Arvioinnissa nyt;
Alkaa vuoden 89 keikalla. ellen väärin muista, niin se on klamydian ihan eka keikka. Joku alkaa häiriköidä sielä ja vesku käy jo hieman kuumana ja tönäisee ison ukkelin syrjemmäs muttei meinaa tämä ukkeli osata lopettaa riehuntaa. Kaipa hänet lopulta saadaan pois ajettua paikalta turvamiesten kanssa. Bändi hakee hieman vielä tällä keikalla mutta tahdissa pysyvät jokainen soittaja , siitä siis pisteet. Kehitystä on tapahtunut sitten seuraavalla livekeikkaotolla oisko noin vuosmallia 90 jossa veskulla eeppinen pitkälippainen lippalakki piässä ja esittää mm kappaleet mexico rock ja vartiotoimistoon. Nyt vesku saanut paremmat soundit kitaraansa. Sitten vuosi 91 keikka ja siinä panin merkille erityylisemmän kitaran soiton koska kitarassa on nyt marko vuokko vuorimaa. 92 vuoden keikka jossa mm kappale körttiseuroissa. Ja sitä rataa. Sitten alkaa harmitus iskeä kun mennään 2000 vuoden puolelle kun livesoitossa alkaa soundit ja asenne laimentua liikaa että mie taisin sannoo turhautuneena täällä kotonani "onpa munattomat soundit ja asenne, tosi laimeeta"
Kokonaisuudessa annan tälle kiekolle arvosanaksi 3/5. Se käy hyvän läpikattauksen uran joka vaiheesta tämän levyn julkaisuhetkeen.
klamydia -usvaputki DVD kokoelma
Anonyymi-ap
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832