Olen tässä kirjoitellut miehen kanssa reilut 2. viikkoa. Vastaan kerran päivässä tai sitten päivän viiveellä. Aiheetc liikkuvat vähän yleisissä asioissa, kuitenkin liittyvät jomman kumman mielenkiinnon kohteissa, esim matkailu. Ilmeisesti ei ole hakemassa ensisijassa s-suhdetta, kun on näin pitkään jatkunut juttelu yleisissä asioissa. Mietin, onko se normaalia, kun tuntuu, ettei toinen osaa tai uskalla kysyä mitään henk koht. Ja aika paljon vastailee mun kysymyksiin, ja tuntuu, että itse jossain määrin johdan keskustelua. Oon välillä vihjannu, että asuin vaikka ex-miehen kanssa, vähän raottanut asioita. Ei ole asiaan tarttunut. Ei mua kyllä kiinnosta toisen seurusteluhistoria erityisemmin, vaan oikeastaan se, onko se luotettava. Ei ole kysynyt treffeille. En ole itsekään, kun tuntuu, että itse tässä johdan muutenkin keskustelua.
Onko jollain kokemusta asiasta?
Kirjoityelua kirjoittelun perään
5
249
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemusta. Nykyään naiset joutuvat johtamaan keskusteluja, koska niiden mallimiesten kimpussa on satoja, ellei jopa tuhansia naisia.
Sinun tehtävä on kysästä mallimiestä treffeille. Mallimies ei sitä tee.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Vai on poitsulla kokemusta mallimiesten kanssa kirjoittelusta? No, mikäs siinä. Useimmat mallimiehet ovat homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on poitsulla kokemusta mallimiesten kanssa kirjoittelusta? No, mikäs siinä. Useimmat mallimiehet ovat homoja.
sitäkö se ilkeää tunnustaa.
haavistolla meni kauan, ennenkuin toi näytille linnanjuhliin parturinsa, vaan ei päässyt muuten valtaa saanut ja olihan se hyvä, että potkaistiin pois, ei ite tarvittu hävetä, mitä mentiin tekemään, niin siellä paratiisissakin kuulema kävi aikoinaan, ilkeilemällä selvittiin ja kovoo työtä
Sanna Marin se vittuilee ja laulaa, vai mitä tehneen, puhuu, ei kannata kuunnella.
- Anonyymi
EI OLE MITÄÄN KOKEMUSTA VASTAAVASTA, MUTTA SEN VOIN SANOA, ETTÄ KANNATTAA VUORTELLA, SIINÄ ON SITÄ JOTAIN INTOHIMOA, MITÄ KANNATTAA HAKEA.
ITE OLEN OLLUT AINA SELLAINEN, ETTEI MIKÄÄN OLE SITTEN KIINNOSTANUT EI SITTEN YHTÄÄN, NIISSÄ KUN MENEE VAAN KAHE AIKA HUKKAAN. ON OLLUT PAREPOOKIN TEKEMISTÄ.
JALLIS NYT-PUOLUEESTA ON TYÖKYLLÄ JOKA IKISELLE NAISELLE, EI MALTA MILLÄÄ, KUN PITÄÄ HETI TÖKKII, YKSIN SE SIELÄ , EI SE SAANUT KAVERII EDUSKUNTAA, JOLLEE SE YRITTI.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745