Tammikuussa ostin ko. paikasta auton joka osoittautui pommiksi.
Vikalista pidempi kuin nälkävuosi ja Sipilälle soittaessani vastaus vain "ei pidä paikkaansa. Ihan hyvä auto se on kun itse tarkistin". Ei ole halukas yhteistyötä tekemään, sanoo minun olevan "perkeleen hullu ja tyhmä".
Nyt maaliskuussa vain alle tuhat kilometriä myöhemmin auto ei enää edes lähde käyntiin. Vielä kun auto kävi, käytin sen paikallisella hyvämaineisella autohuoltajalla. Hän arvioi korjauksen hinnaksi sillä hetkellä yli 700€ ja tähän ei oltu laskettu auton lukkojen korjausta (takaovet ei mene lukkoon).
Nyt varmasti korjaus olisi yli 1000€...
Kiertkää Sipilä kaukaa!!!
Ari Sipilä Oy Salo
Anonyymi-ap
5
1421
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukan tarkemmin mikä auto, niin voisi tarina hiukan aueta.
Jos vanha saksalainen niin aina niissä vikaa.- Anonyymi
Ei ole saksalainen tämä. Ap
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kusettajia koko klaani
- Anonyymi
Niin asiakkaat kuin kauppiaatkin. Autokaupassa pettyy aina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128