Jeesus ei poistanut viimeistä tuomiota

Anonyymi-ap

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.

33

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämän kirja oli se, joissa niiden nimet, joita ei tuomita lain mukaan, joilla on Jeesuksen todistus Pyhä Henki, pelastuksen sinetti.

      Ne jotka tuomitaan lain mukaan, saavat siitä tuomion, vain pelkästään tuomion eikä siitä tuomiosta vapauteta ketään, koska lain kautta ei voi saada vanhurskautta eikä pelastua.

      Jeesus ja Jumalan Pyhä Henki pelastaa ne, joiden nimi on elämän kirjassa.

      • Anonyymi

        Kadotustuomio ei koske Jeesuksen omia, mutta kyllä tekojen perusteella tuleva muu tuomio tulee kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadotustuomio ei koske Jeesuksen omia, mutta kyllä tekojen perusteella tuleva muu tuomio tulee kaikille.

        Jumala toteuttaa syntien perusteella tulevia tuomioita koko ajan ihmisten eläissä. Ei tarvitse edes odottaa sitä viimeistä tuomiota.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

        4. Moos. 14:18

        'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

        2. Sam. 12:13

        Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

        2. Sam. 12:15

        Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

        18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.


      • Anonyymi

        Meinaat siis, että kaikki ennen Jeesusta eläneet heitetään helvettiin?

        Ne jotka tuomitaan lain mukaan, saavat siitä tuomion, vain pelkästään tuomion eikä siitä tuomiosta vapauteta ketään, koska lain kautta ei voi saada vanhurskautta eikä pelastua.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Room 8:1
      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Room. 8:1

      Niin ei nyt siis ole mitään KADOTUSTUOMIOTA niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

      Mutta kyllä muut lievemmät tuomiot tulee TEKOJEN MUKAAN viimeistään viimeisellä tuomiolla ihmiselle.

      • Anonyymi

        Jokaisen teot ja salaisetkin motiivit tutkitaan.


    • Anonyymi

      Ilm. 20:13

      Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

    • Anonyymi

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Jaak. 2:25

      Eikö samoin myös portto Raahab tullut vanhurskaaksi teoista, kun hän otti lähettiläät luokseen ja päästi heidät toista tietä pois.

      • Anonyymi

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Raamattua tulee lukea muualtakin kuin pelkästään Paavalin tulkintoja.

        Raamattu on kokonansa totuus. Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on hyvä ja oikein.

        Paavali oli erehtyväinen ihminen, ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa, eikä pitänyt sitä edes syntinä.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Monet sitä sieltä etsivät, mutta harvat sen löytävät.

      "Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa."

      "Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja."

    • Anonyymi

      Jer. 29:8

      "Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat. "

      Jer. 14:14

      Herra sanoi minulle: "Silkkaa valhetta julistavat profeetat minun nimissäni! Minä en ole heitä lähettänyt, en ole antanut heille tehtävää enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja petollisia kuvitelmiaan he teille julistavat.

    • Ei hätää, minä täysin synnittömänä poistan viimeisen tuomion tässä ja saman tien.

      Nyt eitten enää tarvitse pelätä uskonharhaisenkaan.

      • Anonyymi

        Jer. 6:14

        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jer. 6:14

        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

        Jer. 30:5

        Näin sanoo Herra: "Pelon huudon me kuulemme: on hirmu, ei rauha!


    • Anonyymi

      "Jumalanpelko on heille vieras."

      Jumalanpelko on vaihtunut uskonnolliseen show-bisnekseen ja hurmoshenkien kanssa elämöintiin. Lait ja käskyt on heitetty romukoppaan ja eletään kuin ellun kanat.

      Luuk. 12:5

      Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

      • Anonyymi

        4. Moos. 32:14

        Nyt te syntisten sikiöt astutte isienne jälkiä ja saatte näin Herran vihan kääntymään vieläkin kiivaammin Israelia vastaan!


    • Anonyymi

      Lahkolaiset, kuten Fariseukset pitivät itseään tosiuskovaisina ja menivät Johanneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

      Tarjolla oli vain syntisten katumuskaste, niin Johannes ei kastanut uskovaisia lahkolaisia ollenkaan, vaan sanoi heille suorat sanat:

      Matt. 3:7

      Mutta kun Johannes näki, että hänen kasteelleen oli tulossa myös monia fariseuksia* ja saddukeuksia*, hän sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan? [Fariseukset kuuluivat maallikkoliikkeeseen, jolle olivat tärkeitä puhtaus- ja pyhyyssäädökset. Pappi Sadokin jälkeläisinä saddukeukset olivat korkeimman papiston edustajia, ks. 2. Sam. 8:17.] [ Ps. 58:5; Jes. 59:5; Matt. 12:34, 23:33 | Mal. 3:19; 1. Tess. 1:10]

      • Anonyymi

        Lahkoissa on omia tiukkoja syntilistoja, joiden avulla porukkaa valvotaan ja pidetään kurissa.

        Joissain lahkossa pelkkä ehtoollisviinin sisältämän alkoholin nauttiminen on paha synti ja siksi oikea viini on korvattu tiivistemehulla.

        Eihän silloin voi enää puhua mistään Jeesuksen verestä, koska vain loppuun asti käynyt viini on ehtoollisella Jeesuksen veri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkoissa on omia tiukkoja syntilistoja, joiden avulla porukkaa valvotaan ja pidetään kurissa.

        Joissain lahkossa pelkkä ehtoollisviinin sisältämän alkoholin nauttiminen on paha synti ja siksi oikea viini on korvattu tiivistemehulla.

        Eihän silloin voi enää puhua mistään Jeesuksen verestä, koska vain loppuun asti käynyt viini on ehtoollisella Jeesuksen veri.

        Mark. 14:24

        Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.

        "Kaikki tarjoavat ensiksi hyvän viinin ja sitten, kun vieraat alkavat juopua, huonompaa. Mutta sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mark. 14:24

        Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.

        "Kaikki tarjoavat ensiksi hyvän viinin ja sitten, kun vieraat alkavat juopua, huonompaa. Mutta sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."

        Luuk. 22:18

        Minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia, ennen kuin Jumalan valtakunta on tullut."

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


    • Anonyymi

      Johannes ei kastanut farieuksia siksi että he olivat lainnoudattamisineen tekopyhiä. Heillä oli jo Jumalan käskyt ja he olisivat kasteella vain vahvistaneet omaa lakihenkistä farisealaisuuttaan.

      Johannes ei hyväksynyt sitä kun hän oli alkanut jo julistaa uutta liittoa, että taivasten valtakunta oli tullut lähelle. Ei se ollut enää sitä että luetaan Toorasta lakia ja katsotaan kuka pitää sen vuoksi tappaa. Siitä uskosta oltiin luopumassa ja tulossa Hengen uskoon, jonka ensimmäinen askel oli uskovien kaste ja seuraava Pyhän Hengen kaste, mitä Johannes ei suorittanut, eikä sitä ihminen edes koskaan suorita, vaan sen tekee Jumala Jeesuksen Kristuksen kautta siinä vaiheessa kun ihminen on riittävän nöyrä ottamaan sen vastaan ja riisunut oman uskonnollisuuteensa ja tekopyhyytensä Jumalan edessä.

      • Anonyymi

        Johannes kastoi vain ne, jotka tunnustivat syntisyytensä. Lahkolaiset eivät kuulu joukkoon.

        Lahkolaiset julistavat itse itsensä uskovaisiksi ja vanhurskaiksi.

        Nyt niitä samoja lahkolaisia Fariseuksia ovat tämän ajan lahkolaiset, kuten Jehovantodistajat, Helluntailaiset, Mormonit.
        Heille kaste ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

        Mark. 1:5

        Hänen luokseen tuli paljon väkeä Jerusalemista ja joka puolelta Juudeaa. He tunnustivat syntinsä, ja Johannes kastoi heidät Jordanissa.


      • Anonyymi

        Raamattu puhuu syntisten kasteesta, ei uskovien, eikä vanhurskasten kasteesta.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Perisynti)

        Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu puhuu syntisten kasteesta, ei uskovien, eikä vanhurskasten kasteesta.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Perisynti)

        Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."

        Murhamiehelle sanottiin, anna kastaa itsesi (anna sovittaa itsesi) ja pestä pois syntisi.

        Ap. t. 22:16

        Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois


    • Anonyymi

      Mutta miten sellainen, joka noudattaa omasta mielestään Jumalan lakia, joilla on Jumalan käskyt, kuten fariseukset voi tulla kasteelle ja tunnustaa syntisyytensä. Sanoa että tässä minä olen lain noudattaja jolla on Jumalan käskyt, mutta olen silti laittomuuden tekijä. Se on täysi mahdottomuus. Ja siksi Johannes ei fariseuksia kastanut koska he eivät hyljänneet lakiuskoaan ja ottaneet vastaan taivasten valtakuntaa. Tuolloin Jeesus tosin vielä eli, vielä ei sillä tavalla uusi liitto ollut alkanut, mutta kansa kuitenkin ymmärsi ettei enää eletä lain mukaan, vaan täytyy aivan oikeasti aloitta uusi elämä eikä vain kyttäillä fariseusten tapaan kenet tapan sapatin vuoksi.

      • Anonyymi

        Johannes oli nasiiri, jolla oli Pyhä Henki saatuna jo kohdussa, ei niitä syntejä muuten kasteessa saanut anteeksi ellei ensin tunnustanut syntisyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes oli nasiiri, jolla oli Pyhä Henki saatuna jo kohdussa, ei niitä syntejä muuten kasteessa saanut anteeksi ellei ensin tunnustanut syntisyyttään.

        Raamatun mukaan kiveen kirjoitetut laintaulut ovat voimassa aina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
        Se on se perustuskivi, joka murskaa monen haihattelijan pelastuksen haaveet.

        Matt. 21:44

        Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan kiveen kirjoitetut laintaulut ovat voimassa aina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
        Se on se perustuskivi, joka murskaa monen haihattelijan pelastuksen haaveet.

        Matt. 21:44

        Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

        Laintaulut eli kiveen hakatut kymmenen käskyä tuodaan uuteen temppeliin, mikä laskeutuu alas taivaasta uuteen Jerusalemiin maan päälle ja sitten alkaa tuhatvuotinen valtakunta maan päällä.

        Hepr. 9:4

        Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

        Laintaulut eli kiveen hakatut kymmenen käskyä tuodaan uuteen temppeliin, mikä laskeutuu alas taivaasta uuteen Jerusalemiin maan päälle ja sitten alkaa tuhatvuotinen valtakunta maan päällä.

        Hepr. 9:4

        Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

        Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe