Eutanasia itse

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt itsemurhaa 3 kertaa, en onnistunut.
Viimeksi 100kpl 30mg rauhoittavia, vähän verenpaine lääkkeitä, 2 pulloa viiniä ja 6kpl lonkeroa, olisin onnistunut mutta mulle soitettiin apu ja lääkehiiltä sairaalassa.

Nyt ajattelin kun yksin olen ottaa taas 3000mg rauhoittavia, 100kpl Amlopidin ja 100kpl Spironolactone ja niin paljon alkoa kun pystyn juomaan ja sänkyyn nukkumaan. Lähteekö sillä henki vai heräänkö taas epäonnistumiseen?

Apua ei tähän ole, olen saanut mitä mahdollista, en parane enkä jaksa enää kuolen kuitenkin tuskallisesti

6

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On varmaan vähän ihmisestä kiinni, voiko tuossa tempussa ylipäätään onnistua.

      Mien voit olla muuten varma sen suhteen, että et oksenna noita lääkkeitä ulos?

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa.

      On olemassa myös monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri kriisitilanteissa. Alla tiedoksi tahoja joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Akuutissa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä oman alueen psykiatriseen päivystykseen tai soittaa 112.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Voimia sinulle. Oletko aivan varma ettei muuta ratkaisua ole? Eikö olisi kiva nähdä vielä ensi kesä ja kuulla lintujen laulu, nähdä kukkien kauneus? Mikä on huonosti? Pystytkö tarkentamaan? Terveysongelmako?
      (Itse en haluaisi kuolla mutta hallituksen toimien tuomien ongelmien takia se ratkaisu on käynyt mielessäni usein koska en jaksa enää pahenevaa kurjuutta. Näköalaton ja toivoton on ns."tulevaisuuden näkymä".)

    • Anonyymi

      Terveysongelmat, liikunta kyvytön, kaikki mahdolliset sairaudet kipuideen mitä mieleen tulee. Hermo kivut, liikunta kyvytön sängyssä lopun elämän, ulos en enää ikinä pääse, rakko repeämä, suolisto poistettu, jälki oireet jotka vaan lisääntyy, enää ei voida operoida vatsaa, 15vuotta kärsinyt joka ainut päivä, tehohoitoja vähän väliä verenmyrkytyksiä ja ikinä en ole kuollut vaikka 90% todennäköisyys ollut useaan kertaan.
      Mahdoton siis enää parantua vain pahoja tulehduksia tehohoitoineen edessä ja niitä letkuissa odottelen ja 15 vuotta jo enkä enää yksinkertaisesti kestä oloani. Tukinet yhtä tyhjän kanssa. Olen jo saanut psykoosihoitoja ja kaikkea mitä tarjolla on, ei auta. Eivät korjaa minua ikinä.
      Kysyin millä määrällä verenpaine lääkkeitä ja rauhoittavia sydän pysähtyy?
      Turhaan en enää sitä yritä.
      Keskustellaan te jotka voitte ja uskokaa vaikka hattivatteihin jos se auttaa

    • Anonyymi

      Älä jauha peetä. Vähemmälläkin olisi henki lähtenyt.

      • Anonyymi

        Mies vastailee omaan aloitukseen, eikä ole eka kerta!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe