Treffit takana

Anonyymi-ap

Kävin treffeillä. Meni hyvin, juttua riitti. En koe ihastumista kuitenkaan. Oli mukava jutella ja joitain samoja kiinnostuksen kohteita löytyi. Sovin että voin nähdä toisen kerran. Onko teillä muuttunut toisilla treffeillä tilanne?

6

465

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noinhan ne yleensä juuri menee, ei herätä mitään kummempia tunteita ja siihen näkemiset sitten jää. Harvemmin se siitä enää mihinkään muuttuu jos ei jo ekalla kerralla edes jotakin orastavaa tunnetta tule. Vähintään pitäisi olla jotain erityisen mieluisia piirteitä mihin se ihastus voisi alkaa kehittyä. Ei ne "mukavat juttelut" ym. riitä kuin korkeintaan kaveruuteen. Ja pelkästään sellaista harvemmat kai kuitenkaan on hakemassa.

• Anonyymi

Muutaman kerran kävin aikoinaan naisten kanssa treffeillä. Kenenkään naisen ulkonäöstä en tykännyt (eivät näyttäneet samalta kuin profiilissa).

Lopetin netin kautta treffailun.

Liikaa pettymyksiä ja liian vaivanloista.

• Anonyymi

Ei kyllä minkäänlaista ihastumista koskaan, paitsi naisten puolelta kun itse kylän kovin kohtupora.

• Anonyymi

No siis mä nyt en ikinä tykästy keneenkään yhdellä tapaamisella. Sellainen ei yksinkertaisesti ole mahdollista, sillä mu tarvitsee oppia tuntemaan paremmin, jotta voisin edes tutustua. Tuossa on syy miksi mä en ylipäänsä koskaan käy trefeillä entuudestaan tuntemattomien kanssa ja käytä mitään deitijuttuja. Ainoa tapa, jolla voin ylipäänsä kenenkään tykästyä on oppia ensiksi jotain kautta tuntemaan ja sitten jo tykästyttyäni lähteä treffeille.

• Anonyymi

Mä olen vasta menossa, saas näkee kuis eukon käy, mut joo suurin odotuksin tässä.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 K­­­u­­­u­­­m­a­­t­­­ ­t­y­t­­­ö­­­t­­ ­­­o­d­­o­t­­­t­­a­­­v­­­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18348278

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      108
      1362
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      814
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      198
      742
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      707
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      32
      695
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      692
    7. 47
      630
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      555
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe