Miten aiot viettää pääsiäistä

Anonyymi-ap

Ja miten aiot juhlia sitä ostatko jotain hyvää syömistä tai karkkeja ja aiotko mennä johonkin siis miten vietät pääsiäistä

94

801

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En vietä pääsäistä enkä ramadania enkä mitään muitakaan, en oikeastaan edes vuoden vaihtumista.

    • Samat perinteet vuodesta toiseen. Risti on jo pystytetty ja jostain etsitään seuraavaksi juutalainen. Kaupasta vasara ja nauloja. Koko rahalla.

      • Anonyymi

        Repesin :)))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Hehee:D osta varmuudeksi hilti. - cu-


    • Anonyymi

      syömällä noin 285 kananmunaa päivittäin ja katsomalla jotain netlflix?

      perusmäärä tunnissakin normimiehelle on yli 200 kananmunaa.... tunneittain syödä

      mutta niin mikä todella itselleni hassuakin niin haaveilijan kanssa kavereita.

      • Anonyymi

        Tuolla määrällä voi löytää yllärinä matomunia 😅
        En tiedä miten munantuottajiin vaikuttanut, mutta vain kerran olen löydösten jälkeen munaa uskaltanut, senkin huoltoaseman tiskiltä vahingossa😄


    • Anonyymi

      Saunaan ja muutamat nestemäiset mämmit

    • Anonyymi

      pitää syödä vähintään 567 kananmunaa minuuteittain ja teurastaa ja syödä 46 poroa aina päivittäin.

    • Anonyymi

      Aion jahdata pääsiäis tipuja baarissa.

    • Anonyymi

      itsekään ei oikein tietä sitten mitä tekisi... vaikeaa juttua sinänsä ihmissuhteissa.

      Tärkeätä on että joku se tietää omat tunteesi.

    • Anonyymi

      Perjantaina bileet mun luona,.muuten nautin rauhasta jos saan ja annetaan.😊💩

    • Anonyymi

      Laitan oravanpyörän pyörittäjän kuteet.

    • On vähän erilainen pääsiäinen nyt kuin ennen. Saa nähdä mitä tapahtuu. En ole ainakaan kotona.

      • Mä käytän tätä sitten ajatuksen voimalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä käytän tätä sitten ajatuksen voimalla.

        ei kännykkää voi käyttää ajatuksen voimalla tai tietokonetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kännykkää voi käyttää ajatuksen voimalla tai tietokonetta.

        Musta on aika hullua ajatella sitä, että jos oon jeesus, niin mut täytyy heti uudelleen laittaa ristille. Miksi? Johan se kerran tehtiin. Ihmiset ei opi mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Musta on aika hullua ajatella sitä, että jos oon jeesus, niin mut täytyy heti uudelleen laittaa ristille. Miksi? Johan se kerran tehtiin. Ihmiset ei opi mitään.

        Niin sä synnyt ja kuolet aina vaan uudelleen ja uudelleen


    • Anonyymi

      pitäisikö kokeilla tehdä jotain nimiä tietokoneella joku hauska siis moniakin hauskoja juttuja voi tulA...

      Hy-
      Li-
      C-
      Kun-
      Li-
      Tu-

      hYLI, lIC ... JOOH...

    • Anonyymi

      Rauhassa.

    • Omasta rauhasta nauttien, mutta saattaa tulla vieraitakin käymään kylässä. 😊

      • Anonyymi

        Niin se on myöhemmin kun sua tultiin haudalle katsoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on myöhemmin kun sua tultiin haudalle katsoo

        Siis mikä?


      • Anonyymi

        Mies vieras vai mies vieraitako


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies vieras vai mies vieraitako

        Ei vaan mun vanhemmat.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei vaan mun vanhemmat.

        Eli joudut vähän siivoilemaan ja laittaa kotiasi tip top kuntoon kun äitisi ja isäsi tulee kylään ja kun he poistuvat niin kutsut tinderistä miehiä luoksesi käymään


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei vaan mun vanhemmat.

        Mut ennen kun kutsut tinderistä miehiä luoksesi kyläilemään niin muist ostaa konroomeita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli joudut vähän siivoilemaan ja laittaa kotiasi tip top kuntoon kun äitisi ja isäsi tulee kylään ja kun he poistuvat niin kutsut tinderistä miehiä luoksesi käymään

        Vähän pitää siivoilla juu. Mutta ei tänne mitään tinderimiehiä ole tulossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut ennen kun kutsut tinderistä miehiä luoksesi kyläilemään niin muist ostaa konroomeita

        Ei tarvitse niistä muistuttaa, huolehdin kyllä kun asia ajankohtainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ennen kun kutsut tinderistä miehiä luoksesi kyläilemään niin muist ostaa konroomeita

        Ja jos et osta tai ette käytä konroomeita niin ensi joulukuun lopussa tai tammikuun alussa voit näyttää vanhemmillesi mitä tuli kun lähtivät pääsiäisenä luotasi niin prinsessani teki yllärin onko se sitten tyttö vai poika mut ylläri pylläri tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos et osta tai ette käytä konroomeita niin ensi joulukuun lopussa tai tammikuun alussa voit näyttää vanhemmillesi mitä tuli kun lähtivät pääsiäisenä luotasi niin prinsessani teki yllärin onko se sitten tyttö vai poika mut ylläri pylläri tuli

        No se olis joululahja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos et osta tai ette käytä konroomeita niin ensi joulukuun lopussa tai tammikuun alussa voit näyttää vanhemmillesi mitä tuli kun lähtivät pääsiäisenä luotasi niin prinsessani teki yllärin onko se sitten tyttö vai poika mut ylläri pylläri tuli

        Sellaista ylläripylläriä ei ole tulossa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sellaista ylläripylläriä ei ole tulossa.

        Älä sano vannomatta paras


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano vannomatta paras

        Ei olisi… päinvastoin. Kyllä ehkä joskus, mutta nyt on sellainen elämäntilanne, että niin ei saa käydä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei olisi… päinvastoin. Kyllä ehkä joskus, mutta nyt on sellainen elämäntilanne, että niin ei saa käydä.

        Eli muistutus muista konroomit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli muistutus muista konroomit

        Kyllä muistan. 🙂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä muistan. 🙂

        Kyllä nyt palstapoikkis pahoittaa mielensä kun tindermiehet panee sen ihastusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt palstapoikkis pahoittaa mielensä kun tindermiehet panee sen ihastusta

        Ei mulla ole mitään tindermiehiä, en edes ole Tinderissä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään tindermiehiä, en edes ole Tinderissä.

        Palstan poikkis mahtaa innostua


    • Anonyymi

      NIIN AJATTE3LIN TUOTA KOODIAKIN SILLÄTAVOIN ETTÄ VOI ITSEKIN YHDISTELLÄ SITTEN JOTAIN HASSUJA...

    • Anonyymi

      Voisi tulla vaikka joku ViinaSasi, prinsessasin ja viinamiehen yhdistelmä..

    • Anonyymi

      Pääsiäisien juhlan perimmäinen merkitys on kärsimys ja siitä seuraava lohdutus, jokaiselle lähimmäiselle.
      Onhan juhla teoriassa suurempi mitä Joulu, tätä on vain aika hankala kaupallistaa.
      Kuoleman tiedostamisesta ja uhrautumisesta ei saa kauppatavaraa.

      Olen juhlinut koko vuoden, antaen muiden eteen aikaa, itseäni.
      Pääsiäisenä tarkastelen vain itseäni, olenko toiminut pääsiäisen hangen mukaisesti koko vuoden, vai jäikö jotain parannettavaa.

      Ainahan sitä on.

      AV

    • Anonyymi

      Nukun pitkään, tapaan läheisiä, ehkäpä menen jopa konserttiin (klassista). Olisin perinteisesti juhlistanut pääsiäistä aiheeseen sopivalla ovikoristeella ja tulppaanikimpulla, mutta en löytänyt sopivia mistään. Katsotaan ensi vuonna.

    • Anonyymi

      Nautin vapaasta ja suuntaan ajatuksia tulevaan. Sanoin itseni irti ja olo on mahtava taas, olen niin kyllästynyt siihen touhuun, joka paikassa, hienoja teams kokouksia jossa valitut henkilöt loistaa ( yleensä keski-ikäisiä naisia tai tiettyjen vaimoja ja suosikkeja) ja sitten jaetaan upeaa fiilista ja ammattitaitoa, itse työt ei sitten onnistu ja ammattilaiset hakataan jotta saadaan tietyt loistamaan. Tässä yrittänyt 3 päivää tehdä peruslaskentaa, ja saada valmista, mutta eipä onnistu. Olin sairaslomallakin kokeilin jos saisi tehtyä mitä enemmän yrität sitä enemmän alat tuntemaan huonoa fiilistä. Sama viime paikassa, kantava voima mutta omat työt joita oli yllättäen eniten, piti tehdä sitten kun muut ovat autettu valmiiksi. välillä töitä ja välillä pitää maata koska muuten räjähtää pää. karseaa touhua, sitten osa hakataan kotiin jotta osa pääsee toimistolle, osa tekee kiusaa jotta saisi paremmat jutut ja kostaa sitten omia juttujaan, aina pari on kiusattuja joita syödään ja muut loistaa, sitten on kokonaisuus ammattimainen. Tyyliin kaikki sujuu :) ja otetaan kippis! :) upeaa, lahjoitetaan metsään tai pidetään uusi massiivinen teams kampanja koko konsernille ja valetaan uskoa, kaikki yhdessä kaikkia tarvitaan - sitten saatte bonuksen parin vuoden päästä ja jos asiakkaat pakottaa maksetaan tekijöillekin :) yhdessä paikassa heh heh vitsillä uudet syödään ruokana, lohdutus eka vuosi on pahin mutta ei meillä tarvii olla, ensin otetaan ja samalla oppii :) itse sain tässä paikassa alemman tittelin kuin 8 vuoteen :) hienot konsultit auttavat aina ja tuovat esiin upeita koulutuksia, ja kun tottelet niin korjaat, ja sitten tunnet taa syömistä ja saat selittää miksi oot kipeä :) otin siis 4 loparit ja mietin mitä teen jatkossa. Yritys on jo, ja jotain muuta :) ehkä henkilöstöön tai markkinointiin tai rahoitukseen tai myyntiin. Intoa täynnä :) kippis!

      • Anonyymi

        Elämä on oppimista, sen opetetun ja median tuoman kuvan ja kaavan ulkopuolella.
        Johtajisto on kepeillä kengillä, liihottelevat ilmassa ja palkkaavat keskitason resursseja tekemään työtä joka heille kuuluu, ja tämä lisäys laittaa kaiken alimman tason harteille.
        Tämä on se tuleva "Suomikuva", ikävä kyllä.

        Mites me menestyttiin?

        AV


    • Anonyymi

      Olen jo vähän juovuksissa.

      Mutta 4 päivää vapaata. Tuntuu hyvältä. Voisin viettää sen musiikin parissa. Muutaman kerran vuodessa saa herätä levänneenä ja avoimena kaikelle uudelle ja kivalle. Ehkä saan taas liikahtamaan eteen päin joitakin ideoitani. Kaikenlaista mielessä... :)

      Kippis! :)

      https://www.youtube.com/watch?v=ZhSsCkLkji8

      • Anonyymi

        Kannattaa pitää itsensä kasassa ja katsoa opitun ulkopuolelta, sillä pärjää aina.
        Mutta, jokaiselle käy se mihin on itse kykenevä.
        Joskus on kykenevä jopa sellaisiin asioihin joita ei itse edes tiedosta.
        Lippu korkealle, elämä kyllä näyttää tien, jos on vain vastaan ottavainen ja rohkea omille ajatuksille.

        https://www.youtube.com/watch?v=MUHg2B00C6s

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pitää itsensä kasassa ja katsoa opitun ulkopuolelta, sillä pärjää aina.
        Mutta, jokaiselle käy se mihin on itse kykenevä.
        Joskus on kykenevä jopa sellaisiin asioihin joita ei itse edes tiedosta.
        Lippu korkealle, elämä kyllä näyttää tien, jos on vain vastaan ottavainen ja rohkea omille ajatuksille.

        https://www.youtube.com/watch?v=MUHg2B00C6s

        AV

        Mulla on jo pari biisiä työn alla. Hommasin uuden lelun pari kuukautta sitten ja sen mukana vielä studiosoftankin. Opetellut tässä niitä kumpiakin. Pikkuhiljaa alan ymmärtämään mitä kaikkea niillä voi tehdä.... :)

        Mutta kyllä se siitä. Enköhän jossain vaiheessa vahingossa onnistu kun yritän riittävän kauan... :)

        Tässä muuten erittäin hieno uusi tuttavuus Manchesterista. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=DID8kT8ZZQY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo pari biisiä työn alla. Hommasin uuden lelun pari kuukautta sitten ja sen mukana vielä studiosoftankin. Opetellut tässä niitä kumpiakin. Pikkuhiljaa alan ymmärtämään mitä kaikkea niillä voi tehdä.... :)

        Mutta kyllä se siitä. Enköhän jossain vaiheessa vahingossa onnistu kun yritän riittävän kauan... :)

        Tässä muuten erittäin hieno uusi tuttavuus Manchesterista. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=DID8kT8ZZQY

        Kävin tuolla työkeikalla muutamia kuukausia sitten, voin samaistua lauluun, tiedostaen mistä se on peräisin.

        AV


      • Anonyymi

        Kaunista!
        Rauhoittavaa!

        Olisipa spotifyssa niin vois kuunnella koko yön tätä. ❤


    • Anonyymi

      hassua jooh tietokone teki nimen Xemus... Xena ja Mustasusi yhdistänin sitten mieleen joku XEnon 2 Megalast peli vielä mieleen...

    • Anonyymi

      sitten trulee miweleen jotain haaveilijan pehmoiset jalat ja joku pelikin Xe3non 3 me3gablast :D

    • Tinderimiehen kanssa aion viettää munarikasta Pääsiäistä! 😉

      Tai.., no, nyt lähen ainakin Tapparan peliin. Huomenna tulee tytär. Leivotaan hänen kanssaan lauantaina pikkuleipiä ja käydään kylässä. Sunnuntaina juhlitaan toisessa kyläpaikassa. Maanantaina tulee poika käymään myös pääsiäislounaalla. Ostin jo naudan paistia ja vähän savulammasta.
      Täytyy tehdä huomenna pashat muotteihin valumaan. - Siinä se varmaan, pääpiirteissään on, Pääsiäinen. 🐇🐥

      • Anonyymi

        Voittaako? Laitanko ALL IN?
        Jep, Tapparan vuoro.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittaako? Laitanko ALL IN?
        Jep, Tapparan vuoro.

        AV

        Panostin 50 euroa Tapparalle, muista kannustaa niin olen 38 euroa rikkaampi jo ennen kello 21:00.
        Huuda palstan puolesta:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panostin 50 euroa Tapparalle, muista kannustaa niin olen 38 euroa rikkaampi jo ennen kello 21:00.
        Huuda palstan puolesta:)

        AV

        Hyvin toimittu! 👍😄
        Äänijänteet lähes vaurioituvat, mutta saatiin tärkeä voitto. 💪💙🧡


    • Anonyymi

      niin tuollainen on jo tosi hassua tavallaan...jos näkee unta jostain tytötöstä satiininpehmeät jalar...

      haq joo...

      voisin laittaa jotain uusia nimiä tuolla koskaq on aika nopea ja aina tulee eri

      Ku-
      Li-
      Dis-
      Je-
      Su-
      By-

    • Anonyymi

      Pääsiäinen on siitä mukava pyhä, että siihen ei itselläni liity mitään varsinaisia perinteitä.

    • Huominen menee töissä. Pitkä päivä tiedossa. Ihan fiiliksen mukaan menen, ei mitään isompia suunnitelmia. Lepäilen, ulkoilen, hengailen ystävien kanssa. Perusmeininkiä. 😊

    • Anonyymi

      Taidan lähteä Lappiin mökille, kelkkailemaan ja pilkille.
      Päätin just äsken.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      minä en oikein tie4dä vielä... ehkä jotsain netflix jatkaa katselua ja ehkä jotain pelejä voisin mytös

    • Anonyymi

      Kotona, kuten normistikin. Kotihommia piisaa. Ei se pyhä poikkeusta tee.

      Mulla on 24 eläintä ja lapset jotka tarttee työpanosta, työpäivä tai pyhä.

      Jasu

    • Anonyymi

      rn viitsisi puhua jollekin haaveilija...kodks dybrnrr dr juyyu ja niin... koska ei olisi nyt aikaa...

    • Anonyymi

      voin h4eittää huviksi säälämpöjä, sissä 22.4 ulko 7.2 :D

    • Anonyymi

      niin en tiedä onko vaemaankaan paljoa haittaa jos höpöttelee...

    • Anonyymi

      Lapsuuden kodissani.

    • Anonyymi

      viettää pääsiäistä niin että ... joo näkee unia jostain haaveilijaj ja pwehmeisrä jaloista hahhha ja nukkuuu...

    • Anonyymi

      niin errä niin tosi hassua varmaan niin tuon kanssa hassua ja pehmeätä nukkuakin jotain levätä vähän...

    • Anonyymi

      Välttelen verottajaa muulloinkin.

    • En aio viettää, tää on vain yksi viikonloppu muiden seassa, mitä nyt hiukan pidempi, joka taasen häiritsee duuneja ikävästi, mutta saapa nyt sitten kaivaa napaansa vähän enemmän vaihteeksi.

    • Onhan tätä kärsimysnäytelmää jo muutama vuosi elelty joten aika vaikea uskoa että nyt näinä päivinä mitään ylösnousemusta elämässäni tapahtuisi. Ainoa mikä saattaa enää ylösnousta on verenpaine.

      Kalenteria tuossa katsastellessa totesin että lauantaina alkaa työvuorot eli taloudellisesti ihan ok pääsiäinen. Taitaa viikonloppuna vaihtua taas kellot kesäaikaan.

    • Vietän pääsiäisen perheen parissa. Tänään oltiin tien päällä "muutaman" muun kanssa, mutta onneksi matka sujui hyvin ruuhkasta huolimatta.

      Hyvää seuraa, ruokaa, ehkä vähän urheilua. Niistä on tämä pääsiäinen tehty 😊

      • Perheen parissa = Tutut mimmit, baarissa menee pyhät
        Tien päällä = Käytiin naapurikylässä katsastamassa miestarjonta, no good
        Ruuhkasta huolimatta = Meidät piiritettiin, kaasu pohjaan ja pakoon, selvittiin

        Terveisin ChatGPT Finland 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Perheen parissa = Tutut mimmit, baarissa menee pyhät
        Tien päällä = Käytiin naapurikylässä katsastamassa miestarjonta, no good
        Ruuhkasta huolimatta = Meidät piiritettiin, kaasu pohjaan ja pakoon, selvittiin

        Terveisin ChatGPT Finland 😂

        Aika lähelle 🤣 Todellisuudessa kyllä ei ihan noin jännää, mutta heräsin kyllä komea, tumma kolli (siskon kissa 😁) kainalossa ja sain aamuhellyyttä, joten ei tässä valittaakaan voi 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Perheen parissa = Tutut mimmit, baarissa menee pyhät
        Tien päällä = Käytiin naapurikylässä katsastamassa miestarjonta, no good
        Ruuhkasta huolimatta = Meidät piiritettiin, kaasu pohjaan ja pakoon, selvittiin

        Terveisin ChatGPT Finland 😂

        Mitähän tuhmuuksia sä mahdoit mulle laittaa, kun viesti on lähtenyt poistoon 🤔 Ei kyllä yllätä yhtään 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Mitähän tuhmuuksia sä mahdoit mulle laittaa, kun viesti on lähtenyt poistoon 🤔 Ei kyllä yllätä yhtään 😁

        Itse asiassa ko. viestissä ei edes ollut tuhmuuksia, ainoastaan maininta, että tuosta aiemmasta viestistäsikin olisi voinut kaikkea mielenkiintoista kehitellä Chat GPT Finland -henkisesti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Itse asiassa ko. viestissä ei edes ollut tuhmuuksia, ainoastaan maininta, että tuosta aiemmasta viestistäsikin olisi voinut kaikkea mielenkiintoista kehitellä Chat GPT Finland -henkisesti 😂

        Se oli ennakoiva poisto, koska sun ajatukset tietäen, se olisi kuitenkin johtanut vain tuhmuuksiin 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Se oli ennakoiva poisto, koska sun ajatukset tietäen, se olisi kuitenkin johtanut vain tuhmuuksiin 😂

        Kummallista... Koska siinä tapauksessa mun jokaisen viestin pitäisi poistua automaattisesti heti tai viimeistään 60 sekuntia julkaisun jälkeen, jotta joku ehtisi niitä vilkaisemaan ja pahoittamaan mielensä 😂

        Ai niin taisin mä siinä viestissä kysyä, että onko myös siskosi 250cm + vai oletko sinä sukuhaarasi musta lammas. Se taisi olla modelle liian henkilökohtaista 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kummallista... Koska siinä tapauksessa mun jokaisen viestin pitäisi poistua automaattisesti heti tai viimeistään 60 sekuntia julkaisun jälkeen, jotta joku ehtisi niitä vilkaisemaan ja pahoittamaan mielensä 😂

        Ai niin taisin mä siinä viestissä kysyä, että onko myös siskosi 250cm vai oletko sinä sukuhaarasi musta lammas. Se taisi olla modelle liian henkilökohtaista 😂

        Olenkin monesti ihmetellyt, miten kaikki sun kaksimielisyydet saa täällä olla niinkun rauhassa. Sen verran hurjaa settiä välillä, ett vähemmästäkin tällainen siveyden sipuli kuin minä ihan punastuu 😱

        Meillä on pitkä suku, toinen sisko pidempi kuin minä, toinen hieman kyhyempi, eli kaikki melkoisia hujoppeja 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Olenkin monesti ihmetellyt, miten kaikki sun kaksimielisyydet saa täällä olla niinkun rauhassa. Sen verran hurjaa settiä välillä, ett vähemmästäkin tällainen siveyden sipuli kuin minä ihan punastuu 😱

        Meillä on pitkä suku, toinen sisko pidempi kuin minä, toinen hieman kyhyempi, eli kaikki melkoisia hujoppeja 😁

        No mun viestit pysyy palstalla ihan sen mukaan paljonko lahjoitan pätäkkää modeille niitten vapaa-ajan rahastoon, aika selkeää, eikö? 😂
        Mun jutuista ei sun ikäset enää punastu eli ne ikuisesti 25:set, mutta sen alta voisi joku tytönheitukka punastuakin 😁

        Vertikaalisuku siis. Mä olenkin aina miettinyt, että jos puhutaan laajasta suvusta, niin kuvaako se suvun jäseniä (horisontaalisuku) vai suvun jäsenten leviämistä pitkin poikin maastoa.

        Hyvä että on pitkää likkaa framilla, mukavampi se on kerralla kampittaa kolme lipputankoa. Vähän sama kun mettähommissa, että harvemmin sitä viittee yhden rungon takia kaatohommiin ryhtyä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mun viestit pysyy palstalla ihan sen mukaan paljonko lahjoitan pätäkkää modeille niitten vapaa-ajan rahastoon, aika selkeää, eikö? 😂
        Mun jutuista ei sun ikäset enää punastu eli ne ikuisesti 25:set, mutta sen alta voisi joku tytönheitukka punastuakin 😁

        Vertikaalisuku siis. Mä olenkin aina miettinyt, että jos puhutaan laajasta suvusta, niin kuvaako se suvun jäseniä (horisontaalisuku) vai suvun jäsenten leviämistä pitkin poikin maastoa.

        Hyvä että on pitkää likkaa framilla, mukavampi se on kerralla kampittaa kolme lipputankoa. Vähän sama kun mettähommissa, että harvemmin sitä viittee yhden rungon takia kaatohommiin ryhtyä 😂

        Ai sä ootkin rahamiehiä? Näppärää, saa ostettua itselleen täyden mielipiteen- ja sananvapauden 😁
        Ja miten niin mun ikäiset?? Minähän olen vielä nuori. Ainakin jossain rinnakkaistodellisuudessa 🤭

        Me ollaan siltä erikoinen suku, että ollaan sekä vertikaalista että horisontaalisesti laajasuku, sillä meitä on hirmuisen paljon. Mulla taitaa olla jotain 50-60 serkkua 😄

        Joo ei yhden rungon takia kannata vaivaa nähdä. Koko metsä kerrallaan kumoon 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai sä ootkin rahamiehiä? Näppärää, saa ostettua itselleen täyden mielipiteen- ja sananvapauden 😁
        Ja miten niin mun ikäiset?? Minähän olen vielä nuori. Ainakin jossain rinnakkaistodellisuudessa 🤭

        Me ollaan siltä erikoinen suku, että ollaan sekä vertikaalista että horisontaalisesti laajasuku, sillä meitä on hirmuisen paljon. Mulla taitaa olla jotain 50-60 serkkua 😄

        Joo ei yhden rungon takia kannata vaivaa nähdä. Koko metsä kerrallaan kumoon 😂

        No en tiiä rahamiehiä. Koitin ostaa vapauden poistua palstalta muutama vuosi sitten, mutta modet ei suostuneet, vaan ehdottivat toista diiliä, sellaista josta ei voi kieltäytyä... Nyt muutama vuosi ja muutama kymmenen tuhatta myöhemmin ymmärrän miksi 😂

        No just sun ikäset. Ne jotka täyttää 25 eikä ikinä enää sen enempää 😁

        No tuosta päätellen teillä on suvun edellisillä polvilla ollut paljonkin luppoaikaa 🤔😂
        Ja selvästi suku on pohjalaista, länsirannikko on ainoa seutu missään aletaan heti lisääntymään, kun vähänkään jää ylimääräistä aikaa 😁

        No mä aattelin kyllä ennemmin sellaista poimintakorjuuta, runko sieltä, toinen täältä, kannata näin vanhan äijän vuoksi koko mettää enää kumota 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        No en tiiä rahamiehiä. Koitin ostaa vapauden poistua palstalta muutama vuosi sitten, mutta modet ei suostuneet, vaan ehdottivat toista diiliä, sellaista josta ei voi kieltäytyä... Nyt muutama vuosi ja muutama kymmenen tuhatta myöhemmin ymmärrän miksi 😂

        No just sun ikäset. Ne jotka täyttää 25 eikä ikinä enää sen enempää 😁

        No tuosta päätellen teillä on suvun edellisillä polvilla ollut paljonkin luppoaikaa 🤔😂
        Ja selvästi suku on pohjalaista, länsirannikko on ainoa seutu missään aletaan heti lisääntymään, kun vähänkään jää ylimääräistä aikaa 😁

        No mä aattelin kyllä ennemmin sellaista poimintakorjuuta, runko sieltä, toinen täältä, kannata näin vanhan äijän vuoksi koko mettää enää kumota 😉

        Nerokasta, vähän kuin passiivista tuloa paitsi että joudut vaan pölöttämään päivä toisensa jälkeen palstalla 😄

        Niin, minähän olen hyvin lähellä 25 ikävuotta 😑 Viimeksi pääsiäisenä sain kuulla suhun teiniltä, että minulla ei ole yhtään otsaryppyjä. Eikö se ole jo jotain? 😁

        Ei meidän suvussa kenelläkään mitään luppoaikaa ole ollut, meidän suku on vain osannut hyödyntää iltapäivän kaffepaussit tehokkaasti 😂 Ei se aika vaan miten sen hyödyntää 🤗

        Muista myös, että kunto pysyy yllä mitä säännöllisemmin puita kaatelee. Ihan perusfysiikkaa 😆


      • Aletheias kirjoitti:

        Nerokasta, vähän kuin passiivista tuloa paitsi että joudut vaan pölöttämään päivä toisensa jälkeen palstalla 😄

        Niin, minähän olen hyvin lähellä 25 ikävuotta 😑 Viimeksi pääsiäisenä sain kuulla suhun teiniltä, että minulla ei ole yhtään otsaryppyjä. Eikö se ole jo jotain? 😁

        Ei meidän suvussa kenelläkään mitään luppoaikaa ole ollut, meidän suku on vain osannut hyödyntää iltapäivän kaffepaussit tehokkaasti 😂 Ei se aika vaan miten sen hyödyntää 🤗

        Muista myös, että kunto pysyy yllä mitä säännöllisemmin puita kaatelee. Ihan perusfysiikkaa 😆

        Lasten suusta se totuus kuullaan 😂 Ei yhtään otsaryppyjä kuulostaa siltä, että suvun teinin vanhemmilla on jatkuvasti kulmat kurtussa, joten suvun teini lienee vähintäänkin eloisa tapaus 😁

        No ei varmasti ole ollut luppoaikaa, jos serkkuja on joku 60 tms., kyllä se on ihan työstä käynyt, että saadaan Pohjanmaa vallattua omalle suvulle 😂

        Ei kyllä ne puut kaadetaan taidolla, ei kunnolla. Tai siis mieluusti kaato tehdään kunnolla, mutta ei siihen kuntoa tartte. Karsiminen ja pätkiminen on sitten oma lukunsa, niissä tarttetaan jo vähän kuntoakin, kysy vaikka Disseltä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Lasten suusta se totuus kuullaan 😂 Ei yhtään otsaryppyjä kuulostaa siltä, että suvun teinin vanhemmilla on jatkuvasti kulmat kurtussa, joten suvun teini lienee vähintäänkin eloisa tapaus 😁

        No ei varmasti ole ollut luppoaikaa, jos serkkuja on joku 60 tms., kyllä se on ihan työstä käynyt, että saadaan Pohjanmaa vallattua omalle suvulle 😂

        Ei kyllä ne puut kaadetaan taidolla, ei kunnolla. Tai siis mieluusti kaato tehdään kunnolla, mutta ei siihen kuntoa tartte. Karsiminen ja pätkiminen on sitten oma lukunsa, niissä tarttetaan jo vähän kuntoakin, kysy vaikka Disseltä 😂

        Meidän suvun kaikki teinit on eloisia tapauksia, usko pois 😂 Mutta niin ihania 🥰

        Pohojanmaalla on aina osattu työllistää itse itsensä. Saman tien hösseliksi vaan ja luppoaika hyötykäyttöön, mitä sitä turhia jaarittelemaan. Heti vaan toimintaa niin tapahtuukin jotain 🤣

        Kieltämättä puun kaato vaatii taitoa. Jos soveltaa miten sattuu, niin jälki voi olla rumaa. Kannattaa siis harjoitella puunkaatotaitoa ja siinä sivussahan se kuntokin kasvaa. Ainakin Dissen tahdilla 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Meidän suvun kaikki teinit on eloisia tapauksia, usko pois 😂 Mutta niin ihania 🥰

        Pohojanmaalla on aina osattu työllistää itse itsensä. Saman tien hösseliksi vaan ja luppoaika hyötykäyttöön, mitä sitä turhia jaarittelemaan. Heti vaan toimintaa niin tapahtuukin jotain 🤣

        Kieltämättä puun kaato vaatii taitoa. Jos soveltaa miten sattuu, niin jälki voi olla rumaa. Kannattaa siis harjoitella puunkaatotaitoa ja siinä sivussahan se kuntokin kasvaa. Ainakin Dissen tahdilla 😁

        Eloisa teini = Vanhemmilla otsa kurtussa
        Nyt jokin ei kyllä lausumissasi täsmää 😂

        Olen kuullut, että pohjalaaset on hyviä käsitöissä ja kovia tekemään töitä. Myös käsitöitä. Niin kyllähän sillä myös työllistyy, ammattiin tahi toiseen 😁
        Jaa siis meinasit, että ihan kylmiltään vedetään rukkaset käteen ja töihin? Meillä Pirkanmaalla on tavattu tovi ja välillä useampikin harkita hommia, vasta sitten tartutaan työvälineeseen, niin ei tartte tehdä kahdesti, ellei varta vasiten halua tehdä kahdesti 😉

        Niin, kyllähän niissä kaatohommissa väistämättä kunto kasvaa, etenkin jos ei kaada harkiten ja taidolla. Eikä tartte savolaisittain koohottaa, voi tehdä pirkanmaalaisittain ihan rauhalliseen tahtiin, kun ei se puun massa siitä pienene kuitenkaan, saman massan saa kannettavakseen, hitaasti tahi hätäsesti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eloisa teini = Vanhemmilla otsa kurtussa
        Nyt jokin ei kyllä lausumissasi täsmää 😂

        Olen kuullut, että pohjalaaset on hyviä käsitöissä ja kovia tekemään töitä. Myös käsitöitä. Niin kyllähän sillä myös työllistyy, ammattiin tahi toiseen 😁
        Jaa siis meinasit, että ihan kylmiltään vedetään rukkaset käteen ja töihin? Meillä Pirkanmaalla on tavattu tovi ja välillä useampikin harkita hommia, vasta sitten tartutaan työvälineeseen, niin ei tartte tehdä kahdesti, ellei varta vasiten halua tehdä kahdesti 😉

        Niin, kyllähän niissä kaatohommissa väistämättä kunto kasvaa, etenkin jos ei kaada harkiten ja taidolla. Eikä tartte savolaisittain koohottaa, voi tehdä pirkanmaalaisittain ihan rauhalliseen tahtiin, kun ei se puun massa siitä pienene kuitenkaan, saman massan saa kannettavakseen, hitaasti tahi hätäsesti 😂

        Pohojalaaset on kovia tekemään töitä, käsillä tai ilman 😄 Ja kun töihin ruvetahan, niin ei siinä enää mitään turhuuksia enää tarvita. Kerralla kun tekee laatua, niin turha siinä jahkailla 😆

        Oikeassa olet, puun massa ei miksikään muutu, taktiikoita on siis useampia. Mä kyllä pidän jotenkin enemmän savolaisten tavasta koohottaa. On parempi tekemisen meininki 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Pohojalaaset on kovia tekemään töitä, käsillä tai ilman 😄 Ja kun töihin ruvetahan, niin ei siinä enää mitään turhuuksia enää tarvita. Kerralla kun tekee laatua, niin turha siinä jahkailla 😆

        Oikeassa olet, puun massa ei miksikään muutu, taktiikoita on siis useampia. Mä kyllä pidän jotenkin enemmän savolaisten tavasta koohottaa. On parempi tekemisen meininki 😂

        No ihan varmasti ainakin käsillään, paljon muita työkaluja pohjalaisille ei annettu olekaan 😂

        Niin, pirkanmaalaisilla on tapana miettiä kolme tuntia ja sitten tehdä suunniteltu homma tunnissa. Pohjalaisilla se taas on toisin päin, mietitään tunti (tai no ei kyllä edes mietitä) ja sitten touhutaan hulluna kolme tuntia. Savolaiset tippuu siihen väliin, ne suunnittelee hiukan ja sitten touhutaan paljon, taas suunnitellaan ja sitten hurjasti touhutaan, rinse 'n' repeat, repeat, repeat... Kaikilla tavoilla päästään kyllä jossain vaiheessa maaliin 😁

        Tästä hauskana anekdoottina on mökkinaapurini. Mökkinaapuri on perheen pikkuveli, enemmän äitiinsä (Satakunnasta, OMG) tullut ulkoisesti. Isoveli taas on ulkoisesti hyvinkin lähellä isäänsä, joka on paikallisia, siis pirkanmaalainen. Kumma kyllä, se sitten näkyy myös luonteessa. Pikkuveli mennä koohottaa sitätätätota ja välillä pysähtyy hetkeksi kuuntelemaan vaimoaan sekä pohtimaan puuhiaan, sitten taas touhutaan pää märkänä. Isoveli sen sijaan istuu kannolle ja katselee veljeään ihmeissään, mutta antaa touhuta. Kahden tunnin kuluttua isoveli menee ja kertoo pikkuveljelle, että hyvin tehty, tosi taitavaa ja kaikkea, mutta jos teet nyt näin, noin ja niin, on homma valmis puolessa tunnissa ja päästään kalaan. Ja homma olisi niillä ohjeilla ollut alusta lähtien valmis puolessa tunnissa.

        Niitä veijareita on metka seurata yhdessä, ovat kuin yö ja päivä ulkoisesti sekä luonteeltaan. Olkoonkin, että yhtä velmuja ne kyllä on, se on yhteistä. Niin ja molemmat on siis rapiat 40v 😂


    • Anonyymi

      Toivon, että pääsiäinen menee äkkiä ohi. Turhat päivät ja vapaat.

      • Vapaalla on kuitenkin aikaa nukkua ja kirjottaa vaikka tota opettajaopisto juttua.


    • Anonyymi

      Oon ollut pääsiäisen yksin ja ollut ahdistunut.

      Tänään kävin ystäväni syntymäpäivillä.

      🌿🐥🌾

    • Anonyymi

      Todennäköisesti ostan muutaman suklaamunat? Jos on pashapullaa niin niitäkin muutama. Muuten ilmeisesti syön aika normaalilla tavalla?

    • Anonyymi

      Kai tulee ihan kotosalla vietettyä. Jos jaksan niin laitan jonkun lsmpaanlihan uuniin tai sitten en, se jää nähtäväksi. Muuten ihan rauhalliset suunnitelmat!

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🔞 K­u­u­­m­­­a­­t­­­ ­­t­­y­­­t­­­ö­­­t­ ­­o­­d­o­­­t­­t­­­a­v­­­a­­­t­­­ ­­s­­­i­­­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18336759

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe