Haaveilijan Daniel kolarissa!

OMG 😯😂

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010330427.html

Tai no oli siinä ainakin kolari ja kyydissä myös joku Daniel. Ikäkin olisi passeli, ei ainakaan ole mikään vanha ukkeli 🤭
29556
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Voikohan korjata ihan ikh:n silikonilla?

-keinovaginamies-

Äänestä
  • Aloittaja

Jaa'a... Linkin Daniel kuitenkin vaikutti puhuvan, niin en tiiä meniskö ihan pelkällä saniteettisilikonilla kuntoon. Tai no se kai riippuu siitä mikä kohta ukkelia tarttee kunnostaa 🤔

Äänestä

Mulkku teslakuski ajamassa dösätunnelissa eli vain busseille tarkoitetussa tunnelissa. Sähkötuoliin sellaiset kuskit.

Äänestä
  • Aloittaja

Eikös Tesla-kuskit istu jo valmiiksi sähkötuolissa 🤔

Äänestä

A7 Audi se oli mikä siihen dösään törmäsi. Siis paino sanalla "oli".

Tiedättekö, että ihan perus-suomipojat eivät ajele vanhoilla A7 Audeilla?

Ymmärrätte varmaan - koska tähän ei voi kirjoittaa koko totuutta, ettei tule banneja....

Varsinainen vitun vatipää ajaa vastakaistaa tunneliin helvetinmoista kyytiä.
Tunnelin keskellä on koroke, kaistanvaihto kesken kaiken ei onnistu kovalla nopeudella varsinkaan. Dösän rengaskoolla kyllä, mutta ei Audin.

Lähti karkuun - typerys - mutta jäi kiinni. Myyjiähän näillä autoilla ajelevat tummatukkaiset pojat ovat.

Tunnelin molemmissa päissä molemmilla kaistoilla on puomit, joiden pitäisi aueta aina dösän tullessa, nyt ne on jostain syystä jätetty koko talveksi auki ja näitä Paloheinä-Kuninkaantammi -oikoreitin käyttäjiä riittää.
Ihmettelen, miksei tunnelissa ole valvontakameroita, olisi helppoa kuvata kilvet ja kuskit, jotka tuolta läpi ajelevat.
Huopalahden aseman alittavassa joukkoliikennetunnelissa kamerat on - ja aika moni on päässyt Pasilan poliisitalolle selvittelemään "eksymistään" ko. tunneliin.

Ei se kerta mitään, mutta kun joka arkipäivä "eksyy tunneliin" aamulla ja iltapäivällä, se kertoo jo jotain.

Tosin nykyaikanahan perus-espoolaismulkkuhan ajelee pyöräteitäkin pitkin, jos sillä johonkin oikaisee. Hyvänä esimerkkinä Marttilan omakotialueelta Mätäojan yli vievä ulkoilutie, sieltä vedellään autolla Lassilaan ja Kannelmäkeen aamuruuhkassa ja öisin ihan surutta....

Äänestä
  • Aloittaja

Otapa nitrot ja valiumit tuplana, huuhtele alas tuopillisella samariinia kun noin närästää.

Äänestä

Paloheinän tunnelissa on kuulemma ajettu prätkällä 280 km/h

Äänestä
  • Joko ne sai sen vuoltua seinästä vai peittivätkö roiskeet maalilla? ?

Äänestä

Mitä, mitä? Meinaatko että tässä tarvitsisi alkaa nyt puumailemaan.? 😂 Vaikka halutessani voin olla hyvinkin menevä.., mutta että eheeiii.. Mä pidän kaikesta vanhasta!! Vanhat HuoneKALUTKIN on niin nättejä😝

Mutta jooh kiitos tästäkin huomiosta😁😇🙏 sinkkulan pääsiäinen oli myös hyvin mielenkiintoinen😅🙈

Äänestä
  • Jos silikoni on vanhaa, niin veltostuuko vai kovettuuko se entisestään?

Mulla nuo lelut ei kyllä 29-vuotispåiviään tule näkemään :))

-keinovaginamies-

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos silikoni on vanhaa, niin veltostuuko vai kovettuuko se entisestään?

Mulla nuo lelut ei kyllä 29-vuotispåiviään tule näkemään :))

-keinovaginamies-

Niinpä muuten hyvän kysymyksen heitit🤔 se varmaan kovettuu ja kutistuu..😱

Hei mutta eikös se teillä miehillä ole yleensä niin että mitä nuorempi niin sen parempi..? Parempi se on noita välineitä aina silloin tällöin siis vaihdella. Riippuu varmaan myös vähän käytöstä.. saattaa tunnelit vähän kulua jos on kova kulutus🤭

Haluatko kuulla mun uusimmista ostoksista?😂

Äänestä

• Haaveilija39 kirjoitti:

Niinpä muuten hyvän kysymyksen heitit🤔 se varmaan kovettuu ja kutistuu..😱

Hei mutta eikös se teillä miehillä ole yleensä niin että mitä nuorempi niin sen parempi..? Parempi se on noita välineitä aina silloin tällöin siis vaihdella. Riippuu varmaan myös vähän käytöstä.. saattaa tunnelit vähän kulua jos on kova kulutus🤭

Haluatko kuulla mun uusimmista ostoksista?😂

Tulee sellainen kivikova miniDaniel :)

Joo, näihin ei päde se että järvi ei soutamalla kulu. Tulee ratkenneita järviä :))

Toki mielenkiinnolla kuulen hankinnoista, kunhan eivät ole verhot tms.

-keinovaginamies-

Äänestä

• Aloittaja

Ei tarvitse alkaa, mutta väittävät että nuoret miehet ovat hyvin kestäviä. En voi vahvistaa, en ole kokeillut 😂 Ja omasta nuoruudesta on niiiiiiiiin pitkä aika, etten enää muista 😁

Jaa että sellasia huoneKALUJA, hmm hmm, mielikuvitus herää 🤣

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Tulee sellainen kivikova miniDaniel :)

Joo, näihin ei päde se että järvi ei soutamalla kulu. Tulee ratkenneita järviä :))

Toki mielenkiinnolla kuulen hankinnoista, kunhan eivät ole verhot tms.

-keinovaginamies-

Pah, enkai mä nyt sulle verhoista jutskaa😁😧

Ostin uusia leluja…🤭 Olin näppäränä äitinä jättänyt laatikon sängyn alle piiloon. Jooh eipä siinä mitään… Noh tuli sitten käytyä yökylässä pirpanalla. Tulin sieltä kotiin, katselin sohvalle voi hitto mistä tuokin osa nyt on tuohon tupsahtanut😬 🙈 semmoinen penisrenkaan näköinen silikoninen renkula… jooh ja mietin siinä sitten että missähän mahtaa olla loput osat..🤔🤣 noh siivotessa löytyi korkki.. mietin että no täältä lähistöltä sen varmasti löydän ja paskat… Menee päiviä eikä löydy. Noh tietysti se itse sauva löytyy juuri silloin kun olen nukuttamassa nuorimmaista päiväunille.. Tuun alakertaan katson sohvalle ja perhana siinähän se on.. Niin ja arvaa kuka on tällä kertaa kylässä? Lasten täti🤣 Eipä siinä saatiin hekotella ja kerroin.. että löysin viimeksi yhden osan ja silloin meillä oli äitini hoitamassa muksuja.. 😂

Muksaa viikkoa vaan!!!

Äänestä

• Aloittaja

Haaveilija39 kirjoitti:

Ostin uusia leluja…🤭 Olin näppäränä äitinä jättänyt laatikon sängyn alle piiloon. Jooh eipä siinä mitään… Noh tuli sitten käytyä yökylässä pirpanalla. Tulin sieltä kotiin, katselin sohvalle voi hitto mistä tuokin osa nyt on tuohon tupsahtanut😬 🙈 semmoinen penisrenkaan näköinen silikoninen renkula… jooh ja mietin siinä sitten että missähän mahtaa olla loput osat..🤔🤣 noh siivotessa löytyi korkki.. mietin että no täältä lähistöltä sen varmasti löydän ja paskat… Menee päiviä eikä löydy. Noh tietysti se itse sauva löytyy juuri silloin kun olen nukuttamassa nuorimmaista päiväunille.. Tuun alakertaan katson sohvalle ja perhana siinähän se on.. Niin ja arvaa kuka on tällä kertaa kylässä? Lasten täti🤣 Eipä siinä saatiin hekotella ja kerroin.. että löysin viimeksi yhden osan ja silloin meillä oli äitini hoitamassa muksuja.. 😂

Muksaa viikkoa vaan!!!

Sivusta totean, että mielikuvittelepa sitä tilannetta, kun olet itse poissa ja äiti tai täti on hoitamassa vintiöitä. Kun vintiöt on saatu nukkumaan, tulee lastenvahti sohvalle telkkua katsomaan. Istahtaa alas ja heti alkaa surina sekä värinä hanurin alla... Olisi siinä naurussa pitelemistä, jos sattuisi olemaan kärpäsenä katossa 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Ei tarvitse alkaa, mutta väittävät että nuoret miehet ovat hyvin kestäviä. En voi vahvistaa, en ole kokeillut 😂 Ja omasta nuoruudesta on niiiiiiiiin pitkä aika, etten enää muista 😁

Jaa että sellasia huoneKALUJA, hmm hmm, mielikuvitus herää 🤣

No mulla on kokemusta n.10vuoden takaa 20 -vuotiaista. Ja no joo ovat varmasti vähän enemmän sarjatulittajia verrattuna vähän vanhempaan väkeen.. vanhemmat kestää ärsykettä vähän enemmän. Siis kun nuorilla saattaa herkästi tulla vähän kun ottaa peukalosta kii..🙂

Joo siis sitten jos sinä alat tarinoimaan mies-kokeiluista, niin siinä vaiheessa pitää jo ainakin VÄHÄN huolestua😁 mut sun kohdalla oon aika varma, ettei näin tapahdu🤔

Juu siis itselläni on niin villi mielikuvitus viikko meneillään että oksat pois🤣 Aikamoisella huumori tuulella siis.🤭

Äänestä

• Aloittaja

Haaveilija39 kirjoitti:

No mulla on kokemusta n.10vuoden takaa 20 -vuotiaista. Ja no joo ovat varmasti vähän enemmän sarjatulittajia verrattuna vähän vanhempaan väkeen.. vanhemmat kestää ärsykettä vähän enemmän. Siis kun nuorilla saattaa herkästi tulla vähän kun ottaa peukalosta kii..🙂

Joo siis sitten jos sinä alat tarinoimaan mies-kokeiluista, niin siinä vaiheessa pitää jo ainakin VÄHÄN huolestua😁 mut sun kohdalla oon aika varma, ettei näin tapahdu🤔

Juu siis itselläni on niin villi mielikuvitus viikko meneillään että oksat pois🤣 Aikamoisella huumori tuulella siis.🤭

Mulla ei ole, siis parikymppisistä kymmenen vuoden takaa, pitäisiköhän tässä alkaa olemaan sulle kateellinen 🤔😂
    Toi on kyllä hyvin sanottu, nalli napsahtaa kun ottaa peukalosta kiinni, sait nauramaan 🤣
    Ja vaikka omnista parikymppisistä on aikaa jo vähintään pari sukupolvea, niin noinhan se tosiaan oli, ei uskaltanut mennä tyttölöiden lähelle ettei pöksyt kastu. Siis omat 😂

Emmää kyllä taida niihin mies-kokeiluihin lähteä, ei se ykkösestä kakkoseen vaihtamalla parane. Niinpä vähän niinku päätin, etten lähde kumpinkaan hommiin, niin maailma on kaikille parempi paikka.

Olen jotenkin ollut huomaavinani, että viikon tai vähän ylikin on ollut juttusi lennokasta ja vähintään puoliksi K-18, hyvä niin! 🤣

Äänestä

Muksaa viikkoa vaan!!!

Jaahas, lapset on leikkineet jotain betonin vibrausta poissa ollessasi ja jättäneet sitten työkalut vieraamman naisväen ihasteltavaksi :))
    Onkohan äitisi kuinka punastellut kun on laitteiston havainnut, vai hekottelitko hänenkin kanssaan? Noita jälkitarkastuksia varten pitäisi olla sellainen nanny-kamera asunnossa.

Toivottavasti eivät olleet kovin betonissa osat.

Kivaa viikkoa sullekin.

-keinovaginamies-

Äänestä

Sivusta totean, että mielikuvittelepa sitä tilannetta, kun olet itse poissa ja äiti tai täti on hoitamassa vintiöitä. Kun vintiöt on saatu nukkumaan, tulee lastenvahti sohvalle telkkua katsomaan. Istahtaa alas ja heti alkaa surina sekä värinä hanurin alla... Olisi siinä naurussa pitelemistä, jos sattuisi olemaan kärpäsenä katossa 😂

Voi juma tämän ilmeen haluaisin nähdä 😂 Tai sen kun äitini on löytänyt minun käsityölehden vaatehuoneesta silloin aikoinaan🙈🤣

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Jaahas, lapset on leikkineet jotain betonin vibrausta poissa ollessasi ja jättäneet sitten työkalut vieraamman naisväen ihasteltavaksi :))
    Onkohan äitisi kuinka punastellut kun on laitteiston havainnut, vai hekottelitko hänenkin kanssaan? Noita jälkitarkastuksia varten pitäisi olla sellainen nanny-kamera asunnossa.

Toivottavasti eivät olleet kovin betonissa osat.

Kivaa viikkoa sullekin.

-keinovaginamies-

En maininnut sanaakaan.. 🤭 Ajattelin että rupeaa vielä saarnata että kyllä sun nyt olis hyvä aina välillä hoitaa tuota seksuaalisuutta jossain.. muualla.. muilla välineillä.. sekin keskustelu ollaan siis käyty suht lähiaikoina.😁🙈 äidit on ihania..

Kiitos🤗

Äänestä

Mulla ei ole, siis parikymppisistä kymmenen vuoden takaa, pitäisiköhän tässä alkaa olemaan sulle kateellinen 🤔😂
    Toi on kyllä hyvin sanottu, nalli napsahtaa kun ottaa peukalosta kiinni, sait nauramaan 🤣
    Ja vaikka omnista parikymppisistä on aikaa jo vähintään pari sukupolvea, niin noinhan se tosiaan oli, ei uskaltanut mennä tyttölöiden lähelle ettei pöksyt kastu. Siis omat 😂

Emmää kyllä taida niihin mies-kokeiluihin lähteä, ei se ykkösestä kakkoseen vaihtamalla parane. Niinpä vähän niinku päätin, etten lähde kumpinkaan hommiin, niin maailma on kaikille parempi paikka.

Olen jotenkin ollut huomaavinani, että viikon tai vähän ylikin on ollut juttusi lennokasta ja vähintään puoliksi K-18, hyvä niin! 🤣

Niin että voit ajatella näin naisen näkökulmasta katsottuna se kestävyys vanhemman miehen kanssa voi olla aika mukavaa. Eikä tosiaan tarvitse pelätä jos vähän pyllyä keinuttaa, että joko se oli tässä.. mutta siis toki vakava aihe.. eikä ole siis helppoa olla nuori mies.

No mutta onneksi aina voi vaihtaa mieltään niin monessa eri asiassa. Parempi siis tosiaan mennä sen mukaan mikä itselleen tuntuu milloinkin parhaalta🤗 varmasti siis hyvä päätös sulle.

Juu minkä mä itselleni mahdan. 🤭 Hauskaa on!!😂🤣

Äänestä

Etkö olekaa siveä impi? 😢

Äänestä

• Aloittaja

Haaveilija39 kirjoitti:

Voi juma tämän ilmeen haluaisin nähdä 😂 Tai sen kun äitini on löytänyt minun käsityölehden vaatehuoneesta silloin aikoinaan🙈🤣

Niin muuten haluaisin minäkin, olisi siinä naurussa pitelemistä. Toki eipä noista vanhemmista leideistä ikinä tiedä, voisivat vielä innostua, niin siinä olisi parempi sitten kärpäsen laittaa silmät kiinni ja luikkia toiseen huoneeseen toviksi 😂

1Äänestä

• Aloittaja

Haaveilija39 kirjoitti:

Niin että voit ajatella näin naisen näkökulmasta katsottuna se kestävyys vanhemman miehen kanssa voi olla aika mukavaa. Eikä tosiaan tarvitse pelätä jos vähän pyllyä keinuttaa, että joko se oli tässä.. mutta siis toki vakava aihe.. eikä ole siis helppoa olla nuori mies.

No mutta onneksi aina voi vaihtaa mieltään niin monessa eri asiassa. Parempi siis tosiaan mennä sen mukaan mikä itselleen tuntuu milloinkin parhaalta🤗 varmasti siis hyvä päätös sulle.

Juu minkä mä itselleni mahdan. 🤭 Hauskaa on!!😂🤣

Njoo, onhan se noinkin, ainakin usein. Vanhemmat ukkelit kestää paremmin, mutta toisaalta junnuilla on aika usein kuntoa useampiin toistoihin, niin ei ehkä haittaa jos parit ekat setit on mallia työntö ja tuijotus. Tai vain ote peukalosta 😂

Onneksi mieltään saa muuttaa. Nyt on näin ja kahden vuoden päästä voi olla toisin. Tosin tuskinpa, mutta mistäpä tuota tietää, olen todella huono ennustamaan tulevaisuutta.

Se on pääasia, että on hauskaa 🤗

Äänestä

Kenenkäs ja mikä tuo 12v ampuja sitten oli?!?!

Äänestä
  • Aloittaja

Se oli surullisesti harhautunut sielu, jonkun pikkumuru joka joutui tai joutuu viimeistään nyt kasvamaan aivan liian nopeasti aivan vääriin asioihin.

Äänestä

Miten Outokumpu Mooney Group tuohon liittyy?
Olinhan minä aikoinaan OMG:lla töissä. Joskus saatiin firmalta lahjoja, myös vaatteita. Kaikissa lukee isolla OMG. 😁

>simiti<

Äänestä
  • Aloittaja

Se on itse asiassa lyhenne epäortodoksisesta konsernista Outokumpu-Moomin-Gasprom. Ne koittavat olla ihan hiljaa huomaamattomia, mutta tavoitteena on valloittaa maailma kun kaikki ihastelevat muumeja 😂

Äänestä

Dannyn tapoi joku toistaiswkrunrwmaron KKK- varmaan aivzan huv iseenkin mueh<zi pikkuojzan, noh dänny pääsi pararatiisiin, kun kosketti jeesuksen kättä..

laulu Danyllwe:
https://www.youtube.com/watch?v=la3NALqt7ZA

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

OMG 😯😂

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010330427.html

Tai no oli siinä ainakin kolari ja kyydissä myös joku Daniel. Ikäkin olisi passeli, ei ainakaan ole mikään vanha ukkeli 🤭

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu