Mistä löytyy yksityisetsivä?

Anonyymi-ap

Mistä netistä löytyy yksityisetsivä? Miltä sivustolta niitä löytyy?

16

961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin olisi epäilty?

• Anonyymi

Olen puolison toimesta pätevöitynyt pettämisasiantuntija. Teen töitä, joissa voin tehdä yksityisetsivän töitä.

• Anonyymi

Sinulla se on aina niin surkuhupaisan vahvaa retoriikkaa, että naurattaa. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen puolison toimesta pätevöitynyt pettämisasiantuntija. Teen töitä, joissa voin tehdä yksityisetsivän töitä.

Oletko tehnyt yksityisetsivän töitä muutenkin kuin vaimosi tapauksen johdosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tehnyt yksityisetsivän töitä muutenkin kuin vaimosi tapauksen johdosta?

En, oman puolison tapauksessa puoliso ei myöntänyt mitään, joten kaikki piti kaivaa jotenkin esiin.
        Omalla työurallani olen ongemienratkaisija. Ongelmat ratkeaa, kun osaa havannoida eri asioita ja älyä yhdistellä asioita. Omaan vahvan loogisen päättelykyvyn.

Antti niminen henkilö liittyy oman vaimon tapaukseen juuri Oulusta. Vaikutti ammattipettäjältä. Vaimo vahingossa kertonut eri yhteyksissä miehen työpaikan ja hänen vaimonsa ammatin. Näillä tiedoilla olen saanut rajattua pettäjämiehen kolmeen ehdokkaaseen..

• Anonyymi

Epäilty on aika vahva ilmaisu oman elämäsi sensaatiotehdas ku aloituksessa puhutaan ilmeisesti uskottomuudesta, mutta onnea

• Anonyymi

E-Pohjanmaa

• Anonyymi

Oulun seudulla.

• Anonyymi

Ei taida sinulle nainen tai mies täältä apua…pitäisi perustaa joku porukka varmaan tuohon toimeen. Pitäisinvaan olla nämä henkilöt luotettavia etteivät vaan ”syö kuormasta” :)

• Anonyymi

Löytyy niitä jos osaa etsiä…mutta sinun pitää itse löyTää reitti…

• Anonyymi

Eikö Oulussa ole Tosiaankaan etsiviä?

• Anonyymi

Ei vaihtelun kaipaaminen pettämistä ole ja kyllä se parisuhteen toimivuus pitäisi havaita siitä suhteesta aivan itsestään. Toimivassa parisuhteessa ei ole kyse mistään kyyläämisestä ja vahtimisesta vaan enemmänkin toisten huomioon ottamisesta ja yksityisyyden kunnioittamisesta. En ymmärrä myöskään väkipakolla yhdessä pysymisen tarvetta, koska ei siitä varmaan kumpikaan järin nautintoa saa suhteelleen toista ihmistä kun ei voi omistaa ja itse en voisi edes kuvitella eläväni vastentahtoisesti missään suhteessa.

• Anonyymi

Onko nämä yksityis_etsivät entisiä pollareita, jotka vaihtaa alaa jostain syystä?

• Anonyymi

Pitäisikö laittaa sähköpostiosoite, että yksityisetsivä löytyisi?

• Anonyymi

Voipi olla, eivät kehtaa kirjoittaa tänne…

• Anonyymi

Paljon sellainen vosu ottaa per tunti?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe