Runo persuille, osa 3

Perussuomalaiset kirkosta eroaa,
kun ei jaksa maksaa veroaa.
Nyt Saksikäsi-Riikka leikkaa perusturvaa
ja äänestäjät tästä eivät hurraa
Keväällä lumet ja persujen kannatus kilpaa sulaa,
kun äänestäjät huomaavat että etuuksista on pulaa
Kas mitä opimme tarinasta persujen tästä,
näitä ei kannata päästää helpolla pälkähästä
Ei pitänyt nousta verojen, ei laskea elintason köyhän
Mutta jos ensi vaaleissas muistat nämä lupaukset löyhän
Saadaan pois edustamasta populistiset helppoheikit,
jotta loppuisi lupaukset turhat kusetusleikit

13

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ois mulla yks vielä

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Se on vaan neljänvuoden päästä vähän myöhäistä, kun liitot on ajettu alas ja voimassa on vastikkellinen yleistuki. Se meni jo.

• Anonyymi

Buahhahahahhaaa!!!

• Anonyymi

oletko sinä persuista pihalle potkittu sinimusta 5 vuotta vai sellaisen tasolle jäänyt kun sensuurisi on taas yhtä lapsellista kuin provoamisesikin? Hellantuuteli pientä kallonmittaajaa kun on taas antipersulla känkkäränkkäpäivä nyyh,,,😢😢😭

• Anonyymi

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

• Anonyymi

Hyvää perisuomalaista suohon laulamista

• Anonyymi

Totta, ei ole helpompaa jauhotettavaa kuin tämä persuista pihalle potkittu natsi joka juoksee pienimunaisuuttaan aina sensuurin taakse piiloon kun häviää väittelyt. Reppana..

• Anonyymi

Heh,,hauskoja nämä s24skitsot joiden nikit suurusharhojen ja narsismin seurauksena on aina jokin historian suurmies tms. vaikka kyseessä on aina todellisuudessa nobody ;)

• Anonyymi

Asiapitoinen persuruno

• Anonyymi

Kommentin asiapitoisuuden todistaa aina se, kun sen perään alkaa tulvia kopiopersun ikivanhaa ripulispaskaa palstan täydeltä.

• Anonyymi

"no niin persupakkomielteinen"

Omien kirjoitusten kopiotoistaminen kertoo vain henkisestä köyhyydestä. Kieli, puhetaito, kirjoitus ja teksti on kertomus ihmisen evoluutiosta sekä älykkyydestä.

Sinunkaltaisten kopiotoitottajien turhat toistot vievät kehitystä taaksepäin, ja ovat siksi ala-arvoista sekä turhaa puuhastelua, semminkin, kun kaikki lukijat tunnistavat jo ensimmäisestä sanasta tai viimeistään lauseen jälkeen "kopiopersun" ja kelaavat eteenpäin lukematta sen pidemmälle.

En voi täyttää tyhjyyttäsi, mutta annan sellaisen vinkin, että kirjoita aina uutta. Se vaatii henkistä kyvykkyyttä, mutta kokeile, saatat yllättyä.

Näillä kopioteksteilläsi saat vain persut näyttämään ominaisuuttaan tyhmemmiltä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      99
      3832
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      38
      3286
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      61
      3261
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3069
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      69
      2929
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2839
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2544
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2341
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2172
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    Aihe