Mistä netistä löytyy yksityisetsivä? Miltä sivustolta niitä löytyy?
Mistä löytyy yksityisetsivä?
16
906
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olisi epäilty?
- Anonyymi
Olen puolison toimesta pätevöitynyt pettämisasiantuntija. Teen töitä, joissa voin tehdä yksityisetsivän töitä.
- Anonyymi
Sinulla se on aina niin surkuhupaisan vahvaa retoriikkaa, että naurattaa. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen puolison toimesta pätevöitynyt pettämisasiantuntija. Teen töitä, joissa voin tehdä yksityisetsivän töitä.
Oletko tehnyt yksityisetsivän töitä muutenkin kuin vaimosi tapauksen johdosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehnyt yksityisetsivän töitä muutenkin kuin vaimosi tapauksen johdosta?
En, oman puolison tapauksessa puoliso ei myöntänyt mitään, joten kaikki piti kaivaa jotenkin esiin.
Omalla työurallani olen ongemienratkaisija. Ongelmat ratkeaa, kun osaa havannoida eri asioita ja älyä yhdistellä asioita. Omaan vahvan loogisen päättelykyvyn.
Antti niminen henkilö liittyy oman vaimon tapaukseen juuri Oulusta. Vaikutti ammattipettäjältä. Vaimo vahingossa kertonut eri yhteyksissä miehen työpaikan ja hänen vaimonsa ammatin. Näillä tiedoilla olen saanut rajattua pettäjämiehen kolmeen ehdokkaaseen.. - Anonyymi
Epäilty on aika vahva ilmaisu oman elämäsi sensaatiotehdas ku aloituksessa puhutaan ilmeisesti uskottomuudesta, mutta onnea
- Anonyymi
E-Pohjanmaa
- Anonyymi
Oulun seudulla.
- Anonyymi
Ei taida sinulle nainen tai mies täältä apua…pitäisi perustaa joku porukka varmaan tuohon toimeen. Pitäisinvaan olla nämä henkilöt luotettavia etteivät vaan ”syö kuormasta” :)
- Anonyymi
Löytyy niitä jos osaa etsiä…mutta sinun pitää itse löyTää reitti…
- Anonyymi
Eikö Oulussa ole Tosiaankaan etsiviä?
- Anonyymi
Ei vaihtelun kaipaaminen pettämistä ole ja kyllä se parisuhteen toimivuus pitäisi havaita siitä suhteesta aivan itsestään. Toimivassa parisuhteessa ei ole kyse mistään kyyläämisestä ja vahtimisesta vaan enemmänkin toisten huomioon ottamisesta ja yksityisyyden kunnioittamisesta. En ymmärrä myöskään väkipakolla yhdessä pysymisen tarvetta, koska ei siitä varmaan kumpikaan järin nautintoa saa suhteelleen toista ihmistä kun ei voi omistaa ja itse en voisi edes kuvitella eläväni vastentahtoisesti missään suhteessa.
- Anonyymi
Onko nämä yksityis_etsivät entisiä pollareita, jotka vaihtaa alaa jostain syystä?
- Anonyymi
Pitäisikö laittaa sähköpostiosoite, että yksityisetsivä löytyisi?
- Anonyymi
Voipi olla, eivät kehtaa kirjoittaa tänne…
- Anonyymi
Paljon sellainen vosu ottaa per tunti?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984