Raamatun henkilöt näkivät Jumalan ja kuulivat hänen puhuvan

Anonyymi-ap

Oletko koskaan miettinyt sitä, miten hölmöä on uskoa siihen, että Raamatun henkilöt ovat nähneet Jumalan ja kuulleet hänen puhuvan?

2.Mooseksen kirja:
24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta nousivat vuorelle.
24:10 Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas.
24:11 Eikä hän kajonnut kädellänsä israelilaisten valittuihin, ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat.
24:12 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Nouse minun tyköni vuorelle ja ole siellä, niin minä annan sinulle kivitaulut ynnä lain ja käskyt, jotka minä olen kirjoittanut heille opetukseksi".

Esimerkiksi tuossa kohdassa 74 henkilöä näki Jumalan ja monet muut näkivät enkelin ja keskustelivat heidän kanssaan. Ja profeetat saivat Jumalalta sanoja, joita kutsutaan "Herran sanaksi".

Miksi pidät totena näitä kertomuksia?

Onko Jumala puhunut Raamatun syntymisen jälkeen kenellekään samalla tavalla?

Onko Jumala tai ovatko enkelit tai Jeesus ilmestyneet Raamatun ulkopuolella kenellekään ja välittäneet "Jumalan sanaa"?

Miksi ei? Mikä tekee noista Raamatun henkilöistä niin erikoisia, että Jumala olisi puhunut ja ilmestynyt juuri heille? Hehän olivat ihan tavallisia ihmisiä niin kuin sinä ja minä... vai olivatko? Olivatko he edes todellisia ihmisiä vai tarujen sankareita? Mistä sinä sen tiedät?

Uskoisitko, jos joku nykyään tulisi sanomaan nähneensä Jeesuksen tai enkeleitä tai Jumalan ja välittäisi sanoman, joka on "Jumalan sanaa"? Miksi et?

Miksi pidät totena muinaisia kirjoituksia, vaikka sinulla ei itselläsi ole mitään kokemuksia Jumalasta, enkeleistä tai Jeesuksesta? He eivät ole ilmestyneet sinulle ruumiillisessa muodossa ja puhuneet sinulle.

Tajuatko edes sitä, että näiden henkilöiden ei tarvinnut edes uskoa Jumalan olemassaoloon, kun he näkivät Jumalan tai heidän oli helpompaa uskoa, kun näkivät Jumalan enkelit ja ihmetekoja, joita ei varmasti nykyään nähdä?

Eivätkä apostolit uskoneet naisten sanomaa, kun nämä kertoivat heille Jeesuksen heränneen kuolleista ja nähneensä hänet! Apostolit eivät siis uskoneet hyvää sanomaa, mutta muilta he vaativat sitä uskoa tai muuten joutuu helvettiin!

Kuulostaako reilulta?

Eikö Jumalan, enkelien ja Jeesuksen tulisi ilmestyä kaikille, jos olisi reilu ja pitäisi häneen uskomista pelastumisen ehtona?

Itse pelastuminenkin on keksittyä taikauskoa. Se helvetti on lainattu zarathustralaisilta ja kreikkalaisilta ja egyptiläisiltä. Se ei ole israelilaisten omaa keksintöä. Ja vaikka olisi, niin se olisi silti keksittyä, ei todellista.

Älä pelkää olemattomia! Etkö huomaa, että sinua hallitaan pelolla ja uhkaillaan?

14

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ihmiset kohdanneet enkeleitä ja Jeesuksen myös raamatun kertomusten ulkopuolella, mutta mikä muka saisi sinut siihenkään uskomaan?

      Mihin perustuu oletuksesi ettei?

      Ja jos joku sitten kertoisi Jumalan sanaa hänelle puhuttaneen, se tulisi koetella ihan niinkuin raamatussa neuvotaan. Sen perusteella arvioisin uskonko.

      Eivät apostolitkaan ensin uskoneet - totta. Mutta uskoa vaatii Jeesus, ei apostolit. Se onko uskominen reilua on sitten vaikeempi kysymys, mutta jos saat elää ilman vainoa ja tulematta murhatuksi, olisiko se reilua apostoleja kohtaan että saisit samat uskoa vahvistavat kokemukset?

      Tuodsa lienee kirjoituksen kysymykset, jonka jälkeen alat saarnata omia uskomuksia. Niitä uskoakseni kysyn oletko kenties enkeli ja mitä ihmeitä esität omien näkemystesi vakuudeksi?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Raamatun henkilöt näkivät Jumalan ja kuulivat hänen puhuvan

      kenties kyseessä on ufot.
      Brittiteologi ja pappi Paul Wallis näyttää kaivautuneen syvälle kristinuskon kirjoituksiin ja sumerilaisten kirjoituksiin joista kristinuskon kirjoitukset ovat peräisin. Hänen mukaansa alkuperäiset kirjoitukset kertovat päivänselvästi muukalaisista. Kristikirkon piirissä kirjoitukset on muutettu kirkon oppien mukaisiksi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskontojen alkuperäisissä teksteissä kerrotaan muukalaisista
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17492261/uskontojen-alkuperaisissa-teksteissa-kerrotaan-muukalaisista

        Brittiteologi ja pappi Paul Wallis näyttää kaivautuneen syvälle kristinuskon kirjoituksiin ja sumerilaisten kirjoituksiin joista kristinuskon kirjoitukset ovat peräisin. Hänen mukaansa alkuperäiset kirjoitukset kertovat päivänselvästi muukalaisista. Kristikirkon piirissä kirjoitukset on muutettu kirkon oppien mukaisiksi.

        https://exopolitics.org/world-religions-are-historical-records-of-et-contact-genetic-experiments-in-multiple-edens/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brittiteologi ja pappi Paul Wallis näyttää kaivautuneen syvälle kristinuskon kirjoituksiin ja sumerilaisten kirjoituksiin joista kristinuskon kirjoitukset ovat peräisin. Hänen mukaansa alkuperäiset kirjoitukset kertovat päivänselvästi muukalaisista. Kristikirkon piirissä kirjoitukset on muutettu kirkon oppien mukaisiksi.

        https://exopolitics.org/world-religions-are-historical-records-of-et-contact-genetic-experiments-in-multiple-edens/

        Raamattussa puhutaan UFO-kontakteista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En tosiaankaan usko sitä, että Jumala olisi puhunut tai ilmestynyt tuhansia vuosia sitten eläneille "profeetoille" ja muille henkilöille, kun nämä vielä uhkailevat ja pelottelevat muita, että nämä joutuvat helvettiin, jos eivät usko sitä.

      • Anonyymi

        Kenties ufot puhuivat.


    • Anonyymi

      Profetiaa Paavalilta: Ei tässä ole miestä eikä naista, ei vapaata eikä orjaa , ei juutalaista eikä kreikkalaista VAAN KAIKKI OVAT KRISTUKSESSA JA KAIKISSA ON KRISTUS.

      Galatalaiskirje, Kolossalaiskirje.

      Sen tarkemmin ei asiaa selvitetä. Millainen Kristus? Pyhä, Viisas, Voimallinen vai vain tavallinen ihminen. Ihmisyyden, enkeliyden vai Jumaluuden saanut.
      En osaa asiaa edes vielä kuvitella.

      Riittääkö se aloittajalle että hänessä itsessään oleva Kristus on ylimaailmallinen ja jumalisessa humanismissa korkeampi kuin enkelit, jotka EIVÄT TODELLAKAAN OLE EDES MITÄÄN REILUJA.

    • Anonyymi

      Uskonnoissa on huijareita ja huijattuja. Osa on vain reilusti sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe