Kamala anoppi

Anonyymi-ap

Tuli mieleeni yksi esimerkki kamalasta anopistani. Hän on ehkä maailman röyhkein ja töykein ihminen jonka tunnen. Miehelläni ja minulla oli mökki muutama vuosi sitten, kun lapsetkin oli pieniä. Anoppi saattoi tunkea sinne appiukon kanssa viettämään aikaansa avaimella ominpäin. Jossain vaiheessa asiat meni liian pitkälle, kun mietittiin kummat sinne sai mennä isäntäväki vai he. Ei siinä vielä kaikki. Hänestä tuli oikea piru. Hän muutti huonekalujen järjestystä, jos hänestä oli niin parempi. Toi omia mattojaan ja purnukoitaan. Olivat muutenkin sellaisia, joita en väreiltään voinut sietää. Lisäksi olin jo pitkään suunnitellut hankkivani sinne OMAT matot. Sellaiset joista pidin ja jotka olivat minun tyyliset. Kun löysin sopivat ja vein ne mökille, sain tuntea anopin kiukun nahoissani. Hän vain totesi minulle, että "olit näköjään ostanut uudet matot. Ei kai vain mene roskiin se minun mattoni?" Voitteko kuvitella?! Kuka sanoo noin. Itse tuonut toisen omistamalle mökille tavaroitaan ja kuvittelee, että heitän roskiin. Totesin tähän, että siellähän se on. Että hae pois vaan.

Lisäksi jätti roikkumaan mökille omia vaatteitaan ja tavaroitaan, niin että olivat tiellä. Viinapulloja ja käsidesiä oli joka nurkassa. Mieheni ostamat makkaratikutkin hävisivät yhtäkkiä. Sen nyt tietää kuka oli asialla, jos minä en niihin koskenut.

Joku kerta meillä oli ystäväpariskunta viikonloppua viettämässä mökillä. Oli siis aikuisten viikonloppu. Saunottiin, grillattiin jne. Yllättäen sitten anoppi soitti miehelleni, että tulevat käymään siellä. Kaveritkin vaivaantuivat, eivätkä tienneet kuinka päin olisivat. Jätti vain taitellun sanomalehden naamani eteen, jossa oli otsikko, että "maatalousalalla on töitä". Olin sillä hetkellä pienten lasteni kanssa kotona, jotka olivat 1v ja 3 v. Ilmeisesti minun olisi pitänyt hakea töitä? Hän halusi siitäkin päättää.

Onneksi sitten mies päätti myydä mökin, joten hän ei voinut enää pompotella meitä ja tehdä kiusaa tämän kautta. Toki on ollut aina yhtä kamala vielä tämän jälkeenkin. Tein lopulta päätöksen katkaista välit anoppiini. En vaan jaksa enää ottaa vastaan turhaa kritiikkiä siitä, kuinka meidän kuuluisi asiat tehdä hänen mielestään. Näkee vaan jatkuvasti asiat negatiivisessa valossa. Kuulostaa mielestäni hyvin sairaalta ihmiseltä. Onko muilla samoja kokemuksia?

12

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhea anoppi. Käyttäytyy kuin anoppi omistaisi puolet mökistä.

      Eräs tuntemani anoppi on itse ylikeisarinna, yrittää tuhota ihmisten terveyden ja ihmissuhteet. Ja pitää poikiaan tiukassa liekassa määräysvaltansa alla.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Aivan kamala. En tiedä mikä tälläistä ihmistä vaivaa, kun itse en kehtaisi noin käyttäytyä. Mielestään ei tee mitään väärin ja silti tekee tuhoaan vaan ympärilleen. Eipä ole ikävä. Sen voin sanoa.


    • Anonyymi

      Anoppi jolla on pelkkiä poikia, on hirveä. Kontrolloiva ja pahansuopa luonne, luulee oikeudekseen pistää miniän "kuriin" yrittäen tuhota hänen terveytensä. Koska miniät kuuluu anopin mielestä kotiin hellan ja nyrkin väliin eikä anopin mielestä miniöillä saa olla omaa elämää, he ovat vain poikiensa palvelijoita. Anoppi on sovinisti ja narsisti.

      • Anonyymi

        Mistäköhän se johtuu, että nykypäivänä niin moni anoppi kokee oikeudekseen olla ilkeä omalle miniä kokelaalle? Projisoikohan ne jotain omia käsittelemättömiä traumojaan eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäköhän se johtuu, että nykypäivänä niin moni anoppi kokee oikeudekseen olla ilkeä omalle miniä kokelaalle? Projisoikohan ne jotain omia käsittelemättömiä traumojaan eteenpäin?

        Se voi olla. Oma anoppi tuntuu olevan täysi narsisti. Hänellä on neljä lasta ja niistä kaksi on suosikkilasta. Mieheni ei kuulu heihin. Nyt lapseni saavat kokea saman kohtalon. Siksi olen lopettanut yhteydenpidon kokonaan anoppiin. En halua, että lasteni itsetunto pilataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla. Oma anoppi tuntuu olevan täysi narsisti. Hänellä on neljä lasta ja niistä kaksi on suosikkilasta. Mieheni ei kuulu heihin. Nyt lapseni saavat kokea saman kohtalon. Siksi olen lopettanut yhteydenpidon kokonaan anoppiin. En halua, että lasteni itsetunto pilataan.

        Minullakin on maailman kauhein anoppi. On haukkunut minut kaikilla elämän osa-alueilla pystyyn ja kaikki mitä minä teen on tämän iki-ihanan ihmisen mielestä jollain tapaa aina väärin.

        Sellainen kun toinen haukkuu pystyyn käytännössä aivan kaikesta mitä tekee on tosi uuvuttavaa ja minä aion jättää minun miehen, kun haluan päästä eroon anopista ja appiukosta joista minun mies on käytännössä täysin riippuvainen ja käykin kotonaan jokapäivä.

        En halua, että nuo hirviöt projisoi traumojaan minun tuleviin lapsiin niin pakko etsiä uusi elämänkumppani, sellainen joka on aikuistunut ja ei ole enää vanhemmistaan riippuvainen. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on maailman kauhein anoppi. On haukkunut minut kaikilla elämän osa-alueilla pystyyn ja kaikki mitä minä teen on tämän iki-ihanan ihmisen mielestä jollain tapaa aina väärin.

        Sellainen kun toinen haukkuu pystyyn käytännössä aivan kaikesta mitä tekee on tosi uuvuttavaa ja minä aion jättää minun miehen, kun haluan päästä eroon anopista ja appiukosta joista minun mies on käytännössä täysin riippuvainen ja käykin kotonaan jokapäivä.

        En halua, että nuo hirviöt projisoi traumojaan minun tuleviin lapsiin niin pakko etsiä uusi elämänkumppani, sellainen joka on aikuistunut ja ei ole enää vanhemmistaan riippuvainen. 🤔

        Hyvä, että tuossa vaiheessa tiedostat asian. Itse ehdin tehdä lapset, kun tyhmä ajattelin että se muuttaisi jotain. Ei muuttanut, vaan pahensi asioita. Nyt anoppi kiusaa lapsiani. Tai siis toista lasta. Näin se narsisti toimii. Yrittää tuhota ihmisiä, joista ei pidä. Lapseni ovat kuitenkin viattomia, enkä aio katsella vierestä, kun joku tuhoaa heidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että tuossa vaiheessa tiedostat asian. Itse ehdin tehdä lapset, kun tyhmä ajattelin että se muuttaisi jotain. Ei muuttanut, vaan pahensi asioita. Nyt anoppi kiusaa lapsiani. Tai siis toista lasta. Näin se narsisti toimii. Yrittää tuhota ihmisiä, joista ei pidä. Lapseni ovat kuitenkin viattomia, enkä aio katsella vierestä, kun joku tuhoaa heidät.

        Voi ei. :( Olen tosi pahoillani sinun ja sinun lasten puolesta, että sinulla on ilkeä anoppi.

        Voimia sinulle. Ja toivottavasti sinun ja sinun lasten asiat järjestyy mahdollisimman hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. :( Olen tosi pahoillani sinun ja sinun lasten puolesta, että sinulla on ilkeä anoppi.

        Voimia sinulle. Ja toivottavasti sinun ja sinun lasten asiat järjestyy mahdollisimman hyvin.

        Kiitos ♥️ Surullista se on. Mutta lasteni takia yritän jaksaa. He ovat tärkeitä minulle. Pysykööt kamala anoppi pois meidän elämästä. Onneksi on niitäkin ihmisiä, jotka välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ♥️ Surullista se on. Mutta lasteni takia yritän jaksaa. He ovat tärkeitä minulle. Pysykööt kamala anoppi pois meidän elämästä. Onneksi on niitäkin ihmisiä, jotka välittää.

        Minun mielestä se on tosi ihailtavaa, että miten sinä jaksat olla vahva sinun lasten puolesta, vaikka tuollainen tilanne on varmasti todella raskas ja vaatii paljon sinulta ihmisenä ja äitinä.

        Kaikkea hyvää sinulle ja sinun lapsille. Toivottavasti teidän perheen asiat järjestyy mahdollisimman hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä se on tosi ihailtavaa, että miten sinä jaksat olla vahva sinun lasten puolesta, vaikka tuollainen tilanne on varmasti todella raskas ja vaatii paljon sinulta ihmisenä ja äitinä.

        Kaikkea hyvää sinulle ja sinun lapsille. Toivottavasti teidän perheen asiat järjestyy mahdollisimman hyvin.

        Kiitos kauniista sanoista. Positiivisuus tekee hyvää. Kunpa me kaikki ihmiset oltaisiin aina positiivisia ja kannustavia muita kohtaan.

        Kaikkea hyvää myös sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista. Positiivisuus tekee hyvää. Kunpa me kaikki ihmiset oltaisiin aina positiivisia ja kannustavia muita kohtaan.

        Kaikkea hyvää myös sinulle!

        Minä yritän parhaan kykyni mukaan kohdella toisia ihmisiä, kuten haluaisin itseänikin kohdeltavan. Niin minä yritän olla mahdollisimman kannustava toisia ihmisiä sen sijaan että jotenkin lyttäisin negatiivisilla kommenteilla toisia ihmisiä, koska en usko että negatiivisten kommenttien viljelystä seuraa mitään hyvää, mutta positiivisten ja vahvistavien kommenttien sen sijaan uskon tekevän maailmasta pikkuhiljaa paremman paikan elää. Ja toivottavasti sellaisen paikan missä yhä useampi ihminen olisi toisia kohtaan mukava. :)

        Kiitos. :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe