Työhaastattelu

Anonyymi-ap

Hain töihin ja haastatteluun, mutta tulin katumapäälle kun työmatka on niin pitkä. Mietin, että kannattaako peruuttaa koko haastattelu vai onko noloa kysyä etätöistä vai antaako se huonon kuvan?

11

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina etätöistä voi kysyä, haastattelu on oikea paikka sille ehdottomasti. Sinulla on vielä pitkä matka neuvotella ja tehdä harkintaa asian suhteen, mutta ei ehkä kannata perua mitään. Voi olla, että ettet edes saa työpaikkaa, joten turha etukäteen katkaista mahdollisia teitä eteenpäin.

• Anonyymi

Kerro ensimmäiseksi että haluaisit työn olevan etätyötä, koska työmatka on mielestäsi aivan liian pitkä.
      Näin asia järjestyy suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi

Ei kannata kertoa kenellekään, sinullahan on valinnanvapaus tehdä niinkuin itse parhaaksi näet

• Anonyymi

Lisäksi minulla on pitkäaikaissairaus, joka haittaa työntekoa. Varmaan olisi sekin kerrottava työnantajalle. Oletteko muut kertoneet työnantajalle sairauksista?

• Anonyymi

Työsuhteen alussa on työnantajan määräämä terveystarkastus jolloin terveydentila selviää.
        Tarkastuksen perusteet myös se, että työnantajalta poistuu vastuuta kun ennen työsuhteen alkua on terveystiedot eli ei voi vanhoja sairauksiaan laittaa työnatajan piikkiin kun työsuhde loppuu! Kätevää!

• Anonyymi

miten pitkä se aloittajan pitkä työmatka olisi.
      Mitä pitempi työmatka sitä enemmän reissaamiseen tuhraantuu rahaa, aikaa ja terveyttä. Todella pitkä työmatka tuhoaa tehokkaasti perheen ja ystävyyssuhteet
      ja harrastuksetkin. Aina on väsynyt olo..
      Se että työpaikka on muutaman kilometrin päässä kotoa on aina iso voitto
      kaikilla mittareilla mitattuna,

• Anonyymi

Melkein 4 tuntia.

• Anonyymi

4 tuntia joka päivä reissaamiseen kodin ja työpaikan väliä.
        Työajan päälle.
        Niinkö se menisi. Sitä tuskin jaksaa kovin pitkään terveen kirjoissa.
        Etätyöpäiviä väliin pehmikkeeksi. Riippuu toki siitä mitä työtä
        on tekemässä.

• Anonyymi

Joo, ei ois kannattanut ehdottaa ees. Pitivät minua työtävieroksuvana lusmuna. No, toisaalta työkin oli sellaista ettei ollut minun osaamistasoa.

• Anonyymi

Työnhakijalla kannattaa taltioida haastattelu tai ottaa kaveri mukaan työhaastatteluun.Jos työnantaja on lihava tai keskeyttää haastattalun puhuakseen kännykkään,niin kannataa vetäytyä,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      86
      3979
    2. 52
      3295
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3012
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2951
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      165
      1931
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1338
    Aihe