K menu pyykinpesuaine on yhtä hyvä kuin muut

Anonyymi-ap

Iso pussi noin 3€ ja sit ei tarvitse laittaa kuin pari lusikallista jos ei ole överilikaisia vaatteita.

22

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on edullista ja aika hyvääkin vielä, kyllä se yhtä hyvin pyykit pesee puhtaaksi kuin kalliimpikin aine.
      Itsekin käytän sitä aika usein, varsinkin silloin sitä tulee ostettua, jos rahat on vähssä eikä ole kunnon tarjouksia muista aineista.
      Hiljattain ostin kyllä muutaman litran pyykinpesunestettä, kun sitä sai tarjouksesta 0,95€/litra hintaan.

      • Anonyymi

        ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


    • Anonyymi

      Ja muutkin K-menu tuotteet.

    • Anonyymi

      Mä en ole köyhä mulla on varaa ostaa laatu tuotteita

      • Anonyymi

        Niin. Minullakin , vaan tuotemerkit on hyvä hallita myös laadullisesti.
        K-menu kelpaa sinullekin, rehentelijä


      • Anonyymi

        So what?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Minullakin , vaan tuotemerkit on hyvä hallita myös laadullisesti.
        K-menu kelpaa sinullekin, rehentelijä

        ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Minullakin , vaan tuotemerkit on hyvä hallita myös laadullisesti.
        K-menu kelpaa sinullekin, rehentelijä

        Ei kelpaa, en osta edes mitään kahviakaan halpis merkkii vaan ainoastaan juhla mokka ja löfbergs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa, en osta edes mitään kahviakaan halpis merkkii vaan ainoastaan juhla mokka ja löfbergs

        Minä juon teetä. Sen kilohinta on toistaiseksi luokkaa kuin kahvien.
        Juo sinä Juhlamokkaa ja Löfsbergiä. Molempia on minullakin roskiin menossa


    • Anonyymi

      On joo ja K-Menu on muutenkin aika laadukas tuotesarja, siis yllättävänkin hyvä yleisesti ottaen.
      WC-paperikin on hyvää, varsinkin jos vertaa S-ketjun vastaavaan ja hintaa rullapaketilla on ainakin sittarissa noin 2,50€/8rl.
      Ja onhan K-Menulla muitakin hyviä tuotteita tosiaan, joiden ero muihin on oikeastaan vain reilusti halvempi hinta.
      Olen itse muutenkin siirtynyt enempi vielä minimalistisempaan rahankäyttöön viime aikoina, vaikka aina olenkin pyrkinyt mahdollisimman järkevään rahankäyttöön ja olemaan tuhlaamatta turhaan.
      Tietty kun nykyään hinnat ovat nousseet ihan hitosti ja meillä töissä on muutenkin mm työtunteja vähennetty, mikä näkyy tilinauhassa sitten.
      Ja ylityötkin on vedetty mahdollisimman minimiin, niillä sai nyt ennen ihan hyvän lisän nettotiliinkin, kun parinakin päivänä viikossa teki pari 50-prosenttista ylityötuntia.
      Tulosbonukset meiltä poistettiin jo muutama vuosi sitten, kun firma vaihtoi omistajaa, oli oikeastaan ensimmäinen uudistus, minkä uusi omistaja teki, kun pääsi ohjaksiin. Senkin bomuksen, minkä sain, kun jakoi kuukaudelle, niin teki reilu 200€ enemmän käyttörahaa kuukaudelle.
      Niinpä nykyään ostan entistä enemmän myös halpamerkkien tuotteita.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Ennen olin tarkan markan kuluttaja,nyt tarkan euron⭐♥️Kiva näistä asioista on täällä jutella. Ai niin ostin normalista palashampoon 1,90€. Riittoisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ennen olin tarkan markan kuluttaja,nyt tarkan euron⭐♥️Kiva näistä asioista on täällä jutella. Ai niin ostin normalista palashampoon 1,90€. Riittoisa.

        Pakkohan se on olla rahoistaan tarkka, että pärjää. Ei ole kuitenkaan brassailua varmaan keneltäkään tähänkin ketjuun kirjoittaneelta.
        Tuo palashampoo on mulle aika vieras juttu, olen kyllä huomannut niitäkin myytävän.
        Mutta varmaan tosiaan yhtä riittävää kuin palasaippua vs nestesaippua.
        Mä olen usein ostanut Rustasta NoFon shampoota, maksaa muistaakseni normisti 1,29 tai 1,39€/250ml plo. Tarjouksesta saa välillä 0,99€/plo tai 1,50€/2plo.
        Ainakin tällaiset lyhyemmät hiukset saa hyvin puhtaaksi silläkin.
        Tosin Rustassa myydään myös Sunsilkiä aika edullisesti, 1,49€/plo ja joskus tyrkyssä myös 0,99€/plo. Vaikka Sunsilkiä moni haukkuu, se on silti hyvää ja riittoisaa shampoota noista nestemäisistä.


    • Anonyymi

      K-menu pesuaineet vaatteille haastaa useimmat halpis pesuaineet. Ja voittaa ne niin pesutehossa, hinnassa kuin tuotteen annostelussa. On hyvä, että köyhien elämän arkeen kuuluvia vinkkejä on tarjolla.

      • Anonyymi

        Joo, hyvä että on edes jotain saatavilla järkevään hintaan ja että joku/jotkut viitsii vielä ilmoittaa muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hyvä että on edes jotain saatavilla järkevään hintaan ja että joku/jotkut viitsii vielä ilmoittaa muillekin.

        Kyllä,minusta ainakin on mukava jakaa asioita ja lukea täällä sekä kirjoittaa. Tämä on kuin olisi ystäviä,vaikkemme näe toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,minusta ainakin on mukava jakaa asioita ja lukea täällä sekä kirjoittaa. Tämä on kuin olisi ystäviä,vaikkemme näe toisiamme.

        On joo, kiva se on antaa ja saada vinkkejä samassa tilanteessa olevien kanssa&heiltä.


    • Anonyymi

      Pienenä vinkkinä varttuneemmalta kodinkonekorjaajalta saatu ohje :
      Älä laita pesuainetta pesukoneen lokeroon vaan suoraan rumpuun pyykin sekaan, näin pidät koneesi paremmassa kunnossa kun pesuainejäämiä ei keräänny sinne lukeroon ja putkeen. Ei tarvitse niitä sitten erikseen putsailla kun se koneen ottama kylmä vesi ei niitä kaikkia sieltä huuhdo.
      Huuhteluaineen tilalla kun käyttää etikkaa lorauksen niin pesukone pysyy puhtaana ja raikkaana eikä ala haista tunkkaiselle ja limotu niinkuin huuhteluaineilla, ei tarvitse erikseen millään sitruunahapoilla tms tyhjänä pyörittää pesuohjelmaa puhdistaakseen konetta. Myös vaatteet säilyy raikkaina.

      • Anonyymi

        Totta. Eräässä taloyhtiössä oli mennyt pyykinpesukone rikki pesupulverista ja siellä sai käyttää enää nestemäisiä.


    • Anonyymi

      Normal myy 2,80€ pullo semmosta nestemäistä pyykinpesuainetta. On kätevä ja hyvä tuoksu ja hyvä pesulopputulos.

    • Anonyymi

      K menu on mun mielestä huono aine, ei lähtenyt tahrat mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe