Kermaviilikastikkeen eli minkä ruokien kanssa sopii
Minkä ruokien kanssa teet
44
376
Vastaukset
- Anonyymi
Liha ja nuudelit😛
- Anonyymi
Pistä se kieli suuhun 🤐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä se kieli suuhun 🤐
🗣️👅
- Anonyymi
Kuinka monta kermaviili purkkia teet kerralla koska riittää yksi vai tuleeko yhdestä liian vähän ajattelin kokeilla eli tänään teen ekaa kertaa kermaviilikastikkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta kermaviili purkkia teet kerralla koska riittää yksi vai tuleeko yhdestä liian vähän ajattelin kokeilla eli tänään teen ekaa kertaa kermaviilikastikkeen
Viis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yksi riittää, sitä siihen annoksen päälle vaan lisukkeeksi.
Usein jos ostan kaksi kermaviilia niin yksi dippikastikepussi riittää kahteen, niin kermaviilinkin maku tulee esiin eikä pelkkä mauste.
😛😛😛
Olispa jotain hyvää ruokaa. Jäätynyttä makaronisalaattia vaan tuola.
- Anonyymi
Voissa paistettujen muikkujen kanssa
- Anonyymi
Meinasin ehdottaa samaa,siihen vielä tilliä sekaan.njam njam kun on hyvvee!
- Anonyymi
Muikkujen tilalle silakkaa niin on miljoona kertaa parempaa
Mummielestä kaikki sopii kaiken kanssa ja on hyvää. 🌹👀
- Anonyymi
Miettii vaan riittääkö yksi kermaviili purkki mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettii vaan riittääkö yksi kermaviili purkki mihinkään
Yks purkki kahdelle,kaks purkkii neljälle jne...
En ole koskaan tehnyt… siis meinaatko ihan sitä että kermaviilipurkkiin laitetaan se mausteseos? sitä oon kyllä tehnyt. Perunan ja kalan kanssa ainakin sopii.
- Anonyymi
Juuri sitä en ole aiemmin tehnyt mutta kirjoitin joku päivä muuten vain kalapuikoille kastike niin näin kermaviilikastike ohjeen ajattelin kokeilla tänään mut kalapuikot unohtui ostaa mut teen itse tehtyi lohkoperunoit ja uunimakkaraa ja siihen ajattelin kokeilla kermaviilikastiketta tiedä sitten sopiiko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sitä en ole aiemmin tehnyt mutta kirjoitin joku päivä muuten vain kalapuikoille kastike niin näin kermaviilikastike ohjeen ajattelin kokeilla tänään mut kalapuikot unohtui ostaa mut teen itse tehtyi lohkoperunoit ja uunimakkaraa ja siihen ajattelin kokeilla kermaviilikastiketta tiedä sitten sopiiko
Saitko pilkillä kalapuikkoja?
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin kyllä sopivan makkarankin kanssa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Uskoisin kyllä sopivan makkarankin kanssa.
Mikähän makkara sinulla nyt taas on mielessä et muuten ole vastannut kumpi sinusta parempi kun annat miehelle suukivat pieni kikkeli vai iso kikkeli
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän makkara sinulla nyt taas on mielessä et muuten ole vastannut kumpi sinusta parempi kun annat miehelle suukivat pieni kikkeli vai iso kikkeli
Sinähän itse puhuit uunimakkarasta, eli sinulla se makkara on mielessä! 😂
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sinähän itse puhuit uunimakkarasta, eli sinulla se makkara on mielessä! 😂
Niin puhuin uunimakkarasta eli ruuasta mutta sinusta ei tiedä siksi varmistinkin että ruoka makkarasta puhutaan mutta entä toi toinen kysymys
Anonyymi kirjoitti:
Niin puhuin uunimakkarasta eli ruuasta mutta sinusta ei tiedä siksi varmistinkin että ruoka makkarasta puhutaan mutta entä toi toinen kysymys
No tuo nyt oli taas sen luokan kysymys, ettei jotenkin jaksa vastata.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No tuo nyt oli taas sen luokan kysymys, ettei jotenkin jaksa vastata.
No ainakin kaikki miehet haluais tietää
Kalan lisukkeena oleville perunoille ainakin sopii. Sekaan jokin kombinaatio tilliä, timjamia, chiliä, pippuria, sitruunaa.
- Anonyymi
Vähän juoksevaa hunajaa,yks tl,soosi vie kielen mennessään.
- Anonyymi
Tiesittekö, että Minna Cuntin kakkuun tulee vispattua spermavaahtoo sekoitettuna kuiva-aineisiin? Kermavaahdon ansiosta kakusta tulee kuohkeaa
- Anonyymi
Enpä juuri minkään. En muista koska mulla on viimeksi ollut kermaviiliä kotona. Se oli joku liiterin ilmaispurkki. En osta kermaviiliä ikinä, mutta otan tietenkin kun ilmaiseksi sai. Jugurttikastiketta tulee toisinaan tehtyä kasviksille dippisoosiksi.
- Anonyymi
Entäs ranskankermaa?
0,5L ryöpättyjä suolasekasieniä (esim. kangasrousku, haaparousku, karvarousku, kuusenleppärousku
1 kpl ketasipulia
1,5 tl suolaa
1 tl rouhittua mustaapipouria
1 tl tilliä
1 tl sitruunamehua
2 kpl ruohosipulin varsia
1 prk ranskankermaa
0,5 dl vispikermaa
Pilko sienet ja sipuli esim. silppurilla piniksi paloiksi, jos et veitsellä jaksa. Sekoita kaikki ainekset keskenään ja anna tekeytä vuorokausi. Nauti kylmänä sellaisenaan tai tuoreen ruisleivän tai limpun kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ranskankermaa?
0,5L ryöpättyjä suolasekasieniä (esim. kangasrousku, haaparousku, karvarousku, kuusenleppärousku
1 kpl ketasipulia
1,5 tl suolaa
1 tl tilliä
1 tl sitruunamehua
1 prk ranskankermaa
0,5 dl vispikermaa
Pilko sienet ja sipuli esim. silppurilla piniksi paloiksi, jos et veitsellä jaksa. Sekoita kaikki ainekset keskenään ja anna tekeytä vuorokausi. Nauti kylmänä sellaisenaan tai tuoreen ruisleivän tai limpun kanssa.Siitä en muista ollenkaan koska mulla on ollut tuota kotona. Smetanaa oli jouluna. Käytin sitä ruoanlaittoon. Maustamatonta jogurttia käytän, kuten jo totesinkin, kreikkalaista tai turkkilaista versiota yleensä. Olennaista, että se on sellasta rasvasempaa ja paksua jogurttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ranskankermaa?
1 kpl ketasipulia
1,5 tl suolaa
1 tl tilliä
1 tl sitruunamehua
1 prk ranskankermaa
0,5 dl vispikermaa
Pilko sienet ja sipuli esim. silppurilla piniksi paloiksi, jos et veitsellä jaksa. Sekoita kaikki ainekset keskenään ja anna tekeytä vuorokausi. Nauti kylmänä sellaisenaan tai tuoreen ruisleivän tai limpun kanssa.Sienisalaatin teen ennemmin smetanaan, jos sellaista teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ranskankermaa?
1 kpl ketasipulia
1,5 tl suolaa
1 tl tilliä
1 tl sitruunamehua
1 prk ranskankermaa
0,5 dl vispikermaa
Pilko sienet ja sipuli esim. silppurilla piniksi paloiksi, jos et veitsellä jaksa. Sekoita kaikki ainekset keskenään ja anna tekeytä vuorokausi. Nauti kylmänä sellaisenaan tai tuoreen ruisleivän tai limpun kanssa.Sienisalaati on mulle sen verran tavallinen juttu, jota teen usein, että mä näen jo tuosta reseptistä, että ei ole mun suuni mukainen sienisalaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sienisalaati on mulle sen verran tavallinen juttu, jota teen usein, että mä näen jo tuosta reseptistä, että ei ole mun suuni mukainen sienisalaatti.
Miksi nyt näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nyt näin?
No kun tuo resepti nyt ei ole sellainen, joka olisi mun makuuni oleva sienisalaatti.
- Anonyymi
Makaronisalaattiin, kaikkiin dippi juttuihin. Oikeastaan muuten en mihinkään.
Itsestäänselvyyksien, eli dippivihannesten ja -juuresten lisäksi paneroidut kalafileet (pakaste, paistetaan uunissa). Sekoitan kermaviiliin vain vähän sinappikurkkusalaattia ja hyvää on. 👌
- Anonyymi
Täytyy joskus kokeilla ainakin on helppo eli kermaviilipurkki ja vähän kurkkusalaattia ja sekoitus nyt tein kermaviilipurkki ja sitruunamehua sokeria suolaa sinappia ja tilliä tuli vähemmän kuin ohjeessa desi olis täytyny varmaan heittää koko purkki mut nuukailin ja laitoin vähemmän ja sekoitus
Kesäisin on ollut tapana tehdä kermaviilikastike tarjottavaksi sekasalaatin ja grilliherkkujen kanssa.
- Anonyymi
Varmasti hyvää
- Anonyymi
Paistettua kampelaa ja keitetyt perunat, nam nam!😛
Kermaviilikastike sopii kalan ja kasvisten kaveriksi. Esim kasvispihvit sopivat erinomaisesti kermaviilin kanssa syötäväksi.
Mark Twainin romaanihahmo Huckleberry Finn tykkäsi kaiken enämpi ruokalajista nimeltään jätetynnyri. Siinä oli kaikkea sekaisin. Selitti, että se menee helposti alas. 🌹👀
- Anonyymi
Kermaviilikastike sopii hyvin kalan kaveriksi kuin myös kasviksille. Ite tykkään tehdä ja muutoinkin tykkään enempi jogurttipohjaisista kastikkeista ja nämä sopii esim. Kalalle, kasviksille ja lampaalle.
- Anonyymi
Uuniperunan kanssahan sopii kermaviilitäyte, sekaan mitä milloinkin eikä tartte edes paljon laittaa. Hyvää ja täyttävää halvalla.
- Anonyymi
Minkä vaan kunhan maustaa oikein. Kalalle sitruuna, tilli ja ruohosipuli, lihalle sipuli/valkosipuli, paprika, soijamauste, maustepippuri (ja vähän sitruunaa) , kasviksille hunaja, sipuli, yrtit. Broilerille lisäksi currya. Sinappiakin voi laittaa vähän peittämään kermaviilin happamuutta.
- Anonyymi
Tykkään erilaisista juuresraasteista ja liian hyvien ruokahalujeni takia se on sopivaa terveellistä vatsantäytettä ja pitää painon kurissa. Siihen sopii hyvin. Laitan pöytään kun tarjoan ruokaa vieraille. Kukaan ei vielä ole moittinut. Lihat, perunat, juustot ja leivät on tietenkin pöydässä silloin myös.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2104732Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki393253Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma352955PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist842923Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602816Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902655Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142391Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002179- 1481521
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91190