Kuinka monet treffit

Anonyymi-ap

Kuinka monet treffit olette käyneet, ennenkuin tuli se oikea vastaan? Jotkut kertoo käyvänsä kymmenillä treffeillä vuoden aikana, ite tosi harvoin, kun ei löydy henkilöitä, jotka kolahtaa oikeesti. Tai niiden kaa ei viitti mennä treffeille

31

476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-in, kun ei kolahda ja puolittaisuuksiin ei kiinnosta lähteä. 5-6 treffausta viime vuoden puolella, yksi yritys kuukausi takaperin ja nyt ei kiinnosta pokerin peluu netissä enää ollenkaan

      • Anonyymi

        Olitko itse kiinnostunut vastapuolesta, mutta pakit tuli? Vai toisinpäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitko itse kiinnostunut vastapuolesta, mutta pakit tuli? Vai toisinpäin?

        Vimpasta tuli pakit, oli siinä kyllä itsessäkin vikaa. Väsähdin ja se näkyi sitten jutuissa. Olin kiinnostunut


      • juu ei 😁


    • Anonyymi

      No minä käyn yhden ja saman kanssa kumpikaan ei tajua kummastakaan mitään :’D

    • Ei minun kanssa kukaan halua treffata, niin on vähän huono käydä ja löytää.

      • Anonyymi

        Kyllä ne vanhat ja rumat varmaan haluaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne vanhat ja rumat varmaan haluaisi.

        Niin just. Ei kiinnosta. Menkää te muut vaan pokaamaan niitä prinsessoja. Minä menen tappamaan itseni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin just. Ei kiinnosta. Menkää te muut vaan pokaamaan niitä prinsessoja. Minä menen tappamaan itseni.

        Ootko mustasukkanen Prinsessasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mustasukkanen Prinsessasta?

        Minulle ei ole ketään missään. Voin lähteä täältä, saatte jäädä nussimaan kaikki toisianne. En jaska katsella vierestä muitten ilakointia.


      • Anonyymi

        Oletko ajatellut maksaa palvelusta? Näet, kuka on tykännyt ja tykkäät takaisin, niin saat matchin. Yks mies tekee noin päästäkseen treffeille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut maksaa palvelusta? Näet, kuka on tykännyt ja tykkäät takaisin, niin saat matchin. Yks mies tekee noin päästäkseen treffeille

        Olen tuota kokeillut, eikä auttanut mitään. Minusta tykkää niin harvat, eikä juuri yksikään kiinnosta minua, koska on joko just liian ruma taikka liian vanha. Sitten jos kiinnostaakin, niin se ei juttele minulle ja poistuukin usein melko pian. Jossain vaiheessa niitä tykkääjiä ei enää tullut yhtäkään. Turhasta siinä maksoin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulle ei ole ketään missään. Voin lähteä täältä, saatte jäädä nussimaan kaikki toisianne. En jaska katsella vierestä muitten ilakointia.

        Vai ilakointia. Sulla on niin helvetinmoinen putkinäkö ettei ole tottakaan, aukaise nyt silmäsi ja katso vähän ympärillesi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin just. Ei kiinnosta. Menkää te muut vaan pokaamaan niitä prinsessoja. Minä menen tappamaan itseni.

        Kylläpä kirjoitat ihmisistä kauniisti. Jos joku nainen on vanha ja ruma (kuten sinäkin) niin hän on siis yhtä kuin ei kukaan? Ei sinun tarvitse kiinnostua väkisin kenestäkään, mutta millä oikeudella väität että itsesi ikäinen nainen ei ole kukaan? Kyllä hän on joku. Hän on han yhtä arvokas ihminen kuin sinäkin. Tykkäät katsella nuoria naisia etkä kiinnostu itsesi ikäisistä, ja se on ihan ok, sen asian päätät itse. Mutta lopeta jo herran tähden sellaiset puheet että KUKAAN ei ole kiinnostunut sinusta. Jos haluat myötätuntoa niin tuo on aika väärä metodi että halveeraat itsesi ikäisiä naisia sanomalla etteivät he ole edes olemassa.


    • Taidan ihan oikeasti päästää itseni päiviltä. Tää on paskista paskin elämä.

      • Anonyymi

        No olipas se taas kiva nähdä ännä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olipas se taas kiva nähdä ännä.

        Niin oli kiva. Muistaa samalla ettei itselläni ole mitään saumoja koskaan sellaiseen. Hänkin vaan vihaa minua.


      • Anonyymi

        Vinku vinku vinku vinku!


      • Anonyymi

        ”Taidan ihan oikeasti päästää itseni päiviltä. Tää on paskista paskin elämä.”

        Viisikymppinen ruma lihava mies haluaa tappaa itsensä koska kaksikymppiset nätit tytöt eivät kiinnostu hänestä??? Haluaa kuolla koska hänelle ei anneta sellaista mitä hän ei ansaitse ja mikä hänelle ei kuulu??? Voi elämän kevät!

        Minä haluan kuolla koska en saa ikiomaa avaruusrakettia, koska en ikinä pääse Englannin kuningattareksi ja koska en ole saanut lotossa päävoittoa. Yhyy, tämä on paskista paskin elämä kun asun kerrostalokaksioni enkä palatsissa! Tahdon kuolla, yhyy yhyy? Kirjoitin kosimakirjeen Jeremy Ironsille jo 40 vuotta sitten eikä hän ole vieläkään vastannut siihen! Yhyy yhyy, haluan kuolla!

        Palstaprinssit puhuvat NAISTEN hypergamiasta ja siitä miten NAISET tavoittelevat itseään parempia miehiä. Kas kummaa kun yksikään palstaprinssi ei ole kommentoinut Mustasuden hypergamiaa mitenkään. Mustasuden hypergamia ylittää kaikki kohtuuden vaatimukset. Se on käsittämättömän ylitsevuotavaa hypethamiaa. Mutta siitä palstaprinssit eivät puhu.

        Jos sievä nuori yh-äiti ihastuu komeaan vapaaseen lapsettomaan mieheen, niin se on ihan kamalaa hypergamiaa. Jos viisikymppinen lihava ukko ihastuu kauniiseen teinityttöjen niin se on ihan ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Taidan ihan oikeasti päästää itseni päiviltä. Tää on paskista paskin elämä.”

        Viisikymppinen ruma lihava mies haluaa tappaa itsensä koska kaksikymppiset nätit tytöt eivät kiinnostu hänestä??? Haluaa kuolla koska hänelle ei anneta sellaista mitä hän ei ansaitse ja mikä hänelle ei kuulu??? Voi elämän kevät!

        Minä haluan kuolla koska en saa ikiomaa avaruusrakettia, koska en ikinä pääse Englannin kuningattareksi ja koska en ole saanut lotossa päävoittoa. Yhyy, tämä on paskista paskin elämä kun asun kerrostalokaksioni enkä palatsissa! Tahdon kuolla, yhyy yhyy? Kirjoitin kosimakirjeen Jeremy Ironsille jo 40 vuotta sitten eikä hän ole vieläkään vastannut siihen! Yhyy yhyy, haluan kuolla!

        Palstaprinssit puhuvat NAISTEN hypergamiasta ja siitä miten NAISET tavoittelevat itseään parempia miehiä. Kas kummaa kun yksikään palstaprinssi ei ole kommentoinut Mustasuden hypergamiaa mitenkään. Mustasuden hypergamia ylittää kaikki kohtuuden vaatimukset. Se on käsittämättömän ylitsevuotavaa hypethamiaa. Mutta siitä palstaprinssit eivät puhu.

        Jos sievä nuori yh-äiti ihastuu komeaan vapaaseen lapsettomaan mieheen, niin se on ihan kamalaa hypergamiaa. Jos viisikymppinen lihava ukko ihastuu kauniiseen teinityttöjen niin se on ihan ok.

        Olen siis ruma lihava paska vanha äijä? Selvä. Ei tarvitse enää tänne kirjoitella. Voin unohtaa kaiken ja antaa olla.

        Mikähän mallikaunotar se itse olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen siis ruma lihava paska vanha äijä? Selvä. Ei tarvitse enää tänne kirjoitella. Voin unohtaa kaiken ja antaa olla.

        Mikähän mallikaunotar se itse olet?

        Minä vain toistan sinun omia sanojasi. Olet itse sanonut olevasi ruma ja lihava.

        En ole sanonut että olet paska. Sinä itse sanot että elämäsi on paskista paskin

        . Lisäksi olet sanonut ettei KUKAAN huoli sinua. Myönnät että no juu, joku ikäisesi lihava ruma nainen ehkä huolii, mitta sehän on siis yhtä kuin ei kukaan.

        Eli väität että lihava ruma viisikymppinen nainen ei ole kukaan. Ei kukaan eikä mikään, ei minkään arvoinen, ei edes ihminen? Aikamoista.

        Olen elämäni aikana antanut monelle miehelle pakit mutta en sentään ole ajatellut heistä ettei tuo mies ole kukaan eikä mikään, olen kyllä oivaltanut se mies silti ovat olemassa vaikka minä en heistä huolikaan.

        Sinä säälit itseäsi ja halveksit kaltaisiasi.


    • Anonyymi

      Onpa yllättävän synkän kuuloista! Näen artikkeleita, jossa joku kertoo käyneensä 300 treffeillä vuoden sisällä (jos oikeasti voi pitää paikkansa) tai viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa. Itse juttelen korkeintaan 2 kanssa, kun viestittely vie aikaa myös. En viestittele "mitä kuuluu"-tyyppisesti. Treffeille en viitsi mennä huvikseen tapaamaan sellaista, joka ei kiinnosta yhtään.

      Tuttavan piti käydä 10. treffeillä, kunnes tuli se oikea vastaan

      • Anonyymi

        Minunta kuulostaa sultä, että ongelma on monella sitten nimenomaan tuo "300 treffeillä vuoden sisällä" tai "viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa". Ei noin voi millään saada yhdestäkään niistä ihmisistä riittävästi tietoa ja tutustua tarpeeksi, että edes voisi oikeasti kiinnostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunta kuulostaa sultä, että ongelma on monella sitten nimenomaan tuo "300 treffeillä vuoden sisällä" tai "viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa". Ei noin voi millään saada yhdestäkään niistä ihmisistä riittävästi tietoa ja tutustua tarpeeksi, että edes voisi oikeasti kiinnostua.

        Mulla on/oli yhteensä n. 40 matchia, joista kiinnostavimpien kanssa aloitin jutut. Kaikki ei vastanneet mitään, tai keskustelu loppui lyhyeen. Aktiivisia keskusteluja on n. 10 tällä hetkellä ja "jonossa" olisi vielä kiinnostavia. Jos niille ei kirjoittele moneen päivään, niin poistavat matchin. Mitä tässä pitäisi sitten tehdä? Oon jo sopinut neljät treffit. Aika vaikea sieltä olisi vain 1 tai 2 valita, kun ei tunne vielä ketään kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minunta kuulostaa sultä, että ongelma on monella sitten nimenomaan tuo "300 treffeillä vuoden sisällä" tai "viestittelee kymmenen kanssa yhtä aikaa". Ei noin voi millään saada yhdestäkään niistä ihmisistä riittävästi tietoa ja tutustua tarpeeksi, että edes voisi oikeasti kiinnostua.

        Näin on, täysin mahdotonta sähellystä


    • Anonyymi

      Mä en ole elämässäni käynyt kertaakaan treffeillä. Parisuhde on silti löytynyt. 👍

    • Anonyymi

      Seitsemällä sormustettava löytyi ja kaksi lasta sain kaupanpäälliseksi.

    • Anonyymi

      9. tulossa ja saa nähdä, johtaako tapaaminen mihinkään. Te, joilla johti, niin tapahtuiko se heti treffeillä, vai pitikö nähdä muutaman kerran, ennenkuin tuli jotain?

      • Anonyymi

        Kyllähän se nyt yhdeksännen kohdalla pitäisi olla jo selvää se että ellei jonkinlaista kipinää heti herää niin ei sitä kyllä tapahdu myöhemminkään


    • Anonyymi

      Ei juo ei pane kannattaa näin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      185
      1796
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1240
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1003
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      76
      872
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      140
      867
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      43
      853
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      788
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      720
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      678
    Aihe