Kaunis_nainen600 24v Alavieskasta Suomi 24 treffeillä on huijari.!! VAROKAA.!!
Ikä 24v ja etsii saaliiksi noin 60v miehiä.
Olevinaan ulkomaalainen, mutta kirjoittaa tosi sujuvaa Suomea.
Käyttää ainakin mailiosoitetta [email protected]
Kun pyytää häneltä puhelinnumeroa, varmistukseksi, että kysymyksessä on oikeasti nainen. blokkaa sinut välittömästi..!! Tämä kertookin jo kaiken...
Kaunis_nainen600=24 treffit
Anonyymi-ap
6
562
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä toisten törkeä mollaamine valheellinen uilosanti ,ON RIKOS!mitä ylensä SUOLLAT!ALAVIESKASTA EN TIEDÄ?
- Anonyymi
Sittenhän sinä teet rikosilmoituksen asiasta ja asia rupeaa selviämään.!!? Jookos.!!
Minä jään odottamaan poliisin yhteydenottoa.
- Anonyymi
Kuinka on mahdollista?
- Anonyymi
Ei ennen mennyt näin
- Anonyymi
Onneksi ei ole sellaista itsellä
- Anonyymi
Joo, huijari on. Alusta alkaen oli selvää. Kirjoittelin hänen kanssaan huvikseen jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959