Kaadoin tuoppini täyteen olutta. Siihen muodostui sellainen tyypillinen vaahtopää. Se muistutti minua siitä, millaisia
millaisia
Tämä Elämä siis "elämä Luterilaisena" imisenä pn kauheaa, ollut jo vuosia
Taas päätin poistaa teille osoittaman ivakirjoitukseni ja siirryin juomaan kaljaa.Keuhko ongelani takia syön myös lääkkeitä ja nykyisin makoilen sängylläni pitkiä aikoija
Auttaako Jeesus, ainakin tekee mieleni katkeraksi. 57-vuotiaana Luterilaisena kirjoittajana Tampereelta en tiedä. Sukuni ei ymmärrä ja siskonikin on joka pv...typerä *****.
Kaltaisenie Ahdasmielinen teisti on vastenmielinen ihminen
elämäni on enimmäkseen muiden uskontojen/uskomusten/tapojen vastustamista ja so(n)taa muita, teistejäkin vastaan. Eikö elämässäni tosiaan ole parempaa tekemistä kuin osoittaa uskomiseni ? Ei tuollainen jaksa enään edes naurattaa.
Anteeksi olen Luterilainen
hih ja huh
onneksi sain sanottua.
98
1396
1Äänestä
KommentoiJaa
3.Poistin Evankelointini ja aloin juoda
16
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ateistien valinta, eli huonoin vaihtoehto
- Anonyymi
on olla juomatta
- Anonyymi
Ei ateismi ole valinta vaan perinnöllinen ominaisuus !
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
teistien valinta, eli hienoin vaihtoehto
- Anonyymi
Et sitten kuollut koronaan ?
- Anonyymi
Kuten ihminen,kuten aloittaja,saa parhaan Avun,PH:n tunsaan Armolahjan,siten että kääntyy,maailmallisestakin ryhtyen nuuskaisemaan!
Silloin,PH:n läsnäolo tuntuu,poistaen maalliset vaivat,olevan Voimallinen!
Tämä mahtava,PH:n läsnäolo tulee vain,nuuhkimalla!Kiitos Jeesus kiits Jeesus sur pur tur talio orkdj mett turi purukum ce elasi! - Anonyymi
Jeesus
- Anonyymi
raju korotus viinan hintaan
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon!
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon!
- Anonyymi
Joko sinulla on sappikivi lemmikkinä?
- Anonyymi
Tämä on totta!
- Anonyymi
Tämä on toti
- Anonyymi
LUterilaien
- Anonyymi
Soopaa = Kaljaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211433Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r367477V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823899Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063809- 423338
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳503163- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361830