänyt sitä siihen 😆

        Toki hän on alallaan hyvä ja minä olen kemian alalla hyvä. Ei liene voi verrata eri aloja suoraan.

        >simiti<

        Puistokemistinä ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puistokemistinä ehkä.

        Sinä luuseripsk se jaksat mollata, koska omaat alhaisen älykkyyden ja et minkääntasoista huumorin aloitustskaan.

        En ihmettele yhtään, vaikka sinulla ei ole lainkaan ystäviä ja kaikki inhoavat sua.

        Omet ällöttävyydessä korkeammalla kuin kalanmaksaöljy ja krapulaoksennus.

        Hyi helvetti mikä narsistipaska voitkaan olla. Jos tulet kadulla vastaan, niin lupaan että sairaalareissu siitä tulee. Mutta ei minulle.

        Olet 🤮🤮🤮

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puistokemistinä ehkä.

        Kuole juntti, kuole. Olet täysi junttipelle. KUUOOLEEE!!!!!!!


    • Anonyymi

      Minulla se kunnianhimo ja kiinnostus lopahti. Sain kuitenkin kyhättyä tutkintoni kasaan ja hoidin kuin hoidinkin sen homman. En osaa sanoa onko se minun juttuni, siis sen alan työt. Opintoni saavat jäädä taakseni ja työelämä korvatkoon sen. Intressini on kuitenkin yhdessä asiassa mikä ei liity opiskeluuni mitenkään. Vaistoaan kannattaa silti seurata ja tehdä sitä mikä tuntuu itselle sopivalta.

    • Anonyymi

      Täälläkin joku tosikkopaska täysin huumorintajuton kusipää kiljuu ja yrittää saada muutkin omaan ahtaaseen ja tylsään kusipääkuplaansa.

      Ei, ei niin. Se paskanaama ei edes tajua omaa sekoiluaan ja narsistipaskana ihmettelee, miksi on yksin.

      Äänestää persuja, joka on hänen lisäksi myös syyttämässä muita omista sekoiluistaan.

      Nyt joku juntti kiljuu, kun kirjoitin persuista. Johtuisikohan kuitenkin persujen omasta sekoilusta???? Pellejuntti persujen puolustaja vailla ajatuksia.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Juntti kiljuu, koska luulee olevansa älykäs. Akateemiseen koulutukseen on lähes kaikilla mahdollisuus.
      Jotkut, onneksi harvat kuvittelevat sen olevan todiste muita suuremmasta älykkyydestä.
      Jo se kertoo luulijan idiotimista ja älykkyyden vajavaisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      455
      3313
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      426
      3056
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2839
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2192
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2030
    6. 177
      1399
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      80
      1199
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe