Joskus leikittelen ajatuksella ostaa asuntovaunu tai matkailuauto. Kun olen katsonut erilaisia esittelyvideoita, niin tuntuu kuitenkin, että melkein kaikissa vessa on todella pieni.
Minä voisin luopua suihkusta ja käyttää leirintäalueen suihkua, jos suihkun tila hyödynnettäisiin vessaan.
Missä matkailuautossa tai asuntovaunussa on suurin vessa?
17
403
Vastaukset
- Anonyymi
Auto tai vaunu mittatilauksena, niin saat sellaisen vessan kuin haluat.
- Anonyymi
Miksi sen suihkuttoman vessan pitäisi olla iso?
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta minunkin mielestä vessa saisi olla hieman isompi. Edellisessä vaunussa oli hieman parempi, nykyisessä autossa joutuu istumaan pytyllä ovi auki. Harvoin tarve autossa isompaan hätään, mutta enpä viitsi kuppiin seisoviltaan tähtäillä, pysyy paikat siistimpänä. Olen184 cm / 95 kiloinen, isompikokoiselle vessan käyttö taitaisi olla mahdotonta.
Suihkusta en silti luopuisi ja suihkukaappi toimii myös vaatekomerona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta minunkin mielestä vessa saisi olla hieman isompi. Edellisessä vaunussa oli hieman parempi, nykyisessä autossa joutuu istumaan pytyllä ovi auki. Harvoin tarve autossa isompaan hätään, mutta enpä viitsi kuppiin seisoviltaan tähtäillä, pysyy paikat siistimpänä. Olen184 cm / 95 kiloinen, isompikokoiselle vessan käyttö taitaisi olla mahdotonta.
Suihkusta en silti luopuisi ja suihkukaappi toimii myös vaatekomerona.Isommassa autossa on ihan riittävä vessa. Olen 189cm ja 97 kg ja byrren Argos 747:n vessa-tila on ihan riittävä. Ei iso, mutta riittävä siihen mihin se on tarkoitettu lavuaareineen. Siinä hoituu parranajot, rouvan meikkauksen yms. Teinitkään eivät ole valittaneet ja se on jo kova juttu.
- Anonyymi
Jos nostaa Portapotan keskelle vaunua, niin on tilaa ähertää, ja saa lehdenkin levälleen.
- Anonyymi
Nostele pottias ihan rauhassa, pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostele pottias ihan rauhassa, pelle.
Pottias minäkin nostelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pottias minäkin nostelen
Tämän saa litistettyä kompaktiksi istunnon jälkeen:
https://youtu.be/j_Z5uIMi0is?si=j3MMGEXreuzb3E1Q - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän saa litistettyä kompaktiksi istunnon jälkeen:
https://youtu.be/j_Z5uIMi0is?si=j3MMGEXreuzb3E1QNo niin! Jatkossa ei tarvitse enää pitää vessataukoja, vaan voi ajaa kertaistumalla Helsingistä Luostolle (vaihtoehto esitetään videossa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin! Jatkossa ei tarvitse enää pitää vessataukoja, vaan voi ajaa kertaistumalla Helsingistä Luostolle (vaihtoehto esitetään videossa).
Tällähän voi soittaa täyttämisen jälkeen haitaria:
https://youtu.be/VdbvqZaZlcc?si=J4cNlflULvwfk190
Vielä helpommallahan pääsis tekemällä vaan isoon jätesäkkiin jalanreiät.
- Anonyymi
Etsin aiheesta keskustelua englanniksi. Pienistä vessoista näyttävät kärsivän muutkin.
Valmistajien kannattaisi edes tarjota suurempiin malleihin vaihtoehtoa, jossa suihkutila uhrattaisiin suuremman vessan rakentamiseksi.- Anonyymi
Itse olen aika normi kokoinen, 178 pitkä ja 90kg eikä ole outokumpua mahan kohdalla niin kyllä aika ahdas on Dethleffsin WC.
Ovesta kun menee niin vas. jää käsienpesuallas ja sitten on portapotta, portapotan takana on erillinen suihkutila joka erotettu suihkuverholla.
Ihan toimiva ratkaisu mutta ei suurikokoisille tarkoitettu.
Oikeastaan portapotalla asiointi on ahtaampaa kuin suihkussa käynti mutta onnistuu.
Portapotalla olisi enemmän tilaa jos WC:n ja parisängyn välinen seinä olisi edes 5cm kauempana portapotasta. Tietysti silloin sänky kapenee.
Muuten kyllä tuo pohjaratkaisu meille ihan hyvä.
Ruokailu ryhmässä molemmin puolin omat penkit eli ruokailu ryhmässä ei käytetä kuskin penkkiä.
Näin ruokailu ryhmästä saan itselleni sängyn ja vaimo saa nukkua ruhtinaallisella sängyllä koiran kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen aika normi kokoinen, 178 pitkä ja 90kg eikä ole outokumpua mahan kohdalla niin kyllä aika ahdas on Dethleffsin WC.
Ovesta kun menee niin vas. jää käsienpesuallas ja sitten on portapotta, portapotan takana on erillinen suihkutila joka erotettu suihkuverholla.
Ihan toimiva ratkaisu mutta ei suurikokoisille tarkoitettu.
Oikeastaan portapotalla asiointi on ahtaampaa kuin suihkussa käynti mutta onnistuu.
Portapotalla olisi enemmän tilaa jos WC:n ja parisängyn välinen seinä olisi edes 5cm kauempana portapotasta. Tietysti silloin sänky kapenee.
Muuten kyllä tuo pohjaratkaisu meille ihan hyvä.
Ruokailu ryhmässä molemmin puolin omat penkit eli ruokailu ryhmässä ei käytetä kuskin penkkiä.
Näin ruokailu ryhmästä saan itselleni sängyn ja vaimo saa nukkua ruhtinaallisella sängyllä koiran kanssa.Portapotta oli vaunussa joskus 80-luvulla, ei ollut ainakaan enää 2002 Soliferissa. Meinaan, että eikös käytännössä kaikissa vaunuissa ja autoissa ole Thetfordin kasettivessa.
- Anonyymi
Jos on isomötkö akka , niin ei se mihinkään vaunun paskahuusin sovi
- Anonyymi
Pitääkö tehdä istumakohtaan sisä- ja ulkoseiniin pullistukset.
- Anonyymi
Entäs missä autossa on suurin portapotan säiliö? Tulee vedettyä neljäkin grillimakkara pakettia illassaan ja vielä rieskaa päälle niin kunnon jytkyjä tulee.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18321501
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983