Netti vs. kasvotusten

Anonyymi-ap

Olen miehenä joitain vuosia etsinyt seuraa nettideiteillä. Täysin tuloksetta. Kahdet tapaamiset mitkä päättyivät eka kertaan molemmat. Ekoissa nainen ei ollut kiinnostunut ja toisissa minä. Kestivät 15 minuuttia ja pari tuntia.

Nyt olenkin muutaman kuukauden hakeutunut juttusille harrastuksissani tapaamien silmää miellyttävien naisten kanssa. Yllätyksenä olen huomannut miten auliisti ja mutkattomasti nämä muutamat naiset haluavat jutella. Heidän kanssaan on luontevaa vaihtaa mielipiteitä ja innolla odotankin aina seuraavaa tapaamistamme. Miten pitkälle ja syvällisiin asioihin pääsemmekään keskusteluissamme, kiinnostaa! En ole ehdottanut treffejä muualle, koska kaikki nämä naiset ovat varattuja. En odota välttämättä, että näistä kehkeytyy mitään seksuaalista. Se ei ole ensisijainen tavoitteeni. On vaan itsetuntoa kohottavaa tuntea, että ollaan kiinnostuneita. Mukavaa sosiaalista kanssakäymistä. Nostaa kummasti mielialaa ja piristää päivää. Eräs näistä valitteli, ettei pääse pariin viikkoon paikalle. Miksi toisi sen esille, jos ei hänkin tuntisi oloaan turvalliseksi kanssani.

En hae tieten tahtien varattuja naisia, mutta vapaita ei juuri ole paikoissa, joissa liikun. Tai ovat sitten isoissa tyttöporukoissaan. Tai ovat liian nuoria.

Kaikki tämä sille, miten kylmä ja tunteeton maailma nettideittailu on. Etenkin Tinder. Siellä normaalikin ihminen tuntee itsensä torjutuksi ja epäilee omaa viehätysvoimaansa. Kaikkihan me (terveet ihmiset) haluamme miellyttää vastakkaista sukupuolta. Eihän meitä muuten olisi olemassakaan.

69

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koukuttunut huomiosta…

    • Tää on totta. Netissä ollaan varovaisia, eikä uskalleta yhtään luottaa toiseen. Eikä ne kuvat kerro siitä, millainen ihminen on luonnossa. Se on täysin mielikuvien varassa.

      Sitten kun näet livenä ihmisiä. Näet heti kiinnostatko yhtään. Saatko katseita ja hakeutuuko toinen lähelle. Alkaako jutustelu rennosti ja luontevasti.

    • Anonyymi

      Varattujen kanssa säheltämisestä sen verran, että älkää ihmiset tehkö sitä. Tuhoaa ei vain yhden ihmisen elämän, pahimmillaan kahden perheen. Sinkut asia erikseen, säätäkää minkä tahdotte.

      • Anonyymi

        Ymmärrän, mutta kun sinkkuja ei löydä mistään. Kaikki varattuja. Tai jos joku on sinkku, niin sitten pahasti ylipainoinen, oma koira ykkössijalla tai joku muu kukkahattutäti.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä edellisen kanssa. Hilluvat verkossa mutta sitten
      A) ulkonäkö ei täsmää puheisiin
      B) "mul on aika paljon harrastuksia"
      C) valmiiksi jo kuusi lasta kolmelle eri isälle

    • Anonyymi

      Hämmästyttää kuinka mukava sosiaalinen kanssakäyminen on monen mielestä helposti "iskemistä". Kaikkihan me haluamme tulla nähdyiksi. Jos joku iskee juttua harrastuspaikassa, niin sellainen auttaa muuallakin arjessa lähestymään ihmisiä. Sosiaalisuuttakin voi oppia ja tavata uusia ihmisiä netin ulkopuolella (eikä siis ollut ap:lle kohdistettua, oletettavasti olet valmiiksi sosiaalinen henkilö).

      • Anonyymi

        Ap tässä vastaa. En ole enää nuori, vähän keski-iänkin jo hieman ohittanut. Olen aina ollut hyvin arka ihmissuhteissa ja pelännyt torjutuksi tulemista. Joten ystäviä ei ole joka korttelissa. Nyt olen iän myötä saanut myönteisten kokemuksieni ansiosta itseluottamusta. Harrastuksissa on mukava huomata, että on yhdenvertainen toisten ihmisten kanssa. Se motivoi tutustua uusiin ihmisiin, myös naisiin. Niinpä olen viimeisen puolen vuoden aikana rohkeasti alkanut jutella vieraiden naisten kanssa. Yllätys on tosiaan se, miten helposti juttu luistaa spontaanisti. Yhden kanssa jutellaan jostain ja toisen kanssa jostain muusta aiheesta. Pyrin aina kyselemään kuulumisia ja edistää tuttavuutta ym. Ihme kyllä kukaan ei ole sanonut tai osoittanut, ettei kiinnosta. Onhan se miellyttävää. Harmi vain, että niitä vapaita naisia ei tunnu olevan. Toisaalta ei ole kiellettyä keskustella varattujen naisten kanssa. Eli kuten edellä oleva kirjoittaa, sosiaalisuutta voi oppia.


    • Anonyymi

      Tässä on tullut ajeltua jo jonkun aikaa nettitouhuiluja alas ihan kokonaan ja syystäkin, jokaiseen löydettyyn tilaisuuteen ei helvetti vieköön yksinkertaisesti jaksa suhtautua siten kuin pitäisi vaikka niitä ei ihmeellisiä määriä olisikaan. Silloin on reilumpaa hävittää itsensä näkyvistä ja niin aion tehdäkin.
      Nettitouhuissa ärsyttää se että mistään ei oikeastaan voi edes innostua koska kylmää vettä saattaa tulla niskaan hetkenä minä hyvänsä, lopulta tuntee itsensä joksikin vieterivetoiseksi apinaksi banaaniaan tarjoamassa...blah.

      • Anonyymi

        Juurikin niin. Kasvotusten voi ja löytää ihmisen. Nettisivustoilla ihmisistä tulee vähintäänkin omituisia. Sen pinnallisempaa ei voisi kuvitella. Siellä on helppo valehdella ja esittää ihan toista kuin mitä todellisuus on. Miksi ihmiset tekevät niin kun treffeille päästyä totuus valkenee!


    • Anonyymi

      " En odota välttämättä, että näistä kehkeytyy mitään seksuaalista. Se ei ole ensisijainen tavoitteeni. "

      Avaajaikänaisen unelmia.

      • Anonyymi

        Tänään muutin taas uutta lähes ikäistäni naista harrastukseni myötä. Olen hänet nähnyt yksin siellä muutaman kerran, mutta en koskaan jutellut. Vastaili kyllä kysymyksiini, mutta oli aika passiivinen alun jälkeen. Joten jätin rauhaan, enkä yrittänyt väkisin pitää juttua yllä. Kai joku oma syy, ehkä mies kotonaan. Tulipahan sekin selvitettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään muutin taas uutta lähes ikäistäni naista harrastukseni myötä. Olen hänet nähnyt yksin siellä muutaman kerran, mutta en koskaan jutellut. Vastaili kyllä kysymyksiini, mutta oli aika passiivinen alun jälkeen. Joten jätin rauhaan, enkä yrittänyt väkisin pitää juttua yllä. Kai joku oma syy, ehkä mies kotonaan. Tulipahan sekin selvitettyä.

        Jotenkin ehkä lässähti siihen, kun kysyin mitä urheilua harrastaa? Hän kysyi, että miten niin? Sanoin, että sinulla on kaunis kroppa. Voiko nainen tästä ”suuttua” jos kehuu vartaloa. Jos suuttuu, ei ole minun makuuni ko. nainen. Tiukkapipo, noista en pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ehkä lässähti siihen, kun kysyin mitä urheilua harrastaa? Hän kysyi, että miten niin? Sanoin, että sinulla on kaunis kroppa. Voiko nainen tästä ”suuttua” jos kehuu vartaloa. Jos suuttuu, ei ole minun makuuni ko. nainen. Tiukkapipo, noista en pidä.

        Naisen löytäminen on todella kiven alla. Nuoret naiset ovat parisuhteessa. Keski-ikäiset ja sen hieman yrittäneet haluttomia mihinkään muuhun kuin omaan rauhaansa. Ei kiinnosta miehet, kun tietävät, että suhteeseen kuuluu seksi. Jota he inhoavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ehkä lässähti siihen, kun kysyin mitä urheilua harrastaa? Hän kysyi, että miten niin? Sanoin, että sinulla on kaunis kroppa. Voiko nainen tästä ”suuttua” jos kehuu vartaloa. Jos suuttuu, ei ole minun makuuni ko. nainen. Tiukkapipo, noista en pidä.

        Koska se on pinnallista, kun kehut ulkomuotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen löytäminen on todella kiven alla. Nuoret naiset ovat parisuhteessa. Keski-ikäiset ja sen hieman yrittäneet haluttomia mihinkään muuhun kuin omaan rauhaansa. Ei kiinnosta miehet, kun tietävät, että suhteeseen kuuluu seksi. Jota he inhoavat.

        Totta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen löytäminen on todella kiven alla. Nuoret naiset ovat parisuhteessa. Keski-ikäiset ja sen hieman yrittäneet haluttomia mihinkään muuhun kuin omaan rauhaansa. Ei kiinnosta miehet, kun tietävät, että suhteeseen kuuluu seksi. Jota he inhoavat.

        Höpöhöpö. Täällä keski-ikäinen nainen, ei koiraa, ei ylipainoa, ei kukkahattua, rakastan toki omaa rauhaa mutta rakastan rauhaa muutoinkin, ja seksistä pidän ja saan sitä myös säännöllisesti. Nettideittailenkin, ja olen tavannut mukavia ja asiallisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämä.

        Mutta kun en tunne vieraan ihmisen luonnetta. Miten voisin luonnetta kehua? Ei kai ulkonäön kehumisesta voi loukkaantua! Minunkin papparaisen kroppaa on moni kehunut ja kysynyt, miksi en osallistu bodykisoihin. En tosiaankaan loukkaannu tuollaisista sanoista. Naiset ovat niin omituisia, ettei ihme, että heidän juttusille ei aina viitsi ryhtyä. Kun ei koskaan tiedä, mistä he voivat loukkaantua. Vaikken missään nimessä ketään halua loukata. En voi niin huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Täällä keski-ikäinen nainen, ei koiraa, ei ylipainoa, ei kukkahattua, rakastan toki omaa rauhaa mutta rakastan rauhaa muutoinkin, ja seksistä pidän ja saan sitä myös säännöllisesti. Nettideittailenkin, ja olen tavannut mukavia ja asiallisia miehiä.

        Helppoa se on edelleenkin naisille. Matcheja lienee kymmeniä päivässä. Se kun valitsee kullekin päivälle sopivimman. Miehenä en ole saanut matcheja kuukausiin. Ihan normaali mies olen, en juoppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa se on edelleenkin naisille. Matcheja lienee kymmeniä päivässä. Se kun valitsee kullekin päivälle sopivimman. Miehenä en ole saanut matcheja kuukausiin. Ihan normaali mies olen, en juoppo.

        Vuosien kokemuksesta voin sanoa, että ikäiseni 60+ mies ei löydä riittävän tasokasta seuraa (johon kuuluu seksiä) kuin risteilyltä. Nettidetti, baarit, harrastukset ei anna mitään tässä mielessä. Niissä naiset joko pahasti repsahtaneuta, varattuja, liian nuoria ja ennen kaikkea naiset näissä eivät halua seksiä suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosien kokemuksesta voin sanoa, että ikäiseni 60 mies ei löydä riittävän tasokasta seuraa (johon kuuluu seksiä) kuin risteilyltä. Nettidetti, baarit, harrastukset ei anna mitään tässä mielessä. Niissä naiset joko pahasti repsahtaneuta, varattuja, liian nuoria ja ennen kaikkea naiset näissä eivät halua seksiä suhteeseen.

        Olisikohan kirjoittajalla peiliinkatsomisen paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kirjoittajalla peiliinkatsomisen paikka?

        Millä perusteella niin väität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella niin väität?

        Kuten kirjoitin, on kokemusta naisista, joita ei kiinnosta seksi. En ole hakemassa pelkkää seksi. On paljon muutakin asioita, mitkä naisessa kiinnostaa. Kaiken maailman teatteriin, kahville, kissanristiäisiin mies kyllä kelpaisi seuraksi. Mutta jo esim. hieronnan esittäminen saa pahaa änkytystä aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kirjoitin, on kokemusta naisista, joita ei kiinnosta seksi. En ole hakemassa pelkkää seksi. On paljon muutakin asioita, mitkä naisessa kiinnostaa. Kaiken maailman teatteriin, kahville, kissanristiäisiin mies kyllä kelpaisi seuraksi. Mutta jo esim. hieronnan esittäminen saa pahaa änkytystä aikaiseksi.

        Siksi itse varmaan saankin seksiä ja hyvää sellaista ihan sen kummemmin sitä edes hakematta; jos ei mitään anna, ei mitään myöskään saa. Fiksu ihminen kyllä löytää toisen kaltaisena ilman, että pitää naisia alkaa luokittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi itse varmaan saankin seksiä ja hyvää sellaista ihan sen kummemmin sitä edes hakematta; jos ei mitään anna, ei mitään myöskään saa. Fiksu ihminen kyllä löytää toisen kaltaisena ilman, että pitää naisia alkaa luokittelemaan.

        Koska et ole mies, et voi mitenkään tietää meidän miesten tilannetta. Ei ole ainostaan minun kohtaloni. Moni muukin tunnustaa naisten pilluvallan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ehkä lässähti siihen, kun kysyin mitä urheilua harrastaa? Hän kysyi, että miten niin? Sanoin, että sinulla on kaunis kroppa. Voiko nainen tästä ”suuttua” jos kehuu vartaloa. Jos suuttuu, ei ole minun makuuni ko. nainen. Tiukkapipo, noista en pidä.

        Ehkä olisit voinut ilmaista asian neutraalimmin ja itsekin silloin saanut naisesta positiivisemman kuvan. Vaikka "sinusta näkee, että harrastat urheilua". Hyvännäköinenkin keho on henkilökohtaista aluetta. Jos ei ole tottunut tuollaisiin "kehuihin", kuulemastaan helposti häkeltyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska et ole mies, et voi mitenkään tietää meidän miesten tilannetta. Ei ole ainostaan minun kohtaloni. Moni muukin tunnustaa naisten pilluvallan.

        Kirjoitat naisista kovin rumasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat naisista kovin rumasti.

        Ei ole tarkoitus loukata ketään. On vain niin, että hieman iäkkäämmille naisilla asia on mitä kerroin. Tietysti on poikkeuksiakin. Joko naiset ovat hyvin arkoja ottamaan vastaan seksuaalisia vinkkejä. Eikä heille sellaisia kannata kovin nopeasti tehdä. Saa vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Enkä sellaista uudelle juttukumppanille tee. Pitäisi vaan hoksata naisesta, kuka hakee ja on kiinnostunut mistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus loukata ketään. On vain niin, että hieman iäkkäämmille naisilla asia on mitä kerroin. Tietysti on poikkeuksiakin. Joko naiset ovat hyvin arkoja ottamaan vastaan seksuaalisia vinkkejä. Eikä heille sellaisia kannata kovin nopeasti tehdä. Saa vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Enkä sellaista uudelle juttukumppanille tee. Pitäisi vaan hoksata naisesta, kuka hakee ja on kiinnostunut mistäkin.

        Tarkoittanet itseäsi iäkkäämpiä naisia? Kannattaisiko hakeutua ihan vain omanikäistesi seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittanet itseäsi iäkkäämpiä naisia? Kannattaisiko hakeutua ihan vain omanikäistesi seuraan.

        Ei löydy minkään ikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy minkään ikäisiä.

        Sitten on itsessä vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on itsessä vika.

        Mitä vikoja voisit ehdottaa? Mitä minun pitäisi melko tuntemattomalle tai jo tutulle naiselle sanoa/ ehdottaa? Siirtyä henkilökohtaisimmille asialinjoille? Tai vaan jutella arkijuttuja ja odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikoja voisit ehdottaa? Mitä minun pitäisi melko tuntemattomalle tai jo tutulle naiselle sanoa/ ehdottaa? Siirtyä henkilökohtaisimmille asialinjoille? Tai vaan jutella arkijuttuja ja odottaa?

        Itselläni käy flaksi joka kerta miesten kanssa. Ovatkin miehiä, jotka eivät puhu rumasti naisista ja kohtelevat kaikkia ihmisiä hyvin, eivät pelkästään minua. Jos se olet sinä, joka tuolla 'pilluvallasta' kirjoittaa, niin siinä saattaa olla yksi syy; sivistynyt ja empaattinen mies ei koskaan puhu naisesta tuolla lailla. Vaikka sinua en tunnekaan, kieltämättä saisit pakit täältäkin jo pelkästään tuon perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni käy flaksi joka kerta miesten kanssa. Ovatkin miehiä, jotka eivät puhu rumasti naisista ja kohtelevat kaikkia ihmisiä hyvin, eivät pelkästään minua. Jos se olet sinä, joka tuolla 'pilluvallasta' kirjoittaa, niin siinä saattaa olla yksi syy; sivistynyt ja empaattinen mies ei koskaan puhu naisesta tuolla lailla. Vaikka sinua en tunnekaan, kieltämättä saisit pakit täältäkin jo pelkästään tuon perusteella.

        Niinpä, naisilla käy flaksi sen olen jo kertonutkin. En todellakaan ehdottele, käyttäydy naisten kanssa törkeästi. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto, en juo enkä polta. Olen aina puhdas hyvältä tuoksuva jopa salilla. Siististi pukeutunut. Itse asiassa tulen helposti juttuun harrastusten kautta tuntemieni naisten kanssa. Ei mitään ongelmaa. Mutta siitä eteenpäin en ole päässyt. Aina varattuja tai niitä liian nuoria. Ei löydy noin ikäisiäni tai hieman nuorempia. Ne muutamat, jotka saattaisivat olla potentiaalisia, heistä aistii/tietää heti, ettei seksi kiinnosta. Se ärsyttää kun ei vaan löydy vaikka ns. ystävyysasteelle on helppo päästä. Eli miten nämä miehesi etenevät, joiden kanssa pääset seksin asteelle? Sanovatko muutaman tapaamisen jälkeen suoraan, että kiinnostaako seksi. Tai ihan eka kerralla? Te naiset olette niin monimutkaisia, ihan hyvällä sanoen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, naisilla käy flaksi sen olen jo kertonutkin. En todellakaan ehdottele, käyttäydy naisten kanssa törkeästi. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto, en juo enkä polta. Olen aina puhdas hyvältä tuoksuva jopa salilla. Siististi pukeutunut. Itse asiassa tulen helposti juttuun harrastusten kautta tuntemieni naisten kanssa. Ei mitään ongelmaa. Mutta siitä eteenpäin en ole päässyt. Aina varattuja tai niitä liian nuoria. Ei löydy noin ikäisiäni tai hieman nuorempia. Ne muutamat, jotka saattaisivat olla potentiaalisia, heistä aistii/tietää heti, ettei seksi kiinnosta. Se ärsyttää kun ei vaan löydy vaikka ns. ystävyysasteelle on helppo päästä. Eli miten nämä miehesi etenevät, joiden kanssa pääset seksin asteelle? Sanovatko muutaman tapaamisen jälkeen suoraan, että kiinnostaako seksi. Tai ihan eka kerralla? Te naiset olette niin monimutkaisia, ihan hyvällä sanoen.

        Mies voi vaikka tulla kahville naisen luo, ja jos on asiallinen tyyppi, supliikkipuoli on kunnossa, pianhan sen molemmat ymmärtävät, onko ilmassa eroottista lautausta. Jos on, molempien ehdoilla edetään. Simple.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi vaikka tulla kahville naisen luo, ja jos on asiallinen tyyppi, supliikkipuoli on kunnossa, pianhan sen molemmat ymmärtävät, onko ilmassa eroottista lautausta. Jos on, molempien ehdoilla edetään. Simple.

        Entä jos nainen ei kutsu tai ole muutenkaan aloitteellinen etenemään. Itse saa vedättää keskustelua. Pidättäydytään kerta toisensa jälkeen samoissa kuvioissa. Välillä tuntuu, että ihan sama. Masentaa kun ei voi antaa mitään toiselle. Kun sitä toista ei ole. Mikään ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nainen ei kutsu tai ole muutenkaan aloitteellinen etenemään. Itse saa vedättää keskustelua. Pidättäydytään kerta toisensa jälkeen samoissa kuvioissa. Välillä tuntuu, että ihan sama. Masentaa kun ei voi antaa mitään toiselle. Kun sitä toista ei ole. Mikään ei riitä.

        En tiedä mikä minussa on vikana. Terve mies, mutta vuosiin en ole saanut tuntea, miltä naisen keho tuntuu itseäni vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä minussa on vikana. Terve mies, mutta vuosiin en ole saanut tuntea, miltä naisen keho tuntuu itseäni vastaan!

        Ihmisen perustarpeisiin kuuluu läheisyys, kosketus, hellyys, suudelmat sekä myös seksi. Ei ole siis kysymys huvittelusta tai hauskanpidosta. Toki tuottavathan nuo mielihyvää ja joku voisi kutsua hauskanpidoksi. Vakavasti puhuen jos nuo puuttuvat elämästä vuosikausiin 100%, niin ainakin minun kohdallani elämä on yhtä helvettiä! Korjaisin tilanteen, mutta kun en tiedä miten. Ole yrittänyt saada seuraa vaan ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen perustarpeisiin kuuluu läheisyys, kosketus, hellyys, suudelmat sekä myös seksi. Ei ole siis kysymys huvittelusta tai hauskanpidosta. Toki tuottavathan nuo mielihyvää ja joku voisi kutsua hauskanpidoksi. Vakavasti puhuen jos nuo puuttuvat elämästä vuosikausiin 100%, niin ainakin minun kohdallani elämä on yhtä helvettiä! Korjaisin tilanteen, mutta kun en tiedä miten. Ole yrittänyt saada seuraa vaan ei.

        Pitää varmaankin parantaa sex appealiä. Kasvata parta, katsot vaatekaappisi sisällön uudelleen, uusi aftershave, harjoittelet silmiin katsomista 'sillä silmällä'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä minussa on vikana. Terve mies, mutta vuosiin en ole saanut tuntea, miltä naisen keho tuntuu itseäni vastaan!

        Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy noin 40v - 45v iässä, kun vaihdevuodet alkaa, silloin hänen kehossaan estrogeenin tuotanto on hiipunut niin vähäiseksi että se alkaa aiheuttamaan ikäviä vieroitusoireita joita siis kutsutaan vaihdevuosiksi. Munasarjakkaan seksuaalinen funktio päättyy lopullisesti hetkeen nimeltä menopaussi (vuotoa ei ole ollut tippaakaan yhden vuoden aikana. Kun munasarjakkaan seksuaalisuus on päättynyt hänen ensisijainen elin ei kostu, eikä sen portit paisu , eikä se tee tilaa miehen ensisijaiselle elimelle, ym ym. Ensioireet seksuaalisuuden hiipumisesta alkavat jopa 10v ennen kuin vaihdevuodet päättyvät, munasarjakas on yhä haluttomampi, mutta kykenee vielä seksiin (coitus) ja voi toisinaan yllättäen päättää osallistua siihen, mikäli mies on riittävän sinnikäs, pitkä, rikas ja tummatukkainen.

        Miehen ei siis pidä tavoitella wanhusnaisia (>50v) eikä ikänaisia (>40v). Eikä vanhoja kurppia (>35v).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää varmaankin parantaa sex appealiä. Kasvata parta, katsot vaatekaappisi sisällön uudelleen, uusi aftershave, harjoittelet silmiin katsomista 'sillä silmällä'.

        Partaa en halua kasvattaa. Enkä mielestäni pukeudu huonosti. Sitä paitsi missä naisten kanssa juttelen, on siistit treenivaatteet käytössä. Minulla on ja käytän Chanelia. Pilke silmäkulmassa on ihan oikeaan suuntaan. Sitä pyrinkin käyttämään. Mutta ei pelkästään näillä naista saa. Ainakaan minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun en tunne vieraan ihmisen luonnetta. Miten voisin luonnetta kehua? Ei kai ulkonäön kehumisesta voi loukkaantua! Minunkin papparaisen kroppaa on moni kehunut ja kysynyt, miksi en osallistu bodykisoihin. En tosiaankaan loukkaannu tuollaisista sanoista. Naiset ovat niin omituisia, ettei ihme, että heidän juttusille ei aina viitsi ryhtyä. Kun ei koskaan tiedä, mistä he voivat loukkaantua. Vaikken missään nimessä ketään halua loukata. En voi niin huonosti.

        Keski-ikäisen naisen kommentti täältä. Vartalon kommentointi kannattaa jättää vähän myöhemmälle tuttavuutta,. Jos haluat kehua ulkonäköä, sano vaikka että sulla on kiva hymy tai kauniit silmät, kunhan tarkoitat sitä aidosti, lipevyydestä näkee kyllä läpi. Vartalon kommentointi, positiivinenkin, voi ensijuttelulla tuntua liian päällekäyvältä ja yksityisyyden rajoja rikkovalta, ja myös pinnalliselta, kuten joku tuossa kommentoi. Kannattaa olla äärimmäisen varovainen sen kanssa. Ja negatiiviset huomiot pidetään tietty ihan omana tietona.

        Varminta on pitää kehut henkisissä asioissa. Aina voi sanoa vaikka, että sun kanssa on kiva jutella, jos ei muuta keksi.

        Muuten ap vaikuttaa oikein fiksulta mieheltä, johon toivottavasti joku vapaakin nainen haluaa tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikoja voisit ehdottaa? Mitä minun pitäisi melko tuntemattomalle tai jo tutulle naiselle sanoa/ ehdottaa? Siirtyä henkilökohtaisimmille asialinjoille? Tai vaan jutella arkijuttuja ja odottaa?

        Näitä kommentteja lukiessa tulee vaikutelma, että sorrut yliyrittämiseen. Jos etsit muutakin kuin hetken huvia, sun täytyy olla hiukan kärsivällisempi ja pitkäjänteinen tekemisissäsi. Ja jos samassa paikassa pyrit juttusille koko ajan, varmaan joku salinaisten oma puskaradiokin alkaa laulaa varoitussäveliään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kommentteja lukiessa tulee vaikutelma, että sorrut yliyrittämiseen. Jos etsit muutakin kuin hetken huvia, sun täytyy olla hiukan kärsivällisempi ja pitkäjänteinen tekemisissäsi. Ja jos samassa paikassa pyrit juttusille koko ajan, varmaan joku salinaisten oma puskaradiokin alkaa laulaa varoitussäveliään.

        Tuolla nainen kirjoitti, että ei kannata keskittyä ulkonäköseikkoihin. Kiitos tästä vinkistä! Olikin mielessä yhden pari kertaa tapaamani nuoren naisen kanssa kertoa, että kanssasi on kiva jutella. Varmaan hänenkin mielestänsä minun kanssani, koska viimeksi kertoi, ettei pariin viikkoon pääse paikalle. Hyvä etten ehtinyt töksäyttämään mitään hänen ulkomuodostaan. Pidän hänen minun silmääni hänen kauniin ulkonäkönsä toistaiseksi omana tietonani😁

        On varmaan aika kova yrittäminen, jopa yli sellainen menossa. Eivät ne juttelukaverit mielestäni väkisin kanssani vaihda mielipiteitä. Toiset eivät halus jutella ja se on ihan ok. Kunnioitan heidän asennettaan enkä häiritse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy noin 40v - 45v iässä, kun vaihdevuodet alkaa, silloin hänen kehossaan estrogeenin tuotanto on hiipunut niin vähäiseksi että se alkaa aiheuttamaan ikäviä vieroitusoireita joita siis kutsutaan vaihdevuosiksi. Munasarjakkaan seksuaalinen funktio päättyy lopullisesti hetkeen nimeltä menopaussi (vuotoa ei ole ollut tippaakaan yhden vuoden aikana. Kun munasarjakkaan seksuaalisuus on päättynyt hänen ensisijainen elin ei kostu, eikä sen portit paisu , eikä se tee tilaa miehen ensisijaiselle elimelle, ym ym. Ensioireet seksuaalisuuden hiipumisesta alkavat jopa 10v ennen kuin vaihdevuodet päättyvät, munasarjakas on yhä haluttomampi, mutta kykenee vielä seksiin (coitus) ja voi toisinaan yllättäen päättää osallistua siihen, mikäli mies on riittävän sinnikäs, pitkä, rikas ja tummatukkainen.

        Miehen ei siis pidä tavoitella wanhusnaisia (>50v) eikä ikänaisia (>40v). Eikä vanhoja kurppia (>35v).

        Tässä kommentissa oli nyt moni asia päin honkia. Naisvihaa pullollaan. Täällä kirjoittaa 46-vuotias nainen, jonka seksuaalisuus on herännyt kunnolla vasta viime vuosina. On melko yleistä, että nainen vapautuu nauttimaan seksistä vasta neljänkympin paremmalla puolella, ja ainakin omalla kohdalla on sellainen kutina, että tämä ihana kutina on tullut jäädäkseen. Ei siinä paljon vaihdevuosioireet paina, niitäkin nääs on.

        Omien kavereiden kanssa jutellessa on tullut sellainen vaikutelma, että moni nainen on päinvastoin haluttomimmillaan ikävuosina 25-40, noin suunnilleen. Pienet lapset jne. Mutta yksilöitä ollaan toki kaikki tässäkin asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kommentissa oli nyt moni asia päin honkia. Naisvihaa pullollaan. Täällä kirjoittaa 46-vuotias nainen, jonka seksuaalisuus on herännyt kunnolla vasta viime vuosina. On melko yleistä, että nainen vapautuu nauttimaan seksistä vasta neljänkympin paremmalla puolella, ja ainakin omalla kohdalla on sellainen kutina, että tämä ihana kutina on tullut jäädäkseen. Ei siinä paljon vaihdevuosioireet paina, niitäkin nääs on.

        Omien kavereiden kanssa jutellessa on tullut sellainen vaikutelma, että moni nainen on päinvastoin haluttomimmillaan ikävuosina 25-40, noin suunnilleen. Pienet lapset jne. Mutta yksilöitä ollaan toki kaikki tässäkin asiassa.

        Wanhat munasarjakkaat eivät ole kauniita, ja he tietävät sen, siksi he eivät halua sellaista "kehua" kuulla.


      • Anonyymi
        Kuumakatse kirjoitti:

        Wanhat munasarjakkaat eivät ole kauniita, ja he tietävät sen, siksi he eivät halua sellaista "kehua" kuulla.

        Itse taas komppaan tuota edellistä kirjoitusta. Olen 50 v. nainen, en kehopositiivinen vaan hoikempi ja terveempi kuin koskaan, ja seksielämä on nyt parempaa ja tyydyttävämpää kuin nuorempana. Toki omalla kohdallani vaikuttaa se, että en ole päästänyt itseäni ns. rupsahtamaan tai mummoutumaankaan.


      • Anonyymi
        Kuumakatse kirjoitti:

        Wanhat munasarjakkaat eivät ole kauniita, ja he tietävät sen, siksi he eivät halua sellaista "kehua" kuulla.

        Melkoista yleistämistä taas, ja olen täysin eri mieltä. Tunnen monta erittäin kaunista eläkeikäistä naista.

        Kauneus on toki katsojan silmässä, ja on surullista jos sinun kauneuskäsityksesi on yhtä kuin nuori, laiha ja rypytön, ehkä isoilla tisseillä höystettynä. Kauneutta on niin monenlaista, jos sille avaa silmänsä 😍


      • Anonyymi
        Kuumakatse kirjoitti:

        Wanhat munasarjakkaat eivät ole kauniita, ja he tietävät sen, siksi he eivät halua sellaista "kehua" kuulla.

        Siinä olet oikeassa, että monien ikänaisten on vaikea ottaa kehuja vastaan, mutta veikkaan sen ennemmin johtuvan suomalaisesta kulttuurista, jossa ei perinteisesti ole toisten kehumisella mässäilty. Se vaikuttaa heti lipevältä ja epäilyttävältä. Syytä on myös rehottavassa naisvihassa, joka saa naiset aivan turhaan pitämään itseään rumina ja epäseksikkäinä älyttömien ulkonäkövaatimusten paineissa.

        Nuorempi polvi onneksi osaa aidosti myös kehua toisiaan, tämän kehityksen soisi jatkuvan.


      • Anonyymi
        Kuumakatse kirjoitti:

        Wanhat munasarjakkaat eivät ole kauniita, ja he tietävät sen, siksi he eivät halua sellaista "kehua" kuulla.

        Munasarjakasmies on näköjään hokenut tätä munasarjakasmantraansa jo vuosikymmenen eri keskusteluissa. Ei ole hälläkään kovin hääppöinen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kommentteja lukiessa tulee vaikutelma, että sorrut yliyrittämiseen. Jos etsit muutakin kuin hetken huvia, sun täytyy olla hiukan kärsivällisempi ja pitkäjänteinen tekemisissäsi. Ja jos samassa paikassa pyrit juttusille koko ajan, varmaan joku salinaisten oma puskaradiokin alkaa laulaa varoitussäveliään.

        Jos ei puri juttusille ja juttele, niin miten sitten tutustua? Joku voi olla aluksi vähän haluton, mutta saattaa innostus kun mies on kiinnostunut. Kyllä täytyy laittaa itseään peliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista yleistämistä taas, ja olen täysin eri mieltä. Tunnen monta erittäin kaunista eläkeikäistä naista.

        Kauneus on toki katsojan silmässä, ja on surullista jos sinun kauneuskäsityksesi on yhtä kuin nuori, laiha ja rypytön, ehkä isoilla tisseillä höystettynä. Kauneutta on niin monenlaista, jos sille avaa silmänsä 😍

        Minuun kohdistamastasi sättimisestä huolimatta:

        Wanhat munasarjakkaat eivät ole kauniita, ja he tietävät sen. Siksi, kun mies lausuu että oletpa sinä kaunis, niin wanhan munasarjakkaan estrogeenipuutetta kärsivissä aivoissa välähtää että mies varmasti valehtelee, ja valehtelee siksi että mies haluaa "vain seksiä". Ja siksi wanha munasarjakas nyrpistyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista yleistämistä taas, ja olen täysin eri mieltä. Tunnen monta erittäin kaunista eläkeikäistä naista.

        Kauneus on toki katsojan silmässä, ja on surullista jos sinun kauneuskäsityksesi on yhtä kuin nuori, laiha ja rypytön, ehkä isoilla tisseillä höystettynä. Kauneutta on niin monenlaista, jos sille avaa silmänsä 😍

        Olen koko ikäni ollut samaa mieltä tytön kauneudesta kuin koko muu maailma, siis Hollywood, muodin kansainväliset jättiläiset, miestenlehdet, seksi/pornovideot, media yleensä, jne. En ole kokenut itseäni siitä syystä surulliseksi.


    • Anonyymi

      Ap kirjoittaa. Palaan vielä meidän yksin elävien 6- kymppisenä miesten tuskaan. Kuten sanoin, naisille mieleisen seuran löytäminen ei ole mikään ongelma. Löytynee vaikka joka päivälle mies vierelle Niinpä he eivät ymmärrä meidän miesten tilannetta. Parisuhteessa elävät ovat enemmän tai vähemmän onnellisia. Läheisyyttä, kosketusta ja seksiä usein on ihan riittämiin. Ei toki heilläkään aina.

      Silloin kun itse vielä käytin alkoholia liikaakin, alkoholi korvasi, paha kyllä, läheisyyden ja kosketuksen puutteen. Silloin oli paha olla muusta syystä. Nyt vuosia elämän remontin tehneenä energiaa ja kiinnostusta on ihan eri lailla. Mutta kiinnostusta on myös naista kohtaa ihan liikaakin. Mutta 6- kymppisen terveen, itsestään huolta pitävän miehen on lähes mahdotonta löytää naista, joka on kiinnostunut myös seksistä. Ei ainoastaan seksistä vaan muustakin siihen liittyvästä. Naisseuraa saattaa löytyä teatteriin, kahville, keskustelemaan ym. Näitä naisia tietty voi löytyä. Itselläkin tällainen on, mutta siihen se jää eikä minua pidemmän päälle kiinnosta. Ja on myös niitä naisia, jotka eivät ihan toivotulla tavalla pidä itsestään huolta. Tinderissäkin ikäiseni naiset anteeksi vaan monet ovat ylipainoisia. Sen verran pinnallinen olen, että ihmisen pitää huolehtia terveydestään.

      Eli ongelma on, mutta ei keinoa sen ratkaisuun. Jos jollain on, niin kiitollisuudella sen vastaan otan😁

      • Sinun 𝗽𝗶𝘁𝗮̈𝗮̈ muuttaa tavitteesi ikähaarukkaa, vaihdevuosien alussa munasarjakkaat alkavat inhota seksiä (coitus) ja kaikkea mikä liittyy erotiikkaan. Lisäksi, ikävuosista riippumatta, munasarjakas jonka joku mies jo on hylännyt, on tehnyt niin jostain erityisen painavasta syystä.

        Kun mies haluaa seksuaalisen kumppanin, on vain yksi vaihtoehto, tytön täytyy olla alle 30v ikäinen mieluimmin alle 20v. Maksusopimuksessa on puolestaan kaksi vaihtoehtoa, kertamaksu tai perinteinen all-inclusive tyyppinen sopimus.

        Tämä kirja kannattaa jokaisen tyttöä viettelevän miehen lukea: John Alexander, "How To Become An Alpha Male": https://www.amazon.de/-/en/John-Alexander-ebook/dp/B0027P8B3Y/ref=tmm_kin_swatch_0

        Tässä kirjassa on hyviä deittailuohjeita vanhemmalle miehelle, vaikkakin esitystapa on ärsyttävä: Dr. Robert A Glover, "Dating Essentials for Men: The Only Dating Guide You Will Ever Need" https://www.amazon.de/-/en/Dr-Robert-Glover-ebook/dp/B07RJ1JXNB/ref=tmm_kin_swatch_0

        Kaikki deittailukirjat pitää lukea kriittisyydellä, niissä kaikissa on paljon hyviä oppeja, mutta myös kyseenalaista satsia.


    • Anonyymi

      Nyt sain yhden nuoremman naisen kirjoittamaan muutaman kerran Suomi24 Treffeillä. Mutta olen hänelle liian vanha. Se siitä. Niin on että vain risteilyllä on mahiksia. On se masentavaa kun ei kelpaa raitis mies kenellekään.

      • Anonyymi

        Etsi joku simpsakka omanikäisesi nainen. Ikinä en itse lähtisi pillua vonkaamaan mistään risteilyltä, ties mitä tauteja saa naisilta, jotka muutaman kerran vuodessa käyvät puolihumalassa siellä paneskelemassa. En menisi vaikka maksettaisiin. Ja tuon kun kerrot kumppaniehdokkaalle, voitkin samaan hengenvetoon jättää hyvästit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi joku simpsakka omanikäisesi nainen. Ikinä en itse lähtisi pillua vonkaamaan mistään risteilyltä, ties mitä tauteja saa naisilta, jotka muutaman kerran vuodessa käyvät puolihumalassa siellä paneskelemassa. En menisi vaikka maksettaisiin. Ja tuon kun kerrot kumppaniehdokkaalle, voitkin samaan hengenvetoon jättää hyvästit.

        Ei ole yrityksestä ollut kiinni. Ei vaan löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yrityksestä ollut kiinni. Ei vaan löydy.

        Mene TVn deittiohjelmiin. Saat paljon yhteydenottoja ja voit valita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene TVn deittiohjelmiin. Saat paljon yhteydenottoja ja voit valita.

        Ehkei nyt taida olla mun juttuni, 66 vuoden ikäisenä.


      • Anonyymi
        hamalake3 kirjoitti:

        Ehkei nyt taida olla mun juttuni, 66 vuoden ikäisenä.

        Risteily on ainut paikka, mistä naisen voin löytää. Kerran kävi muutamia kuukausia sitten ja meno oli sitä mitä pitääkin. Ei maissa missään sellaista vapaata menoa löydä kuin Lapin hiihtokeskuksissa. Ne ovat minulle liian kalliita.

        Siellä olevat rouvat tai yksinäiset naiset tuskin kantavat mitään tauteja. Jos vähänkin katsoo, minkä tasoisen naisen seuraan yrittää. Jos kotona ei seksi pelaa, mennään laivoille. Kaikki jää sinne, ei huolen häivää. Ja tiedän sukulaisnaisen, joka löysi sieltä itse varattuna toisen miehen. Eli estotonta viihdettä ja sinne vaan!


      • Anonyymi
        hamalake3 kirjoitti:

        Ehkei nyt taida olla mun juttuni, 66 vuoden ikäisenä.

        Voisi käydä parempi flaksi, jos esittelisit itsesi -70 vuotiaana +60 sijaan, olethan lähempänä seitsemääkymppiä. Syy, miksi et löydä seuraa, on se, että etsit aivan liian nuoria naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi käydä parempi flaksi, jos esittelisit itsesi -70 vuotiaana 60 sijaan, olethan lähempänä seitsemääkymppiä. Syy, miksi et löydä seuraa, on se, että etsit aivan liian nuoria naisia.

        Miten käy Tinderissä, kun minulla on nyt Gold jäsenyys. Jos poistan vanhan ha teen uuden, menetänkö jäsenyyteni onko tietoa? Saatat olla oikeassa. Harmi, että useat ikäiseni eivät ole makuuni ylipainon tai jonkun muun ei ulkonäköön liittyvän seikan takia. Olen moneen kertaan tännekin kirjoittanut, että tansseihin, teatteriin, kahvilaan saattaa löytyä seuraa. Mutta kun on kyse jostain omaan kehoon liittyvästä, menet heti lukkoon.


    • Miksi risteilyä mainosteleva mies ei sitten peuhaa risteily-tyttönsä kanssa, vaan sen sijaan peuhaa täällä?

    • Anonyymi

      Luulen, että tässä on käynyt niin, että aloittaja kokee olevansa nuori, nuorekas ja elämänsä kunnossa, joten hän pyrkii treffeille paljon itseään nuorempien naisten kanssa, tuloksetta. Tosiasia on, että hän on pian 70. Harva 30-50 vuotias nainen on kiinnostunut tuonikäisestä miehestä vaikka mies itse olisi kuinka kiinnostunut tahansa. Itse olen 50 v. nainen, ja oma isäni on 70. Ei tulisi mieleenkään lähteä isäni ikäisen miehen kanssa treffeille.

      • Anonyymi

        Tuossa äsken selasin Tinderiä (ihan turhaan). Vastaan tuli ikäisiäni naisia. Toinen kuvassa liikkuu ylipainoinen nainen kyynärsauvoilla ja toivoo löytävänsä liikunnallisen miehen! Toinen istuu ränsistyneen keittiön pöydän äärellä apaattinen, repsahtaneen näköisenä lonkero pöydällä! On teissä naisissakin vähän yliampuvaa porukkaa. Nämä ajavat etsimään nuorempia. Tai sitten mennään toiseen ääripäähän. Ollaan Alpeilla patikoimassa tai pelataan golfia tai tennistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa äsken selasin Tinderiä (ihan turhaan). Vastaan tuli ikäisiäni naisia. Toinen kuvassa liikkuu ylipainoinen nainen kyynärsauvoilla ja toivoo löytävänsä liikunnallisen miehen! Toinen istuu ränsistyneen keittiön pöydän äärellä apaattinen, repsahtaneen näköisenä lonkero pöydällä! On teissä naisissakin vähän yliampuvaa porukkaa. Nämä ajavat etsimään nuorempia. Tai sitten mennään toiseen ääripäähän. Ollaan Alpeilla patikoimassa tai pelataan golfia tai tennistä.

        Jos et usko, niin mene ja selaa Tinderin naisia ikäluokassa 60-70 v. Sanoisin, että 85% heistä on repsahtaneen ylipainoisia. Minulla ei ole mitään vastaan naisen pyöreyttä ja kurveja. Päinvastoin, mutta kun tällä iällä kurvit ovat muuttuneet ihan muuksi. Sen verran pinnallinen minäkin olen (kuten koko Tinder), että jos ihminen ei pidä itsestään huolta niin no way. Emme elä silloin samaa arvomaailmaa.


      • Anonyymi
        hamalake3 kirjoitti:

        Jos et usko, niin mene ja selaa Tinderin naisia ikäluokassa 60-70 v. Sanoisin, että 85% heistä on repsahtaneen ylipainoisia. Minulla ei ole mitään vastaan naisen pyöreyttä ja kurveja. Päinvastoin, mutta kun tällä iällä kurvit ovat muuttuneet ihan muuksi. Sen verran pinnallinen minäkin olen (kuten koko Tinder), että jos ihminen ei pidä itsestään huolta niin no way. Emme elä silloin samaa arvomaailmaa.

        Taisit huomata itsekin, mistä puhun? Kun menit sanattomaksi. Ei teistä 50+ suomalaisista naisista ole mihinkään! Tietysti on poikkeuksia säännöstä kuten aina. Harvassa ne ovat, valitettavasti ja siksi niin vaikeita löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit huomata itsekin, mistä puhun? Kun menit sanattomaksi. Ei teistä 50 suomalaisista naisista ole mihinkään! Tietysti on poikkeuksia säännöstä kuten aina. Harvassa ne ovat, valitettavasti ja siksi niin vaikeita löytää.

        Olet aikaisemminkin haukkunut viisikymppisiä naisia, papparainen. Incelisi syy on asenteellisuus, typerä persoonasi, ja luotaantyöntävä ulosanti, sano mitä sanot.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe