Miten toimia?

Anonyymi-ap

Olen 13v poika ja minua häiritsee kun on ilman paitaa esim uimashortseissa niin sivuilta ja vähän edestäkin maha menee ja roikkuu siinä. Miten saisin sen pois?

21

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kesäkin on nyt tulossa

    • Anonyymi

      No allat treenaamaan. Selälleen ja siitä nouset istualteen 100-200 x sarjassa.

    • Anonyymi

      Nuoret miehet liikkuu nykyään vissiin aika vähän,kun on nuo kännykät ja kaiken maailman pelit. Liikuntaa enempi,niin kyllä se mahakin siintä ohenee. Ei huolta.

    • Anonyymi

      Joka päivä 8km juoksua, niin maha ei enää roiku kesäkuussa.

      • Anonyymi

        Ei se riitä,pitää myös syödä oikein.
        Lihominen johtuu nimenomaan siitä että syöt väärin.


    • Anonyymi

      Lopeta karkkien ja pitsojen syönti ja syö terveellistä ja hyvää ruokaa.

    • Anonyymi

      Turkkilaista rasvaimua suositellaan sinulle, istanbulimiassa only 5000$

    • Anonyymi

      Kaikki herkut pois.

    • Anonyymi

      Kiitos hyvistä vinkeistä

      • Anonyymi

        mikä oli paras vinkki minkä sait ?


    • Anonyymi

      Jos käyttää liian tiukkoja uimahousuja, nekin voivat saada vatsaa enemmän näkymään.
      Kannattaa vaihtaa mahdollisimman löysiin pöksyihin, ehkä johonkin bokseri-tyylisiin.
      Ja paras tietty on se, ettei niin välitä siitä, miltä itse näyttää, on niitä muitakin, joilla sitä vatsaa on.
      13-vuotias on vielä sen verran nuori, että kasvaa pituuttakin ja silloinhan se vatsa vähän pienenee, jos ei syö herkkuja ja " roskaruokaa " niin paljon, että vatsa kasvaa samaa tahtia pituuden mukana. On hyvä muistaa myös liikkua.
      Aloittajalle sanoisin, ei kannata olla huolissaan.

      • Anonyymi

        Sinä olet luultavasti läski, kuten enemmistö suomalaisista aikuisista. Pukeutuu säkkeihin että läskit saa piiloon.

        Jos ei tuossa pojan iässä huolehdi läskeistään, niin milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet luultavasti läski, kuten enemmistö suomalaisista aikuisista. Pukeutuu säkkeihin että läskit saa piiloon.

        Jos ei tuossa pojan iässä huolehdi läskeistään, niin milloin?

        Olipas " upea " kommentti ventovieraalta ihmiseltä ventovieraalle ihmiselle.

        " Jos tuossa iässä..."
        Eihän me edes tiedetä, onko tuo " tuossa iässä " oleva millään tavalla läski ( joka on muuten ruma sana ), vai ajatteleeko hän ainoastaan itse olevansa liian lihava.

        Kerro vielä sekin, miten se sinun elämääsi vaikuttaa, jos vaikka minä olisinkin läski ? Vai olenkohan sellainen, siinäpä vasta pohdittavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas " upea " kommentti ventovieraalta ihmiseltä ventovieraalle ihmiselle.

        " Jos tuossa iässä..."
        Eihän me edes tiedetä, onko tuo " tuossa iässä " oleva millään tavalla läski ( joka on muuten ruma sana ), vai ajatteleeko hän ainoastaan itse olevansa liian lihava.

        Kerro vielä sekin, miten se sinun elämääsi vaikuttaa, jos vaikka minä olisinkin läski ? Vai olenkohan sellainen, siinäpä vasta pohdittavaa...

        Tiedetään. Aloittaja kertoi olevansa 13 v.

        SInä puolestasi kirjoitat kuin tyypillinen läski kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas " upea " kommentti ventovieraalta ihmiseltä ventovieraalle ihmiselle.

        " Jos tuossa iässä..."
        Eihän me edes tiedetä, onko tuo " tuossa iässä " oleva millään tavalla läski ( joka on muuten ruma sana ), vai ajatteleeko hän ainoastaan itse olevansa liian lihava.

        Kerro vielä sekin, miten se sinun elämääsi vaikuttaa, jos vaikka minä olisinkin läski ? Vai olenkohan sellainen, siinäpä vasta pohdittavaa...

        "Aloittajalle sanoisin, ei kannata olla huolissaan."

        Aloittajalle sanoisin, että jos vaatteet kiristää ja läski valuu vyön tai navan yli vyötärön kohdalta, asiaan kannattaa puuttua heti. Jos ei pidä peilikuvastaan, pitää tehdä jotakin.

        Liikunta- ja terveellisiä syömisohjeita on netti täynnä. Anorektikot ja bulimia ovat taas asia erikseen.

        Terveet elämäntavat voi ottaa haltuunsa heti, myös lapsena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedetään. Aloittaja kertoi olevansa 13 v.

        SInä puolestasi kirjoitat kuin tyypillinen läski kirjoittaa.

        Kiitos tuosta.
        Tiedätkös, en arvosta kaltaisiasi ihmisiä ollenkaan, mutta olkoon se minun ongelmani.
        Sinä voit pitää ongelmana itsellesi olettamaasi minun läskiydestä, vaikka et tiedä minusta mitään.
        Hyvää tulevaa pääsiäistä, syödään herkkuja ja nautitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta.
        Tiedätkös, en arvosta kaltaisiasi ihmisiä ollenkaan, mutta olkoon se minun ongelmani.
        Sinä voit pitää ongelmana itsellesi olettamaasi minun läskiydestä, vaikka et tiedä minusta mitään.
        Hyvää tulevaa pääsiäistä, syödään herkkuja ja nautitaan.

        Jos ei ole muuta sanomista aloittajalle kuin että ei kannata olla huolissaan, kannattaa pitää muissakin asioissa silmät kiinni.

        Asiat järjestävät itse itsensä.


    • Anonyymi

      Kasvuiässä monesti ollaan vähän pulleita kun keho tarvii energiaa kasvamiseen. Se onneksi menee ohi ja kaikista tietämistäni vähän vantterista ja pyöreistä teineistä sekä omassa perheessä että kaikkien heidän kavereissa tullut hoikkia ja salskeita, lihaksikkaita miehiä. Tyttäreni eräs luokkakaveri, poika, oli aika pyöreä tossa iässä niin nyt hän on maailmalla töitä tekevä huippumalli.

      Ei kannata olla huolissaan. Mutta ne limut, sipsit ja karkit ja kebut voi vähentää niistähän se nuoren paino tulee.

      • Anonyymi

        > Sinä puolestasi kirjoitat kuin tyypillinen läski kirjoittaa.

        Minä en ole aloittaja.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin syö oikein. Pieniä aterioita noin 3-4 tunnin välein, niin aineenvaihduntasi pysyy "päällä".
      Olet tosin kasvava nuori, niin en kehoittaisi muuta kuin liikkumaan vaikka kävellen. Monella on tuo hyötyliikuntakin jäänyt vähäiseksi. Mitään hikijumppaa en kehoita, vaan sen verran, että liikkumisesta tulee elämäntapa. Venyttele ja rasita kehoasi, millä mielii.
      Syöt oikeanlaista pehmeää rasvaa (tyydyttymätöntä), normiruokaa, mutta annokset ovat pienempiä. Sipsit ja karkit pois (ehkä joskus voi herkutella), proteiinia (maitorahka, mihin voi sekoittaa esim. marjoja tms), normi leipää, maitoa, hedelmiä,..
      Kuuntele kehoasi ja anna sille oikeata polttoainetta ja ravinteita. Huomaat, että alkaa näkyä jo muutamassa kuukaudessa vireystason nousuna ja energiana. Netti on pullollaan kaikenlaista ruoka-aineista ja se on hyvä, mutta kuuntele kehoasi. Joku rasvainen kaloripommi on hetken suussa, mutta pitkään vyötäröllä. Samoin kaikki energiajuomat ja limut pois. Tilalle oikeita ja ravitsevia juomia. Kestä hetken niin kehosi ja mielesi kiittää. Tremppiä terveelliseen elämään ! Kun syö terveellisemmin ja katsoo suunnilleen mitä suuhunsa laittaa + valitsee kahdesta sen paremman vaihtoehdon, niin huomaa, että itseasiassa voit syödä enemmän ja et välttämättä jaksakaan syödä kaikkea :)

      • Anonyymi

        Kuuntele kehoasi.

        Siis vatsan kurinaa, pieruja, röyhtäisyjä, nikamien rutinaa ja hampaiden kalinaa.

        Muuta ei tarvita.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe