Jennifer Lopez

Itse tykkää, että vanhempi musansa parempi.

Get Right huono.

9

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegs

      ämmä vois painua vittuun. :P
      Tykkäsin joskus parista sen biisistä, mutta sen jälkeen kun kuulin sen turkistouhuista, en ole suostunut kuuntelemaan mitään sen musiikkia. Radio menee kiinni. http://www.jlodown.com/

      • Just

        Musta on aikas tyhmää että monet eivät suostu kuuntelemaan Jenniferiä koska se käyttää turkkeja. Varsinkin kun monet näistä henkilöistä itsekin käyttävät eläinten nahasta valmistettuja tuotteita.

        Kysynkin sulta, että kun ostat uudet kengät, laukun tai vaikka takin, niin varmistatko myyjältä että se on täysin "free" kaikista eläimistä. Yleensä näin ei nimittäin ei ole. Et varmastikaan osta (oletan että olet naispuoleinen) myöskään meikkejä jotka on testattu eläimillä. Kai olet vegaani? Jokaisen joka vastustaa JLo:n turkiksia tulisi miettiä näitä juttuja...


      • gegs
        Just kirjoitti:

        Musta on aikas tyhmää että monet eivät suostu kuuntelemaan Jenniferiä koska se käyttää turkkeja. Varsinkin kun monet näistä henkilöistä itsekin käyttävät eläinten nahasta valmistettuja tuotteita.

        Kysynkin sulta, että kun ostat uudet kengät, laukun tai vaikka takin, niin varmistatko myyjältä että se on täysin "free" kaikista eläimistä. Yleensä näin ei nimittäin ei ole. Et varmastikaan osta (oletan että olet naispuoleinen) myöskään meikkejä jotka on testattu eläimillä. Kai olet vegaani? Jokaisen joka vastustaa JLo:n turkiksia tulisi miettiä näitä juttuja...

        Se oli tosiaan minun mielipiteeni ,mitään herneitä ei tarvitse nenuun kiskoa. Jokaisella omat mielipiteet.

        Enkä vastustaisi turkistarhausta, jos eläimillä olisi hyvät oltavat ja niiden lopettaminen olisi kivutonta, stressitöntä. Mutta kun eläimet ovat pienissä, virikkeettömissä häkeissä 24/7 (niiden paha olo näkyy myös häiriökäyttäytymisenä). Lopuksi vielä elämien käsitteleminen on julmaa. Eläimiä saatetaan joskus myös NYLKEÄ ELÄVÄLTÄ. Tiesitkö, että esim JLO:n kaniturkin kanit kiljuivat tuskasta, kun niitä nyljettiin elävältä? Kaikki kanit eivät edes nylkemiseen kuolleet, kanit elivät vielä monta minuuttia senkin jälkeen, kun niiltä oli turkki nyljetty pois. Kuvia ja videomateriaalia löytyy netistä.
        Esim www.petatv.com

        kun ostat uudet kengät, laukun tai vaikka takin, niin varmistatko myyjältä että se on täysin "free" kaikista eläimistä.

        - Kyllä.

        Et varmastikaan osta (oletan että olet naispuoleinen) myöskään meikkejä jotka on testattu eläimillä.

        - En osta meikkejä jotka ovat testattu eläimillä. Eläinkokeettomien meikkien lista löytyy www.animalia.fi :)


      • itse käytät

        tuohivirsuja ja kangasvaatteita.terveisiä vaan muillekin minkinvapauttajille.lopez on mielestäni kaukana rytmibluesista


      • Just
        gegs kirjoitti:

        Se oli tosiaan minun mielipiteeni ,mitään herneitä ei tarvitse nenuun kiskoa. Jokaisella omat mielipiteet.

        Enkä vastustaisi turkistarhausta, jos eläimillä olisi hyvät oltavat ja niiden lopettaminen olisi kivutonta, stressitöntä. Mutta kun eläimet ovat pienissä, virikkeettömissä häkeissä 24/7 (niiden paha olo näkyy myös häiriökäyttäytymisenä). Lopuksi vielä elämien käsitteleminen on julmaa. Eläimiä saatetaan joskus myös NYLKEÄ ELÄVÄLTÄ. Tiesitkö, että esim JLO:n kaniturkin kanit kiljuivat tuskasta, kun niitä nyljettiin elävältä? Kaikki kanit eivät edes nylkemiseen kuolleet, kanit elivät vielä monta minuuttia senkin jälkeen, kun niiltä oli turkki nyljetty pois. Kuvia ja videomateriaalia löytyy netistä.
        Esim www.petatv.com

        kun ostat uudet kengät, laukun tai vaikka takin, niin varmistatko myyjältä että se on täysin "free" kaikista eläimistä.

        - Kyllä.

        Et varmastikaan osta (oletan että olet naispuoleinen) myöskään meikkejä jotka on testattu eläimillä.

        - En osta meikkejä jotka ovat testattu eläimillä. Eläinkokeettomien meikkien lista löytyy www.animalia.fi :)

        Tämä taitaa mennä jo provon puolelle, mutta oli pakko ottaa esille, että kun tuossa seeprassa oli juttua siitä miten monet väriaineet on uutettu hmm... olikohan ne täitä vai kirppuja, mutta siis kuitenkin niistä:) Että mites on syötkä tuotteita joissa on käytetty tällätavoin valmistettuja väriaineita?

        Muuten mistä sen tietää miten juuri niitä eläimiä on kohdeltu joista Jenniferin turkki on valmistettu? Eihän tuo peta väitä että ne turkit olisi valmistettu juuri niistä yksilöistä joista kuva/videomateriaali koostuu. Ties vaikka ne eläimet jotka päätyvät Jenniferin päälle olisivat juoneet koko elämänsä lähdevettä ja tapettu tyylikkäästi piikillä...


      • Logo
        itse käytät kirjoitti:

        tuohivirsuja ja kangasvaatteita.terveisiä vaan muillekin minkinvapauttajille.lopez on mielestäni kaukana rytmibluesista

        Ei R'n' B tarkota nykyään rhytmn and bluesia. Se on jotain rhytmn and bass nykyään.


      • en usko
        gegs kirjoitti:

        Se oli tosiaan minun mielipiteeni ,mitään herneitä ei tarvitse nenuun kiskoa. Jokaisella omat mielipiteet.

        Enkä vastustaisi turkistarhausta, jos eläimillä olisi hyvät oltavat ja niiden lopettaminen olisi kivutonta, stressitöntä. Mutta kun eläimet ovat pienissä, virikkeettömissä häkeissä 24/7 (niiden paha olo näkyy myös häiriökäyttäytymisenä). Lopuksi vielä elämien käsitteleminen on julmaa. Eläimiä saatetaan joskus myös NYLKEÄ ELÄVÄLTÄ. Tiesitkö, että esim JLO:n kaniturkin kanit kiljuivat tuskasta, kun niitä nyljettiin elävältä? Kaikki kanit eivät edes nylkemiseen kuolleet, kanit elivät vielä monta minuuttia senkin jälkeen, kun niiltä oli turkki nyljetty pois. Kuvia ja videomateriaalia löytyy netistä.
        Esim www.petatv.com

        kun ostat uudet kengät, laukun tai vaikka takin, niin varmistatko myyjältä että se on täysin "free" kaikista eläimistä.

        - Kyllä.

        Et varmastikaan osta (oletan että olet naispuoleinen) myöskään meikkejä jotka on testattu eläimillä.

        - En osta meikkejä jotka ovat testattu eläimillä. Eläinkokeettomien meikkien lista löytyy www.animalia.fi :)

        Muistaakseni olet joskus aiemmin puhunut aivan jotain muuta noista meikeistä... mutta ihan miten vaan.


    • Logo

      Mä haluisin panna sitä sen isoon perseeseen ja nuolal sen römpsää. NAM NAM!

    • Jenna

      JLo on pelkkä turha diiva surkeineen musiikkeineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3101
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2023
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1482
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1365
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1341
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1251
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe