Olen tässä kirjoitellut miehen kanssa reilut 2. viikkoa. Vastaan kerran päivässä tai sitten päivän viiveellä. Aiheetc liikkuvat vähän yleisissä asioissa, kuitenkin liittyvät jomman kumman mielenkiinnon kohteissa, esim matkailu. Ilmeisesti ei ole hakemassa ensisijassa s-suhdetta, kun on näin pitkään jatkunut juttelu yleisissä asioissa. Mietin, onko se normaalia, kun tuntuu, ettei toinen osaa tai uskalla kysyä mitään henk koht. Ja aika paljon vastailee mun kysymyksiin, ja tuntuu, että itse jossain määrin johdan keskustelua. Oon välillä vihjannu, että asuin vaikka ex-miehen kanssa, vähän raottanut asioita. Ei ole asiaan tarttunut. Ei mua kyllä kiinnosta toisen seurusteluhistoria erityisemmin, vaan oikeastaan se, onko se luotettava. Ei ole kysynyt treffeille. En ole itsekään, kun tuntuu, että itse tässä johdan muutenkin keskustelua.
Onko jollain kokemusta asiasta?
Kirjoityelua kirjoittelun perään
3
276
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemusta. Nykyään naiset joutuvat johtamaan keskusteluja, koska niiden mallimiesten kimpussa on satoja, ellei jopa tuhansia naisia.
Sinun tehtävä on kysästä mallimiestä treffeille. Mallimies ei sitä tee.- Anonyymi
Vai on poitsulla kokemusta mallimiesten kanssa kirjoittelusta? No, mikäs siinä. Useimmat mallimiehet ovat homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on poitsulla kokemusta mallimiesten kanssa kirjoittelusta? No, mikäs siinä. Useimmat mallimiehet ovat homoja.
sitäkö se ilkeää tunnustaa.
haavistolla meni kauan, ennenkuin toi näytille linnanjuhliin parturinsa, vaan ei päässyt muuten valtaa saanut ja olihan se hyvä, että potkaistiin pois, ei ite tarvittu hävetä, mitä mentiin tekemään, niin siellä paratiisissakin kuulema kävi aikoinaan, ilkeilemällä selvittiin ja kovoo työtä
Sanna Marin se vittuilee ja laulaa, vai mitä tehneen, puhuu, ei kannata kuunnella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577