Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainnollisesti kuin konkreettisesti vankka peruskallio, jonka päälle on helppo rakentaa, niin talonsa kuin tulevaisuutensa. Niin tuolla toisaalla ei vastaavaa kallioo ole, vaan pehmeempää kivilajia, johon vesi kaivertaa onkaloita. Ihmisillä on sitten tapana ryömiä noissa onkaloissa.
Nutty Putty oli kans tällänen onkalo ja sinne yks ihminen ryömi. Ja se luuli ryömivänsä käytävää, jota kutsuttiin synnytyskanavaksi, joka lopulta laajenisi suuremmaksi luolaksi. Mutta se olikin erehtyny käytävästä ja meni toiseen onkaloon, niin että juuttui pää alaspäin kiinni. Sitten he yritti irroittaa henkilöä vinssisysteemillä, mutta väkipyörä irtos ja osui auttajaa naamaan ja joutui auttaja ryömiin takas päin ja siinä meni kauan aikaa ja lopulta veri nousi niin päähän että henkilö kuoli, ja auttajat joutui jätää henkilön sinne koloon.
Ootteko lukenu tämän
https://www.youtube.com/watch?v=Js4_yIMCWDc
Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio
4
156
Vastaukset
Miksi sinne luolaan piti ängetä?
Ehkä vastaus on jotain sen suuntaista että miehen pitää tehdä mitä pitää.Meillä on muuten Suomessa tosiaan hyvin vähän luolia. Jo kivikaudella meikäläiset luolamiehet olivat siis köyhempiä kuin ulkomaalaiset. Kyllä on luolamiehen ollut vaikea toteuttaa itseään. Kun löydät naaraan ja lyöt sitä nuijalla niin sitten ei ole edes luolaa mihin sen raahata. Ja jos käy se lottovoitto syntyä Suomeen ja kerrankin löydät luolan niin ei varmasti ole naarasta peninkulman säteellä.
- Anonyymi
Paras luonnonvara Suomessa alkaa olla joutomaat ja sysikorvet.
Sinne voi laittaa tuulimyllyä vieri viereen, eikä häiritse ketään.
Hyvä peruskallio auttaa perustamisessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351