Ateistien tosi tyhmä älynväläys!

Anonyymi-ap

Jumalaa ei ole olemassa.
Kumminkin elävät Jumalan luomalla planeetalla!
Ateistisuudessa eläminen tyhmentää rajusti!

86

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun siinä uskotaan vain YHTEEN Jumalaan Raamatussa ,ja aletaan sotia
      - tosi uskovainen uskoo kaikkeen ja kaiken aikaa

      ---


      Esim. Ukrainasas ja RU:ssa. Israelissa tai Gazazassa. Tyhmän uskon sijaan olisi parasta - Viisasrauha ilman uskontoja

      Lisään avaukseeni

      • Anonyymi

        Ne lääkkeet!!!!!


    • Anonyymi

      Kumminkin elävät Jumalan luomalla planeetalla tyhmentää rajusti!

      • Anonyymi

        Kumminkin elämät Jumalan luomalla planeetalla tyhmentää rajusti!


    • Anonyymi

      Totta haastat

    • Anonyymi

      Auriko kiertää jumalasi luomaa maapalloa ja jos tämän kiistän joudun roviolle 🤔
      näin on historiassa tapahtunut 😠

      • Anonyymi

        Kristityt eivät ole ketään roviolla polttaneet. Katolinen pakanauskonto sitä on tehnyt inkvisitioineen ja jesuiittoineen. Satojen vuosien aikana he tappoivat kymmeniä miljoonia kristittyjä, kilpaillen murhaluvuista kommunistien ja muhamettilaisten kanssa.

        Jos haluaisit kuunnella kristittyjä tiedemiehiä, ehdottaisin videota 'Is Genesis History'. Mutta ethän sinä halua.


    • Anonyymi

      Lauma vetää perässä ateisteja tyhmyyteen

      • Anonyymi

        Näistä kin kommenteista huomaa, miten älyttömän fiksuja uskovat ovat. Suorastaan häikäiseviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä kin kommenteista huomaa, miten älyttömän fiksuja uskovat ovat. Suorastaan häikäiseviä.

        Olet niin tarkkanäköinen, että huomaisit tuon varmaan ihan vaikkei kukaan ei-ateisti mitään kommentoisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä kin kommenteista huomaa, miten älyttömän fiksuja uskovat ovat. Suorastaan häikäiseviä.

        Kiitos ateisti!


      • Anonyymi

        Uskovaisten lauma siis.


    • Himokristittyjen kannattaisi lähteä esimerkiksi Marsiin käännyttämään vääräuskoisia, koska täällä maan päällä he eivät ole oikein hommassaan onnistuneet.

      • Anonyymi

        Ai ei vai?

        No siksikö kristinusko onkin niin marginaalinen juttu maailmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei vai?

        No siksikö kristinusko onkin niin marginaalinen juttu maailmassa.

        Häviämään päin on järjen lisääntyessä, ja sekös käännyttäjiä harmittaa.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Häviämään päin on järjen lisääntyessä, ja sekös käännyttäjiä harmittaa.

        Tjaa, jos nyt ensin ateistit saisi aikaan jotain ihmiskuntaa hyödyttävää vaikka vaan edes 1000-vuodeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tjaa, jos nyt ensin ateistit saisi aikaan jotain ihmiskuntaa hyödyttävää vaikka vaan edes 1000-vuodeksi.

        Aurinko kiertäisi edelleen maapalloa, uskonsotia käytäisiin ja viattomia ihmisiä poltettaisiin noitina rovioilla, elleivät ateistit olisi saaneet ihmiskuntaa hyödyttäviä asioita aikaan.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Aurinko kiertäisi edelleen maapalloa, uskonsotia käytäisiin ja viattomia ihmisiä poltettaisiin noitina rovioilla, elleivät ateistit olisi saaneet ihmiskuntaa hyödyttäviä asioita aikaan.

        Ateistit ei valitettavasti ole noita sotia loputtaneet ja näillä vihanseksisilla argumenteilla tuskin lopettavatkaan.

        Ateistit ei myöskään ole mitään tieteellisen tutkimuksen isiä, vaan lähinnä päinvastoin. Tykkäävät kyllä kovasti sellaisina poseerata.

        Joten jos nyt ei suorastaan valehteltaisi ateistien cv:stä näin julkisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit ei valitettavasti ole noita sotia loputtaneet ja näillä vihanseksisilla argumenteilla tuskin lopettavatkaan.

        Ateistit ei myöskään ole mitään tieteellisen tutkimuksen isiä, vaan lähinnä päinvastoin. Tykkäävät kyllä kovasti sellaisina poseerata.

        Joten jos nyt ei suorastaan valehteltaisi ateistien cv:stä näin julkisesti?

        En minä ole ollut sotimassa ja tappamassa kuten "lähimmäisrakkaat" uskovaiset. Omat kommenttisi ovat täynnä vihaa. Se on kummallista "rakkaususkonnon" edustajalle.

        Väärän todistuksen uskovaiset antavat toisista hyvin kernaasti. Kertoo oikein iskevästi heidän uskontonsa todellisen luonteen.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        En minä ole ollut sotimassa ja tappamassa kuten "lähimmäisrakkaat" uskovaiset. Omat kommenttisi ovat täynnä vihaa. Se on kummallista "rakkaususkonnon" edustajalle.

        Väärän todistuksen uskovaiset antavat toisista hyvin kernaasti. Kertoo oikein iskevästi heidän uskontonsa todellisen luonteen.

        Vai vihaa on kommenttini täynnä? Mitkä niistä?

        Ihan sillä kysyn kun en tunnista vihaa itsessäni olen utelias. Lähinnä olen täällä huvittelemassa ja joskus potkimassa ylemmyydenjakkaroita joille ateistit niin kovasti tykkää nousta voidakseen vakuuttavammin valehdella muiden kommentoijien yläpuolelta.

        Mutta että vihaa?

        Missä? Onko edes ollut mun kirjoitus?


    • Anonyymi

      Aivan, siksi en minäkään ateistien toilailuja ymmärrä!

    • Anonyymi

      Sinun pitäisi ottaa ne lääkkeesi, maaninen sekopääaloittaja. Ei ne siellä purkissa auta...

      • Anonyymi

        Sinulla on jo purkki tyhjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on jo purkki tyhjä!

        Minun purkkini ei ole tyhjä. Tai oikeastaan se on läpyskät.

        Kävin juuri apteekissa ja sain uusia verenpainelääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun purkkini ei ole tyhjä. Tai oikeastaan se on läpyskät.

        Kävin juuri apteekissa ja sain uusia verenpainelääkkeitä.

        Raamatun sana vähentää verenpaineesta, mitä enemmän sana tulee tutuksi, verenpaineeni häviää kokonaan...sanakin parantaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun sana vähentää verenpaineesta, mitä enemmän sana tulee tutuksi, verenpaineeni häviää kokonaan...sanakin parantaa!

        Kauhujen ajan lähestyessä tieto pian tapahtuvasta uskovien ylöstempauksesta lohduttaa. Ei tarvitse pelätä, vaikka taloutta romahdutetaan, sotaa lietsotaan, hintoja nostetaan, palkkoja lasketaan ja sairauksia levitetään, sairaaloita vähennetään. Voin levollisin mielin katsoa kaikkea tätä. Tapahtuuko jotain Israelissa pian; punaisen hiehon uhraus, psalmin 83 sota? USA:n kolmas auringonpimennys seitsemän vuoden aikana 8.4. voi olla varoitus tulevasta. Edellisen kerran samanlaisen merkin jälkeen USA:ssa oli valtava maanjäristys 1800-luvulla. Nyt 2017 ja tänä vuonna tapahtuvan pimennyksen reitit risteävät paikkakunnalla nimeltä Rapture. Tämän reitin varrella on useita Ninive-nimistä paikkaa. Se viittaa Joonaan. Jeesus puhui Joonan merkistä. Ensimmäisen pimennyksen reitille jäi useita Salem-paikkakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhujen ajan lähestyessä tieto pian tapahtuvasta uskovien ylöstempauksesta lohduttaa. Ei tarvitse pelätä, vaikka taloutta romahdutetaan, sotaa lietsotaan, hintoja nostetaan, palkkoja lasketaan ja sairauksia levitetään, sairaaloita vähennetään. Voin levollisin mielin katsoa kaikkea tätä. Tapahtuuko jotain Israelissa pian; punaisen hiehon uhraus, psalmin 83 sota? USA:n kolmas auringonpimennys seitsemän vuoden aikana 8.4. voi olla varoitus tulevasta. Edellisen kerran samanlaisen merkin jälkeen USA:ssa oli valtava maanjäristys 1800-luvulla. Nyt 2017 ja tänä vuonna tapahtuvan pimennyksen reitit risteävät paikkakunnalla nimeltä Rapture. Tämän reitin varrella on useita Ninive-nimistä paikkaa. Se viittaa Joonaan. Jeesus puhui Joonan merkistä. Ensimmäisen pimennyksen reitille jäi useita Salem-paikkakuntaa.

        Uskovien ylöstempauksen piti Herran sanan mukaan olla Paavalin elinaikana.


    • Anonyymi

      Ei tuo ole mikään ateistin älynväläys. Olin ateisti jo ennen mitään älynväläystä. En ole tarvinnut älynvälystä ateismin suhteen. Ateismi on jo ennestään itsestäänselvä tosiasia. Käytän älynväläyksiä ihan muihin asioihin.

      • Anonyymi

        Älynväläys, että jumalaa ei ole, on hulluutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älynväläys, että jumalaa ei ole, on hulluutta!

        Hullu sanoo sydämessään: Ei ole Jumalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullu sanoo sydämessään: Ei ole Jumalaa.

        Vain täys kahjo väittää satuolennon olevan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älynväläys, että jumalaa ei ole, on hulluutta!

        Toivoisin että heräisit joskus harhastasi, uskova parka. Näkisit miten mukavaa elämä voi olla ilman uskon painolastia.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Vain täys kahjo väittää satuolennon olevan totta.

        Planeetta missä asut, mistä se tuli TÄYSIN omalle paikalleen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin että heräisit joskus harhastasi, uskova parka. Näkisit miten mukavaa elämä voi olla ilman uskon painolastia.

        Mikä kasvaa.....hehehe....hullu joka haluaa tehdä tällaiseen maailmaan uusia lapsia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kasvaa.....hehehe....hullu joka haluaa tehdä tällaiseen maailmaan uusia lapsia!!!

        Ei mikä kasvaa, mukavaa...hehehe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Planeetta missä asut, mistä se tuli TÄYSIN omalle paikalleen???

        No ei ainakaan ihmisen keksimän jumalahahmon loihtimana tyhjästä.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Vain täys kahjo väittää satuolennon olevan totta.

        Puhuttiin jumalasta eikä satuolennosta.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Vain täys kahjo väittää satuolennon olevan totta.

        Koita tajuta, olet eksytetty huuhaaseen!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        No ei ainakaan ihmisen keksimän jumalahahmon loihtimana tyhjästä.

        Ei ole muuta mahdollisuutta, koska Jumala on yksi, aina ollut olemassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin jumalasta eikä satuolennosta.

        Juuri jumalat ovat satuolentoja.
        Todista toisin, jos kykenet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita tajuta, olet eksytetty huuhaaseen!

        En ole! En eksy uskomaan satuolentoihin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta mahdollisuutta, koska Jumala on yksi, aina ollut olemassa

        Jumalaa ei ole missään, kuten itsekin hyvin pystyt rehelliseksi ryhtyessäsi myöntämään.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Juuri jumalat ovat satuolentoja.
        Todista toisin, jos kykenet.

        Vanha valitus...

        Enhän minäkään pyytänyt sinua todistamaan posketonta väitettäsi siitä, ettei mitään jumalaa ole.

        Joten, hyppääppä itse volttisi ja huvita minua.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jumalaa ei ole missään, kuten itsekin hyvin pystyt rehelliseksi ryhtyessäsi myöntämään.

        Rehellistä olisi myöntää ettet tiedä. Uskoa on julistaa, ettei ole.

        En suosittele kenellekään demonstroimaasi ateistista "rehellisyyttäsi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanha valitus...

        Enhän minäkään pyytänyt sinua todistamaan posketonta väitettäsi siitä, ettei mitään jumalaa ole.

        Joten, hyppääppä itse volttisi ja huvita minua.

        Ei kun sinun pitää todistaa, että Jumala on, koska moista väität. Ei minulla ole mitään todistamista ei mistään. Taitaa mennä hommasi vain volttien hyppelyksi ja itsesi viidyttämiseksi.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Juuri jumalat ovat satuolentoja.
        Todista toisin, jos kykenet.

        Jumalat ovat lahkojen satuolentoja, mutta jumala totta!
        Todistan:
        Järjestyksenmukainen maailmankaikkeus, jossa on elämää, puhuu Luojan olemassaolon puolesta.
        Jokainen huone on tietenkin jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala.
        Vaikka tämä perustelu on yksinkertainen, monet korkeasti koulutetut ihmiset pitävät sitä hyvin johdonmukaisena.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        En ole! En eksy uskomaan satuolentoihin!

        Uskot huuhaaseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellistä olisi myöntää ettet tiedä. Uskoa on julistaa, ettei ole.

        En suosittele kenellekään demonstroimaasi ateistista "rehellisyyttäsi".

        Tiedän, ettei Jumalaa ole, koska sitä ei missään ole.
        Et sinä sitä väitteilläsi eläväksi tee.
        Ryhdy rehelliseksi ja myönnä valehtelevasi.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jumalaa ei ole missään, kuten itsekin hyvin pystyt rehelliseksi ryhtyessäsi myöntämään.

        Ihmisillä on luontainen halu ymmärtää, mikä on elämän merkitys ja tarkoitus, ja tuota halua ei fyysisten tarpeiden tyydyttäminen riitä sammuttamaan. Raamattu puhuukin ”hengellisestä tarpeesta”, johon sisältyy myös halu tuntea Jumala ja palvoa häntä .
        Tämä hengellinen tarve on todiste Jumalan olemassaolosta, ja lisäksi se osoittaa, että hän on rakastava Luoja ja haluaa meidän tyydyttävän tuon tarpeen.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Tiedän, ettei Jumalaa ole, koska sitä ei missään ole.
        Et sinä sitä väitteilläsi eläväksi tee.
        Ryhdy rehelliseksi ja myönnä valehtelevasi.

        Kirjoitusvirhe sulla: tiedän --> uskon

        Jos olisit rehellinen itse, myöntäisit tuon.

        Ja minulle on ihan sama mihin uskot. Huvittavaa on se, miten väität olevasi muka rehellinen kuitenkaan olematta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalat ovat lahkojen satuolentoja, mutta jumala totta!
        Todistan:
        Järjestyksenmukainen maailmankaikkeus, jossa on elämää, puhuu Luojan olemassaolon puolesta.
        Jokainen huone on tietenkin jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala.
        Vaikka tämä perustelu on yksinkertainen, monet korkeasti koulutetut ihmiset pitävät sitä hyvin johdonmukaisena.

        Kutsu se Jumala itse tänne todistamaan, ettei sinun tarvitse valehdella hänen puolestaan.
        Minkä tahansa voidaan sanoa tehneen sitä sun tätä, mutta ihmisen keksimät akuankat eivät tee yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskot huuhaaseen!

        Itse uskot!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on luontainen halu ymmärtää, mikä on elämän merkitys ja tarkoitus, ja tuota halua ei fyysisten tarpeiden tyydyttäminen riitä sammuttamaan. Raamattu puhuukin ”hengellisestä tarpeesta”, johon sisältyy myös halu tuntea Jumala ja palvoa häntä .
        Tämä hengellinen tarve on todiste Jumalan olemassaolosta, ja lisäksi se osoittaa, että hän on rakastava Luoja ja haluaa meidän tyydyttävän tuon tarpeen.

        Normaalilla ihmisellä ei ole mitään halua huijata itseään uskomalla satuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin että heräisit joskus harhastasi, uskova parka. Näkisit miten mukavaa elämä voi olla ilman uskon painolastia.

        Ai, sun tyyli elää sopii kaikille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe sulla: tiedän --> uskon

        Jos olisit rehellinen itse, myöntäisit tuon.

        Ja minulle on ihan sama mihin uskot. Huvittavaa on se, miten väität olevasi muka rehellinen kuitenkaan olematta!

        " Huvittavaa on se, miten väität olevasi muka rehellinen kuitenkaan olematta!"

        Olen rehellinen sanoessani, etten usko satuihin. Mutta sinä hoopotat itseäsi ja muita levittelemällä huuhaata.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        No ei ainakaan ihmisen keksimän jumalahahmon loihtimana tyhjästä.

        Ei tietenkään ihmisen keksimän - kyllähän sen on pitänyt olla jo ennen ihmistä luomassa näitä!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Ei kun sinun pitää todistaa, että Jumala on, koska moista väität. Ei minulla ole mitään todistamista ei mistään. Taitaa mennä hommasi vain volttien hyppelyksi ja itsesi viidyttämiseksi.

        Miten kuvittelet, että ateistinen väitteesi jumalan olemattomuudesta on sen parempi kuin väitteeni olemassaolosta?

        Miksi esität muka objektiivisesti, että väitteiden todistaminen kuuluisi (vain) minun väitteelleni, muttei sinun?

        Melko ylimielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalat ovat lahkojen satuolentoja, mutta jumala totta!
        Todistan:
        Järjestyksenmukainen maailmankaikkeus, jossa on elämää, puhuu Luojan olemassaolon puolesta.
        Jokainen huone on tietenkin jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala.
        Vaikka tämä perustelu on yksinkertainen, monet korkeasti koulutetut ihmiset pitävät sitä hyvin johdonmukaisena.

        Ei se ole mikään perustelu vaan väite ilman todisteita.

        Hus, takaisin peruskoulua suorittamaan!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Kutsu se Jumala itse tänne todistamaan, ettei sinun tarvitse valehdella hänen puolestaan.
        Minkä tahansa voidaan sanoa tehneen sitä sun tätä, mutta ihmisen keksimät akuankat eivät tee yhtään mitään.

        Sulla on todella pahasti todistamattomia premissejä noissa väitteissäsi. Ja silloin on melkoisen tekopyhää huuhaata noi johtamasi johtopäätökset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ihmisen keksimän - kyllähän sen on pitänyt olla jo ennen ihmistä luomassa näitä!

        Jumala on nimenomaan ihmisten keksimä. Kuten kaikki muutkin tuhannet jumalat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuvittelet, että ateistinen väitteesi jumalan olemattomuudesta on sen parempi kuin väitteeni olemassaolosta?

        Miksi esität muka objektiivisesti, että väitteiden todistaminen kuuluisi (vain) minun väitteelleni, muttei sinun?

        Melko ylimielistä.

        Jos Jumala on olemassa, ole hyvä ja todista se.
        Siihen asti sitä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on todella pahasti todistamattomia premissejä noissa väitteissäsi. Ja silloin on melkoisen tekopyhää huuhaata noi johtamasi johtopäätökset.

        Sulla on ihan itselläsi pahjasti todistamattomia premissejä väitteissäsi.
        Ole hyvä ja todista Jumalan olemassaolo. Siihen asti sitä ei ole.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        " Huvittavaa on se, miten väität olevasi muka rehellinen kuitenkaan olematta!"

        Olen rehellinen sanoessani, etten usko satuihin. Mutta sinä hoopotat itseäsi ja muita levittelemällä huuhaata.

        Jäykästi on ateisti kiinni itse naulatussa premississä saduista. 😂

        Surullista.

        Rehellisyys ei ateistilla riitä edes myöntämään, ettei oma olemattoman julistus ole yhtään sen kummempaa kuin muidenkaan ihmisten omien uskomusten esittely.

        Ehei.

        Ateismi on siitä erikoinen usko, että sen pitää omasta mielestään olla muiden yläpuolella. Toki tämä ei yllätä: ateistihan ideologisesti pyrkii omaksi jumalakseen.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jos Jumala on olemassa, ole hyvä ja todista se.
        Siihen asti sitä ei ole.

        Jumalan olemassaolo ei ole riippuvainen siitä, todistaako sitä kukaan koskaan sinulle.

        On okei, ettei jumalaa ole sinulle. Usko näin ihan vapaasti.

        Mutta älä julista mitään tietäväsi. Se on valehtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuvittelet, että ateistinen väitteesi jumalan olemattomuudesta on sen parempi kuin väitteeni olemassaolosta?

        Miksi esität muka objektiivisesti, että väitteiden todistaminen kuuluisi (vain) minun väitteelleni, muttei sinun?

        Melko ylimielistä.

        >> Melko ylimielistä.

        Yhtä ylimielistä, jos sanoisit samaa saunatontusta.

        Saunatonttu ja jumalat ovat samalla viivalla. Niistä ei ole mitään todisteita, mutta olemattomaksikaan niitä ei voi todistaa sille joka niihin haluaa uskoa. Mielikuvitushahmo ei muutu yhtään todellisemmaksi silläkään, että sille keksitään kaikenlaisia hienoja ja mahtavia ominaisuuksia.


    • jumalaan uskottu reilu 2000 vuotta sitä ennen oli jos jonkunlaista jumalaa esim Egyptissä oli pitkä liuta jumalia ja sitä ennen luonnonuskoja.
      Ihmettelen miten luomiskertomus kuvattu raamatussa, ei kukaan näkemässä kuulemassa mutta silti tarkka kertomus tapahtumasta, joku synty muistot päässä.
      Sitäpaitsi hölmö uskova EN elä siun jumalan luomalla maapallolla vaan lueppaa tiedettä ihan pikkusen sieltä kuplastas ja älä jätä tyhmiä kommenttejaa ne vaan naurattaa. voi teitä vähäuskoisia.

      • Anonyymi

        Uskot siis tieteeseen - onnea valintanne johdosta. Tarvitsette sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot siis tieteeseen - onnea valintanne johdosta. Tarvitsette sitä.

        Jumala on mahdollistanut tieteen!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskot siis tieteeseen - onnea valintanne johdosta. Tarvitsette sitä.

        Onnea tarvitaan uskomisessa, koska sen keinoin mikään ei muutu muuten kuin satunnaisesta tuurista. Tieteessä sentään tarkastellaan faktoja.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Onnea tarvitaan uskomisessa, koska sen keinoin mikään ei muutu muuten kuin satunnaisesta tuurista. Tieteessä sentään tarkastellaan faktoja.

        Tieteenkin faktat muuttuu. Ei kannata ihan kauheesti nojata niihin totuuksiin...

        Uskoon liittyy kuitenkin kokonainen arvomaailma joka on palvellut ja palvelee edelleen yhteisötasolla ihmisiä. On hulluutta ja varsin epätieteellistä kiistää tai ohittaa tätä globaalia tosiasiaa.

        Mitta uskoa saa mihin haluaa. Älyllisesti hyvin epärehellistä on kuitenkin yrittää ateistien nostaa omaa uskomustaan ylivertaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tieteenkin faktat muuttuu. Ei kannata ihan kauheesti nojata niihin totuuksiin...

        Uskoon liittyy kuitenkin kokonainen arvomaailma joka on palvellut ja palvelee edelleen yhteisötasolla ihmisiä. On hulluutta ja varsin epätieteellistä kiistää tai ohittaa tätä globaalia tosiasiaa.

        Mitta uskoa saa mihin haluaa. Älyllisesti hyvin epärehellistä on kuitenkin yrittää ateistien nostaa omaa uskomustaan ylivertaiseksi.

        Jos uskotaan puhuviin eläimiin, se ei palvele ketään. Niin no papukaijat osaavat matkia, mutta Raamatussa kerrottuun loogiseen toimintaan eläimistä ei ole. Aku Ankka -lehdessä eläimet puhuvat ja se palvelee viihteenä. On edelleen hulluutta uskoa satuolentoihin tosioina. Siinä ei todellakaan ole mitään älykästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieteenkin faktat muuttuu. Ei kannata ihan kauheesti nojata niihin totuuksiin...

        Uskoon liittyy kuitenkin kokonainen arvomaailma joka on palvellut ja palvelee edelleen yhteisötasolla ihmisiä. On hulluutta ja varsin epätieteellistä kiistää tai ohittaa tätä globaalia tosiasiaa.

        Mitta uskoa saa mihin haluaa. Älyllisesti hyvin epärehellistä on kuitenkin yrittää ateistien nostaa omaa uskomustaan ylivertaiseksi.

        Koska pälli tajuat sen että ateismi ei tarkoita johonkin uskomukseen uskomusta vaan nimenomaan päinvastaista: jumaluskon PUUTE.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jos uskotaan puhuviin eläimiin, se ei palvele ketään. Niin no papukaijat osaavat matkia, mutta Raamatussa kerrottuun loogiseen toimintaan eläimistä ei ole. Aku Ankka -lehdessä eläimet puhuvat ja se palvelee viihteenä. On edelleen hulluutta uskoa satuolentoihin tosioina. Siinä ei todellakaan ole mitään älykästä.

        Tämä on uskomuksesi. Varmasti sinulle rakas.

        Ja voit aivan rauhassa rakastaa sitä, muttet julistaa yhtään suuremmalla auktoriteetillä kuin kukaan muukaan uskomuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pälli tajuat sen että ateismi ei tarkoita johonkin uskomukseen uskomusta vaan nimenomaan päinvastaista: jumaluskon PUUTE.

        Ja se on uskomus siinä kuin mikä vain muukin uskomus. Ei yhtän jalompi. Ei yhtään parempi. Ei yhtään etuoikeutetumpi - paitsi ateistien mielissä.

        Koska olet itse valmis olemaan rehellinen ja myöntämään tämän tosiasian?


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Onnea tarvitaan uskomisessa, koska sen keinoin mikään ei muutu muuten kuin satunnaisesta tuurista. Tieteessä sentään tarkastellaan faktoja.

        Alkuräjähdys. Hehehe


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jos uskotaan puhuviin eläimiin, se ei palvele ketään. Niin no papukaijat osaavat matkia, mutta Raamatussa kerrottuun loogiseen toimintaan eläimistä ei ole. Aku Ankka -lehdessä eläimet puhuvat ja se palvelee viihteenä. On edelleen hulluutta uskoa satuolentoihin tosioina. Siinä ei todellakaan ole mitään älykästä.

        Jumalalle kaikki on mahdollista.
        Jumala saa samoin myös ihmisen puhumaan yllättävästi, mihin ihminen osaa varautua!
        Minä olen sen kokenut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pälli tajuat sen että ateismi ei tarkoita johonkin uskomukseen uskomusta vaan nimenomaan päinvastaista: jumaluskon PUUTE.

        Oma syy.
        Se saadaan uskossa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalalle kaikki on mahdollista.
        Jumala saa samoin myös ihmisen puhumaan yllättävästi, mihin ihminen osaa varautua!
        Minä olen sen kokenut

        Joo, ihmiset ovat seonneet uskontonsa kanssa.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Joo, ihmiset ovat seonneet uskontonsa kanssa.

        Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, pilaisit heidän elämän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, pilaisit heidän elämän!

        Siis Usko RAamattuun pilaa kaiken


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, pilaisit heidän elämän!

        Minulla on poika ja tytär. Molemmat hienoja ihmisiä. Olen heistä ylpeä. Heidän menestymisestään päätellen en ole pilannut heidän elämäänsä kuten uskovaisen "lähimmäisrakkaasti" annat väärän todistuksen. Luovuin jopa omasta perintöosastani heidän hyväkseen. Eipä valtio (ja sitä kautta kirkko) saanut riistetyksi perintöveroa sentään minulta.

        Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, koska tekisit heidän elämästään helvetin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Usko RAamattuun pilaa kaiken

        Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Kun siinä uskotaan vain YHTEEN Jumalaan Raamatussa ,ja aletaan sotia
      - tosi uskovainen uskoo kaikkeen ja kaiken aikaa

      ---


      Esim. Ukrainasas ja RU:ssa. Israelissa tai Gazazassa. Tyhmän uskon sijaan olisi parasta - Viisasrauha ilman uskontoja

      Lisään avaukseeni

    • Anonyymi

      "Kumminkin elävät Jumalan luomalla planeetalla!"

      Jumala ei pysty luomaan paskakaan, koska ihmiset ovat luoneet jumalat tollo!

    • Anonyymi

      Saattaa se maailma olla yhtä hyvin syntynyt sotkan munasta, kuten vanhat kirjoitukset todistaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe