Minua kun juon siellä rauhassa alkoholia.
Mitä tehdä kun aina baarissa naiset tulee iskemään?
13
295
Vastaukset
Alistu iloisin mielin, tietäen että olet naisten suosiossa. 🌹👀
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olet vaan juonut liian vähän, ota vähän lisää, niin saat olla rauhassa, korkeitaan saat turpaasi, kun alat kännipäissäsi haastamaan riitaa jonkun ukon kanssa.
- Anonyymi
Kerro, että tykkäät miehistä.
- Anonyymi
Kerro portsarille, että nainen kiusaa
Tee rikosilmoitus.
- Anonyymi
kaikkia kiinostaa millä viinalla kaikki tulee luoksesi istumaan
Kaikki eivät tule ahdistelemaan, kurppia ja ikänaisia tulee, sekä joskus wanhusnaisia. Ei tarvitse kännätä tai tilata mitään, ne ovat jo ovella repimässä puoleensa. Siisti olemus ja vaatetus rittää.
- Anonyymi
Syntinensydän kirjoitti:
Kaikki eivät tule ahdistelemaan, kurppia ja ikänaisia tulee, sekä joskus wanhusnaisia. Ei tarvitse kännätä tai tilata mitään, ne ovat jo ovella repimässä puoleensa. Siisti olemus ja vaatetus rittää.
Ja jos avaat suusi, niin häipyvät kuin varpusparvi 🤔 Sinulla on varmaan kuiten baarissa joku kaveri, joks jaksaa kuunnella ja jolle voi purkaa vihaasi? Vai haluavatko miehet jutella kanssasi, jos istut synkkänä ja puhut asioitasi?
- Anonyymi
Kerron naisille, että juot suruun, kun olet impotentti.
- Anonyymi
Taidat tietämättäsi omata, tuu panee mun kans- ilmeen? Jota naisten on vaikea vastustaa.
Tuo on kyllä rasittava ongelma. Miksi et osta ja juo alkoholia kotonasi? Siellä tuskin kukaan häiritsee toimitusta.
On ihan OK jos nainen tulee ravintolassa juttelemaan, mutta kun ne hakevat tanssimaan, niin ehdoton no-no.
Eivät usko etten osaa tanssia ja vaikka vähän osaisin, en siitä nauti.
Hidas paritanssi porttikongissa on sitten eri asia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477