Ihana työpaikan nuorempi varattu nainen

Anonyymi-ap

Olen yli 50v ja nainen vähän yli 30 v. Viimeiksi ajoimme metsäautotielle, jossa takapenkillä riisuin häneltä housut, raotin stringejä ja sormetin ja nuolin hänelle orkut. Sitten pyysin hänet polvillee pylly pystyssä niin, että posliini takapillu oli naitavissa seisten auton ulkopuolelta. Otin hänen kapeista lanteista kiinni ja työntelin hitaasti kiimasta kosteaan pilluun pitkin vedoin lopulta laueten sisään. Oli kiihottavaa nähdä sperman valuvan pillusta. Hän otti vielä suihin ja sain laueta suuhunkin.

10

1087

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sinulla mielikuvitus, kyllä ajettiin metsäautotiellä, mutta sitä ei olla tehty. Perversi!!!

• Anonyymi

Pslstan jutut huononee koko ajan.

• Anonyymi

Ihanaa olisi saada mekkoon noin.

• Anonyymi

Noita metsäautoteiden varsilla käyviä pariskuntia on yllättävän paljon itse olen käynyt lukuisia kertoja katselemassa (salaa) näiden naimista eräässä suojaisassa paikassa joka on näiden salaparien suosiossa . muutama salapari käy säännöllisesti tietyinä viikonpäivinä tietyyn kellon aikaan

• Anonyymi

Käsittämättömän moukkamaista käytöstä katsella toisten rakastelua joka ei todellakaan kuulu kenellekkään ulkopuoliselle vaan on noiden kahden välinen yhteinen hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittämättömän moukkamaista käytöstä katsella toisten rakastelua joka ei todellakaan kuulu kenellekkään ulkopuoliselle vaan on noiden kahden välinen yhteinen hetki.

Onhan se kiihoittavaa katseltavaa ja kuuneltavaa kun jonkun rouva saa vierasta kalua .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kiihoittavaa katseltavaa ja kuuneltavaa kun jonkun rouva saa vierasta kalua .

Työpaikan sihteeri otti suihin kesken työpäivän työhuoneessani.

• Anonyymi

Tää ois kyllä ihanaa

• Anonyymi

Nykyään kaikilla työpaikoilla löytyy ns. varattuja naisia, jotka ovat valmiita uusiin sivusuhteisiin.

• Anonyymi

Kaikki saa paitsi ätmyy

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2627
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1493
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe