Keskustelun avaukset.

Anonyymi-ap

Voisitteko te tätä palstaa selaavat miehet kertoa, että mikä teitä nykypäivän miehiä vaivaa kun tuntuu että lähestulkoon jokainen keskustelun avaus suomi23:n treffit sovelluksessa minkä joku mies tekee on tätä nykyään pelkästään tyyliin "Mitä kuuluu?"

Eikö nykypäivän miehillä ole enää mitään muuta sanottavaa? Ja mistä sekin johtuu, että profiiliteksti puuttuu ja profiilissa ei ole mitään muuta listattuna kuin ikä vain ja sekin varmaan vain siksi että se tulee sinne automaattisesti?

25

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko itse tarjonnut mitään itsestäsi, jotta voisit odottaa enempää?

      • Anonyymi

        Kyllä minulla on profiiliteksti. En näet harrasta kaksinaismoralistista toimintaa, että vaatisin miehiltä enemmän kuin mitä olen itse valmis antamaan.

        Voisitko nyt vastata minun kysymykseen muutakin kuin vain kysymyksellä, joka kuulostaa minun keskustelunavauksen kyseenalaistamiselta, kiitos?


    • Tuu puhuun suomi24 osioon sinkut, siellä on hyviä aiheita.

    • Anonyymi

      Otapa ja tee haku joskus siten että pääset vilkaisemaan naisten profiileja vertailun vuoksi, 70% ilman kuvia ja tekstejä. Ja miksi?, koska ääliöt pommittavat tunnuksia siitä huolimatta :D

      • Anonyymi

        Eli sinun vastaus minun kysymykseen on siis se, että miehet tulevat avaamaan keskustelun minun kanssa "Mitä kuuluu?" tyyppisillä keskustelunavauksilla, koska 70%:sentilla naisista joihin minä en lukeudu puuttuu profiiliteksti ja kuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun vastaus minun kysymykseen on siis se, että miehet tulevat avaamaan keskustelun minun kanssa "Mitä kuuluu?" tyyppisillä keskustelunavauksilla, koska 70%:sentilla naisista joihin minä en lukeudu puuttuu profiiliteksti ja kuva?

        Pikaisella tarkistuksella vain 5% sentilla naisista, jotka lukeutuvat suurin piirtein samaan ikäryhmään kuin minä ja asuvat samalla maakunta-alueelle kuin minä mistä etsin elämänkumppania puuttui kuva ja profiiliteksti ja 95%:prosentilla se puolestaan oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun vastaus minun kysymykseen on siis se, että miehet tulevat avaamaan keskustelun minun kanssa "Mitä kuuluu?" tyyppisillä keskustelunavauksilla, koska 70%:sentilla naisista joihin minä en lukeudu puuttuu profiiliteksti ja kuva?

        "vertailun vuoksi" taisi joku sanoa ja se oli vastaus kohtaan kommentistasi "profiiliteksti puuttuu ja profiilissa ei ole mitään muuta listattuna kuin ikä", olet sitten lintu tai kala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vertailun vuoksi" taisi joku sanoa ja se oli vastaus kohtaan kommentistasi "profiiliteksti puuttuu ja profiilissa ei ole mitään muuta listattuna kuin ikä", olet sitten lintu tai kala.

        Turhat spämmäys kommentit, kuten tämä sinun kommentti. Voi jättää kokonaan kirjoittamatta, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhat spämmäys kommentit, kuten tämä sinun kommentti. Voi jättää kokonaan kirjoittamatta, kiitos.

        Kiitos samoin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :D

        Kuten sanottua niin turhat spämmäykset voi jättää kirjoittamatta, kiitos.

        Tarkista suomi24:n säännöt, kun niiden kertaus näyttää olevan sinulle paikallaan.


    • Anonyymi

      Valinnan paljous lienee suurin syy. Siellä on naisia vaikka joka sormelle, turha liikaa aikaa investoida yhteen viestiin.

      • Anonyymi

        Kiitos rehellisestä vastauksesta. Näin minä olen vähän olettanutkin, että syynä tämän tyyppisiin keskustelunavauksiin on yksinkertaisesti mielenkiinnon puute sitä keskustelun avaamista kohtaan kun ei viitsitä nähdä sen eteen vaivaa että kirjoitettaisiin kunnollinen keskustelun avaus. Ja tämä sinun vastaus vain vahvisti minun teorian. 🤔


    • Anonyymi

      Oletan, että kyse on puhtaasti aidon kiinnostuksen puutteesta. Tuo on deittimaailman vastinen massapostittamiselle, jossa käytännössä vain kokeillaan kepillä jäätä, mahdollisimman pienellä vaivalla. Jos noin saa jotain aikaiseksi, niin hyvä ja jis ei niin ei mennyt paljoa vaivaa hukkaan.

      • Anonyymi

        Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi. Tämä sinun kommentti selventää tosi paljon asioita minulle ja vahvistaa minun teorian siitä että mistä nämä tietyn tyyppiset keskustelunavaukset johtuvat. Harmi, että deittailu kulttuuri on mennyt tällaiseksi. :/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi. Tämä sinun kommentti selventää tosi paljon asioita minulle ja vahvistaa minun teorian siitä että mistä nämä tietyn tyyppiset keskustelunavaukset johtuvat. Harmi, että deittailu kulttuuri on mennyt tällaiseksi. :/

        Saahan sieltä tulla pois, ja tulla tonne sinkut palstalle keskusteleen. Siinä menee mukavasti ilta ja voi oppia jotakin. Mukavia ja järkeviä ihmisiä siellä.


    • "Oletan, että kyse on puhtaasti aidon kiinnostuksen puutteesta"

      Aidon kiinnostuksen puute mihin? Seksiin?

      • Anonyymi

        Mietipä sitä. Ehkä se joskus sinullekin valkenee.


    • Anonyymi

      Ei miehiä mikään vaivaa, me olemme luonnostamme ei-niin-kommunikatiivisia.

      Itse varmaankin lukeudun siihen hiukan korkeampikapasiteettiseen porukkaan miesten joukossa. Kommunikoin mielelläni KUNHAN siihen tarjotaan tilaisuus.

      Olen huomannut että naisista joita olen kohdannut noin 80% ei itse anna tarpeeksi luontevaa ja laajaa tarttumapintaa jutuissaan. Silloin homma jää vaisuksi ja väkinäiseksi ja miespäälläni annan asian olla niin; jos nainen ei osaa, halua tai kiinnosta kommunikoida tarpeeksi tarttuvasti en minä ala väkisin kantamaan maaliin. Silloin se juttu kuivahtaa nille sijoilleen ja minulta irtoaa pari lausetta korkeintaan.

      Sitten on se 20% naisista jotka OSAAVAT ja joita kiinnostaa kommunikoida miesten kanssa sillä tasolla joka vetää miehen mukaan. Olen äärimmäisen kiitollinen että näitä naisia on olemassa, koska heidän kanssaan sosiaalisuus toimii ihan oikeasti. Näiden naisten kanssa ei tule tunnetta että minä olen itse ja lähinnä keskenäni veivaamassa tätä sosiaalikonetta naisen puolesta. Se rentouttaa, se vapauttaa, se antaa ajatuksille ja mielipiteille laajuutta ja kantavuutta.

      On varmasti miehiä jotka ovat täysin arsaita jutuissaan, tai niin umpinaisia että heitä ei saa avattua kuin ehkä hiukan pitkässä suhteessa (josta tuli mieleen että nimenomaan suhde on se joka mahdollsitaa lähes miehelle kuin miehelle kommunikaation jos sille annetaan tila ja edellytykset intimiteetissä).

      Joten uskallan väittää että ongelma on sinun päässäsi. Sinä odotat liikoja ja tarjoat itse liian vähän monellakin tasolla. Tämän tiedän koska minulla juttu ei kulje todellakaan kaikkien naisten kanssa. Mutta todellakin kulkee niiden kultaisten.

      • Anonyymi

        Joten ehkäpä ongelma on se että et kohtaa niitä miehiä jotka sinulle tarjoutuvat, tuomitset heidät liian aikaisin etkä elä ja takkuile läpi sitä vaihetta jossa yhteydenpito on hankalaa koska sitä kuulluksi tekemisen ja tulemisen tuntua ei ole kanssasi.

        Siksi ehkä kannttaisi suhtautua näihin miehiin pitkäjänteisemmin eikä vain selailla odottaen että joku sosiaalitaituri - jolla on tässä maailmassa siis erittäin paljon sosiaalista valuuttaa - päättää kiinnostua juuri sinusta; sinusta joka et tempaa lähtökohtaisesti miehiä mukaan juttuihisi.


      • Anonyymi

        "me olemme luonnostamme ei-niin-kommunikatiivisia."

        Ette ole. Miehiä on monenlaisia ja samoin naisiakin. Miehet eivät edes keskimäärin ole yhtään sen ei-niin-kommunikatiivisia kuin naisetkaan.


      • Anonyymi

        Aloittaja taisi puhua keskustelun AVAAMISESTA. Miksi vaivautua lähettämään mitään, jos lähettää pelkän "Mitä kuuluu?"? Haalean laihaa ja mitäänsanomatonta. Sellaista mihin on täysin turhaa vastata.


      • Anonyymi

        Miehelle, joka aloittaa netti keskustelun pelkällä "mitä kuuluu" viestillä, sopii nainen, joka vastaa tuohon, että "eipä mulle ihmeempiä" ja "entä itelles". Sitten mies voi vastata, että "ei mullekaan ihmeempiä" ja keskusteluun laskeutuu hiljaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja taisi puhua keskustelun AVAAMISESTA. Miksi vaivautua lähettämään mitään, jos lähettää pelkän "Mitä kuuluu?"? Haalean laihaa ja mitäänsanomatonta. Sellaista mihin on täysin turhaa vastata.

        Juurikin näin, minä puhuin nimenomaan keskustelunavauksista. Ja siitä miten todella moni avaa keskustelun pelkästään "Mitä kuuluu?" tyyppisillä keskustelunavauksilla ja siihen vielä päälle se, että todella monella miehellä ei ole iän lisäksi mitään tietoja itsestään profiilissa iän lisäksi, mikä taitaa tulla automaattisesti kun suomi24:n treffit sovellus laskee sen syntymäajan perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, minä puhuin nimenomaan keskustelunavauksista. Ja siitä miten todella moni avaa keskustelun pelkästään "Mitä kuuluu?" tyyppisillä keskustelunavauksilla ja siihen vielä päälle se, että todella monella miehellä ei ole iän lisäksi mitään tietoja itsestään profiilissa iän lisäksi, mikä taitaa tulla automaattisesti kun suomi24:n treffit sovellus laskee sen syntymäajan perusteella.

        No kommunikoi itse jos kerran se sinulle on niin helppoa ja luontevaa äläkä vaadi toisilta asioita joita et itse tee.

        Jos ainoa milloin itse pystyt viemään keskustelua eteenpäin on silloin kuin mies on pälättäjämestari niin silloin SINULLA on kommunikaatio-ongelma johon tarvit tietynlaista miestä. Jos sinulla ei ole sitä ongelmaa niin pystyt takomaan juttua myös vähäsanaisen miehen kanssa.

        Siksi kysyn: Miksi sinulla on ongelma keskustelunaiheissa niin että et itse saa keskusteluja vedettyä niin että miehet vastaavat? Miksi uskot että vika on miehissä eikä sinussa ja omissa kyvyissäsi?

        Kuulostat joltakulta joka peesaa. Se on tuomioni. Sinä olet peesaja ja haet kommunikaatioveturia - samalla tuomitset miehet jotka ovat myös peesaajia.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe