Olen ihastunut mieheen, jonka kanssa ei ole täydellistä tunneyhteyttä ja en usko, että olisimme yhdessä kuin pari kuukautta. Miehen kanssa pystyy puhumaan vain yhdestä asiasta, ja siksi en usko, että meistä tulisi mitään. En usko, että hänen kanssaan voi tehdä muuta kuin sitä, mistä hän on kiinnostunut. Ja silti olen jostain syystä ihastunut, vaikka hänestä ei ole mieheksi. Sääli, kun on kivan näköinen. Tuskin voin perheelle esitellä häntä. Onko kenelläkään käynyt samoin?!
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ei kai kukaan nyt mieti, että voiko perheelle esitellä. Vai onko kyseessä rikollinen, päihdeongelmainen tms. Mutta jos voitte tehdä vain jotain yhtä juttua parin kuukauden ajan, niin miks tommosta mietit. Ei siinä oo todellisia tunteita.
- Anonyymi
Meinaan, että oma perhe ihmettelisi, miks oisin sellaisen kanssa... Kun olen ollut huonossa suhteessa. Vaikka tiedän, ei se heille kuulu, kenen kanssa olen.
Mies on liian yksiulotteinen ja voin puhua hänen kanssaan vaan tietyistä jutuista, niin siksi meidän juttu ei toimisi. Mies on kaatunut minuun ja minä häneen, mutta suhde hänen kanssaan eri tulisi toimimaan just kun en pääse täysin samalle aaltopituudelle. Ja en halua pinnallista suhdetta, vaan kokonaisvaltaisen. Mies on söpön näköinen kuitenkin, ulkoisesti ihanan näköinen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680