Kuinka monet treffit olette käyneet, ennenkuin tuli se oikea vastaan? Jotkut kertoo käyvänsä kymmenillä treffeillä vuoden aikana, ite tosi harvoin, kun ei löydy henkilöitä, jotka kolahtaa oikeesti. Tai niiden kaa ei viitti mennä treffeille
Kuinka monet treffit
23
720
Vastaukset
Nii-in, kun ei kolahda ja puolittaisuuksiin ei kiinnosta lähteä. 5-6 treffausta viime vuoden puolella, yksi yritys kuukausi takaperin ja nyt ei kiinnosta pokerin peluu netissä enää ollenkaan
- Anonyymi
Olitko itse kiinnostunut vastapuolesta, mutta pakit tuli? Vai toisinpäin?
Anonyymi kirjoitti:
Olitko itse kiinnostunut vastapuolesta, mutta pakit tuli? Vai toisinpäin?
Vimpasta tuli pakit, oli siinä kyllä itsessäkin vikaa. Väsähdin ja se näkyi sitten jutuissa. Olin kiinnostunut
- Anonyymi
No minä käyn yhden ja saman kanssa kumpikaan ei tajua kummastakaan mitään :’D
- Anonyymi
Onpa yllättävän synkän kuuloista! Näen artikkeleita, jossa joku kertoo käyneensä 300 treffeillä vuoden sisällä (jos oikeasti voi pitää paikkansa) tai viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa. Itse juttelen korkeintaan 2 kanssa, kun viestittely vie aikaa myös. En viestittele "mitä kuuluu"-tyyppisesti. Treffeille en viitsi mennä huvikseen tapaamaan sellaista, joka ei kiinnosta yhtään.
Tuttavan piti käydä 10. treffeillä, kunnes tuli se oikea vastaan- Anonyymi
Minunta kuulostaa sultä, että ongelma on monella sitten nimenomaan tuo "300 treffeillä vuoden sisällä" tai "viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa". Ei noin voi millään saada yhdestäkään niistä ihmisistä riittävästi tietoa ja tutustua tarpeeksi, että edes voisi oikeasti kiinnostua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunta kuulostaa sultä, että ongelma on monella sitten nimenomaan tuo "300 treffeillä vuoden sisällä" tai "viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa". Ei noin voi millään saada yhdestäkään niistä ihmisistä riittävästi tietoa ja tutustua tarpeeksi, että edes voisi oikeasti kiinnostua.
Mulla on/oli yhteensä n. 40 matchia, joista kiinnostavimpien kanssa aloitin jutut. Kaikki ei vastanneet mitään, tai keskustelu loppui lyhyeen. Aktiivisia keskusteluja on n. 10 tällä hetkellä ja "jonossa" olisi vielä kiinnostavia. Jos niille ei kirjoittele moneen päivään, niin poistavat matchin. Mitä tässä pitäisi sitten tehdä? Oon jo sopinut neljät treffit. Aika vaikea sieltä olisi vain 1 tai 2 valita, kun ei tunne vielä ketään kunnolla.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, täysin mahdotonta sähellystä
- Anonyymi
Mä en ole elämässäni käynyt kertaakaan treffeillä. Parisuhde on silti löytynyt. 👍
- Anonyymi
Seitsemällä sormustettava löytyi ja kaksi lasta sain kaupanpäälliseksi.
- Anonyymi
9. tulossa ja saa nähdä, johtaako tapaaminen mihinkään. Te, joilla johti, niin tapahtuiko se heti treffeillä, vai pitikö nähdä muutaman kerran, ennenkuin tuli jotain?
- Anonyymi
Kyllähän se nyt yhdeksännen kohdalla pitäisi olla jo selvää se että ellei jonkinlaista kipinää heti herää niin ei sitä kyllä tapahdu myöhemminkään
- Anonyymi
Ei juo ei pane kannattaa näin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2732495Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419- 1201598
SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis91589Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis501506Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641387- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029