Keskinkertainen ihminen?

Anonyymi-ap

Minkälainen on keskivertoihminen? Tarkoitan ihmistä joka on niin keskinkertainen kaikessa kuin vai voi vähänkin olla. Ei mielenkiintoinen, ei myöskään tylsä. Ei hauska, ei iloinen, mutta ei surullinenkaan, vaan neutraali. Väritön, harmaa, näkymätön! Mitä keskivertoihminen tekee? Missä asuu? Mitä haluaa kuulla ja nähdä? Mikä tekee keskivertoihmisen onnelliseksi, keskinkertaisuus? Keskivertoihmisellä on keskimääräinen määrä rahaa käytettävissään, joten hän ei saa kuin keskinkertaista laatua ja laadukasta vain harvoin? Mitä keskivertoihminen syö? Hampurilaisia, kotiruokaa, huoltoaseman noutopöytää, keskihintaista patonki? Mitä keskivertoihminen harrastaa ja viettää vapaa-aikaansa? Juo keskihintaista keskikaljaa, keskustalaisessa keskinkertaisessa keskikaljakuppilassa? Vai mitä helvettiä keskinkertainen ihminen yleensä tekee? Itsehän olen täydellinen yläluokkainen niin en siksi tiedä!

45

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskiverto ihminen tekee makaronilaatikkoa ja syö sitä yksiön nurkassa.

      Toki ilman ketsuppia. Moisen ylellisyyden hän säästää jouluksi.

      Toki hän voimiensa tunnossa kirjoittelee sinkut-palstalla ihan höpöjä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Onko makaronilaatikossa edes jauhelihaa vai onko se sitä keskinkertaista, vetistä ja suolatonta plitkua ilman pinnassa olevaa juustoraastetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko makaronilaatikossa edes jauhelihaa vai onko se sitä keskinkertaista, vetistä ja suolatonta plitkua ilman pinnassa olevaa juustoraastetta?

        Siinä on papuja + yksi pekonisiivu.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on papuja yksi pekonisiivu.

        >simiti<

        Mutta ei Olympia juustoa tai Koskenlaskijaa, kolmea vatkattua munaa, viherpippuria ja pilkottua paprikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei Olympia juustoa tai Koskenlaskijaa, kolmea vatkattua munaa, viherpippuria ja pilkottua paprikaa?

        Ei sinkkupolo toki ryhdy ökyilemään. Muistan kun kerran Katja-vainaan kanssa teimme pizzan.

        Laitoimmme siihen ihan kaikki täytteet, mitä muistimme.

        Se painoi jotain 3 kiloa. Koira katsoi itku kurkussa, mutta minä hellyin ja annoin viipaleen. Kyllä häntä heilui.

        >simiti<


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­y­­m­­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä ”maa” on tuhon oma jos kerran joku vajaa-älyinen klonkku sitä pyörittää

    • Anonyymi

      Vastaus löytyy jostain keskimaastosta..,

    • Anonyymi

      Ei se Keskinen ainakaan ole.

    • Anonyymi

      Keskiaikainen keskimaan asukki keskikerroksesta. Hampurilaisessa pihvi on keskimmäisenä ja on se mehukkain ainesosa!

    • Anonyymi

      Käy S-marketista Kotimaista tuotemerkkiä, ajaa Skodan farkulla, on jossain Pilkintonin lasitehtaalla toimistotöissä, n. 1,3 lasta, eronnut, ulkomaan lomatkaan varaa n. joka toinen vuosi, bruttoliksa n. 50 tonnia/vuosi, asuntovelkaa on jäljellä jostain tylsästä rivarinpätkästä isomman kaupungin esikaupunkilähiöstä.
      Intohimoista seksiä ollut viimeksi n. 5 vuotta sitten ja elämässä ei oteta riskiä muutenkaan. Ilmenee mm. siinä että koko työura samalla työnantajalla.

    • Anonyymi

      Rakastan keskinkertaista perusarkea 😍

    • Tilastokeskuksen mukaan:

      Suomalaisen keski-ikä oli 43,7 vuotta vuonna 2022.

      Suurin osa suomalaisista aikuisista oli avio- tai avoliitossa vuonna 2022.

      Pientaloissa asui lähes puolet ja kerrostaloissa 38 prosenttia suomalaisista vuonna 2022.

      Pinta-ala asuntokuntaa kohden oli keskimäärin 80,6 neliötä vuonna 2022.

      Suomessa syötiin lihaa 77,4 kiloa henkilöä kohden vuonna 2022. Tuoreita vihanneksia käytettiin noin 63,7 kiloa henkeä kohti.

      Suomalaiset nauttivat vuonna 2021 paahdettua kahvia 8,9 kiloa henkeä kohti eli vajaat 3 kupillista päivässä.

      Töihin Maija tai Matti Meikäläinen huristelee, polkaisee tai kävelee keskimäärin 14 km matkan.

      Keskivertopalkansaaja ansaitsi 3 776 euroa kuussa vuonna 2022.

      Kävelylenkkeily on suomalaisten suosotuin liikuntaharrastus. Seuraavaksi yleisin on kotona tehtävä harjoittelu (jumpat, voimaharjoittelu jne.).

      Keskimääräinen suomalainen katseli televisiota 2 tuntia 38 minuuttia vuorokaudessa vuonna 2022.

      Keskivertohenkilö käyttää internetiä useita kertoja päivässä. Yleisimpiä internetin käyttötarkoituksia ovat pankkiasioiden hoito, sähköpostiviestintä, uutissivujen lukeminen ja tavaroita ja palveluita koskeva tiedonetsintä.

      • Anonyymi

        Ikä ... vähän nuorempi, mutta meni riittävän lähelle

        En ole, eli tuossa en ole keskinkertainen.

        Asun pientalossa, eli check.

        Asunnon pinta-ala on himpun enemmän, mutta n.90 neliötä lienee riittävän lähellä.

        Lihaa syön selkeästi vähemmän ja kasviksia enemmän joten olisko keskimäärin check?

        Kahvia juon vähemmän, että tuo ei osu.

        Teen töitä pääosin kotona, eli ei ilmeisesti kolahtanut kohdilleen.

        Palkka on pikkasen enemmän, joten tuo ei osu.

        Jos juoksumatolla tehtävä lenkki istuu tuohon, niin sitten check.

        Mä en katsele juuri yhtään telkkaria. Enemmän tuijotan tietokoneen ruutua. Ei taida rinnastua yhteen.

        Internet check.

        Ok, hyvin näytän kuitenkin sopivan keskimääräiseen. 👍


      • Aletheias
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä ... vähän nuorempi, mutta meni riittävän lähelle

        En ole, eli tuossa en ole keskinkertainen.

        Asun pientalossa, eli check.

        Asunnon pinta-ala on himpun enemmän, mutta n.90 neliötä lienee riittävän lähellä.

        Lihaa syön selkeästi vähemmän ja kasviksia enemmän joten olisko keskimäärin check?

        Kahvia juon vähemmän, että tuo ei osu.

        Teen töitä pääosin kotona, eli ei ilmeisesti kolahtanut kohdilleen.

        Palkka on pikkasen enemmän, joten tuo ei osu.

        Jos juoksumatolla tehtävä lenkki istuu tuohon, niin sitten check.

        Mä en katsele juuri yhtään telkkaria. Enemmän tuijotan tietokoneen ruutua. Ei taida rinnastua yhteen.

        Internet check.

        Ok, hyvin näytän kuitenkin sopivan keskimääräiseen. 👍

        Itsekin menen riittävän lähelle noita keskiarvoja, jotta voin sanoa olevani melko keskiverto. Ikä todella lähellä, asun rivitalossa lapseni kanssa, en ole avio- tai avoliitossa, en syö lihaa eli kasvispainotteinen ruokavalio, valtaosin työskentelen kotoa käsin, palkka enemmän, harrastukset liikuntavoittoisia ja katson lähes kaiken viihteen läppäristä.

        Ehkä sitä sitten voisi kuvailla itseään tylsäksi keskivertoihmiseksi 😄


      • Aika moni osuu, mutta oho, mä oon jo vanhemmalla puolella. Toi palkkakin näyttää mun silmiin tähtitieteelliseltä. Samoin toi telkkatin kattelu, kuka oikeesti kattoo yli kaksi tuntia päivässä?


      • JeroP kirjoitti:

        Aika moni osuu, mutta oho, mä oon jo vanhemmalla puolella. Toi palkkakin näyttää mun silmiin tähtitieteelliseltä. Samoin toi telkkatin kattelu, kuka oikeesti kattoo yli kaksi tuntia päivässä?

        Ikähän on enemmänkin mielentila 🤗

        Tuo keskipalkka ei ole kovinkaan tähtitieteellinen enää, kun verot on poistettu. Käteen jäävä osuus muuttuu yllättävän vähän välillä 2500-4500€/kk, kun verotus tasaa niin paljon.


    • Vaikka ihminen olisi keskimääräinen, ei se tarkoita että hän olisi joka ominaisuudessa keskimääräinen. Ei sellaista ihmistä ole.

      Jos verrataan sitä keskimääräisen oppilaan todistukseen, se tarkoittaisi sitä, että kaikissa oppiaineissa pitäisi olla SAMA ja KESKIMÄÄRÄINEN arvosana. Ei sellaista oppilasta ole.

      Keskimääräinen ihminen on matemaattinen fiktio, oikeammin keskimäärien kaskimäärä. 🌹👀

      • Muuten keskiarvossa luvut lasketaan yhteen ja jaetaan lukujen määrällä. Sanotaan aritmeettiseksi keskiarvoksi.

        Geometrinen keskiarvo eli KESKIVERTO ei ole sama asia. Se saadaan, kun osat (esimerkiksi ihmiset) pannaan riviin ja puolesta poikki. Keskiverto siis asettuu kohtaan, jonka ylä- ja alapuolella on yhtä monta ihmistä. Käytetään paljon esim. sosiologiassa. 🌹👀


      • Kynis.mi kirjoitti:

        Muuten keskiarvossa luvut lasketaan yhteen ja jaetaan lukujen määrällä. Sanotaan aritmeettiseksi keskiarvoksi.

        Geometrinen keskiarvo eli KESKIVERTO ei ole sama asia. Se saadaan, kun osat (esimerkiksi ihmiset) pannaan riviin ja puolesta poikki. Keskiverto siis asettuu kohtaan, jonka ylä- ja alapuolella on yhtä monta ihmistä. Käytetään paljon esim. sosiologiassa. 🌹👀

        Geometrinen keskiarvo saadaan kun n kappaleesta havaintoja lasketaan tulo ja otetaan n:s juuri. Esimerkiksi lukujen 2 ja 8 geometrinen keskiarvo = sqrt(2*8) = 4

        Se mitä kuvailet on mediaani. Sitten on vielä moodi, joka on yleisin havainnoista.


      • scrg kirjoitti:

        Geometrinen keskiarvo saadaan kun n kappaleesta havaintoja lasketaan tulo ja otetaan n:s juuri. Esimerkiksi lukujen 2 ja 8 geometrinen keskiarvo = sqrt(2*8) = 4

        Se mitä kuvailet on mediaani. Sitten on vielä moodi, joka on yleisin havainnoista.

        Kiitos korjauksesta. Oli todellakin mediaani.


    • Anonyymi

      Jos olet kiinostunut millainen on keskivertoihminen niin voit vaikka tutustua Rod Judkinsin pienoisnovelliin Pesularakkautta. Keskivertovahemmilla oli keskimäärin 2,5 lasta joka aiheutti päänvaivaa tarinan päähenkilölle ja sittemmin kun lasten keskimääräinen luku laski 2,1 niin jätkä kilahti.

      ( hiihaa-hoo )

    • En usko, että keskinkertaista ihmistä pystyy määrittelemään ja keskinkertaisuus tai -vertoisuus on suhteellista populaatioon. Parhaana toimivana menetelmänä näen sen, että katsotaan mitä on jäljellä, kun tarpeeksi ei-keskinkertaista on rajattu pois.

      Kuka on keskinkertaisin seitsemästä veljeksestä? Ei ainakaan Jussi, koska on vanhin ja jääräpäisin, ei myöskään Simoni, koska on eniten sekaisin, ei Eero, koska on älykkäin ja nuorin ja pienin, eikä varmaan Lauri, koska häärää mieluummin metsässä kuin sähläämässä muiden kanssa. Seitsemän veljeksen keskinkertaisuus löytyy siis jostain kolmikosta Aapo, Tuomas ja Timo. Mutta jos lähdetään taas kuvaamaan keskinkertaisuutta jonkun heistä kautta kuvataan kuitenkin jotakin, mikä on enemmän erikoista kuin tyypillistä koko joukolle. Joten lukitsen vastauksen Jouko.

      • Anonyymi

        Voidaanko todeta, että olemme kohdanneet dilemman ihmisyyden keskimääräisyydestä?


      • Anonyymi

        Voit vastata myös ranskaksi, mutta ei ole pakko!


    • Anonyymi

      🙄 Ei kaksinkertainen eli intruuder ja vertrööder.

    • Anonyymi

      Keskinkertainen on tällainen,kuin minä olen olossani ! Hector lauloi,- olen jopa onnellinen mies .- Ajattelen omilla aivoillani ja teen ajatteluni mukaan .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bukowski kuvasi hyvin keskiverto-ihmistä. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=el8BHe18owk

      "...beware the average man the average woman
      beware their love, their love is average
      seeks average

      but there is genius in their hatred
      there is enough genius in their hatred to kill you
      to kill anybody
      not wanting solitude
      not understanding solitude
      they will attempt to destroy anything
      that differs from their own..."

    • Enmäätiiä, oon ite viime aikoina ollu enempi yksinkertainen🤔

    • Anonyymi

      Eihän keskinkertaista ihmistä ole olemassakaan ! Juju on siinä jotta ihmiset ovat kukin johonkin suuntaan omimmillaan ja siinä keskinkertaisen kohdalla ei ole kukaan kun jokainen on poispäin keskinkertaisesta.

      • Anonyymi

        Joo ja jokaisella kyllä omat vahvuutensa. Mutta hauska leikitellä ajatuksilla.

        Itseensä pitäisi uskoa enemmän. Suomalaiseen tapaan ollaan monesti rasittavuuteen asti vaatimattomia ja huonoitsetuntoisia. Toki monet näistäkin ovat pidettyjä. Pitäisi varmaan selvittää olenko itse hieman autisti tai joku mt ongelma, kun en aina osaa olla ihmisten kanssa. Pääasiassa elämä on muokannut minusta aika sosiaalisen kuitenkin, mutta ylitulkitsen kaikkea.

        Omassa elämässä oli joskus vaikea vaihe ja se heijastui töihin. Tuli törttöiltyä ja oltua täysi lapsellinen idiootti. Oppia ikä kaikki. Silti saanut töitä kultaisia ystäviä ja semmoista. Ne jotka minut tuntee,.pitää minusta. Onko muilla väliä.. ei!


    • Anonyymi

      Itse olen töissä ainakin keskinkertainen. Hyvä ja kova tekemään kyllä töitä, mutta sosiaalisesti vammainen jollain tavalla. Siihen vaikuttaa rankka koulukiusaaminen sekä työpaikkakiusaaminen ja draamat työpaikalla. Tullut traumoja. Itse teen tietyllä tapaa liikkuvaa työtä ja aina saa jännittää millasta porukkaa missäkin on.
      Olen työssäni kuitenkin hyvä, mutta en koskaan se kaikkien pitämä tyyppi. Jotkut pitää minusta ja lopulle olen vaan tavallinen puurtava pallero.
      Olen koittanut opetella tästä eroon. Välillä en tiedä pitääkö kaikkia moikata ja jokaisen kanssa heittää small talkia ja milloin se on sopivaa höpöttää ja milloin ei. Tykkään antaa työrauhan.
      Siksi jonkun silmään se voi vaikuttaa oudolta, että välillä puhun ja moikkaan, välillä taas en.
      Jos taas työskentelen jonkun pidetyn ja ekstrovertin kanssa yhdessä, osaan paremmin mennä mukana.

      Joop töissä tehdään nöyrästi vaan töitä ja sillä sipuli. Jossain paikoissa vaan on ollut ääliöitä ja niitä ei montaa tarvitse.
      Olen liian herkkä sellaiselle vaikka ei pitäisi välittää. Jotkut vaan hämmentää ja juoruaa vielä vanhojakin juttuja.
      Minua on oikeasti kiusattu töissä ja olen puuttunut sitten siihen ja sekös musta teki sitten oudon. Niin. 😂

      Ja kaikessa muussakin olen keskinkertainen. Vuokralla asun. Kaikki on tavallista, joskus varaa luksukseen joskus ei.
      Minua ei kiinnosta hienostelu, tykkään elämästäni kuitenkin. Jos lotossa voitan tai saisin jonkun huipputyön, ehkä pääsisin tavallisen oudon leimasta.
      Olisin sen jälkeen ylivertainen mulkku. 😂

      • Anonyymi

        Ja ajan farkkuvolkkarilla. 🤷🏼🤣 Ostan vaatteet välillä Prismasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ajan farkkuvolkkarilla. 🤷🏼🤣 Ostan vaatteet välillä Prismasta.

        Ja ehkä se vielä että jos olisin super kaunis olisin edennyt elämässä toisella tavalla 🤷🏼 tavallisen näköinen. Joskus oli hyvä kroppa kyllä.

        Älyäkin olisi, jos jaksaisi keskittyä niin kai tästä amistaviksesta voisi tulla korkeakoulutettu. Sellainen keskiverto pääsymahdollisuus sinne korkeakouluunkin.

        Minulle kaikki omistusasujatkin ovat jo keskivertoa parempia vaikka mielestään tavallisia nakkikeitto Pirjoja suurin osa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ehkä se vielä että jos olisin super kaunis olisin edennyt elämässä toisella tavalla 🤷🏼 tavallisen näköinen. Joskus oli hyvä kroppa kyllä.

        Älyäkin olisi, jos jaksaisi keskittyä niin kai tästä amistaviksesta voisi tulla korkeakoulutettu. Sellainen keskiverto pääsymahdollisuus sinne korkeakouluunkin.

        Minulle kaikki omistusasujatkin ovat jo keskivertoa parempia vaikka mielestään tavallisia nakkikeitto Pirjoja suurin osa.

        Mä ajoin ennen kuplavolkkarilla. Mutta ei tää omistusasuminen oo mitenkään helppoo. Kyllä tässä aika helisemässä on tän rapistuvan talon kanssa. Että ihan tavallinen Pirjo mäkin oon.


    • Anonyymi

      Keskinkertainen on melkoisen outo määritelmä. Keskiarvo joistain määritellyistä asioista, ei kaikista.
      Opettaja kertoi tyttäreni olevan poikkeava kun lukee ääneen 130 sanaa minuutissa. Minulle hän on aivan tavallinen tytön pallero.

      AV

    • Anonyymi

      No mä olen melko keskinkertainen. En missään asiassa huippu, mutten ihan pöljäkään.

      Jasu

    • Anonyymi

      Oon tullut siihen tulokseen et ihan tavis on aivan hiton "rebel" tässä sekopäisessä maailmassa. Tavikset on katoava luonnonvara.

    • Anonyymi

      noniin nimittelijän jotain nimiä... jooh,

      Ro-
      Mer-
      Bu-
      Ne-
      Ru-
      Ran-

      Mitä itsekin yhdistät Marre tai Tupoi

    • Anonyymi

      Persut ovat keskinkertaisia ihmisiä sillä perusteella kun he edustavat 6 % kannatuksellaan juuri heitä keskinkertaisia ihmisiä.

    • No mä olen hyvin keskin- ja yksinkertainen otus, totaalisen huomaamaton ja harmaa, juurikin kuvailusi kaltainen. Tosin Keskustalle näytän keskisormea, vaikka tykkäänkin metsistä, puista, marjastamisesta ja sienestyksestä, pienimuotoisesta kasvimaa-tyyppisestä viljelystä mökillä.

    • Anonyymi

      Keskivertoihminen on suosittu muiden keskivertoihmisten joukossa. Hän on kuin "kuka tahansa", ns. mukava mies tai hymyilevä nainen.

      Suurin osa ihmisistä on tällaisia kuvaamiani ketä tahansa -tyyppejä.

    • Anonyymi

      No esim. Suomen poliisi. Paitsi tuulipukukansaan verraten paskalakeilla pidempi ja vielä paljolti kin paljastamaton rikosrekisteri. Näin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe