Tinder ja elämän vaihtoehdot

Anonyymi-ap

Miten yli 50 ukko löytää

12

341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytää, kun etsii vaan niitä 50+ naisia. Muuten siellä on vanhan ukon turha aikaansa tuhlata.

      • Anonyymi

        Näin on. Miesten pitää luopua hypergamiasta jos eivät halua jäädä yksin. Jos ei oman tasoinen kelpaa niin sitten ei pidä valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Miesten pitää luopua hypergamiasta jos eivät halua jäädä yksin. Jos ei oman tasoinen kelpaa niin sitten ei pidä valittaa.

        Hahahah! Luule vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah! Luule vaan.

        En luule. Tiedän että monet viisikymppiset kuolaavat nuorten tyttöjen perään eivätkä tapojaan muuta vaikka pommeja putoaisi. Ei siinä sinänsä mitään. Jos oman ikäinen ei sytytä niin minkäs sille mahtaa. Ei se ärsytä vaan lähinnä huvittaa ja vähän säälittää.

        Se muuttuu ärsyttäväksi vain jos

        1) mies säälii itseään siksi ettei saa nuorta naista kiinnostumaan itsestään
        tai jos
        2) mies itse selittää ettei voi väkisin tykätä naisesta joka ei kiinnosta mutta vaatii että naisten pitää väkisin ruveta tykkäämään sellaisista miehistä jotka eivät häntä kiinnosta. Eli hänestä.

        Miehet eivät useinkaan ole loogisia. He vaativat naisilta sellaista jota eivät vaadi itseltään. Eräs minua 14 vuotta vanhempi mies yritti houkutella minua parisuhteeseen. Hän selitti että haluaa kaltaiseni kauniin nuoremman naisen eikä ikäistään ”nutturapäistä mummoa”.

        Minua inhotti tuollainen naisten haukkuminen. Kysyin että jos sinun ikäisesi naiset ovat nutturapäisiä mummoja, niin mitäs ne sinun ikäisesi miehet sitten ovat, vanhoja käppänöitä kaiketikin? Ja eikö ole outoa että sinä et huoli itsesi ikäistä muuta oletat että minä huolin itseäni noin paljon vanhemman?

        Ei siinä ollut hänen mielestään mitään outoa, hänhän on mies, ja mies on eri asia.

        Ahaa, siis että mies on eti asia? Kuka niin sanoo? Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Miesten pitää luopua hypergamiasta jos eivät halua jäädä yksin. Jos ei oman tasoinen kelpaa niin sitten ei pidä valittaa.

        Tästä on ollut nyt paljon mediassa puhetta. Kyse ei enää ole edes ainoastaan vanhemmista naisista, vaan miehille eivät kelpaa edes nuoret normaalit naiset. Miehet katsovat netistä leikeltyjen, fyysisesti ja kuvankäsittelyn avulla muokattujen naisten kuvia, aikuisviihdettä yms. ja haluavat mitä näkevät, kuvitellen että heillä on mahdollisuus saada se. Siksi nykyään on niin paljon yksinjääviä ihmisiä. Miesten vaatimustaso on noussut epärealistisen korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule. Tiedän että monet viisikymppiset kuolaavat nuorten tyttöjen perään eivätkä tapojaan muuta vaikka pommeja putoaisi. Ei siinä sinänsä mitään. Jos oman ikäinen ei sytytä niin minkäs sille mahtaa. Ei se ärsytä vaan lähinnä huvittaa ja vähän säälittää.

        Se muuttuu ärsyttäväksi vain jos

        1) mies säälii itseään siksi ettei saa nuorta naista kiinnostumaan itsestään
        tai jos
        2) mies itse selittää ettei voi väkisin tykätä naisesta joka ei kiinnosta mutta vaatii että naisten pitää väkisin ruveta tykkäämään sellaisista miehistä jotka eivät häntä kiinnosta. Eli hänestä.

        Miehet eivät useinkaan ole loogisia. He vaativat naisilta sellaista jota eivät vaadi itseltään. Eräs minua 14 vuotta vanhempi mies yritti houkutella minua parisuhteeseen. Hän selitti että haluaa kaltaiseni kauniin nuoremman naisen eikä ikäistään ”nutturapäistä mummoa”.

        Minua inhotti tuollainen naisten haukkuminen. Kysyin että jos sinun ikäisesi naiset ovat nutturapäisiä mummoja, niin mitäs ne sinun ikäisesi miehet sitten ovat, vanhoja käppänöitä kaiketikin? Ja eikö ole outoa että sinä et huoli itsesi ikäistä muuta oletat että minä huolin itseäni noin paljon vanhemman?

        Ei siinä ollut hänen mielestään mitään outoa, hänhän on mies, ja mies on eri asia.

        Ahaa, siis että mies on eti asia? Kuka niin sanoo? Mies.

        Jos olet nainen voit olla aina oikeassa koska olet nainen. mies on aina väärässä koska on mies. Mitä sinun mainitsemaan tapaukseen tulee olet paljon oikeassa, mutta miksi miehet toimii niin jää hämäräksi. Mies ei huomaa naisen yksityiskohtia heti varsinkaan jos nainen on kaunis. Hän näkee vain kuoren johon rakastua, loppu tulee yllätyksenä. Vanhassa naisessa mies näkee myös kuoren ei yksityiskohtia ja se kuva ei herätä rakastumista.
        Miehen on vaikea rakastua yksityiskohtiin siksi on helpompaa rakastua vain kauniiseen.
        Koska yksityiskohdat sattuu vain harvoin kohdalleen siksi niitä " oikeita" parisuhteita sattuu kohdalle vain harvoin.
        Mutta onko naiset parempia, he kiinnittävät useampiin yksityiskohtiin enemmän huomiota eikä siis pelkästään komeuteen mutta kaikkien pitää täsmätä tarkasti jotta he voivat alkaa "parisuhteen" Joka voi olla kaukanakin yhteensopivuudesta.
        Viehätys perustuu paljolti kauneuteen tai komeuteen ja siinä ikä vaikuttaa varmasti onko sitä vai ei. Ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa toimiiko joku suhde vai ei.
        Mutta se luo lähtökohdan voiko suhde tulla kiinnostavaksi vai ei.

        Kiinnostaisi tietää kerroitko että etsit oman ikäistäsi miestä tälle miehelle vai annoitko hänen itse olettaa että ettet olisi kiinnostunut. Minusta on parempi ettei mies oleta mitään vaan kuulee sinulta suoraan mistä sinä olet kiinnostunut eikä niin että sinä päivittelet sitä kun mies ei sitä tajunnut.
        jos sen jälkeen mies ei ymmärrä niin se ei ole enää sinun vastuulla laittaa mies ymmärtämään. Koska sellaista maailmaa ei ole olemassa missä itse voisit kontrolloida kaiken tapahtuvan niin kuin itse haluaisit asioiden menevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on ollut nyt paljon mediassa puhetta. Kyse ei enää ole edes ainoastaan vanhemmista naisista, vaan miehille eivät kelpaa edes nuoret normaalit naiset. Miehet katsovat netistä leikeltyjen, fyysisesti ja kuvankäsittelyn avulla muokattujen naisten kuvia, aikuisviihdettä yms. ja haluavat mitä näkevät, kuvitellen että heillä on mahdollisuus saada se. Siksi nykyään on niin paljon yksinjääviä ihmisiä. Miesten vaatimustaso on noussut epärealistisen korkealle.

        Japanissa jo 25 täyttänyt nainen on ihan mennyttä kalua, ei kelpaa enää miehille. Vähän sama täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanissa jo 25 täyttänyt nainen on ihan mennyttä kalua, ei kelpaa enää miehille. Vähän sama täälläkin.

        Sinulta meni pointti ohi. Miehille ei kelpaa minkään ikäinen nainen, ellei naista ole keinotekoisesti muokattu vastaamaan tekoälyn luomaa kuvaa täydellisestä naisesta. Noita netin AI-tyttösiähän miehet ihan laajalti tiedetysti luulevat oikeiksi naisiksi.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvin vähän aikaa historiassa olivat asiat toisin eli paremmin. Heimoilla oli tapana naittaa nuoret naiset yhteisön vanhojen miesten kanssa. Yksi syy pitkä ikä jota haluttiin vaalia myös sen mukana kertynyt varallisuus ja kokemus oli arvossaan. Vanhat miehet ovat nimittäin siittämis kykyisiä ja nuoret naiset tulevat paremmin raskaaksi ja synnyttävät terveempiä lapsia .Heimon nuoret miehet saivat harjoitella vanhempien kokeneiden naisten kanssa puuha josta myös naiset nauttivat. Ei sillon pahemmin rakkaudesta höpötelty

    • Anonyymi

      Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin miehet: ole pitkä, menestyvä ja komea. Muuta ei tarvita.

      • Anonyymi

        Olemalla siisti, kiltti, hauska, ystävällinen ja älykäs ja etsimällä oman ikäistä ja oman tasoista. Taso tarkoittaa muutakin kuin ulkonäköä. Siihen kuuluu myös äly, luonne, sosiaalisuus, empatia, yleinen elämässä pärjääminen. Luuserireppana ei ole kiinnostava henkilö, olipa kyse miehestä tai naisesta. Hyväntuulisuus, positiivisuus ja rakastava asenne on ehdottomasti plussaa.

        Voi olle ettei sitä kumppania siltikään löydy. Ehkä tapahtuu se klassinen: ne joista minä tykkään eivät tykkää minusta, enkä minä tykkää niistä jotka tykkäävät minusta. Sille ei sitten mitään voi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      246
      2384
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1265
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1182
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      92
      1116
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      968
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      80
      948
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      912
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      800
    Aihe