GANG STALKING - KOHTEEN ASUMINEN

Anonyymi-ap

Toivon, että pysytään asumisessa, mutta gang stalking voi laajentua sisältämään mielenkontrollia, salaseurasatanismia, jne.

Aikoinaan, kun rupesin tutustumaan gan stalkiing vainoon, useinki tuli vastaan aihe: VAINON KOHTEEN ASUMINEN. Niissä kuvattiin, mitkä ovat tavallisia kokemuksia. Ihan vitsinä omien kokemusten jälkeenkin jäi mieleen: jos et ole kokenut poraamisen äänellä kiusaamista, et ole TI tai, jos naapurista seinän takaa ei ole tullut e-häirintää, et ole TI. -Näitä ihan oikeasti tapahtui, mutta josTI niistä valitti, käytettiin perusteena hulluksi haukkumiselle. - Minä osasin selittää, miten ne häirinnät tehtiin. -MUTTA se oli oli joskus muutamia vuosia sitten. Vainotaktiikoissa/tekniikoissa on tapahtunut muutoksia. -Että minkälaista on nykyään.

28

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle kävi niin, että työpaikan takia paikkakunnalle muutettua, piti äkkiä ostaa "ensi asunto". Sieltä käsin piti rauhassa katsella parempi. En ole koskaan yrityksistä huolimatta onnistunut muuttamaan muualle.- Vasta yli 30 vuoden kuluttua tajusin, että yläpuolelleni muutti samantien asumaan vainopomo. -Myöhemmin lisää.

      • Anonyymi

        GS- gang stalking eli jokku-vainottujen uhreja saatetaan alitta asunnottomiksi, syrjäyttää yhteiskunnasta- mutta asumisen suhteen on myös valvottua- jäkätään asumaan joukkovaino-taloihin ja alueille-

        pois et pääse jne...

        Truman-show oli elokuva joka aikalailla näytti tuon tilanteen....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GS- gang stalking eli jokku-vainottujen uhreja saatetaan alitta asunnottomiksi, syrjäyttää yhteiskunnasta- mutta asumisen suhteen on myös valvottua- jäkätään asumaan joukkovaino-taloihin ja alueille-

        pois et pääse jne...

        Truman-show oli elokuva joka aikalailla näytti tuon tilanteen....?

        alitta= laittaa


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­­­y­m­­f­o­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      MUUTTAMINEN EI AUTA

      Tällaista kokemusta on tuotu esille ympäri maailman, jo ennen digiaikaa. Jos vainoon kuuluun vakiosti elektronista häirintää, sitä ei pääse pakoon minnekään. Kokeiltu on ympäri maailmaa. (Kuulemma Espanjassa pääsisi, mutta mitenkähän on.)

      Kun v.2015 minulle kerrottiin, että olen gs-vainon kohde, oli jkv. tekemisissä muiden kohteiden kasnssa, pääosin somessa. Kuulin kuvauksia siitä, miten taas e-häirinnällä tehtiin kotona asuminen mahdottamaksi. Oli pakko lähteä vaikka kaverin nurkkiin.

      Jos vainon toteuttamiseen käytetään stalkkereita livenä, niitäkin voidaan rekrytoida uudelta paikkakunnalta.

      • Anonyymi

        No- maastamuuttaminenkaan ei auta. Vaino jatkuu seuraavassa maassa- katsos kun illuminati ja satanistit on kaikkialla länsimaissa vallassa.


    • Anonyymi

      MIKÄ PARAS VAIHTOEHTO: KERROSTALO, RIVITALO, OMAKOTITALO

      Selvästi oltiin sitä mieltä, että kerrostalo on pahin vaihtoehto. Muista erilaisia kokemuksia. - Joku on huomannut, että paritalo kaupungin laidalla olevassa kaupunginosassa.

      Mitä kokemuksia sinulla on?

    • Anonyymi

      SE PAHIN VAIHTOEHTO: KERROSTALO

      Kun muuttaa uuteen paikkaan, voi alkaa sattumaan ja tapahtumaan.

      Jos vainoon kuuluu stalkkausklassikkoja, muut asukkaat alkavat toteuttamaan niitä.

      Voi tehdä huomioita asunnoista: joku "tyhjillään" ja niin edelleen.

      Asutko/oletko asunut kerrostalossa.

      • Anonyymi

        MYÖS OMAN KOTITALON YMPÄRISTÖ STALKKEREIDEN HALLITSEMAA

        1.Ihan siellä kerrostalossa, kun huoneiston ovan avasi,saattoi ensimmäinen stalkkeri olla valmiina iskemään. Tai rappukäytävässä tai viimeistään ulko-ovella. Kyllä oli kiihkeää toimintaa aikoinaan.

        2. Sitten astuu pihamaalle, kahden kerrostalon päädystä ja tien toisella puolella olevasta rivitalosta saatettiin ammuskella energia-aseella. Tai sitten jalkaisin pihalla oleva asukas teki työtä käskettyä, vaikkapa huuteli triggereitä. Jos selvisi parkkipaikalle/autokatokseen ja sieltä vielä kadulle, oli hienoa.

        3. Kotona asuminen saatettiin tehdä osaksi päivää mahdottomaksi, esim. pilaamalla ilma käryillä, savuilla, huumesavuilla, ym. Koko ajan tuli lisää jostakin patterin takaa. Saattoi mennä parikin viikkoa yhteen menoon. -Tai muista syistä mahdoton olla sisätiloissa. -Ihan vaalmiina stalkkerit saivat ohjeet näihin häirintöihin.

        4. Jos kävellen lähti, kadun varren taloista saattoi tulla mitä vaan: ultraäänellä tasapainon viemistä tai 50 metriä yskimkistä ikkunoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MYÖS OMAN KOTITALON YMPÄRISTÖ STALKKEREIDEN HALLITSEMAA

        1.Ihan siellä kerrostalossa, kun huoneiston ovan avasi,saattoi ensimmäinen stalkkeri olla valmiina iskemään. Tai rappukäytävässä tai viimeistään ulko-ovella. Kyllä oli kiihkeää toimintaa aikoinaan.

        2. Sitten astuu pihamaalle, kahden kerrostalon päädystä ja tien toisella puolella olevasta rivitalosta saatettiin ammuskella energia-aseella. Tai sitten jalkaisin pihalla oleva asukas teki työtä käskettyä, vaikkapa huuteli triggereitä. Jos selvisi parkkipaikalle/autokatokseen ja sieltä vielä kadulle, oli hienoa.

        3. Kotona asuminen saatettiin tehdä osaksi päivää mahdottomaksi, esim. pilaamalla ilma käryillä, savuilla, huumesavuilla, ym. Koko ajan tuli lisää jostakin patterin takaa. Saattoi mennä parikin viikkoa yhteen menoon. -Tai muista syistä mahdoton olla sisätiloissa. -Ihan vaalmiina stalkkerit saivat ohjeet näihin häirintöihin.

        4. Jos kävellen lähti, kadun varren taloista saattoi tulla mitä vaan: ultraäänellä tasapainon viemistä tai 50 metriä yskimkistä ikkunoista.

        MITÄS KOKEMUKSIA SINULLA ON OLLUT?


    • Anonyymi

      KOTIRAUHA/YKSITYISYYDEN SUOJA

      Voitteko panna pahemmaksi kuin , mikä on nykyinen tilanteeni. Kerrostalo, jossa olen asunut yli 30 vee. En ryhdy todistelemaan tässä yhteydessä mitään, mutta pakko on ollut myöntää, että näin on.

      1. ELÄN TOSITVE:SSÄ.Kamerat ovat varmaankin vuosien aikansa vaihtuneet pienempiin ja tehikkaampiin. MUTTA hyvin suuret määrät ihmisiä voivat kännykän näytöltä seurata elämääni. Jatkunut jo vuosia.

      2.Kaikki, mitä kotona ( ja muualla) hiljaa höpisenkin tai mutisen, KUULLAAN SELVÄNÄ PUHEENA Mitä kautta, missä jakelu vai suoraanko kännykkään. ??? Mutta ihan varmasti kuulevat.

      3. Elektroninen häirintä on saatu monipuolisesti asennettua. Tutkalla näkevän hyvin, tarkkakin pistely onnistuu. Jne.

      4. LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT. Tästä on olemassa ketju. Koetan löytää.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      KIUN MUUTTAA UUTEEN PAIKKAAN, VOI ALKAA SATTUMAAN JA TAPAHTUMAAN.

      Olin jo pitkään asunut tässä kerrostalossa. Oli häirikköjä, mutta selityksenä alkoholin käyttö, huumeet, "perhe-elämä", jne.
      (Välillä minut lääkittiin zombiksi vuosien ajaksi. Kun lopetin lääkkeet ja alkoi taas ilmetä aivotoimintaa ja minua saattoi kiusata niin, että huomasin sen.)

      Minulle kerrottiin v.2015, että olen GS:n kohteena. V.2017 syksy - 2018 talvi kirjoitin raportit eri elämänalueilla ilmenneistä stalkkauksista. Yksi oli VAINON KOHTEEN ASUMINEN.
      Sen ohella kokosin MUISTIINPANONI i NAAPURIHÄIRINNÄSTÄ. Sain setvittyä muistivyöryä kirjoittamalla selostusta huoneisto/asukkaiden nimet kerrallaan. Ei ollut mitään pikkukiusaa ajankuluksi, vaan esim. taidettiin käydä läpi ohjekirjaa, mitä kaikkea mikroaalloilla voi tehdä. - Muistelut ulottuivat 10 vuotta taaksepäin.

      Siinä minun lähistöllä vuokralaiset vaihtuivat usein.Uudet aina joutuivat stalkkaamaan minua. Annoin pari kertaa uudella naapurille tuon nipun luettavaksi, että tietävät minkälaiseen taloon ovat muuttaneet. Sitten yksi uusi kertoi tästä yläpuolellani asuvalle vainopomolle. - Äsken vasta huomasin, että kaikki alkuperäiset muistiinpanot on varasettu kopioineen. Tilalle tuotu 2 kopiota uudelleen kirjoitetuista. Niiden perusteella voi lähinnä tunteä sääliä muita asukkaita kohtaan. Minkälaisen hullun kanssa ovatkaan joutuneet asumaan. -Niin että jos naapurinne toimivat teitä kohtaan ääliömäisenkummallisen häiritseväst toteuttavat pomonsa määräystä.

    • Anonyymi

      RISKITILANTEITA OMISTUSASUNNOSSA

      ovat koko taloa koskevat remontit. Esim.putkiremontti koskien sekä viemäreitä että vesijohtoja. Töppäillä voidaan miten vaan, mutta TI:n asunnon suhteen kaikki on suunniteltua.

      Olin muuttanut remonttievakkoon. Minulle joku tuli -ittuilemaan, että vessani tulee olemaan tukossa vähän. Minulle aiotaan asentaa pytyn alle viemäriputki, jossa on kapea kohta. Jää
      - askat kiinni siihen. Soitin siskolle huolissani. Siihen aikaan puheluni kaapattiin ja hyvin levisi tieto. (Ei voitu enää toteuttaa.)

      Tehtiin sitten -askajuttu käyttöveteni puolelle. Kyllä sain ihmettellä ja koota havaintoja. Lopputulokseni oli, että vettä ei voi juoda eikä käyttää ruoanlaittoon tulematta kipeäksi. Rupesin raahaamaan lähdevesipulloja kaupasta. - En saanut mistään vesitutkimusta. ---Vaiheita on ollut.---Tulisi pitkä stoori, jos kertoisin.

      • Anonyymi

        Teetin myös huoneistoremontin. Kaikki pinnat ja kaapit uusiksi. (Nyt menin näköjään vaaralliselle alueelle. ) pitää jättää tämä aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetin myös huoneistoremontin. Kaikki pinnat ja kaapit uusiksi. (Nyt menin näköjään vaaralliselle alueelle. ) pitää jättää tämä aihe.

        Vesiputkiremppaan se lisäys, että kaikkiin muihin huoneistoihin ja paikkoihin tulee juomakelpoista vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesiputkiremppaan se lisäys, että kaikkiin muihin huoneistoihin ja paikkoihin tulee juomakelpoista vettä.

        Vähän tarkennusta:

        -söin eineksiä
        -kahvia valmistin ja tulin kipeäksi jo pienestä määrästä. kokeilin eri kahvilaatuja. Ei apua. Kahviloiden kahvia saatoin juoda.
        - kph:n peilikaapin altaan reunat tulivat päivän aikana ruskean liejuisiksi
        eläinhavainnot:
        - koira tuli kylään. Ei juonut tarjoamaani vettä. (Itse oli jo siirtnyt lähdeveteen.) Vaihoin kiposta veden lähdeveteen. Ei juonut, vaan haisteli kipon reunoja. Panin lähdevettä kertakäyttölautaselle. Joi.
        - vein linnuille kertakäyttöastiassa lähdevettä juotavaksi. Panin isoon astiaa hanavettä kylpyvedeksi. Ei kelvannut. Yrittivät kylpeä juoma-astiassa.
        pakko tutkia vesi:
        Kesällä vein pihalla olleeseen koiran leikkialtaseen lisää vettä.Siellä oli jo koira vedessä, kun vein lisävettä ämpärillisen hanavettä. Kun kaadoin sen altaaseen, koira syöksyi pois. -Omista syytti minua koiransa myrkytysyrityksestä.
        -----Tutkittaminen oli farssi.---
        ETTÄ NK.luulosairauttani ollut.---


    • Anonyymi

      Tässä talossa asumiseen muiden asukkaiden seassa ja naapurustoon liittyy tietenkin paljon stalkkaamisia, koska olen asunut pitkään ja TALO SIJAITSEE PIKKUKAUPUNGISSA, small town terrorism toteutuu myös.

    • Anonyymi

      LOPPUUN AJETTU SENIORI 80 vee. Mitenkäs semmoista enää voi rääkätä vainolla.

      ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ EI LOPPUNUT JA ON AIKA RANKKAAKIN. Asumiseen liittyen sekin että , päivisin on koko ajan perushäirintä päällä. Sitä voi helposti voimistaa ja tehdä muitakin juttuja.

      ASUMISTA VOI RAJOITTAA. Juuri on ollut esimerkkinä kph/wc-tilan käytön haittaaminen/miltei estäminen. Luovutin kellarikomeronkin pois tulvan takia.
      Näistä kertomusta tarjolla, jos viitsitte lukea.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18267402/gang-stalking----kaikki-pyritaan-estamaan#page-top

    • Anonyymi

      KOMMENTOIN ALOITUSTA TAAS KERRAN NIIN, ETTÄ TÄMÄ ON TROLLIKETJU. Kirjoitettu yhteen putkeen lyhyessä ajassa. Viestien tiedot olen kirjoittanut joskus muihin ketjuihin.

      Asioita viesteissäni ei ole muutettu, on vaan lyhennetty ja kirjoitettu neutraalilla kirjakielellä.

    • Anonyymi

      Saa nähdä julkaistaanko seuraava viesti. Minulta ei nykyään julkaista juuri mitään.

      • Anonyymi

        Luin äsken eräästä naamakirjasta pitkän viestin siitä, miten joku on yrittänyt äänittää veden laskemisen ääntä, joka kuuluu naapurista." Lasketaan sata kertaa tunnissa." Selitin, että olisi tullut niin iso vesilasku, että olisi taloyhtiö kiinnittänyt huomiota. Ei lasketa vettä, vaan käytetään äänitallennetta, joka voimistaen kohdistetaan hänen korviinsa. Minun aikana käytettiin microwavehearingia.

        En välitä muistella, mutta kun palautu mieleen, luettelen kuuntelemiani häirintöjä.
        - Vessan vetäminen
        -kaapin oven avaamisen ja sulkemisen ääni, johon oli ehdollistettu herääminen
        - naiminen
        -vauvan itku lapsettomalla parilla
        - oven saranoiden voimakas narina
        - pölynimurin hurjan voimakas ääni
        -remontin ääniä
        -poraaminen
        -talon ulko-oven sulkeutuminen muutaman kerran heilahtaen lukkoon
        sun muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin äsken eräästä naamakirjasta pitkän viestin siitä, miten joku on yrittänyt äänittää veden laskemisen ääntä, joka kuuluu naapurista." Lasketaan sata kertaa tunnissa." Selitin, että olisi tullut niin iso vesilasku, että olisi taloyhtiö kiinnittänyt huomiota. Ei lasketa vettä, vaan käytetään äänitallennetta, joka voimistaen kohdistetaan hänen korviinsa. Minun aikana käytettiin microwavehearingia.

        En välitä muistella, mutta kun palautu mieleen, luettelen kuuntelemiani häirintöjä.
        - Vessan vetäminen
        -kaapin oven avaamisen ja sulkemisen ääni, johon oli ehdollistettu herääminen
        - naiminen
        -vauvan itku lapsettomalla parilla
        - oven saranoiden voimakas narina
        - pölynimurin hurjan voimakas ääni
        -remontin ääniä
        -poraaminen
        -talon ulko-oven sulkeutuminen muutaman kerran heilahtaen lukkoon
        sun muuta

        siis kaikki voimistettuna


    • Anonyymi

      taas ollunna
      jottai mm
      -seurantaa tosi paljo jne...- ei ehkä kuulosta pahalat, mutta käytännössä voi olla... etenkää kun ei tiedä miksi kuka...
      muuta kaippa samaa mieleenvaikuttamista, peliä jota ollu jo pitkään?

      SATANISTI TOIMINTA mm. = JOUKKOVAINOt, MIELENKONTROLLIt, JNE.-.-.-.?

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17749780/joukkokiusaajat-joukkovainoajat-on-natsi-rikollinen-ja-ihmisoikeusrikollinen

      https://duckduckgo.com/?q=fasistisuvut&ia=web

      https://web.archive.org/web/20210506154834/http://ultra-lehti.com/kirjat/arv-mielen_vaarat.html

      • Anonyymi

        muuta= mutta


    • Anonyymi

      Gang stalking alkuaikoina TI:t muuttivat usein.Sanottiin, että heidät pakotettiin muuttamaan. Yrittivät päästä pakoon vainolaisiaan. Muuttaminen ei lopeta vainoa. Ei edes elektronista häirintää.

    • Anonyymi

      kirjoitin otsikkoon GANG STALKING , on keyword

      en enää tiedä, mistä kakista vainoista on kyse

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe