Ihana työpaikan nuorempi varattu nainen

Anonyymi-ap

Olen yli 50v ja nainen vähän yli 30 v. Viimeiksi ajoimme metsäautotielle, jossa takapenkillä riisuin häneltä housut, raotin stringejä ja sormetin ja nuolin hänelle orkut. Sitten pyysin hänet polvillee pylly pystyssä niin, että posliini takapillu oli naitavissa seisten auton ulkopuolelta. Otin hänen kapeista lanteista kiinni ja työntelin hitaasti kiimasta kosteaan pilluun pitkin vedoin lopulta laueten sisään. Oli kiihottavaa nähdä sperman valuvan pillusta. Hän otti vielä suihin ja sain laueta suuhunkin.

11

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sinulla mielikuvitus, kyllä ajettiin metsäautotiellä, mutta sitä ei olla tehty. Perversi!!!

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­y­­m­­­f­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pslstan jutut huononee koko ajan.

      • Anonyymi

        Ihanaa olisi saada mekkoon noin.


    • Anonyymi

      Noita metsäautoteiden varsilla käyviä pariskuntia on yllättävän paljon itse olen käynyt lukuisia kertoja katselemassa (salaa) näiden naimista eräässä suojaisassa paikassa joka on näiden salaparien suosiossa . muutama salapari käy säännöllisesti tietyinä viikonpäivinä tietyyn kellon aikaan

      • Anonyymi

        Käsittämättömän moukkamaista käytöstä katsella toisten rakastelua joka ei todellakaan kuulu kenellekkään ulkopuoliselle vaan on noiden kahden välinen yhteinen hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämättömän moukkamaista käytöstä katsella toisten rakastelua joka ei todellakaan kuulu kenellekkään ulkopuoliselle vaan on noiden kahden välinen yhteinen hetki.

        Onhan se kiihoittavaa katseltavaa ja kuuneltavaa kun jonkun rouva saa vierasta kalua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kiihoittavaa katseltavaa ja kuuneltavaa kun jonkun rouva saa vierasta kalua .

        Työpaikan sihteeri otti suihin kesken työpäivän työhuoneessani.


    • Anonyymi

      Tää ois kyllä ihanaa

    • Anonyymi

      Nykyään kaikilla työpaikoilla löytyy ns. varattuja naisia, jotka ovat valmiita uusiin sivusuhteisiin.

      • Anonyymi

        Kaikki saa paitsi ätmyy


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe