Oon ihan loppu

Anonyymi-ap

Olen miettinyt avioeroa jo ainakin kaksi vuotta. Ollaan käyty parisuhdeterapiassakin. Ei ollut mielestäni apua. Miehelläni on ilmeisesti asperger. Suhteemme pahin ongelma on puhumattomuus. Lisäksi mieheni ei saa asioita aikaiseksi. Hän viettää suurimman osan ajastaan sohvalla tv: tä katsoessa. Hän ei suunnittele asioita etukäteen. Meillä on ollut seksiä/läheisyyttä viimeksi Juhannuksena. Olen niin loppu tähän kaikkeen. Alku vuodesta halusin erota. Hän ei puhunut minulle kahteen viikkoon. Makasi sohvalla ja joi. Jos jotain puhui nii sanoi tappavansa itsensä juomalla. Ainoa asia jonka hoiti niin vei koiran ulos. Hän oli pois töistä sairauslomalla tämän ajan. Ensin hän sanoi ottavansa lopputilin. Meillä on yksi yhteinen lapsi.Itselläni on myös kohta täysi-ikäiset lapset edellisestä avioliitosta. En edes tiedä miten voisin hänestä erota. Oon ihan patti tilanteessa. Lisäksi vähän pelottaa se että itsestäni tulee todennäköisesti totaali yksinhuoltaja. Toinen osapuoli tuskin pystyy itsestäänkään huolehtimaan. Hänellä ei esimerkiksi ole omaa pankkitiliä/automaattikorttia/lompakkoa..... Itselläni ei ole isää, äitiä eikä sisaruksia. Olen töissä matalapalkka alalla. En oikein tiedä mitä tekisin. Väsynyt olen tähän koko tilanteeseen.

8

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ero.

      Ohjaa miehesi psykologille ja auta hakemaan oma asunto. Tai jätä mies asuntoonne ja hae itsellesi ja lapsellesi oma. Ei kuulosta että sinulla on taitoa ohjata pehettänne yhteteisesti enää eteen päin.

      Sinun kaikesta tärkein velvollisuutesi on lapsesi. Lapsi on saatava turvallisempaan kasvuympäristöön. Nykyinen ei edusta sitä. Uusi kotinne ei tarvitse olla palatsi, pieni alivuokralaisasunto tai vastaava toimii aluksi täydellisen hyvin, niin kauan kuin se on turvallinen ja vain sinulla on siihen avain.
      Pienituloisena sinulla kenties on mahdollisuus saada yhteiskunnalta apua.

      Mies ei tule tappamaan itseään. Salli hänelle tilaisuus elää haluamallaan tavalla.

      Tärkein ohje: pysy miehistä erossa! Sinun valintakriteria tahtoo mennä liian väärään joten aivan lapsesi takia, keskittäydy hänen ohjaamiseen, kouluttamiseen ja opettamiseen aina kun et ole töissä. Jos tuon ottaa vakavasti, siinä ei palkkatyön lisäksi muulle jääkkään aikaa. Siitä maksettu korko tulevaisuudessa on tuhatkertainen!

    • Anonyymi

      kotidiagnoosisi aspenger siis toiselle. oletko itse katsonut peiliin onko molempien tunteiden ja lukkojen tunnistaminen tehty. sen jälkeen pariterapiaan tai siellä sitten nuo. vasta sitten päästään todellisuuteen kiinni. älkää leikkikö ammattilaisia ja hakeko kunnioitusta itsellenne.

      • Anonyymi

        Peilikuva kertoo kaiken.


    • Anonyymi

      Menette kumpikin seurakuntaan sieltä löydätte rauhan.

    • "Toinen osapuoli tuskin pystyy itsestäänkään huolehtimaan. Hänellä ei esimerkiksi ole omaa pankkitiliä/automaattikorttia/lompakkoa...."

      Mistä ihmeessä olet tuollaisen miehen löytänyt? Toisaalta ei sillä väliä, kunhan muistat, että, kun hänestä eroon pääset, et ota enää holhottavia. Siinä mielessä tarinasi on ristiriitainen, että sanot miehesi käyvän töissä. Ei palkkaa saa ilman pankkitiliä.

      "Miehelläni on ilmeisesti asperger".
      Siihen ei sitten auta parisuhdeterapiat.

      "Makasi sohvalla ja joi. Jos jotain puhui nii sanoi tappavansa itsensä juomalla. "
      Jos et saa miestäsi lääkäriin, mene sitten itse . Tuollainen on henkistä väkivaltaa.
      Toinen asia on, että kun miehesi puhuu tuollaisia soitat samalta istumalta hänen äidilleen/isälleen/sisarukselleen ja annat miehellesi luurin ja kehoitat toistamaan saman.

      "Olen töissä matalapalkka alalla. "
      Miten se liittyy asiaan?

      Yhteenveto. Sinä et ole vastuussa miehestäsi. Itsemurhalla uhkaileva henkilö perheessä on myös pahasta lapsellesi. Jos miehelläsi ei ole halua ottaa apua vastaan, niin lähde.

    • Anonyymi

      et voi olla suhteessa joka vahingoittaa sua ja lasta/lapsia. yritä ohjata hoitoon/pyydä jotain muuta(sosarus, vanhempi jne.) ja jos ei suostu eroa. eli siis toi kuulosta yhtään hyvältä, jos se uhkailee itsemurhalla, tollanen ihmien tarviis apuu

    • Anonyymi

      Poistu kuvioista lapsesi kanssa. Pienipalkkaisuus on erittäin huono tekosyy sallia lapsesi nähdä ja kokea kuvailemaasi asuinjärjestelyä.
      Sinun velvollisuutesi on vain lapsesi hyvinvointi!

    • Anonyymi

      Tee miehelle palvelus poistu vähin äänin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe