Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten toimisitte

Anonyymi-ap

Mieheni ei halua avautua minulle juurikaan syvällisimmistä asioistaan. Asumme samaa taloutta,lapset teinejä
Ymmärrän ettei kaikkea tarvitse toiselle kertoa sillä jokaiselle minun mielestä täytyy suoda oma tila ja yksityisyys.
Kuitenkin nyt on alkanut mietityttämään se ettei mies juurikaan kerro esim työasioistaan mitään koskaan tai suunnitelmistaan,yhteisestä tulevaisuudestamme ketä on tavannut esim kaupungilla tai yleensäkkään mistään.
Se mistä puhuu on tämän hetkiset asiat eli jos näkee punatulkun syömässä lintulaudalla niin mainitsee asiasta tai jos joku lapsista tarvitsee kyydin niin kysyy tarviko joku kyydin.
Lapsetkaan eivät puhu isälleen juuri koskaan koska kuulemma kokevat ettei isää kiinnosta.
Esim jos mies on käynyt lääkärissä joko kuulen siittä sattumalta kiertoteitse tai en tule tietoisuuteen asiasta. Nyt aloittanut tupakkalakon tms,en tiedä kauanko ollut mutta löysin sängyn alta imuroidessa nikotiinisuihkeen. Kysyin asiasta niin ei puhunut mitääb,täysi hiljaisuus.
Osti autonkin mainitsematta asiasta minulle,se vain tuli pihaan. Moottorikelkkak7n ilmestyi tyhjästä.
Aloittanut useita harrastuksia mainitsematta minulle asiasta.
Maksaa kyllä saähköä,lämmitys ja vesikulut mutta lapset olen kasvattanut muutoin melkeimpä yksin koska miehellä on aina ollut niin paljon menoja.
Ulkomaanteissujakin tehnyt kunnlapset oli pienempiö ja kertonut niistäkin paria päivää aikaisemmin.
Aikoinaan asuimme vuokralla,yks päivä meille tulee talokauppias keskustelemaan enkä tiennyt etukäteen mitään ja siinä vasta kuulin että kaupat oli jo tehty. Ei oltu yhtään yhdessä katsottu taloa jne jne...
En ole juoruilevaa tyyppiå.
Tuo ylikäveleminen ja puhumattomuus on aiheuttanut nyt minulle sellaisen tunteen etten koe olevani hänelle tärkeä.
Toisaalta mietin niuhotnko turhasta. Mies sanoo rakastavansa . Oma-aloitteisesti ei kerro mutta kun kysyn rakastaaki,vastaa myöntävästi.
Koen että olen hänelle väärä ihminen eikä hän oikeasti rakasta minua.

14

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä lähdetään:

      Äijällä on toinen. Ihan selvä juttu. Pistä äijä koville.
      Sano suoraan, että lusikat jakoon, jatketaan eri teitä eikä kiusata toisia. Sinullakin on oikeus jatkaa elämääsi ja löytää uusi. Lapset saa valita, kumman kanssa haluavat asua. Epäilen kyllä, että ovat isin ja "uuden" tiellä.

      • Anonyymi

        Saattaa olla hyvinkin mahdollista että on tutustunut johonkin toiseen, yleensä nämä tuttavuudet ovat puolta nuorempia naisia jotka vain vetoavat miehiin. Tai sitten mies on äärimmäisen sulkeutunut. Kysymys onkin siitä, onko tämä ollut aina tällaista vai onko muutos tapahtunut lähiaikoina, lähivuosina?
        Joillain miehillä voi olla suhde joka on kestänyt vuosikymmeniä eikä vaimo tiedä mitään. Tai sitten hän on vain tuollainen, ollut aina mutta asia on vasta nyt sinua alkanut ärsyttämään tai mietityttämään. Mikä kertoo omasta sisäisestä muutoksestasi ja suhteen muutoksesta sinun ja miehesi välillä.


      • Anonyymi

        Valitettavasti tiedän jo etteivät haluaisi isälleen. Kokevat jo nyt ettei isä rakasta.
        Valutettavaa tuossa on se isättömyys sekä sen tuomat vaikeat tunyemukset lapsen mielessä. Muutoin itse pidän mielelläni lapset,pörjään heidän kanssaan,olenhan pärjännyt tähänkin mennessä. Naytin äitiydestä,eikä se ole ollut haasteellista. Lapset nyt 15, 16 ja 18v eli ei kauaa kun lentövöt pesästä.
        Jos hänellä on toinen niin miksi ei kerro tai lähde vaan roikottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tiedän jo etteivät haluaisi isälleen. Kokevat jo nyt ettei isä rakasta.
        Valutettavaa tuossa on se isättömyys sekä sen tuomat vaikeat tunyemukset lapsen mielessä. Muutoin itse pidän mielelläni lapset,pörjään heidän kanssaan,olenhan pärjännyt tähänkin mennessä. Naytin äitiydestä,eikä se ole ollut haasteellista. Lapset nyt 15, 16 ja 18v eli ei kauaa kun lentövöt pesästä.
        Jos hänellä on toinen niin miksi ei kerro tai lähde vaan roikottaa?

        Kannattaisi ottaa asia puheeksi kahden kesken. Ja kysyä suoraan ja selittää mistä tällainen epälys on saanut alkunsa. Vaikeita tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa asia puheeksi kahden kesken. Ja kysyä suoraan ja selittää mistä tällainen epälys on saanut alkunsa. Vaikeita tilanteita.

        Ei halua puhua aiheesta. Hermostuu täysin jos otan asian esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla hyvinkin mahdollista että on tutustunut johonkin toiseen, yleensä nämä tuttavuudet ovat puolta nuorempia naisia jotka vain vetoavat miehiin. Tai sitten mies on äärimmäisen sulkeutunut. Kysymys onkin siitä, onko tämä ollut aina tällaista vai onko muutos tapahtunut lähiaikoina, lähivuosina?
        Joillain miehillä voi olla suhde joka on kestänyt vuosikymmeniä eikä vaimo tiedä mitään. Tai sitten hän on vain tuollainen, ollut aina mutta asia on vasta nyt sinua alkanut ärsyttämään tai mietityttämään. Mikä kertoo omasta sisäisestä muutoksestasi ja suhteen muutoksesta sinun ja miehesi välillä.

        Voi myös olla että esim.työpaikalla on kireä tilanne, ketä heitetään ulos, kuka saa jäädä. Mieti millä alallamies työskentelee, onko fyysesti ja tai henkisesti raskas työ, onko kovin liikkuva työ. Ehkä hän ei halua rasittaa sinua ylimääräisillä jutuilla tai huolilla, riippuen nyt minkätyyppinen itse olet. Jäätkö märehtimään pikku juttuja vai unohtuuko ikävät asiat helposti.
        Hän ehkä myös haluaa pitää etillään työ- ja yksityisminänsä, jos tuö on kovin haastavaa, hän siis lataa akkuja juuri siten että pyrkii unohtamaan työasiat ja keskittyy esim.luonnon seuraamiseen yksinomaan. Se on eräänlaista terapiaa raskaan työn jälkeen. Jos on kovin ihmissuhdekeskeistä työtä, sekin vaatii lopulta siitä työstä irtipäästäkseen täysin toisenlaisia kuvioita joihin sulkeutuneisuus ehkä kuuluu ja se ettei puhu mitään. Voi olla että puhuminen väsyttää ja asioiden jankkaaminen tai vatvominen, selittelyt. Hän yksinkertaisesti vain haluaa täysen irtioton työstä vapaa- sjallaan tai sitten työ kuormittaa liikaa, hön on väsynyt ja henkisesti uupunut. Loppuunpalaminen boi ilmetä monin tavoin, väsymyksenä, apaattisuutena jne. Kaikki riippuu nyt siitä millä aikataululla tuo sulkeutuneisuus on tapahtunut tai onko hän aina ollut samanlainen, sitähän täällä ei kukaan voi tietää.
        Muutoksiin käyttäytymisessä on aina hyvä reagoida mutta ei epäilemällä ensimmäisenä ulkopuolista suhdetta vaan ihan jotain muuta joka voi liittyä juuri työelämän kriiseihin, ja sen tuomaan väsyneisyyteen. Myös fyysiset sairaudet voivat mietityttää tai läheisten joku ikävä tilanne josta hän ei puhu koska ei halua kuormittaa sinua, työttömyys, irtisanomiset, sukulaisiin liittyvä joku ikävä juttu jne.


    • Anonyymi

      Oletko okkultismiisi seonnut?

    • Anonyymi

      Oma ukkoni täysin samanlainen. Nyt saanut tarpeekseni ja se on näkemiin. Luulisin että joku autismi mutta ei ollut kakskyt vuotta sitten tuommonen. Jotku miehet luulee että on oikeutettuja käyttäytyyn ja tekemään mitä vaan jos esim maksaa enemmän laskuja. Lähe käveleen jos ei ala ukko puhumaan.

      • Anonyymi

        Maksaa enemmännkoska on parempi palkka. Minä maksan ruuat,kaikkien puhelinlaskut,vaatekulut ja muksujen menot.
        Mies asumiskulut maksaa kaikki plus autokulut. Tosin polttoaineen osalta ostan itse sen minkä ajan.
        Vaatteensa mies ostaa itse ja minä taas omani sekä lasten niin vaatteet kuin harrastukset.


    • Anonyymi

      Onko teillä koskaan ollutkaan sellaista intimiteettiä henkisesti että on voinut tulla kohdatuksi?

      Jos ei niin en ihmettele yhtään miksei halua. Suhteenne on keskeneräinen, niinkuin useimmat suhteet ovat.

    • Anonyymi

      No voi hitsi kun on ikävä tilanne.

    • Miksi mies ei saa olla sellainen kuin mies on?

      • Anonyymi

        Saa toki. , ei ole sukupuolikysymys vaan kyse on siittä että kun 2 ihmistä menee yhteen niin se on kuin perustaisi yrityksen,diilin.,osakeyhtiön.Jos toinen ei osallistu yrityksen hoitoon vaan elää yrityksenerujen vastaisesti niin se ei ole yrityksen kannalta hyväksi. Tuohon diiliin kuuluu myls yhdessä tehdyt lapset jotka molemmat ovat halunneet. Myöskään jatkuvat pahasuopaisuus rumat puheet jne eivät kuuluneet sopimukseen koska tuollainen käytös on rikkovaa.

        Eria asia on jos jollain on toiminimi,on yksin silloin hän voibsooloilla ja pyöriä miten päin haluaa.


    • Anonyymi

      Sillä on joku toinen keneen se sijoittaa aikansa ja kiinnostuksensa, sinä olet numero kakkonen, jos edes sitäkään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe