Työhaastattelu

Anonyymi-ap

Hain töihin ja haastatteluun, mutta tulin katumapäälle kun työmatka on niin pitkä. Mietin, että kannattaako peruuttaa koko haastattelu vai onko noloa kysyä etätöistä vai antaako se huonon kuvan?

11

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina etätöistä voi kysyä, haastattelu on oikea paikka sille ehdottomasti. Sinulla on vielä pitkä matka neuvotella ja tehdä harkintaa asian suhteen, mutta ei ehkä kannata perua mitään. Voi olla, että ettet edes saa työpaikkaa, joten turha etukäteen katkaista mahdollisia teitä eteenpäin.

• Anonyymi

Kerro ensimmäiseksi että haluaisit työn olevan etätyötä, koska työmatka on mielestäsi aivan liian pitkä.
      Näin asia järjestyy suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi

Ei kannata kertoa kenellekään, sinullahan on valinnanvapaus tehdä niinkuin itse parhaaksi näet

• Anonyymi

Lisäksi minulla on pitkäaikaissairaus, joka haittaa työntekoa. Varmaan olisi sekin kerrottava työnantajalle. Oletteko muut kertoneet työnantajalle sairauksista?

• Anonyymi

Työsuhteen alussa on työnantajan määräämä terveystarkastus jolloin terveydentila selviää.
        Tarkastuksen perusteet myös se, että työnantajalta poistuu vastuuta kun ennen työsuhteen alkua on terveystiedot eli ei voi vanhoja sairauksiaan laittaa työnatajan piikkiin kun työsuhde loppuu! Kätevää!

• Anonyymi

miten pitkä se aloittajan pitkä työmatka olisi.
      Mitä pitempi työmatka sitä enemmän reissaamiseen tuhraantuu rahaa, aikaa ja terveyttä. Todella pitkä työmatka tuhoaa tehokkaasti perheen ja ystävyyssuhteet
      ja harrastuksetkin. Aina on väsynyt olo..
      Se että työpaikka on muutaman kilometrin päässä kotoa on aina iso voitto
      kaikilla mittareilla mitattuna,

• Anonyymi

Melkein 4 tuntia.

• Anonyymi

4 tuntia joka päivä reissaamiseen kodin ja työpaikan väliä.
        Työajan päälle.
        Niinkö se menisi. Sitä tuskin jaksaa kovin pitkään terveen kirjoissa.
        Etätyöpäiviä väliin pehmikkeeksi. Riippuu toki siitä mitä työtä
        on tekemässä.

• Anonyymi

Joo, ei ois kannattanut ehdottaa ees. Pitivät minua työtävieroksuvana lusmuna. No, toisaalta työkin oli sellaista ettei ollut minun osaamistasoa.

• Anonyymi

Työnhakijalla kannattaa taltioida haastattelu tai ottaa kaveri mukaan työhaastatteluun.Jos työnantaja on lihava tai keskeyttää haastattalun puhuakseen kännykkään,niin kannataa vetäytyä,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe