Ihannemiehestä

Anonyymi-ap

Voi että..hänen luonteensa olisi sympaattinen, huumorintajuinen. Auttava. Rehellinen.Keskusteluun kykenevä. Vastuuntuntoinen mies. Osaa/viitsii pitää asuntonsa siistinä menemättä liiallisuuksiin. Oma-aloitteinen.
Käynyt armeijan.
On työelämässä.
Pärjää rahallisesti, ei siis lainaa rahaa tmv.

21

561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko käynyt armeijan?

      • Anonyymi

        En koska olen nainen. Mutta isäni oli Puolustusvoimissa töissä ja arvostin häntä suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koska olen nainen. Mutta isäni oli Puolustusvoimissa töissä ja arvostin häntä suuresti.

        Miksi takerrut armeija aiheeseen, aloitin kirjoitukseni siitä tärkeimmästä.


      • Anonyymi

        So this is getting kinda obscene with trollman, are you sure you going south or anywhere?


    • Anonyymi

      Ihan suoraan kysyn - koska listasi on hyvin maanläheinen ja yleispätevä joka tarkoittaa ettet pyydä oikeastaan paljon... on että oletko pullukka?

      • Anonyymi

        Mä voin vastata sulle et meehän nyt poika v-tuilemasta naisille siitä. Ei se sua auta mitenkään vaikka sä kuinka yrität aiheuttaa pahaa oloa ja epävarmuutta jollekin naiselle. Vähän nyt arvostusta, eikö vanhemmat opettaneet?
        -Yksinäinen muttei pa-kamainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin vastata sulle et meehän nyt poika v-tuilemasta naisille siitä. Ei se sua auta mitenkään vaikka sä kuinka yrität aiheuttaa pahaa oloa ja epävarmuutta jollekin naiselle. Vähän nyt arvostusta, eikö vanhemmat opettaneet?
        -Yksinäinen muttei pa-kamainen mies.

        Oletko sellainen valkoinen ritari?

        Eikö sinua kiinnosta tietää mistä nuo kriteerit poikivat. Minä ajattelen niin että koska mitään fyysistä (ruumista, pärstää, edes terveyttä) ei mainita ihannemiehen ominaisuuksissa niin mukava asiansa hoitava pullapoika kelpaa. Tämä vähän niinkuin viestii sitä että aloittaja on itsekin fyysisesti rajoittunut, joten rehellisesti se mitä ei voi itse tarjota ei ole myöskään se mitä pyydetään.

        En halua ilkeillä, haluan vain tietää olenko oikeassa. Jos sinä et halua ymmärtää maailmaa ympärilläsi niin minkä minä sille voin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sellainen valkoinen ritari?

        Eikö sinua kiinnosta tietää mistä nuo kriteerit poikivat. Minä ajattelen niin että koska mitään fyysistä (ruumista, pärstää, edes terveyttä) ei mainita ihannemiehen ominaisuuksissa niin mukava asiansa hoitava pullapoika kelpaa. Tämä vähän niinkuin viestii sitä että aloittaja on itsekin fyysisesti rajoittunut, joten rehellisesti se mitä ei voi itse tarjota ei ole myöskään se mitä pyydetään.

        En halua ilkeillä, haluan vain tietää olenko oikeassa. Jos sinä et halua ymmärtää maailmaa ympärilläsi niin minkä minä sille voin?

        En oo enkä jaksa sulle ees sen pidemmin vastata.
        PERUS KÄYTÖSTAVAT. OPETTELE. NE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sellainen valkoinen ritari?

        Eikö sinua kiinnosta tietää mistä nuo kriteerit poikivat. Minä ajattelen niin että koska mitään fyysistä (ruumista, pärstää, edes terveyttä) ei mainita ihannemiehen ominaisuuksissa niin mukava asiansa hoitava pullapoika kelpaa. Tämä vähän niinkuin viestii sitä että aloittaja on itsekin fyysisesti rajoittunut, joten rehellisesti se mitä ei voi itse tarjota ei ole myöskään se mitä pyydetään.

        En halua ilkeillä, haluan vain tietää olenko oikeassa. Jos sinä et halua ymmärtää maailmaa ympärilläsi niin minkä minä sille voin?

        Nuori olettaa ilman muuta, että nuori on terve. Nuoruus on terveyden perikuva. Tätähän esim media suitsuttaa päivästä toiseen. Sitten tuleekin suuria otsikoita, kun nuori sairastuu esim syöpään vaikka se on "asiantuntijoiden" mielestä "mahdotonta". Ihmisille tuputetaan valheellisia mielikuvia. Urheile, syö pelkkää vihannesta, nuku 10 tuntia, tee sitä, tee tätä, elät 120 vuotiaaksi.
        Sitten itse aihe: ne ominaisuudet, joita aloittaja mainitsi, pätevät myös naisiin. Sitten hyvä, mutta se ei katso myöskään sitä, onko adonis- vai miss universum -tasoa. Nämä voivat olla pahimpia, itseensä täynnä olevia ja ne pullukat, tavallisen pärstäkertoimen omaavat olla niitä "kultakimpaleita". Raha on sitten taas eri juttu. Toiset syntyy rahaperheeseen, nämä on pahimpia ja toiset hankkii varansa itse, kovalla työllä ja sen eron huomaa selkeästi ns paremman perheen jälkeläisiin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo enkä jaksa sulle ees sen pidemmin vastata.
        PERUS KÄYTÖSTAVAT. OPETTELE. NE.

        On siinä nettínörtillä suuret luulot omasta vaikutusvallasta. Jos polvistut eteeni ja anot oikeasti niin saat mitä haluat.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä nettínörtillä suuret luulot omasta vaikutusvallasta. Jos polvistut eteeni ja anot oikeasti niin saat mitä haluat.-

        Ei mulla oo mitään luuloja, enkä ole "nettinörtti"
        Kyllä pitäs aikuisen ihmisen osata jo olla ihmisiks.
        Sulle se on näköjään ylivoimasta.
        Otan osaa.


      • Anonyymi

        En viitsi Anonyymi 04-01 vaivautua edes vastata.


      • Anonyymi

        Voin kyllä sinulle vastata.
        En ole ylipainoinen jos sitä tarkoitat.
        Ja tiedoksesi, kaikki naiset eivät ns. teilaa miestä ulkonäön perusteella kun tapaavat mukavan, ensiksi kuvailemani miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin vastata sulle et meehän nyt poika v-tuilemasta naisille siitä. Ei se sua auta mitenkään vaikka sä kuinka yrität aiheuttaa pahaa oloa ja epävarmuutta jollekin naiselle. Vähän nyt arvostusta, eikö vanhemmat opettaneet?
        -Yksinäinen muttei pa-kamainen mies.

        Kiitos sinulle.


    • Kukaan ei halua oikeasti rehellistä puolisoa. Ihmiset vaan haluaa puolison joka on rehellinen oikeissa asioissa ja puolison älykkyys ratkaisee, osaako hän kertoa valkeita valheita oikealla hetkellä.

      • Anonyymi

        Maailma ei ole mustavalkoinen. Arkisessa kielenkäytössä "rehellinen" ei tarkoita ihmistä, joka ei kykene olemaan sanomatta yhtään mitään ja möläyttelee jatkuvasti kaiken mitä ikinä mieleensä tulee tyyliin Liar Liar. Likipitäen jokainen edes suht normaalin kotikasvatuksen saanut ihminen kyllä tietää missä asioissa pitäisi olla rehellinen, jotta voi tulla kutsutuksi rehelliseksi. Pieniä nyanssieroja tietenkin on, mutta isot linjat ovat aivan taatusti jokaiselle selviä. Ei kannata esittää tolloa.


      • Kyllä minä ainakin nuorempana olen ollut sen verran tollo, että saanut vihat niskoille, kun olen rehellisesti vastannut siihen mitä on kysytty.

        Kuka oli parhaimman näköinen juhlissa?
        Näytänkö hyvältä tässä asussa?
        Miksi et koskaan sano minua täydelliseksi?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin nuorempana olen ollut sen verran tollo, että saanut vihat niskoille, kun olen rehellisesti vastannut siihen mitä on kysytty.

        Kuka oli parhaimman näköinen juhlissa?
        Näytänkö hyvältä tässä asussa?
        Miksi et koskaan sano minua täydelliseksi?

        Sosiaalinen kömpelyys kuuluu nuoruuteen ja siitä opitaan. Tuon on aivan normaalia ja jokaisella on varmasti samanlaisia kokemuksia. Osalla siihen oppimiseen menee kauemmin ja neuroepätyypillisillä on joskus suuriakin vaikeuksia oppia noita nyansseja. Se on tietysti ikävää, sillä se voi aiheuttaa suuriakin vaikeuksia sosiaaliseen kanssakäymiseen.


    • Anonyymi

      Kuulostaa varsin hyvältä. Itselleni tosin ei ihan jokainen noista ole tärkeä ja muutama oleellinen puuttuu.

      Auttaminen on minustakin tärkeää. Ei tietenkään niin, että miehen muka pitäisi olla koko ajan tekemässä jotain mun puolestani, vaan niin että a) osaa käyttää järkeään ja tarjota apuaan, jos olen tekemässä jotain, jossa voisin vaikkapa tarvita apukäsiä ja b) osa hoitaa itsestäänselviä asioita ilman, että tarvitsee aina erikseen huomauttaa. Tässä kohtaa sivutaan myös noita kohtia "Osaa/viitsii pitää asuntonsa siistinä menemättä liiallisuuksiin. Oma-aloitteinen."

      Rehellisyys on tärkeää ja jokainen kyllä tietää mitä se pääpiirteissään sisällään pitää. Jos ei tiedä, niin sitten on varmasti kontolla jos sun minkämoista rötöstä ja vaikeuksia tulla toimeen kenenkään kanssa.

      Keskustelemaan pitää pystyä, vaikka en mä itsekään mikään hirveän syvällisiä keskusteluja harrastava ole. Mä kaipaan keskustelukykyä lähinnä asioista sopimisessa, mahdollisissa ongelmatilanteissa, omista tarpeistaan kertoessa ja muissa tuollaisissa ihan arkisissa jutuissa.

      Vastuuntunto on tärkeää ja sitä nyt tuskin tarvii sen kummemmin rajata. Tai no, ehkä niitä vastuita ei tarvitse itselleen kuitenkaan ihan ylettömästi kasata.

      Itselleni armeijan käyneisyys tai työelämä eivät ole kaikkein tärkeimmät jutut. Armeija on asia, joka on mulle asia, joka ei ole plussa eikä miinus. Jos ei ole käynyt, niin siihen on sitten varmasti syynsä. Itsehän olen armeijan käynyt, että kai se yksikin taloudessa riittää. Työelämä taas on tietysti plussaa, mutta kyllä ihmiselle ohan hyksyttäviä syitä on olla myös poissa työelämästä. Työssäkäymistä oleellisempaa mulle on se, että ei kuitenkaan vain lepäile laakereillaan, tekemättä mitään.

      Rahallisesti pitää kyetä oma elämisensä ja olemisensa kustantamaan. se riittää mulle.

      Noiden lisäksi kaipaan tietynlaista luonnetta. Rauhallista ja kilttiä, ei mitään kuumakallea riehujaa ja väkivalta on ehdoton nou nou. Tämäkään ei taas tarkoita, että pitäisi olla joku totaalinen joo joo mies ja täysin kykenemätön tarvittaessa myös pitämään puoliaan. Tämä kaikille pilkunviilaajille ja tyhjännillittäjille tiedoksi.

      Lisäksi alkoholinkäytön pitää olla hyvin vähäistä, eikä muita päihteitä saa elämään kuulua.

      Noilla ominaisuuksilla mies olisi jo melko ihanne ja vielä jos on suht hiljainen, vähän introvertti ja viihtyy kotona, eikä ole mikään sosiaalinen bilehile, niin olisi hyvin lähellä samaa kuin itse olen.

      • Anonyymi

        4.9.2024 19:50 kirjoitus ei ollut minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4.9.2024 19:50 kirjoitus ei ollut minulta.

        04-09 19:50.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe