Helsingissä taas hetken

Kummityttö ja hänen siskonsa tarvitsivat majoitusta, joten siirryin tänne. Piti järjesellä paikkoja ja etsiä varastosta peittoja ja lakanoita. Kuskailin heitä kaupoilla ja tein mustikkapiirakan. Vein sitten kentälle ja ovat varmaan jo kotona (ovat ulkomailla töissä).
Mukavia ovat, mutta puhuvat valtavasti ja yleensä samaan aikaan, mutta ihan eri aiheesta.

52

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiku ja taku efektiltä ei voi välttyä naisvoittoisessa seurassa, etenkin kun on nuorisosta kyse 💫

      • Tuossa lajissa nuo ovat vieläpä omaa luokkaansa ja muutaman päivän pulinakäsittelyn jälkeen minun pitäisi päästä lomalle äänettömään tilaan.
        Mutta mukavia silti ovat.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tuossa lajissa nuo ovat vieläpä omaa luokkaansa ja muutaman päivän pulinakäsittelyn jälkeen minun pitäisi päästä lomalle äänettömään tilaan.
        Mutta mukavia silti ovat.

        Saan lähisukulaisten puolelta pulinakäsittelyitä vähintään pari kertaa viikossa ja olen päätynyt siihen lopputulokseen että säännöllisesti toistettuna käsittelyt vähentävät harmaantumista, henkistä hoitoainetta 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Saan lähisukulaisten puolelta pulinakäsittelyitä vähintään pari kertaa viikossa ja olen päätynyt siihen lopputulokseen että säännöllisesti toistettuna käsittelyt vähentävät harmaantumista, henkistä hoitoainetta 🙂

        Täysin mahdollista, mutta altistumiseni on vielä liian vajavaista, joten pitänee odottaa myöhempiä tuloksia.


    • Anonyymi

      Eikös niitä ole semmoisia airfryereitä, mitkä voi panna korviin.

      • Epäilen korvien kärventyvän tuolla konstilla.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Epäilen korvien kärventyvän tuolla konstilla.

        En usko kun ne on sellaiset pienet valkoiset tupot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko kun ne on sellaiset pienet valkoiset tupot?

        Onko se sitten airpodi tai muu


    • Ootko katsonut yle-areenasta moderneja miehiä?

      Samaistutko Tuomakseen? 😄

      • Valitettavasti tuo ohjelma on minulle tuntematon, joten en siis kykene olemaan aiheesta mitään mieltä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Valitettavasti tuo ohjelma on minulle tuntematon, joten en siis kykene olemaan aiheesta mitään mieltä.

        Kannattaa joskus katsoa...

        Mä näen paljon samaa sinussa ja Tuomaksessa. 😄


      • Anonyymi

        Modernit miehet on kyllä ihan ässä. Nauranut niin monet makoisat naurut. Toivottavasti tulee vielä lisää kausia. -sivusta


      • Anonyymi

        Luottomies on hyvä.


      • Anonyymi

        Minä tykkään ja katson :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Modernit miehet on kyllä ihan ässä. Nauranut niin monet makoisat naurut. Toivottavasti tulee vielä lisää kausia. -sivusta

        No saisivat viflä enempi käydä toksista maskuliinisuutta läpi... Jarkko kunnon haasteisiin. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luottomies on hyvä.

        No sekin hyvä, mutta lisää tuollaisia...

        Jospa miehetkin ymmärtää miten töllöjä heidän hommat toksisuudessaan voi olla. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Kannattaa joskus katsoa...

        Mä näen paljon samaa sinussa ja Tuomaksessa. 😄

        Yritän perehtyä aiheeseen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Yritän perehtyä aiheeseen.

        Joo... ihan avartava huumorisarja...

        Mutta varsinkin Tuomaksen rooli on silmiinpistävä...🙃


    • Onko tämä aprillipila, vai oletko todella ollut siedätyshoidossa?

      Muistithan kauniisti kiittää nuoria naisia, että he auttoivat sinua ja sait pariksi päiväksi muuta ajateltavaa/ tekemistä?

      Erakkoelämäsi on ollut liian puuduttavaa. Sinulle tekee vaihteeksi hyvää saada elämäniloa ja puheenpulputusta ympärillesi.

      Voimaannu! :)

      • Ihan todellinen tilanne on ja vaarallinen painonpudotukselleni, sillä ostivat munkkeja ja suklaata ja tuli tehtyä se mustikkapiirakkakin. Täällä pitäisi taas siivota ja on omituista, että vaikka täällä ei väliaikoina ole ketään, niin silti kertyy paljon pölyä.
        (tosin en nyt imuroinut, sillä testaan studiosalamakaluston toimintaa)


      • buddy-love kirjoitti:

        Ihan todellinen tilanne on ja vaarallinen painonpudotukselleni, sillä ostivat munkkeja ja suklaata ja tuli tehtyä se mustikkapiirakkakin. Täällä pitäisi taas siivota ja on omituista, että vaikka täällä ei väliaikoina ole ketään, niin silti kertyy paljon pölyä.
        (tosin en nyt imuroinut, sillä testaan studiosalamakaluston toimintaa)

        Ethän sortunut herkkuihin? Sinulla on voimakas luonne. En usko sinun antavan periksi houkutuksille.
        Tsemppiä edelleen painonpudotukseen.

        Ovatko ne seinät jotain halpaa kipsilevyä, jotka pölyttävät jatkuvasti? Tuo on ollut kerrostaloissa ongelma. Varsinkin pk-seudulla, jossa rakennusmateriaaleissa on yritetty säästää ja hankittu huonolaatuista levyä.
        En osaa sanoa, onko vanhemmissa taloissa sama ongelma.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ethän sortunut herkkuihin? Sinulla on voimakas luonne. En usko sinun antavan periksi houkutuksille.
        Tsemppiä edelleen painonpudotukseen.

        Ovatko ne seinät jotain halpaa kipsilevyä, jotka pölyttävät jatkuvasti? Tuo on ollut kerrostaloissa ongelma. Varsinkin pk-seudulla, jossa rakennusmateriaaleissa on yritetty säästää ja hankittu huonolaatuista levyä.
        En osaa sanoa, onko vanhemmissa taloissa sama ongelma.

        Ei ole kipsilevyä missään, mutta ikkunat eivät ole täysin tiiviit ja lämmityspatteritkin näyttävät kierrättävän pölyä ylös ja se leviää sitten kaikille pinnoille.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei ole kipsilevyä missään, mutta ikkunat eivät ole täysin tiiviit ja lämmityspatteritkin näyttävät kierrättävän pölyä ylös ja se leviää sitten kaikille pinnoille.

        Olisiko mahdollista tiivistää ne ikkunat paremmin? Pölystä pääsee hetkeksi eroon, kun ottaa rätin käteen ja laittaa hihat heilumaan. Tiedän, että se turhauttaa, mutta pakkohan siellä on siivota. Ehkä seuraavalla kerralla? Eipä sillä ole kiirettä, ne pölyt jaksavat odottaa.

        Hetkinen, väistit kysymyksen herkuttelusta. Palstameedion supertaidolla ennustan, että sorruit houkutuksille. Haukkasitko kiellettystä pullasta? :)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Olisiko mahdollista tiivistää ne ikkunat paremmin? Pölystä pääsee hetkeksi eroon, kun ottaa rätin käteen ja laittaa hihat heilumaan. Tiedän, että se turhauttaa, mutta pakkohan siellä on siivota. Ehkä seuraavalla kerralla? Eipä sillä ole kiirettä, ne pölyt jaksavat odottaa.

        Hetkinen, väistit kysymyksen herkuttelusta. Palstameedion supertaidolla ennustan, että sorruit houkutuksille. Haukkasitko kiellettystä pullasta? :)

        (ihan hiukan olen livennyt vähäruokaisuudesta, sillä oli migreenipäiviä ja makeantarve on silloin ohittamaton ongelma, mutta olen jo taas vähentämässä pikaenergiaa)


        Voisi niitä ikkunoita tietysti teipata, mutta niistä irtoaa helposti liimaa karmeihin.
        Pölyongelma ei kuitenkaan ole valtava, mutta kiinnittää huomiota, koska täällä ei olla ja silti sitä kertyy.

        Rautakauppa näyttää muuten tänään syyllistyneen näpistykseen (vaiko sittenkin petokseen), sillä ostamissani sähkökatkaisimissa ei näytä olevan hyllyn kyljessä luvattua alennusta kuin yhden kohdalla. Täytyy huomenna ärhentää niille.


      • buddy-love kirjoitti:

        (ihan hiukan olen livennyt vähäruokaisuudesta, sillä oli migreenipäiviä ja makeantarve on silloin ohittamaton ongelma, mutta olen jo taas vähentämässä pikaenergiaa)


        Voisi niitä ikkunoita tietysti teipata, mutta niistä irtoaa helposti liimaa karmeihin.
        Pölyongelma ei kuitenkaan ole valtava, mutta kiinnittää huomiota, koska täällä ei olla ja silti sitä kertyy.

        Rautakauppa näyttää muuten tänään syyllistyneen näpistykseen (vaiko sittenkin petokseen), sillä ostamissani sähkökatkaisimissa ei näytä olevan hyllyn kyljessä luvattua alennusta kuin yhden kohdalla. Täytyy huomenna ärhentää niille.

        Ikävää, että rautakauppa on noin epärehellinen. Tuo on juuri se syy, miksi otan aina kuitin ja tarkistan summat heti. On ehdottoman tärkeää käydä siellä ärhentämässä. Ei ne muuten opi.

        On toki ymmärrettävää, että migreenin takia on lääkittävä itseään makealla. Kun olosi palautuu on syytä tehdä korjausliike ja palata takaisin painonhallinnan linjalle.
        Kannustan jatkamaan.


      • Anonyymi

        Kuule jos mies ”voimaantuu”, se muuttuu homoksi, joten älä koskaan sano miehelle ”voimaannu!”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule jos mies ”voimaantuu”, se muuttuu homoksi, joten älä koskaan sano miehelle ”voimaannu!”.

        Eikä muutu. En usko. Tuo on vaan pelkkää urbaanilegendaa.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Eikä muutu. En usko. Tuo on vaan pelkkää urbaanilegendaa.

        Kyllä muuttuu ja ”jaxuhalit” vielä päälle niin onkin superhommo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuttuu ja ”jaxuhalit” vielä päälle niin onkin superhommo.

        Huihai! Voi näitä sun juttujasi. Usko mihin haluat! 😊


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Huihai! Voi näitä sun juttujasi. Usko mihin haluat! 😊

        Eivät nämä ole uskonasioita. Kylmä fakta.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Huihai! Voi näitä sun juttujasi. Usko mihin haluat! 😊

        Äläkä ikinä tarjoa jaxuhalien jälkeen miehelle voimaannuttavaa soijalattea. Siitä se touhuilu repeääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä ikinä tarjoa jaxuhalien jälkeen miehelle voimaannuttavaa soijalattea. Siitä se touhuilu repeääkin.

        Oolrait! Selvä. Teen muistilapun. 😁


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Oolrait! Selvä. Teen muistilapun. 😁

        Varo myös basilikaa voicroisantin välissä. Vaikuttaa taikavarpuun.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ikävää, että rautakauppa on noin epärehellinen. Tuo on juuri se syy, miksi otan aina kuitin ja tarkistan summat heti. On ehdottoman tärkeää käydä siellä ärhentämässä. Ei ne muuten opi.

        On toki ymmärrettävää, että migreenin takia on lääkittävä itseään makealla. Kun olosi palautuu on syytä tehdä korjausliike ja palata takaisin painonhallinnan linjalle.
        Kannustan jatkamaan.

        Toimin kannustettuna.


    • Anonyymi

      Vieläkö siellä Helsingissä haisee? Buddy on se palstamme älykkö kuka voisi edustaa meitä ihmisiä jossain intergalaktisessa haluatko miljonääriksi-ohjelmassa. Aku Ankka oli intergalaktisissa olympialaisissa. Eli mikä voisi olla syynä? Pietarissa oli menneinä vuosina suoran jäteveden päästämistä Suomenlahteen niin voisiko se olla nytten syynä tuohon tilanteeseen?

      • Anonyymi

        Kevennyksenä loppuun että jos kyseenalaistaisin Venäjän medioissa Putinin kotikaupungin Pietarin infrastruktuurin toimivuuden, niin varmaan parin päivän päästä olisin "tapaturmaisesti" tai "itsetuhoisuudestani" johtuen pudonnut alas jonkin venäläisen talon katolta 😅.


      • En ole havainnut hajua kuin hetken aikaa ja silloinkin epäilin, että se tulisi edellä ajavan jarruista. Muutoin on ollut ihan tavallista kevätpölyistä kaupunki-ilmaa.

        (ja valitsisin tietokilpailupalkinnoksi se pienen rahatynnyrin sijaan tietysti kolmipyörän)


    • Ihanaa! Annoit aikaa tytöille ja he sinulle :)

      Olen huomannut että kummilapset ja muutkin lapset jotka menee melkein samaan kategoriaan, osaa ilahduttaa. Ihan erilaisilla elämänviisauksilla, erilaisilla kokemuksilla ja maailmankatsomuksella.

      Olin yhden valmistujaisissa äskettäin. Hieno nuori nainen, selkeät suunnitelmat tulevaisuuteen, huippupaperit. Harmi ettei halua käyttää älykkyyttään pidempiin opintoihin. Ei, likan pitää päästä tienaamaan. Mutta kummitätinä en puutu moisiin epäolennaisuuksiin. Oma elämänsähän se on.

      Kaksi muuta kummilasta on saanut itsekin lapsen. Toinen on monikulttuurinen, ei puhu edes suomea mutta kovin rakas minulle ja perheensä. Toista pidin pienenä kuin omaa poikaa.

      Sitten on nämä työmuurahaiset, jotka tulivat jeesaamaan, kun tädin voimat ei riittäneet. Pitävät huolta metsätilastani ka erakkomökistäni. Voi jehna että olen onnellisessa asemassa.

      Voi, mielelläni näitä auttaisin, jos tilanne tulee missä voi jeesata. Olet onnekas Buddy :)

      Ai niin, anna niiden pölyjen olla, elä tiivistä ikkunoita. Pitäähän ilmanvaihdon toimia.

      • Anonyymi

        Kyllä hän tietää itse miten ikkunat tiivistetään jos niistä vetää ja pölyää, älä puutu siihen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tietää itse miten ikkunat tiivistetään jos niistä vetää ja pölyää, älä puutu siihen .

        En Buddyn taitoja epäilekään.

        Puuttumisesta puheenollen.... Mitenkä niinkuin oma laitasi?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En Buddyn taitoja epäilekään.

        Puuttumisesta puheenollen.... Mitenkä niinkuin oma laitasi?

        En minä ole puuttunut ikkunoiden tiivistämiseen. Se olit sinä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En Buddyn taitoja epäilekään.

        Puuttumisesta puheenollen.... Mitenkä niinkuin oma laitasi?

        Muutenkin olet aika kärkäs ja puutut jokaisen osaamiseen. Kuka luulet olevasi?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En Buddyn taitoja epäilekään.

        Puuttumisesta puheenollen.... Mitenkä niinkuin oma laitasi?

        Mitä muuten ylipäätään teet siinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuten ylipäätään teet siinä?

        Buddy mielestäsi kaipaa kommenttejasi ketjuunsa?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Buddy mielestäsi kaipaa kommenttejasi ketjuunsa?

        Älä koko ajan puutu hänen kaipaamisiin. Kyllä hän osaa itse kaivata ja tiivistää. Huomaatko kuinka puutut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä koko ajan puutu hänen kaipaamisiin. Kyllä hän osaa itse kaivata ja tiivistää. Huomaatko kuinka puutut?

        Yleisesti kärsin puuttumattomuudesta, joten kaikenlainen puuttuminen otetaan innolla vastaan. Tuntuu, että jotain puuttuu jos ei puututa.

        :)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Yleisesti kärsin puuttumattomuudesta, joten kaikenlainen puuttuminen otetaan innolla vastaan. Tuntuu, että jotain puuttuu jos ei puututa.

        :)

        Mitä täältä nyt puuttuu?


      • Nämä ovat monikulttuurisia ja siihen on liittynyt runsaasti monimutkaisuuksia. Hyvin kuitenkin pärjäävät.
        Sikälikin ovat mielenkiintoisia, että ovat aivan erilaisia kuin itse olen ja se tuo uusia näkökulmia.
        Yritän ohjeistaa järkevissä toimintatavoissa, silloin kun sitä kaipaavat.
        (tietokoneostoksilla kävimme ja tänään on ratkottu sen ongelmia s-postin välityksellä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä täältä nyt puuttuu?

        Suklaakakkuja ainakin puuttuu ja siihen pitäisi puuttua.
        (ai niin piti laihduttaa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä koko ajan puutu hänen kaipaamisiin. Kyllä hän osaa itse kaivata ja tiivistää. Huomaatko kuinka puutut?

        Voi sinua pieni mielensäpahoittaja :(

        *silittää päätä*

        Menen katsomaan tv:tä ette pahastu enempää. Mukavampaa iltaa myös sinulle.


      • buddy-love kirjoitti:

        Suklaakakkuja ainakin puuttuu ja siihen pitäisi puuttua.
        (ai niin piti laihduttaa)

        Kyllä nyt kevättä pitää juhlia parilla suklaakakulla. Sana "laihdutus" kuulostaa kirosanalta.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Voi sinua pieni mielensäpahoittaja :(

        *silittää päätä*

        Menen katsomaan tv:tä ette pahastu enempää. Mukavampaa iltaa myös sinulle.

        Minua vaan loukkaa, että toista pidetään tyhmänä. Jos ikkunasta vetää, sen kyllä buddy osaa hoitaa.

        Hän voi rakentaa vaikka ikiliikkujan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe