Paljonko teillä menee sätkiin ja oluisiin kuukaudessa?

Anonyymi-ap

Mulla menee 1 toppa sätkiä 2 vrk
ja
olusia hörin 2 laatikkoa viikossa.

En ole laskenut kuukausitasolla mutta kappalehinnat tiedän.

18

317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tommonen 48 purkki viikossa olis 7 päivässä eli 2,3 litraa joka päivä.
      Ei siinä ainakaan nestehukkaa pääse syntymään eli riittää päiväksi.
      Myöhemmin sitten munuaiset tai muut sisäkalut alkaa muistutella sinua.

    • Anonyymi

      Tupakkaan ei ole mennyt yhtään ja kaljaankin erittäin vähän rahaa.
      Sen sijaan olen maksanut pari asuntoa velattomaksi, joten
      nyt on oikein mukava asustella tilavassa asunnossa ja pienellä vastikkeella.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tylsältä


    • Anonyymi

      Melko edulliset eväät sulla, vain 4500e vuosi.

    • Anonyymi

      Tasan nolla euroa. Mutta ravitsevaa simaa ostan joskus se on hyvää

      • Anonyymi

        Paskahousu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskahousu

        Kaikki ei enää elä jotain tupakinsavunkäryistä 70-lukua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei enää elä jotain tupakinsavunkäryistä 70-lukua

        Eikä muutenkaan ole mitään järkeä rahoittaa terveyttä tuhoavia suuryrityksiä jotka yritti vuosikymmenten ajan estää syöpätutkimukset


    • Anonyymi

      En polta ja oluisiin mennyt 6.12 euroa viimeisen kuukauden aikana.

      • Anonyymi

        Baarissa käyn kerran kahden kuukauden aikana ja sinne menee noin 20€. Kotona juodut on ehkä 10€ . Tupakkaa päivässä vain 2-5kpl...Välillä ei sitäkään.


    • Anonyymi

      Ensin pankkiin ja olutta
      pankin jälkeen olutta
      sitten kinkkuvoileipää ja olutta
      sitten saarnaamista ja olutta
      sitten olutta ja olutta (eli ei olutta )

      -Matkasaarnaaja Lempinen- siunattu hulluus

    • Anonyymi

      Sätkän käryytystä olen harkinnut vähentää niin nyt pärjää 2 toppaa viikossa ni noi tekee noin 25eur ja olusia riittää se 24pack ja toi maksaa sen 25eur elikä n,50eur viikko.Olusissa tavoite että 2 viikon välein ja että sätkiä menis 1 toppa viikossa. Liian paljon sekin on että joka viikonloppu täytys 24pack juoda. Pääsiäisenä hörpin kylläkin perj ja lauantaina eikä vielä mitään mielitekoja.

    • Anonyymi

      Tupakkaa en ole koskaan poltellut muutamaa kokeilua lukuun ottamatta. Olutta ostan verkkokaupasta ison satsin kerralla, ei maksa paljoakaan, halvin 5,9% olut 24pack maksaa 0,99€, kun päiväys on lopuillaan. Ei ole kallista! Lasti ei paljoa maksa ja kestää minulla 1,5 vuotta, ei ole kustannus mikään, muutama kymppi vuodessa kustannus. Kohta pitää tilata uusi lasti.
      Yhtään enempää en sitä olutta juo, vaikka sitä onkin kotona kellarissa varastossa.

    • Anonyymi

      1.5 vuotta sitten juot vanhentuneita kaljoja missä mennyt päiväykst.Kyllä verkkotilauksille kuljetusmaksu tulee.Ison lastin tilaaminen ei kaikille sovi kun kulutus lisääntyy ja hyvin monelle noin käy.Halpaa ja halpaa niin et sitten panosta makuun.

      • Anonyymi

        Niin juon 1,5 vuotta sitä tilaamaani lastia, enkä juo vanhentuneita kaljoja, koska pistän ne oluet päiväysten mukaan järjestykseen. Juon tietysti ensin ne joissa päiväykset tarkalla ja mitkä olen ostanut 0,99€ se 24 pack.
        Verkkokaupassa on hyvät valikoimat, että todella voi panostaa makuun. Minulla ei todellakaan lisäänny kulutus, juon juuri sen määrän minkä olen suunnitellut, enkä enempää.
        Tiedän kyllä, että monella tuollainen lasti kotona ei kestäisi kovinkaan pitkään, kun sitä olisi kotona helposti tarjolla. Minulle ei ole mikään ongelma.
        Toki verkkotilauksille tulee kuljetusmaksu, mutta olut ja muutkin juomat on niin edullisia, ettei tuo kuljetusmaksu ole ongelma ja on ne juomat täältä Suomestakin jostain kaupasta haettava. Koska haen kerralla tuon ison lastin, ei minulla ole vastaavasti muita kuluja ja silloinkin toimin logistisesti, eli en varta vasten lähde postiin tuota lastia hakemaan, vaan käyn sitten muillakin asioilla. Kuljetusmaksu on lopulta aika pieni kustannus, kun isomman määrän ostaa verkkokaupasta ja tilausta tehdessä voi hyvin seurata lähetyksen kokoa ja optimoida siten kustannukset. En todellakaan lähtisi olutta jostain kaupasta täällä Suomessa ostamaan, aivan hirveän hintaista, miksi tuhlaisin vähiä rahojani näin tyhmästi, kun yhden 24pack hinnalla saan vähintään 3 samanlaista läheiseen postiin!


    • Anonyymi

      Kyllä joskus tuli mieleen kun 24pack+sätkäpuruja ni 35eur voi helvata. Viime lauantaina meni 18olutta ni pystyis oleen niin että vappuna seurv kerta.

    • Anonyymi

      Mutta kun ottaa yhden saunakalja pari kertaa viikossa niin se on halpaa.

    • Anonyymi

      Ei latiakaan, wt sakki dokaa ja polttelee syöpäkääryleitään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe