Oletteko kuulleet, miten Jeesus suhtautui Veda-kirjoihin ja ylipäänsä hindulaisuuteen?
Jeesus kävi, apokryfi :"Tiibetiläinen Testamentti" mukaan ikävuosinaan opintomatkalla 13-29 Idässä. Sen Raamatussa mainitun "Jeesus lapsena pappien tykö jäämiseen" jälkeen Jeesus kyseisen kirjoitusten mukaan, lähti opiskelemaan Suuren Budhan oppia, ja myös Intiassa Hän kävi. Raamattu ei tätä kiistä, koska ei ole kerrottu Raamatussa, missä Jeesus oli kyseiset vuodet. Hänellä oli LAPSUUDENYSTÄVIÄ, joita Hän oli paljon tapaillut ikävuosiaan 0-13. Raamatusta saa sen sevlille, että kun Jeesus palasi idän matkaltaan, noin 30 vuoitaana, Hän näki Natanaelin, Filppuksen, Pietarin ja monia muita lapsuuden ajan tovereitaan, ja koska oli saanut PALJON OPPIA, noilta populaatioltaan maailman suurimmilta kansoilta, Hän sai luvan ja tehtävän opettaa kaiken Israelillekin mitä nuo kansat tiesivät ja uskovaita. Jeesus EI KAIKKIA Vedan oppeja uskonut, eikä hyväksynyt : Hänen tiedetään arvostelleen näkemystä, että ihmiset kuoltuaan pahan karman vaikutuksesta syntyisivät uudelleen eri kastiin - usein alempaankin, tai että alemmat kastit voisivat jopa alentua jälleensyntyeenä muiksi eläimiksi tai jopa kuolleiksi kappaleiksi ympräsötssään:"Veda kirjoituksista moni on vääristynyt, tahallisesti, kirjoitusvirheiden ja väärin ymmärysten takia". Samanhan profetta HESEKIEL sanoi jopa Israeln Toorasta ja Profettojen kirjoituksista:"Lain opettajien KYNÄ on vääretänyt lain!".
Itse olen lukenyt kyseisen apokryfin , Raamatun ja lisäksi myös mm. Bhagavad Gitan. Hidnut ovat erittäin eteviä löytämään OMAINAISUUKSIA, ja uskovat syvästi, että mikä hyvänsä ominaisuus Jumalille, on tärkeä, ja palvomisen arvoinen. Israelin ja tietysti Suomenkn Jumalaa lähestytäään useinkin kuitenkin ateimismita KÄSIN - olelemattomudesta Jumalakin ponnistaa ja jopa juutalaisuudessa: NYKYÄÄNKIN vielä tavallisin MASKULIININEN JUMAL'OBJEKTI Kiinassa on aina ymmäretty PELKÄKSI TILAVUUDEKSI -TAIVAS ja FEMINIININEN ominaisuus on sen MASSA - kuten planeetalla. Ihminen on Jeesuksen mukaan humoidi-enkeli-objekti joka säilyttää yksilönäkin lähes(?) ikuisesti oman lajinsa ja ruumiinsa muodot ja jäävät olemaan vähintäänkin kuoleman jälkeienä muistonäkynä(Aave-Haamu-Kummitus-Mörkö)), ja joillakin ihmisillä jopa persoonallisuus henkisessä mielessä jää ikuiseksi aarteekseen Jumalansa palvelemisen ansiosta.
Mitä Jeesus opetti hinduismista ja budhalaisuudesta?
30
511
Vastaukset
- Anonyymi
Se jäppinen nyt ei tiennyt maailman menosta juuri mitään. Vain sandaalinkantaman verran.
Ei rakentanut edes polkupyörä puhelimesta puhumattakaan.- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille.
Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18273516/ihmisen-metafyysinen-rakenne
Me kaikki tunnemme ihmisen anatomian, mutta entä metafyysinen rakenne?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274310/ihmisen-metafyysinen-rakenne--osa-2
Toinen esimerkki. Tehdäkseni asian niin selväksi. Vertauskuvallisesti keho on auto. Sielu tämän hienojakoisen kehon kuoressa on tämän auton matkustaja. Jää vielä selvittämättä, kuka on tämän monimutkaisen koneen kuljettaja? Ilmeisesti ei sielu. Sillä jos me olisimme tämän kehon kuljettaja, kaikki tapahtuisi elämässämme täysin niin kuin olemme suunnitelleet. Ja niin ei aina tapahdu. Se tarkoittaa joitakin kohtalon käänteitä, joitakin olosuhteita, joita haluaisimme välttää, mutta meidän on pakko jäädä niihin. Eli sanomme: "Kohtalo on johtanut..." tai minulle on tapahtunut jotakin..... tai jokin kohtalon voima. Eli tiettyyn pisteeseen asti minulla on vapaus, menen näin tai näin, mutta siinä on myös välttämättä jokin ennakointielementti ja tunnemme, että elämässämme on jokin muu voima, jotkut olosuhteet tai kohtalo, joka saa meidät toimimaan toisin kuin haluaisimme.
Nämä ovat siis vertauskuvallisia esimerkkejä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274383/hienojakoinen-keho
Mitä tarkoitetaan hienojakoisella keholla, Minulta on kysytty siitä täällä tällä palstalla. Tämä viestiketju on siis ikään kuin täydennys tähän viestiketjuun: ”Ihmisen metafyysinen rakenne”.
Siis yksityiskohtaisemmin siitä, mitä hienojakoinen keho on, koska on hyvin tärkeää ymmärtää erot, nähdä sielun ja hienojakoisen kehon väliset erot. Valitettavasti ihmiset sekoittavat usein nämä käsitteet. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Se jäppinen nyt ei tiennyt maailman menosta juuri mitään. Vain sandaalinkantaman verran.
Ei rakentanut edes polkupyörä puhelimesta puhumattakaan.
Kuitenkin tuli maailman suuri uskonto RAKKAUS ja kasvaa edelleen !
- Anonyymi
jälkeen Jeesus kyseisen kirjoitusten mukaan, lähti opiskelemaan Suuren Budhan oppia, ja myös Intiassa Hän kävi.
Haista nyt..vai Intiaan meni norsu ja alligaattori lahkojen luo:)) Oot ihan tyhmä?
Budha on ihminen,ei muuta.
Kristus on Jumalan poika !- Anonyymi
Budha on ihminen,ei muuta.
Kristus on Jumalan poika !
Ei ole, myös ihminen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18346655
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18478160/jalleensyntymisoppi-poistettiin-kristinuskosta
Jälleensyntymisoppi poistettiin kristinuskosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18478160/jalleensyntymisoppi-poistettiin-kristinuskosta
Jälleensyntymisoppi poistettiin kristinuskosta"Oletteko kuulleet, miten Jeesus suhtautui Veda-kirjoihin ja ylipäänsä hindulaisuuteen?"
Jeesus oppi idän viisailta. - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=tTe28mdi25Y&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa.
https://www.youtube.com/watch?v=TEvomvO8cb0&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa, Tiibetissä ja Persiassa – Raamatusta puuttuu kertomus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=tTe28mdi25Y&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa.
https://www.youtube.com/watch?v=TEvomvO8cb0&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa, Tiibetissä ja Persiassa – Raamatusta puuttuu kertomushttps://www.youtube.com/watch?v=2JJEiXJ2_7Q
Jeesuksen kadonneet vuodet | Salaperäinen Saint Isa Intiassa | Kirjailija Richard Bock | 1970-luvun dokumentti
https://www.youtube.com/watch?v=P9NYZ5h4hzM
Jeesus Intiassa
https://www.youtube.com/watch?v=YN7pr1FoauA
18 kadonnutta vuotta Raamatun kirjoista – Jeesuksen matka Intiaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=2JJEiXJ2_7Q
Jeesuksen kadonneet vuodet | Salaperäinen Saint Isa Intiassa | Kirjailija Richard Bock | 1970-luvun dokumentti
https://www.youtube.com/watch?v=P9NYZ5h4hzM
Jeesus Intiassa
https://www.youtube.com/watch?v=YN7pr1FoauA
18 kadonnutta vuotta Raamatun kirjoista – Jeesuksen matka IntiaanSalomon ja Mooses myös olivat idässä.
Salomo Kashmirissa
Seuraavat kertomukset Raamatun sankareiden oleskelusta Intiassa ovat peräisin kirjasta ”Spiritual India. Pohjois-Intian tärkeimmät historialliset ja pyhät paikat”. Tiedot olen kerännyt matkustaessani Intiassa ja vahvistanut ne Holger Kerstonin (No1§eger Kegs^op) kirjasta ”Jeesus Intiassa”, josta on poimittu joitakin lisätietoja. ”Hengellinen Intia (Neljäs osa)” kirjoitettiin erilliseksi kirjaksi, joka ei ole vielä nähnyt päivänvaloa, mutta osa sen sisältämistä tiedoista liittyy hyvin suoraan tässä luvussa käsiteltyyn Jeesuksen matkaan Intiaan, ja olen päättänyt sisällyttää osan niistä tähän kirjaan.
Olemme löytäneet vedalaisesta kirjallisuudesta profetioita Jeesuksesta ja kuvauksia hänen matkoistaan Intiaan, ja löydämme myös muita todisteita tästä. Harva tietää, että on todisteita siitä, että Salomo ja Mooses elivät Intiassa, ja jälkimmäinen myös haudattiin Intiaan. Sallikaa minun selittää.
Kashmirin pääkaupunki on Srinagarin kaupunki, jossa asuu 650 000 ihmistä. Dal-järven rantaa pitkin ulottuvan bulevardin yläpuolella kohoaa Shankara Charyan kukkula. Se on melko korkea kukkula, jonka huipulta avautuu upea näkymä Dal-järvelle. Täällä on hindutemppeli, mutta se seisoo vanhemman temppelin paikalla, jonka keisari Ashokan poika rakensi vuonna 200 eaa. Epävirallinen nimi Takht-e-Suleiman, Salomonin valtaistuin, joka on johdettu sen huipulla sijaitsevan pienen temppelin nimestä, on kuitenkin tiukasti kukkulan takana. Tämän temppelin raunioilla olevan kirjoituksen mukaan kuningas Gopadatta (tai Gopananda) pystytti uuden temppelin vuonna 78 jKr. Legendan mukaan Salomo vieraili Kashmirissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salomon ja Mooses myös olivat idässä.
Salomo Kashmirissa
Seuraavat kertomukset Raamatun sankareiden oleskelusta Intiassa ovat peräisin kirjasta ”Spiritual India. Pohjois-Intian tärkeimmät historialliset ja pyhät paikat”. Tiedot olen kerännyt matkustaessani Intiassa ja vahvistanut ne Holger Kerstonin (No1§eger Kegs^op) kirjasta ”Jeesus Intiassa”, josta on poimittu joitakin lisätietoja. ”Hengellinen Intia (Neljäs osa)” kirjoitettiin erilliseksi kirjaksi, joka ei ole vielä nähnyt päivänvaloa, mutta osa sen sisältämistä tiedoista liittyy hyvin suoraan tässä luvussa käsiteltyyn Jeesuksen matkaan Intiaan, ja olen päättänyt sisällyttää osan niistä tähän kirjaan.
Olemme löytäneet vedalaisesta kirjallisuudesta profetioita Jeesuksesta ja kuvauksia hänen matkoistaan Intiaan, ja löydämme myös muita todisteita tästä. Harva tietää, että on todisteita siitä, että Salomo ja Mooses elivät Intiassa, ja jälkimmäinen myös haudattiin Intiaan. Sallikaa minun selittää.
Kashmirin pääkaupunki on Srinagarin kaupunki, jossa asuu 650 000 ihmistä. Dal-järven rantaa pitkin ulottuvan bulevardin yläpuolella kohoaa Shankara Charyan kukkula. Se on melko korkea kukkula, jonka huipulta avautuu upea näkymä Dal-järvelle. Täällä on hindutemppeli, mutta se seisoo vanhemman temppelin paikalla, jonka keisari Ashokan poika rakensi vuonna 200 eaa. Epävirallinen nimi Takht-e-Suleiman, Salomonin valtaistuin, joka on johdettu sen huipulla sijaitsevan pienen temppelin nimestä, on kuitenkin tiukasti kukkulan takana. Tämän temppelin raunioilla olevan kirjoituksen mukaan kuningas Gopadatta (tai Gopananda) pystytti uuden temppelin vuonna 78 jKr. Legendan mukaan Salomo vieraili Kashmirissa.Paikalliset muslimit kutsuvat Kashmir Bagh Sulaimaniksi, mikä tarkoittaa Salomonin puutarhaa. Tämä sopii hyvin yhteen teorian kanssa, jonka mukaan Kashmir on luvattu maa tai isien maa, jonne Israelin kymmenen ”kadonnutta heimoa” tulivat vaeltaessaan Pohjois-Intiassa ja jossa he löysivät rauhan ja levon. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun assyrialaiset olivat ajaneet heidät pois Egyptistä ja kulkeneet itään päin, missä he joutuivat hämärään. Legendan mukaan Salomo saattoi siis olla se, joka murtautui Barekhmulehin (Bareptoo1e11) vuorten läpi valuttaakseen veden, josta myöhemmin muodostui Dal-järvi. Hän saattoi myös rakentaa alkuperäisen Takht-e-Suleimanin kukkulalle, joka nyt kantaa virallisesti Shankaracharyan nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalliset muslimit kutsuvat Kashmir Bagh Sulaimaniksi, mikä tarkoittaa Salomonin puutarhaa. Tämä sopii hyvin yhteen teorian kanssa, jonka mukaan Kashmir on luvattu maa tai isien maa, jonne Israelin kymmenen ”kadonnutta heimoa” tulivat vaeltaessaan Pohjois-Intiassa ja jossa he löysivät rauhan ja levon. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun assyrialaiset olivat ajaneet heidät pois Egyptistä ja kulkeneet itään päin, missä he joutuivat hämärään. Legendan mukaan Salomo saattoi siis olla se, joka murtautui Barekhmulehin (Bareptoo1e11) vuorten läpi valuttaakseen veden, josta myöhemmin muodostui Dal-järvi. Hän saattoi myös rakentaa alkuperäisen Takht-e-Suleimanin kukkulalle, joka nyt kantaa virallisesti Shankaracharyan nimeä.
Mooses Kashmirissa
Kashmirissa ei käynyt vain Salomo. On kiistattomia todisteita siitä, että myös Mooses vieraili Kashmirissa. Lisäksi Kashmiria pidetään Mooseksen hautapaikkana. Lähellä Mowin tasankoa, jota kutsuttiin aikoinaan Moabiksi, Pishnagin, jota kutsuttiin aikoinaan Pisgahiksi, yläpuolella on noin 2700 vuotta sitten pystytetty hautakivi. Tämä kivi on asetettu Nevo-vuorelle, viidentoista kilometrin päähän Bandipurista, jota aiemmin kutsuttiin Behat-Pooriksi tai Bet-Feoriksi. Tätä paikkaa pidetään Mooseksen hautapaikkana.
Ja logiikka on tämä: Mooseksen kirjassa (34.4-6) sanotaan, että. Mooses kuoli Mooabin maassa ja hänet haudattiin Bet-Peorin lähelle.
Ja Herra sanoi hänelle: ”Tämä on se maa, josta minä vannoin Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille sanoen: ‘Sinun jälkeläisillesi minä annan sen’; minä olen antanut sinun nähdä sen silmilläsi, mutta et saa mennä sinne.””
Ja Mooses, Herran palvelija, kuoli siellä, Mooabin maassa, Bet-Фегора vastapäätä.
Samassa luvussa sanotaan, että Nebo-vuori Abarimin vuoristossa, Pisga-vuori ja Hesbon-vuori ovat lähellä toisiaan. Raamatun Mooabin maata kutsutaan nykyään Mowin tasangoksi. Raamatun Pisgaa kutsutaan nyt Pishnagiksi. Beth Feor oli myöhemmin nimeltään Behat-pur Jhelum-joen varrella, jota farsiksi kutsutaan Behatiksi. Behat-pur on nykyään Bandipur, ja Raamatussa (5. Mooseksen kirja 4.46) mainittu Heshbon-niminen kylä on nykyään nimeltään Hashba tai Hashbal. Tämä alue sijaitsee noin 80 kilometriä Srinagarista pohjoiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooses Kashmirissa
Kashmirissa ei käynyt vain Salomo. On kiistattomia todisteita siitä, että myös Mooses vieraili Kashmirissa. Lisäksi Kashmiria pidetään Mooseksen hautapaikkana. Lähellä Mowin tasankoa, jota kutsuttiin aikoinaan Moabiksi, Pishnagin, jota kutsuttiin aikoinaan Pisgahiksi, yläpuolella on noin 2700 vuotta sitten pystytetty hautakivi. Tämä kivi on asetettu Nevo-vuorelle, viidentoista kilometrin päähän Bandipurista, jota aiemmin kutsuttiin Behat-Pooriksi tai Bet-Feoriksi. Tätä paikkaa pidetään Mooseksen hautapaikkana.
Ja logiikka on tämä: Mooseksen kirjassa (34.4-6) sanotaan, että. Mooses kuoli Mooabin maassa ja hänet haudattiin Bet-Peorin lähelle.
Ja Herra sanoi hänelle: ”Tämä on se maa, josta minä vannoin Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille sanoen: ‘Sinun jälkeläisillesi minä annan sen’; minä olen antanut sinun nähdä sen silmilläsi, mutta et saa mennä sinne.””
Ja Mooses, Herran palvelija, kuoli siellä, Mooabin maassa, Bet-Фегора vastapäätä.
Samassa luvussa sanotaan, että Nebo-vuori Abarimin vuoristossa, Pisga-vuori ja Hesbon-vuori ovat lähellä toisiaan. Raamatun Mooabin maata kutsutaan nykyään Mowin tasangoksi. Raamatun Pisgaa kutsutaan nyt Pishnagiksi. Beth Feor oli myöhemmin nimeltään Behat-pur Jhelum-joen varrella, jota farsiksi kutsutaan Behatiksi. Behat-pur on nykyään Bandipur, ja Raamatussa (5. Mooseksen kirja 4.46) mainittu Heshbon-niminen kylä on nykyään nimeltään Hashba tai Hashbal. Tämä alue sijaitsee noin 80 kilometriä Srinagarista pohjoiseen.Kun kuljemme tämän alueen läpi tänään, huomaamme, että Bandipur (Bet Feor, joka tarkoittaa ”paikkaa, josta se tulee ulos”) ei ole kaukana siitä, missä Jhelum (Behat) -joki tulee tasangolle ja valuu Wular-järvenä.
Kun olemme matkustaneet 18 kilometriä pohjoiseen, olemme Hashbalin kylässä. Lähistöllä on molemmat Raamatussa mainitut kaupungit. Abarimin vuoristoalueeseen kuuluva Nevo-vuori kohoaa Bandipuria vastapäätä sijaitsevan Pishnagin kylän yläpuolella. Nevo-vuorelta avautuu upea näkymä Kashmirin paratiisimaalle.
Kaksitoista kilometriä Bandipurista pohjoiseen sijaitsee Aham Sharifin kaupunki. Sieltä kävelemme Nevo-vuoren juurella sijaitsevaan Boofin kylään. Noin tunnin ajan kiipeämme loivaa rinnettä länteen. Muutaman pellon ohitettuamme saavumme Boofin vaatimattomaan kylään, jonka yläpuolella kohoaa Nevo-vuori. Loppumatkan kulkemiseen tarvitsemme haudanvartijan, ”Wali Rishin”, apua. Hän johdattaa meidät avoimeen puutarhaan, jossa on pieni mausoleumi. Täällä on Sang Bibin - islamilaisen pyhimyksen - ja kahden hänen seuraajansa hauta. Lähistöllä seisoo metrin korkuinen pylväs, joka on puoliksi ruohon peitossa ja jonka uskotaan merkitsevän Mooseksen hautapaikkaa.
Kashmirissa on muitakin Moosekseen liittyviä paikkoja. Lähellä Shadipuria, Srinagarin pohjoispuolella, Jhelumin ja Sindh-joen yhtymäkohdassa, on kallioita nimeltä Kohna-i-Musa, joka tarkoittaa ”Mooseksen kulmakiveä”, jossa Mooseksen sanotaan levänneen. Kolme kilometriä Bandipurista pohjoiseen on toinen paikka, jossa Mooses vieraili, nimeltään Ayat-e-Maula.
Srinagarista 46 kilometriä etelään on paikka nimeltä Bijbihara. Se on jokirannan osa, jota kutsutaan Mooseksen uimapaikaksi. Sitä vartioi kivileijona, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kuljemme tämän alueen läpi tänään, huomaamme, että Bandipur (Bet Feor, joka tarkoittaa ”paikkaa, josta se tulee ulos”) ei ole kaukana siitä, missä Jhelum (Behat) -joki tulee tasangolle ja valuu Wular-järvenä.
Kun olemme matkustaneet 18 kilometriä pohjoiseen, olemme Hashbalin kylässä. Lähistöllä on molemmat Raamatussa mainitut kaupungit. Abarimin vuoristoalueeseen kuuluva Nevo-vuori kohoaa Bandipuria vastapäätä sijaitsevan Pishnagin kylän yläpuolella. Nevo-vuorelta avautuu upea näkymä Kashmirin paratiisimaalle.
Kaksitoista kilometriä Bandipurista pohjoiseen sijaitsee Aham Sharifin kaupunki. Sieltä kävelemme Nevo-vuoren juurella sijaitsevaan Boofin kylään. Noin tunnin ajan kiipeämme loivaa rinnettä länteen. Muutaman pellon ohitettuamme saavumme Boofin vaatimattomaan kylään, jonka yläpuolella kohoaa Nevo-vuori. Loppumatkan kulkemiseen tarvitsemme haudanvartijan, ”Wali Rishin”, apua. Hän johdattaa meidät avoimeen puutarhaan, jossa on pieni mausoleumi. Täällä on Sang Bibin - islamilaisen pyhimyksen - ja kahden hänen seuraajansa hauta. Lähistöllä seisoo metrin korkuinen pylväs, joka on puoliksi ruohon peitossa ja jonka uskotaan merkitsevän Mooseksen hautapaikkaa.
Kashmirissa on muitakin Moosekseen liittyviä paikkoja. Lähellä Shadipuria, Srinagarin pohjoispuolella, Jhelumin ja Sindh-joen yhtymäkohdassa, on kallioita nimeltä Kohna-i-Musa, joka tarkoittaa ”Mooseksen kulmakiveä”, jossa Mooseksen sanotaan levänneen. Kolme kilometriä Bandipurista pohjoiseen on toinen paikka, jossa Mooses vieraili, nimeltään Ayat-e-Maula.
Srinagarista 46 kilometriä etelään on paikka nimeltä Bijbihara. Se on jokirannan osa, jota kutsutaan Mooseksen uimapaikaksi. Sitä vartioi kivileijona,Srinagarista 46 kilometriä etelään on paikka nimeltä Bijbihara. Se on jokirannan osa, jota kutsutaan Mooseksen kylpyläksi. Sitä vartioi kivileijona, jonka sanotaan olevan 5 000 vuotta vanha. Bijbiharan hautausmaalla on muinainen hauta, jossa on hepreankielinen kaiverrus. Toinen todiste löytyi muutaman kilometrin päästä tästä paikasta. Se on Martandin temppeli, jonka portaikko, eteinen, pylväiden koristama sali ja koko sisustus ovat perinteiseen juutalaistemppelin tyyliin, vaikka ulkoseinät on peitetty hindujen puolijumalien kuvilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Srinagarista 46 kilometriä etelään on paikka nimeltä Bijbihara. Se on jokirannan osa, jota kutsutaan Mooseksen kylpyläksi. Sitä vartioi kivileijona, jonka sanotaan olevan 5 000 vuotta vanha. Bijbiharan hautausmaalla on muinainen hauta, jossa on hepreankielinen kaiverrus. Toinen todiste löytyi muutaman kilometrin päästä tästä paikasta. Se on Martandin temppeli, jonka portaikko, eteinen, pylväiden koristama sali ja koko sisustus ovat perinteiseen juutalaistemppelin tyyliin, vaikka ulkoseinät on peitetty hindujen puolijumalien kuvilla.
Jeesus Kashmirissa
Ensimmäinen todiste Jeesuksen läsnäolosta Kashmirissa on Salomon valtaistuimen kynnykseen Srinagarissa kaiverrettu kaiverrus. Kaiverruksen merkitys selitetään yksityiskohtaisesti vuonna 1413 sulttaani Zainul Aabidinin aikana eläneen historioitsijan Mullah Nadirin kirjoittamassa Kašmirin historiaa käsittelevässä kirjassa Tariqh-e-Kashmir. Historiantutkija kertoo, että Kashmiria hallinnut Gopananda tai Gopadatta tilasi persialaiselta arkkitehdiltä Salomon temppelin kunnostuksen. Näin tehdessään kiviseiniin kaiverrettiin neljä persialaista kirjoitusta, joissa luki:
”Nämä pylväät pystytti Bihishti Zagar 54-vuotiaana. Nämä pylväät rakensi Khwaja Rukuh, Marjanin poika. Yuz Asaf lausui 54-vuotiaana ennustuksensa. Hän on Jeesus, Israelin lasten profeetta.”
Gopadattan valtakaudella, jatkaa Mulla Nadiri, Yuz Asaf tuli Pyhältä maalta Kashmirin laaksoon ja saarnasi kansalle kutsuen itseään profeetaksi. Gopadatta hallitsi 60 vuotta ja kaksi kuukautta kuolemaansa saakka. Jeesuksen arvioidaan tulleen Kashmiriin 16 vuotta ristiinnaulitsemisensa jälkeen ja eläneen siellä 80-vuotiaaksi asti. Jopa Koraani (4.157) sanoo, että Jeesus ei kuollut ristillä:
He sanoivat (kerskaillen): ”Me olemme tappaneet Kristuksen Jeesuksen, Marian pojan, Allahin lähettilään.” He sanoivat: ”Me olemme tappaneet Kristuksen Jeesuksen, Marian pojan, Allahin lähettilään. Mutta he eivät tappaneet häntä eivätkä ristiinnaulinneet häntä, vaan kaikki tämä tehtiin niin, että se näkyi heille, ja ne, jotka sen tajusivat, olivat suuressa epäilyksessä, koska heillä ei ollut tarkkaa tietoa, vaan vain arveluita, ja he olivat varmoja siitä, että he eivät olleet tappaneet häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus Kashmirissa
Ensimmäinen todiste Jeesuksen läsnäolosta Kashmirissa on Salomon valtaistuimen kynnykseen Srinagarissa kaiverrettu kaiverrus. Kaiverruksen merkitys selitetään yksityiskohtaisesti vuonna 1413 sulttaani Zainul Aabidinin aikana eläneen historioitsijan Mullah Nadirin kirjoittamassa Kašmirin historiaa käsittelevässä kirjassa Tariqh-e-Kashmir. Historiantutkija kertoo, että Kashmiria hallinnut Gopananda tai Gopadatta tilasi persialaiselta arkkitehdiltä Salomon temppelin kunnostuksen. Näin tehdessään kiviseiniin kaiverrettiin neljä persialaista kirjoitusta, joissa luki:
”Nämä pylväät pystytti Bihishti Zagar 54-vuotiaana. Nämä pylväät rakensi Khwaja Rukuh, Marjanin poika. Yuz Asaf lausui 54-vuotiaana ennustuksensa. Hän on Jeesus, Israelin lasten profeetta.”
Gopadattan valtakaudella, jatkaa Mulla Nadiri, Yuz Asaf tuli Pyhältä maalta Kashmirin laaksoon ja saarnasi kansalle kutsuen itseään profeetaksi. Gopadatta hallitsi 60 vuotta ja kaksi kuukautta kuolemaansa saakka. Jeesuksen arvioidaan tulleen Kashmiriin 16 vuotta ristiinnaulitsemisensa jälkeen ja eläneen siellä 80-vuotiaaksi asti. Jopa Koraani (4.157) sanoo, että Jeesus ei kuollut ristillä:
He sanoivat (kerskaillen): ”Me olemme tappaneet Kristuksen Jeesuksen, Marian pojan, Allahin lähettilään.” He sanoivat: ”Me olemme tappaneet Kristuksen Jeesuksen, Marian pojan, Allahin lähettilään. Mutta he eivät tappaneet häntä eivätkä ristiinnaulinneet häntä, vaan kaikki tämä tehtiin niin, että se näkyi heille, ja ne, jotka sen tajusivat, olivat suuressa epäilyksessä, koska heillä ei ollut tarkkaa tietoa, vaan vain arveluita, ja he olivat varmoja siitä, että he eivät olleet tappaneet häntä.Tutkijat väittävät, että eräässä toisessa Koraanin jakeessa (23.50) todetaan, että Jeesus ei kuollut ristillä vaan nousi ylös ja asettui rauhallisille rinteille, joita viileät purot kastelevat.
Kaikki tämä osoittaa, että Jeesus ei ainoastaan tullut Intiaan oppimaan brahmaneilta ja buddhalaisilta, kuten aikakirjoissa sanotaan, vaan palattuaan kotiinsa Israelin maahan, jossa hän saarnasi ja jossa hänet myöhemmin ristiinnaulittiin, hän ei kuollut ristillä vaan kärsi ja myöhemmin toipui. Sitten hän nousi paratiisiin, jota kutsutaan Kashmiriksi, jossa hän monien vuosien jälkeen kuoli ja haudattiin Srinagariin.
Keskellä kaupungin vanhaa osaa on Rose Bal, joka tarkoittaa ”profeetan hautaa”. Tämä on Yuz Asafin hautapaikka. Nimi Yuz Asaf tarkoittaa Jeesusta tai Hazrat Isaa tai Issaa. Kaikki tämä on kuvattu Farhang-Asafiah -teoksessa, osa 1, jossa kerrotaan, kuinka Jeesus paransi useita spitaalisia, joista tuli sen jälkeen asaf eli puhdistettuja, parannettuja. Sana yuz tarkoittaa ”johtaja”. Näin ollen nimestä Yuz Asaf tuli yleinen nimi Kristukselle ”puhdistettujen johtajana”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkijat väittävät, että eräässä toisessa Koraanin jakeessa (23.50) todetaan, että Jeesus ei kuollut ristillä vaan nousi ylös ja asettui rauhallisille rinteille, joita viileät purot kastelevat.
Kaikki tämä osoittaa, että Jeesus ei ainoastaan tullut Intiaan oppimaan brahmaneilta ja buddhalaisilta, kuten aikakirjoissa sanotaan, vaan palattuaan kotiinsa Israelin maahan, jossa hän saarnasi ja jossa hänet myöhemmin ristiinnaulittiin, hän ei kuollut ristillä vaan kärsi ja myöhemmin toipui. Sitten hän nousi paratiisiin, jota kutsutaan Kashmiriksi, jossa hän monien vuosien jälkeen kuoli ja haudattiin Srinagariin.
Keskellä kaupungin vanhaa osaa on Rose Bal, joka tarkoittaa ”profeetan hautaa”. Tämä on Yuz Asafin hautapaikka. Nimi Yuz Asaf tarkoittaa Jeesusta tai Hazrat Isaa tai Issaa. Kaikki tämä on kuvattu Farhang-Asafiah -teoksessa, osa 1, jossa kerrotaan, kuinka Jeesus paransi useita spitaalisia, joista tuli sen jälkeen asaf eli puhdistettuja, parannettuja. Sana yuz tarkoittaa ”johtaja”. Näin ollen nimestä Yuz Asaf tuli yleinen nimi Kristukselle ”puhdistettujen johtajana”.Jeesuksen hauta sijaitsee Anzimarissa lähellä muslimien hautausmaata Khanjarin kaupunginosassa Srinagarin vanhassa kaupungissa. Itse hauta on rakennuksessa nimeltä Rose Bal (lyhenne sanoista Rauza, joka tarkoittaa ”profeetan hauta”). Pienestä ovesta pääset suorakulmaiseen rakennukseen. Täällä näet kaiverruksen, jonka mukaan muutama vuosisata sitten Yuz Asaf saapui Kashmiriin omistautuneena totuuden etsinnälle. Lattiassa olevassa sisähuoneessa näet kaksi raskailla kansilla peitettyä hautaa, joita ympäröivät puiset aidat. Pienempi on islamilaisen pyhimyksen Sid Nasir-ud-Dinin hauta, joka haudattiin tänne 1400-luvulla. Sen takana on suuri Yuz Asafin hauta. Hautakiven vieressä on jalanjälkiä, joihin on kaiverrettu Jeesuksen ristillä saamat naulahaavat. Pyhiinvaeltajat asettavat yleensä kynttilöitä hautakiven ympärille. Kun professori Hassnain (Nazzpesh) poisti vahakerrokset, hän löysi jalanjälkien lisäksi myös ristin ja rukousnauhan. Kuten muslimien mausoleumeissa on tapana, haudat on kätketty lattian alla olevaan kryptaan, jossa hautakivet muodostavat eräänlaisen katon. Itse hautakammioon voi kurkistaa pienen aukon kautta. Yuz Asafin jäännökset sisältävä hauta on suunnattu idästä länteen, mikä on tyypillistä juutalaiselle perinteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen hauta sijaitsee Anzimarissa lähellä muslimien hautausmaata Khanjarin kaupunginosassa Srinagarin vanhassa kaupungissa. Itse hauta on rakennuksessa nimeltä Rose Bal (lyhenne sanoista Rauza, joka tarkoittaa ”profeetan hauta”). Pienestä ovesta pääset suorakulmaiseen rakennukseen. Täällä näet kaiverruksen, jonka mukaan muutama vuosisata sitten Yuz Asaf saapui Kashmiriin omistautuneena totuuden etsinnälle. Lattiassa olevassa sisähuoneessa näet kaksi raskailla kansilla peitettyä hautaa, joita ympäröivät puiset aidat. Pienempi on islamilaisen pyhimyksen Sid Nasir-ud-Dinin hauta, joka haudattiin tänne 1400-luvulla. Sen takana on suuri Yuz Asafin hauta. Hautakiven vieressä on jalanjälkiä, joihin on kaiverrettu Jeesuksen ristillä saamat naulahaavat. Pyhiinvaeltajat asettavat yleensä kynttilöitä hautakiven ympärille. Kun professori Hassnain (Nazzpesh) poisti vahakerrokset, hän löysi jalanjälkien lisäksi myös ristin ja rukousnauhan. Kuten muslimien mausoleumeissa on tapana, haudat on kätketty lattian alla olevaan kryptaan, jossa hautakivet muodostavat eräänlaisen katon. Itse hautakammioon voi kurkistaa pienen aukon kautta. Yuz Asafin jäännökset sisältävä hauta on suunnattu idästä länteen, mikä on tyypillistä juutalaiselle perinteelle.
On selvää, että tämä on todellakin Jeesuksen hautapaikka. Tuhannet kristityt, muslimit ja hindut vierailevat siellä joka vuosi. Erityiset palvelijat ovat hoitaneet tätä hautaa siitä lähtien, kun mausoleumi rakennettiin (eli antiikin aikakirjojen mukaan noin vuodesta 112 jKr. lähtien). On myös todisteita siitä, että Yuz Asaf saarnasi Persiassa (nykyisen Iranin alueella) ja käännytti monia ihmisiä. Yksityiskohdat löytyvät kirjasta Agha Mustafay Ahiwali Ahaliau-i-Paras, jossa todetaan, että Yuz Asaf ja Jeesus ovat yksi ja sama henkilö. Keisari Akbarilla oli hovirunoilija, joka kutsui Jeesusta nimellä ”Ai ki Nam-i toh: Yuz o Christo”, mikä tarkoittaa ”Hän, jonka nimi on Yuz tai Christo”. Jopa Akbarin kaupungissa Fatehpur Shikrissä, lähellä Agraa, jos astut pääportista sisään ja suuntaat kohti moskeijaa, näet kirjoituksen, jossa lukee: ”Jeesus (rauha hänelle) sanoi: 'Rauha on silta. Ylitä se, mutta älä viivy sen päällä!”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On selvää, että tämä on todellakin Jeesuksen hautapaikka. Tuhannet kristityt, muslimit ja hindut vierailevat siellä joka vuosi. Erityiset palvelijat ovat hoitaneet tätä hautaa siitä lähtien, kun mausoleumi rakennettiin (eli antiikin aikakirjojen mukaan noin vuodesta 112 jKr. lähtien). On myös todisteita siitä, että Yuz Asaf saarnasi Persiassa (nykyisen Iranin alueella) ja käännytti monia ihmisiä. Yksityiskohdat löytyvät kirjasta Agha Mustafay Ahiwali Ahaliau-i-Paras, jossa todetaan, että Yuz Asaf ja Jeesus ovat yksi ja sama henkilö. Keisari Akbarilla oli hovirunoilija, joka kutsui Jeesusta nimellä ”Ai ki Nam-i toh: Yuz o Christo”, mikä tarkoittaa ”Hän, jonka nimi on Yuz tai Christo”. Jopa Akbarin kaupungissa Fatehpur Shikrissä, lähellä Agraa, jos astut pääportista sisään ja suuntaat kohti moskeijaa, näet kirjoituksen, jossa lukee: ”Jeesus (rauha hänelle) sanoi: 'Rauha on silta. Ylitä se, mutta älä viivy sen päällä!”.
Muut aikakirjat sekä Jeesukseen liittyvien paikkojen nimet viittaavat siihen, että hän oleskeli Afganistanissa ja Pakistanissa. Tuomaksen teoissa kuvataan Jeesuksen ja Tuomaksen matkaa Pakistaniin (jonka nimi oli tuolloin Taxila) ja heidän saapumistaan kuningas Gundaphorin hoviin tämän 26. hallitusvuonna, joka vastaa vuotta 47 jKr.
Kun Jeesus ristiinnaulitsemisensa jälkeen saapui Kashmiriin, hänellä oli mukanaan seuraajiaan ja äitinsä Maria. Hänen on täytynyt olla tuolloin noin 70-vuotias, ja hänen oli luultavasti vaikea kestää näin pitkää matkaa. 70 kilometriä Taxilasta itään ja 170 kilometriä Sri Nagarista länteen, Kashmirin rajalla, on pieni kaupunki nimeltä Mari. Tässä kaupungissa on muinainen hauta nimeltä Mai Mari da Asthan, joka tarkoittaa ”Äiti Marian viimeistä leposijaa”. Täällä hän ilmeisesti kuoli ennen kuin Jeesus saapui Kashmiriin. Paikalliset muslimit hoitavat hautaa edelleen ja kunnioittavat sitä Jeesuksen äidin viimeisenä leposijana, jota pidetään yhtenä islamin profeetoista.
Naugamin ja Nilmagin kylien lähellä, noin 40 kilometriä Srinagarista etelään, on suuri laakso nimeltä Yuz Marg, ”Jeesuksen niitty”. Tänne asettui useita Israelin heimoja vuoden 722 eaa. jälkeen. He olivat lampaankasvattajia, ja alueen nykyinen väestö on edelleen lampaankasvattajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut aikakirjat sekä Jeesukseen liittyvien paikkojen nimet viittaavat siihen, että hän oleskeli Afganistanissa ja Pakistanissa. Tuomaksen teoissa kuvataan Jeesuksen ja Tuomaksen matkaa Pakistaniin (jonka nimi oli tuolloin Taxila) ja heidän saapumistaan kuningas Gundaphorin hoviin tämän 26. hallitusvuonna, joka vastaa vuotta 47 jKr.
Kun Jeesus ristiinnaulitsemisensa jälkeen saapui Kashmiriin, hänellä oli mukanaan seuraajiaan ja äitinsä Maria. Hänen on täytynyt olla tuolloin noin 70-vuotias, ja hänen oli luultavasti vaikea kestää näin pitkää matkaa. 70 kilometriä Taxilasta itään ja 170 kilometriä Sri Nagarista länteen, Kashmirin rajalla, on pieni kaupunki nimeltä Mari. Tässä kaupungissa on muinainen hauta nimeltä Mai Mari da Asthan, joka tarkoittaa ”Äiti Marian viimeistä leposijaa”. Täällä hän ilmeisesti kuoli ennen kuin Jeesus saapui Kashmiriin. Paikalliset muslimit hoitavat hautaa edelleen ja kunnioittavat sitä Jeesuksen äidin viimeisenä leposijana, jota pidetään yhtenä islamin profeetoista.
Naugamin ja Nilmagin kylien lähellä, noin 40 kilometriä Srinagarista etelään, on suuri laakso nimeltä Yuz Marg, ”Jeesuksen niitty”. Tänne asettui useita Israelin heimoja vuoden 722 eaa. jälkeen. He olivat lampaankasvattajia, ja alueen nykyinen väestö on edelleen lampaankasvattajia.Lisää todisteita Jeesuksen oleskelusta Intiassa löydettiin Hemis-luostarista Ladakhissa. Neljäkymmentäviisi kilometriä Lehistä etelään, kuusi kilometriä päätieltä, Indus-joen länsipuolella sijaitsee Hemis Gompa, buddhalainen luostari. Se on yksi Ladakhin suurimmista ja tunnetuimmista gompoista. Siinä on upeita Buddhan kuvia, seinämaalauksia ja vankka kirjasto. Tämä gompa on erityisen kuuluisa suuresta Hemis-festivaalista, joka järjestetään yleensä kesäkuun lopussa tai heinäkuun alussa. Kyseessä on kaksipäiväinen festivaali, jossa tanssitaan puvuissa ja jossa on valtavasti väkeä. Ohjelman kohokohta on buddhalaisen pyhimyksen ja profeetan Padma-sambhavan kunniaksi järjestettävät mysteerit.
Hemis gompa on yli 400 vuotta vanha. Sitä ennen siellä oli kuitenkin toinen luostari, Go San Gompa, joka oli olemassa yli tuhat vuotta. Sisähuoneissa on monia muinaisia käsikirjoituksia, joista suurinta osaa ei ole edes systematisoitu.
Juuri täältä, Chemisin luostarista, Nikolai Notovitš löysi vuonna 1886 muinaisen käsikirjoituksen, jossa kuvataan pyhän Jeesuksen Isain elämää ja matkoja. Notovitš uskoo, että se on kooste, joka on tehty Lhasan kirjaston kääröistä, jotka on tuotu Intiasta, Nepalista ja Magadhasta noin kaksisataa vuotta Kristuksen elämän aikaa myöhemmin. Tiibetissä kirjoitetussa käsikirjoituksessa kerrotaan Jeesuksen matkoista Intiaan ja Pohjois-Nepaliin sekä Himalajalle. Vuonna 1925 Hemisissä vieraili Nicholas Roerich. Myöhemmin hän julkaisi ajatuksiaan käsikirjoituksesta kirjassaan The Heart of Asia. Vuonna 1922 Swami Abhedananda vahvisti tämän tekstin olemassaolon Hemisissä ja julkaisi kommenttinsa kirjassaan Kashmir O Tibetti.
Kaikki edellä mainittu todistaa siis kiistattomasti, että Jeesus eli ja opiskeli Intiassa, kuten Bhavishya Puranassa ennustetaan, ja kuoli siellä palattuaan Jerusalemista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää todisteita Jeesuksen oleskelusta Intiassa löydettiin Hemis-luostarista Ladakhissa. Neljäkymmentäviisi kilometriä Lehistä etelään, kuusi kilometriä päätieltä, Indus-joen länsipuolella sijaitsee Hemis Gompa, buddhalainen luostari. Se on yksi Ladakhin suurimmista ja tunnetuimmista gompoista. Siinä on upeita Buddhan kuvia, seinämaalauksia ja vankka kirjasto. Tämä gompa on erityisen kuuluisa suuresta Hemis-festivaalista, joka järjestetään yleensä kesäkuun lopussa tai heinäkuun alussa. Kyseessä on kaksipäiväinen festivaali, jossa tanssitaan puvuissa ja jossa on valtavasti väkeä. Ohjelman kohokohta on buddhalaisen pyhimyksen ja profeetan Padma-sambhavan kunniaksi järjestettävät mysteerit.
Hemis gompa on yli 400 vuotta vanha. Sitä ennen siellä oli kuitenkin toinen luostari, Go San Gompa, joka oli olemassa yli tuhat vuotta. Sisähuoneissa on monia muinaisia käsikirjoituksia, joista suurinta osaa ei ole edes systematisoitu.
Juuri täältä, Chemisin luostarista, Nikolai Notovitš löysi vuonna 1886 muinaisen käsikirjoituksen, jossa kuvataan pyhän Jeesuksen Isain elämää ja matkoja. Notovitš uskoo, että se on kooste, joka on tehty Lhasan kirjaston kääröistä, jotka on tuotu Intiasta, Nepalista ja Magadhasta noin kaksisataa vuotta Kristuksen elämän aikaa myöhemmin. Tiibetissä kirjoitetussa käsikirjoituksessa kerrotaan Jeesuksen matkoista Intiaan ja Pohjois-Nepaliin sekä Himalajalle. Vuonna 1925 Hemisissä vieraili Nicholas Roerich. Myöhemmin hän julkaisi ajatuksiaan käsikirjoituksesta kirjassaan The Heart of Asia. Vuonna 1922 Swami Abhedananda vahvisti tämän tekstin olemassaolon Hemisissä ja julkaisi kommenttinsa kirjassaan Kashmir O Tibetti.
Kaikki edellä mainittu todistaa siis kiistattomasti, että Jeesus eli ja opiskeli Intiassa, kuten Bhavishya Puranassa ennustetaan, ja kuoli siellä palattuaan Jerusalemista.Raamatusta puuttuu kertomus
https://www.youtube.com/watch?v=CoNZ7JJdfOQ
Rajatieto TV: kirjahaastattelu: Nasaretin miehen salaisuus
https://www.youtube.com/watch?v=tTe28mdi25Y&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa.
https://www.youtube.com/watch?v=TEvomvO8cb0&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa, Tiibetissä ja Persiassa – Raamatusta puuttuu kertomus
https://www.youtube.com/watch?v=2JJEiXJ2_7Q
Jeesuksen kadonneet vuodet | Salaperäinen Saint Isa Intiassa | Kirjailija Richard Bock | 1970-luvun dokumentti
https://www.youtube.com/watch?v=P9NYZ5h4hzM
Jeesus Intiassa
https://www.youtube.com/watch?v=YN7pr1FoauA
18 kadonnutta vuotta Raamatun kirjoista – Jeesuksen matka Intiaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatusta puuttuu kertomus
https://www.youtube.com/watch?v=CoNZ7JJdfOQ
Rajatieto TV: kirjahaastattelu: Nasaretin miehen salaisuus
https://www.youtube.com/watch?v=tTe28mdi25Y&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa.
https://www.youtube.com/watch?v=TEvomvO8cb0&pp=ygUOamVzdXMgaW4gaW5kaWE=
Jeesus Intiassa, Tiibetissä ja Persiassa – Raamatusta puuttuu kertomus
https://www.youtube.com/watch?v=2JJEiXJ2_7Q
Jeesuksen kadonneet vuodet | Salaperäinen Saint Isa Intiassa | Kirjailija Richard Bock | 1970-luvun dokumentti
https://www.youtube.com/watch?v=P9NYZ5h4hzM
Jeesus Intiassa
https://www.youtube.com/watch?v=YN7pr1FoauA
18 kadonnutta vuotta Raamatun kirjoista – Jeesuksen matka IntiaanMissä Jeesus oli 13-29 vuotiaana? Sitä ei ole Raamatussa. Jeesus oli idässä. Onko se tarkoituksella poistettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Jeesus oli 13-29 vuotiaana? Sitä ei ole Raamatussa. Jeesus oli idässä. Onko se tarkoituksella poistettu?
Ehkä sitä ei edes ollut siinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä ei edes ollut siinä?
Mutta on totta, että Jeesuksesta ei ole kerrottu mitään 13-29 tai 13-30.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on totta, että Jeesuksesta ei ole kerrottu mitään 13-29 tai 13-30.
"Jeesus EI KAIKKIA Vedan oppeja uskonut, eikä hyväksynyt : Hänen tiedetään arvostelleen näkemystä, että ihmiset kuoltuaan pahan karman vaikutuksesta syntyisivät uudelleen eri kastiin - usein alempaankin"
"pahan karman vaikutuksesta syntyisivät uudelleen eri kastiin"
Tässä on joku erehdys, kastijärjestelmä ei ole lainkaan vedalainen järjestelmä.
Vedalainen järjestelmä on varna ashrama dharma
Kastijärjestelmä otettiin käyttöön paljon myöhemmin, eikä se ole enää Vedat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus EI KAIKKIA Vedan oppeja uskonut, eikä hyväksynyt : Hänen tiedetään arvostelleen näkemystä, että ihmiset kuoltuaan pahan karman vaikutuksesta syntyisivät uudelleen eri kastiin - usein alempaankin"
"pahan karman vaikutuksesta syntyisivät uudelleen eri kastiin"
Tässä on joku erehdys, kastijärjestelmä ei ole lainkaan vedalainen järjestelmä.
Vedalainen järjestelmä on varna ashrama dharma
Kastijärjestelmä otettiin käyttöön paljon myöhemmin, eikä se ole enää Vedat." EI KAIKKIA Vedan oppeja uskonut,"
Kastijärjestelmä ei ole Vedojen "oppi" lainkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" EI KAIKKIA Vedan oppeja uskonut,"
Kastijärjestelmä ei ole Vedojen "oppi" lainkaan.https://keskustelu.suomi24.fi/t/18622066/uskonnollinen-fanatismi-on-kaikkein-vaarallisin-ilmio
Mustavalkoinen ajattelu ulottuu erilaisiin ilmiöihin Mihin tahansa ehdotukseen - esimerkiksi - juoda yrttejä tai käyttää jotakin tehokasta kansanlääkintämenetelmää, fanaatikot julistavat, että se on noituutta ja että se on paholaisesta. Hän julistaa myös muut lääketieteen edustajat paholaisen palvelijoiksi, sillä ”vain Jumala voi parantaa sielun”.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356