Naisella luottotiedot menneet

Anonyymi-ap

Hieman hankalaa seurustella naisen kanssa (ja varmaan miehen) kun luottotiedot ovat menneet ja rahat ulosmitataan.

Kellään muulla kokemusta tälläsestä.

Maksan hänelle kaikki. Välillä mietityttää että olenko hänelle vain pelkkä laskujen maksaja.
Hankala tilanne.

26

509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän sinä olet eli pelkkä laskujen maksaja. Nytkö vasta tajusit? Jätä se huijari!

    • Anonyymi

      Ukko toimii lompakkona. Saatko edes seksiä?

      • Anonyymi

        Enemmän kuin haluan. Outoa että nainen kuitenkin haluaa olla kanssani joka päivä...ja yö. Eli ei pidä mitään "välipäiviä"


    • Anonyymi

      Ulosottokin päättyy, kun velat on maksettu. Silloin olette tasaveroisemmassa tilanteessa. Jos kumpikin aidosti rakastatte toisianne niin älä anna tilapäisen taloudellisen kuprun rikkoa suhdetta. Toisaalta voittehan hetken aikaa keskittyä elämään hieman vaatimattomammin niin et maksa hänen puolestaan kaikkea.

    • Anonyymi

      Todella rasittavaa kun toisella ei ole varmaa tehdä mitään eli reissata tai edes syödä ulnona. Oma palkkani ei riktä kahden elättämiseen joten valitettavasti pakko luopua muyten ihanasta miehestä.

    • Anonyymi

      Enemmän velvollisuuksia, vähemmän vapauksia. Mitä enemmän rahaa naiseen käytät, sitä enemmän hänen tulee sinua (ja vain sinua) palvella. Vaadit naiseltasi että hänellä ei saa enää olla miespuolisia kavereita sekä laitat rajat miten hän pukeutuu. Sijainninseuranta hänen puhelimeensa ei ole myöskään yhtään huono ajatus, tiedät täten aina missä sijoituksesi liikkuu.

      Kysynnän ja tarjonnan on kohdattava.

    • Anonyymi

      Nainen nauraa partaansa, eikä mies saa edes seksiä:D

    • Anonyymi

      Suosittelen aloittajalle lämpimästi että alat tiputtamaan asteittain hänen kulujensa maksamista. Tarkkaile minkälaisen vastaanoton saat. Jos huomaat toistuvasti käyväsi keskusteluja rahasta hänen kanssaan hänen aloitteestaan "mikset enään voi ostaa kun aikaisemmin voit?" aiheella, niin tiedät että hän oikeasti rakastaa lompakkoasi.... ei sinua miehenä. Joko kestät tulevia selvittelyjä ja jopa riitoja noudattaen sisäistä ääntäsi että sinun rahoilla eläminen on väärin tai annat m unasi mennä järjen edelle maksaen lopulta kaiken minkä hän vaatii eikä loppua tuhlailulle näy.

      Haluatko aidosti rakastavan naisen elämääsi vai naisen jota voi rahan voimalla panna? Kysy tämä kysymys itseltäsi useaan kertaan ja tarkkaile mikä vastaus tulee toistuvasti sisimmästäsi pinnalle... niin tiedät miten toimia.

      T: Entinen hyväksikäytetty, nykyinen "omilla tuloilla tultava toimeen".

      • Anonyymi

        Ap: kyllä pikkuhiljaa alkanut rajoittaa maksamisia ja katsomaan reaktioita. Samoin myös seurannut miten puheet tekemiset pitävät paikkansa.

        En ala "rahakustanteiseen" suhteeseen. Se on selvä.


    • Anonyymi

      Olen melko varakas mies. Elän aika boheemisti ja salaan todellisen varallisuuteni, koska inhoan ihmisiä jotka koittavat saada minua osittain maksamaan heidän elämäänsä. Ulospäin varallisuuteni ei pahemmin näy kun tavarat/status "bling bling" ajatuksella ei ole minun arvomaailmaani, sillä vuosikausia olen yksin maksanut asuntolainaa pois ja tehnyt paljon myös ylimääräisiä asuntolainan lyhennyksiä, joten "vain tarpeellinen" elämäntapaan olen tottunut vuosien varrella. Nyt kun olisi reilusti rahaa kulutettavaksi kun kaikki suuret hankinnat tehty velattomiksi (auto, osakesalkku ja asunto), niin onneksi siihen "parempaan elämään" minulla ei ole enään tarvetta... eikä edelleenkään ulospäin säteile varallisuuteni. Deittailessa voin jotain pientä tarjota toiselle ja pidän tämän linjan alusta saakka, niin sillä myös varmistan että vastapuoli haluaa oikeasti tutustua minuun ihmisenä eikä mahdollisena "säästöpossuna". Työni viittaa vahvasti keskituloiseen duunariin, joka antaa hyvän alibin etten ole kovinkaan varakas.

      Gold digger videoita löytyy myös paljon youtubesta.

      https://www.youtube.com/watch?v=_jQTqOq2Qq8

    • Anonyymi

      Kun rahahana menee kiinni niin silloin todellinen mielenkiinto ja mahdollinen rakkaus mitataan. Hän joka aidosti välittää hän pysyy rinnallasi.

    • Anonyymi

      Missään tilanteessa ei ulosmitata kaikkea. Ihmiselle jätetään aina rahaa elämiseen. Ei siis kuulosta lainaan uskottavalta, että maksaisit kaiken, jollei toinen sitten käytä sitä itselleen jätettyä rahaa johonkin turhuuksiin.

      Luottotiedottomuus ei sinällään olen minkäänlainen ongelma. Tietysti se vaikuttaa asioihin, mutta paljon enemmän vaikuttaa se millaisesta ihmisestä on kyse kuin luottotiedot.

      • Anonyymi

        Ei kukaan ole sanonutkaan että kaikkea ulosmitataan.

        Mutta jos toisen oletetaan maksavan kaikki lounaat, illanvieton kulut ja ostamaan vielä ruuat päälle niin se alkaa pikku hiljaa ärsyttämään. Samoin jatkuva auton lainaaminen joista maksat bensat täysin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonutkaan että kaikkea ulosmitataan.

        Mutta jos toisen oletetaan maksavan kaikki lounaat, illanvieton kulut ja ostamaan vielä ruuat päälle niin se alkaa pikku hiljaa ärsyttämään. Samoin jatkuva auton lainaaminen joista maksat bensat täysin itse.

        Niinhän aloittaja vihjasi "Hieman hankalaa seurustella naisen kanssa (ja varmaan miehen) kun luottotiedot ovat menneet ja rahat ulosmitataan." Hän kirjoittaa hyvin selväsanaisesti, että rahat ulosmitataan, joka ei tosiaan pidä paikkaansa. Ihmisellä on rahaa ostaa ruokaa, vaikka olisikin ulosotossa. Homma haisee, eikä ole uskottava, jos toisella muka ei ole rahaa ruokaan. Silloin joko rahat palavat muualla tai ostettu ruoka on liian kallista.

        Mit lounaisiin ja illanviettoihin tulee, niin sehän taas on ihan oma päätös, jos tuollaisia haluaa, vaikka tietää ettei toisella ole sellaisiin varaa. Minulle on itsestäänselvää, että kutsuja maksaa, varsinkin jos toisella on rahat tiukalla. Jos ei tee mieli maksaa, niin älä järjestä niitä lounaita ja illanviettoja. Auton lainaaminenkin on täysin vapaaehtoista, eikä sen tankkia ole pakko aina lainatessa laittaa täyteen. Pidät sen tyhjempänä ja sanot, että kannattaa tankata, ettei lopu. Jos ei toisella ole varaa, niin silloin vähenee automaattisesti lainaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän aloittaja vihjasi "Hieman hankalaa seurustella naisen kanssa (ja varmaan miehen) kun luottotiedot ovat menneet ja rahat ulosmitataan." Hän kirjoittaa hyvin selväsanaisesti, että rahat ulosmitataan, joka ei tosiaan pidä paikkaansa. Ihmisellä on rahaa ostaa ruokaa, vaikka olisikin ulosotossa. Homma haisee, eikä ole uskottava, jos toisella muka ei ole rahaa ruokaan. Silloin joko rahat palavat muualla tai ostettu ruoka on liian kallista.

        Mit lounaisiin ja illanviettoihin tulee, niin sehän taas on ihan oma päätös, jos tuollaisia haluaa, vaikka tietää ettei toisella ole sellaisiin varaa. Minulle on itsestäänselvää, että kutsuja maksaa, varsinkin jos toisella on rahat tiukalla. Jos ei tee mieli maksaa, niin älä järjestä niitä lounaita ja illanviettoja. Auton lainaaminenkin on täysin vapaaehtoista, eikä sen tankkia ole pakko aina lainatessa laittaa täyteen. Pidät sen tyhjempänä ja sanot, että kannattaa tankata, ettei lopu. Jos ei toisella ole varaa, niin silloin vähenee automaattisesti lainaaminen.

        Itselleni kävi samankaltainen tapaus. Naisen luottotiedot menneet ja kukkana kailen päällä että oli saanut useamman tuhannen sakkotuomion oman teinilapsensa lievästä pahoinpitelystä.

        Pyrki kokoajan lainaamaan minulta useamman tonnin.
        En suostunut koska niitä rahoja ei mitä ilmeisemmin saisi koskaan takaisin.


    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä te tällaisia nettideittejä löydätte?! Nyt valoja päälle siellä.

      • Anonyymi

        Ei me löydetä vaan ne löytää sutjakat ja sellaset tyypit joilla on jonkun verran rahaa. Toki ite sijoitan rahani mielummin kun kustannan toisen elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me löydetä vaan ne löytää sutjakat ja sellaset tyypit joilla on jonkun verran rahaa. Toki ite sijoitan rahani mielummin kun kustannan toisen elämää.

        Kyllähän nettideittipalveluissa on paljon meitä asiallisia, työssäkäyviä, kauniita ja liikunnallisia, itse oman elämämme rahoittavia naisia. Luulen, että on peiliinkatsomisen paikka, jos haaviin tarttuu vain noita kummajaisia, joita täällä kuvaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nettideittipalveluissa on paljon meitä asiallisia, työssäkäyviä, kauniita ja liikunnallisia, itse oman elämämme rahoittavia naisia. Luulen, että on peiliinkatsomisen paikka, jos haaviin tarttuu vain noita kummajaisia, joita täällä kuvaillaan.

        Mainitsiko joku että ap:n petään tarttuisi pelkkiä rahan perässä juoksijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nettideittipalveluissa on paljon meitä asiallisia, työssäkäyviä, kauniita ja liikunnallisia, itse oman elämämme rahoittavia naisia. Luulen, että on peiliinkatsomisen paikka, jos haaviin tarttuu vain noita kummajaisia, joita täällä kuvaillaan.

        Mites nää tuhannet naiset jotka valittavat että deittipaikat on täynnä pelkkiä "seksinvonkaajia" ja hyödyntäjiä? Heidänkö ei tulisi katsoa peiliin, vai mitä oikein tarkoitat??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites nää tuhannet naiset jotka valittavat että deittipaikat on täynnä pelkkiä "seksinvonkaajia" ja hyödyntäjiä? Heidänkö ei tulisi katsoa peiliin, vai mitä oikein tarkoitat??

        Miksi minun pitäisi katsoa peiliin koska deittailusivustot ovat täynnä seksinkipeitä ätmejä? En minä ole heitä sinne pyytänyt.


    • Anonyymi

      Tarkkana saa nykyään olla kun naiset yrittävät sopia ensimmäisiä treffejä ravintolaan ja syödä ja juoda sitten minun piikkiini. Rikas mies kun olen.

      • Anonyymi

        Älä kerro että olet rikas.


    • Anonyymi

      On ja nainen suuttui sattumalta ottaessani puheeksi asian treffeillä hänen kotonaan. Lopujen lopuksi lyhennettynä, hauska treffi muisto jäi jokseenkin erikoisista treffeistä käydessämme sen kaverin kotona joka oli Ilta-Lehti tyttö. Noh iso meloniset tytöt ovat sellaisenaan koskematta silmälle iloksi. Elämä antoi parempaa puolta mitä mutusella? ?

      • Anonyymi

        siis mustatluottotiedot on arka aihe. Sanoin, se on huono juttu. Mitä siihen muuta diihen voi sanoa. Mikä oli liikaa sanottu. Muistutuksen sana ettei väärinkäsitys, treffit ei ollut treffit24ltä e kontaktit vastaavista. Nuo treffit oli kalliimmista puhelimella soitettiin suoraan ja juteltiin. Onnistumisen mahdollisuus on aina pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mustatluottotiedot on arka aihe. Sanoin, se on huono juttu. Mitä siihen muuta diihen voi sanoa. Mikä oli liikaa sanottu. Muistutuksen sana ettei väärinkäsitys, treffit ei ollut treffit24ltä e kontaktit vastaavista. Nuo treffit oli kalliimmista puhelimella soitettiin suoraan ja juteltiin. Onnistumisen mahdollisuus on aina pieni.

        sopuisan keskustelun katkeaminen, semmoinen tragikoomisuus virutteli suun pieliä :) oli nuorelle naiselle liikaa. Ei voi sanoa hieno homma on melkein kysyisi myytkö sitä. On parempi ettei kysele luottotietoja. Kyllä se sitten ajan oloon näkyy et, ei per* tällä on mustapaperit.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe