Miten yli 50 ukko löytää
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvin vähän aikaa historiassa olivat asiat toisin eli paremmin. Heimoilla oli tapana naittaa nuoret naiset yhteisön vanhojen miesten kanssa. Yksi syy pitkä ikä jota haluttiin vaalia myös sen mukana kertynyt varallisuus ja kokemus oli arvossaan. Vanhat miehet ovat nimittäin siittämis kykyisiä ja nuoret naiset tulevat paremmin raskaaksi ja synnyttävät terveempiä lapsia .Heimon nuoret miehet saivat harjoitella vanhempien kokeneiden naisten kanssa puuha josta myös naiset nauttivat. Ei sillon pahemmin rakkaudesta höpötelty
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin miehet: ole pitkä, menestyvä ja komea. Muuta ei tarvita.
- Anonyymi
Olemalla siisti, kiltti, hauska, ystävällinen ja älykäs ja etsimällä oman ikäistä ja oman tasoista. Taso tarkoittaa muutakin kuin ulkonäköä. Siihen kuuluu myös äly, luonne, sosiaalisuus, empatia, yleinen elämässä pärjääminen. Luuserireppana ei ole kiinnostava henkilö, olipa kyse miehestä tai naisesta. Hyväntuulisuus, positiivisuus ja rakastava asenne on ehdottomasti plussaa.
Voi olle ettei sitä kumppania siltikään löydy. Ehkä tapahtuu se klassinen: ne joista minä tykkään eivät tykkää minusta, enkä minä tykkää niistä jotka tykkäävät minusta. Sille ei sitten mitään voi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134752Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47657Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99651Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641- 61629
- 47580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520