Moi.
Haluisin vaalentaa hiuksiani, mutta kun en tiedä mikä kaupan väri olisi paras? Kampaajalle ei tällä hetkellä ole vara mennä.
Eli sellainen väri mistä ei tule harmaa, mutta ei myöskään keltaista. Mulla on nyt suht vaalee väri, mutta kun tyvikasvuu tuppaa tulee.. :(
Kertokaa vinkkejä ja omia kokemuksianne!
Kaunis kiitos! :)
Paras kaupan väri vaalennukseen?!
6
11318
Vastaukset
- Etsin minäkin
Vaalennan tumman ruskeista vaaleammiksi, mikä olisi riittävän tehokas vaalennustuote saamaan hiukset edes siedettävän vaaleiksi?
Onko esim. Poly Blonden vaalein sävy se vaalentavin kaikista tuotteista? Kattelin marketissa purkkeja ja se ainakin purkin mukaan näytti vaaleimmalta, joku ultrablonde tms.
julia - tuota
Poly Blonden vaaleinta raita-ainetta, en tee kylläkään raitoja vaan vaalennan koko pään. Olen huomannut, että se vaalentaa tehokkaimmin, ja on koostumukseltaan sopiva minun käyttööni. Itselläni on todella lyhyet hiukset, joten olen yleensä käyttänyt vain puolet siitä purkista, en tiedä kuin hyvin väri riittää jos on pidemmät hiukset, mutta se selviää vain kokeilemalla.
- niin ei mene
toiset ei vaan tajua, että värjättyä hiusta EI voi vaalentaa ilman että tekee värinpoiston. Väri ei vaalenna väriä.
Tehkääpä tyttäret näin: menkää kauppaan ostamaan värinpoisto aine. Suosittelisin Hairstoresta saatavaa www infinite vaalennusjauhetta ja hepetetta (vau! onko www:llä hyviäkin tuotteita?). maksaa 10e/tuote, mutta kesäsunnuntaisin (ainakin tietyistä Hairstoreista) saa 2 tuotetta yhden hinnalla. Jos markettiin menette, niin suosittelen garnierin värinpoistoa. Ei niin hyvä kuin tuo www mutta kelvollinen. Sitten teette värinpoiston ja aivoja saa käyttää kun katsoo peiliin ja arvioi mihin kohtaan kannattaa laittaa värinpoisto pitemmäksi aikaa... muistakaa että värjäämätön hius vaalenee värjättyä nopeammin, mutta toisaalta vaalea värjätty mahdollisesti nopeammin kuin tumma värjäämätön...
Kun värinpoisto on tehty, värjää päälle haluammallasi sävyllä, jonka jälkeen on syytä ottaa käyttöön kunnon hoitotuotteet... Ei siis mitään sunsilkkkiä vaan kampaamosta kunnon tuotteet.- Tiitu
Ostin tuota poly blonden vaalennusta L1 Ultra
ja vaaleeks meni ilman värinpoistoakin. - Dimm
Eiks siis värinpoisto oo just ningo vaalennus? Ja eiks täällä kysytty just vaalennuksesta? Mulla on toiminu kans se Poly Blondin raita-aine ja sillä tulee nätti, kylmä sävy.
- mie
ehdottomasti schwarzkopfin poly blonde!! olen kokeillut muitakin mutta tuo on paras!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745