Missä asioissa päätät kotona

Anonyymi-ap

Eli onko joku että keittiö ja olkkari on sinun juttusi ja komerot ja makkari kumppanisi juttu eli esim kumpi päättää pidetäänkö keittiön puukot vaikka ylä laatikossa ja lusikat ja haarukat seuraavassa laatikossa ja jos kumppani haluais siirtää ne ylähyllylle niin kumpi määrää tai vaatekaapin järjestys tai huonekalujen paikat eli kumpi pääasiassa päättää vaik päättäjä ottaa toisenkin huomioon

43

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan vehnäpulla.

    • Anonyymi

      Voisit varmasti alkaa iltaa kohden rauhoittua. Luin aloitustasi ja minulta paloivat nakit uuniin.

    • Anonyymi

      Ei nyt vasta höpötys alkaa kiihtymään... illan tuimaan...

      Olisikin hyvä huvitti palon en yhtään muista varmaan joku teinityttö antanut arvonimen Idooti.

      Olisi korkein militaristinen johtaja Herra Ylijohtaja Idooti.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään tuollaista jakoa. Päätän kaikista omista asioistani, ihan kaikkialla. Tavarani ovat missä ovat ja mikään ei estä toista hankkimasta omiaan, jos minun tavaroissani on jokin ongelma.

      • Anonyymi

        P.S. Kyllä tässä talossa laatikoita ja kaappeja riittää. Toinen laittakoon lusikkansa vaikka vessan laatikoihin, jos tahtoo.


      • Anonyymi

        Entä jos kumppanisi haluaa siirtää esim rintaliivisi toiseen hyllyyn ja rintaliivien tilalle laittaa omat t paitansa kun on kätevämpi ottaa siitä puhtaat t paidat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kumppanisi haluaa siirtää esim rintaliivisi toiseen hyllyyn ja rintaliivien tilalle laittaa omat t paitansa kun on kätevämpi ottaa siitä puhtaat t paidat

        Kysyisin mitä sinä niitä hiplaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Kyllä tässä talossa laatikoita ja kaappeja riittää. Toinen laittakoon lusikkansa vaikka vessan laatikoihin, jos tahtoo.

        Eikö lusikat ole yhteiset mut toinen haluais eri järjestykseen tai eri laatikkoon eli voisitko opetwlla uuden järjestelyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kumppanisi haluaa siirtää esim rintaliivisi toiseen hyllyyn ja rintaliivien tilalle laittaa omat t paitansa kun on kätevämpi ottaa siitä puhtaat t paidat

        Hänellä ei ole mitään tarvetta koskea yhteenkään vaatteeseeni tai siirtää niitä mihinkään. Ottakoon viereisen vaatekaapin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lusikat ole yhteiset mut toinen haluais eri järjestykseen tai eri laatikkoon eli voisitko opetwlla uuden järjestelyn

        Et sittne lukenut aiempaa viestiäni? "Tavarani ovat missä ovat ja mikään ei estä toista hankkimasta omiaan, jos minun tavaroissani on jokin ongelma."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lusikat ole yhteiset mut toinen haluais eri järjestykseen tai eri laatikkoon eli voisitko opetwlla uuden järjestelyn

        Laittakoon omansa sittne mihin järjestykseen haluaa. Kuten sanoin, niin kyllä täällä kaappi ja laatikkotilaa on. Minun tavarni ovat missä ovat. Laatikkoja on keittiössäni kolme rivillistä, niin antaa minun tavaroideni olla ja ottaa niistä muista laatikostoista sitten yhden niille omilleen ja laittaa mihin järjestykseen haluaa. Jos siis ei minun järjestykseni kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä ei ole mitään tarvetta koskea yhteenkään vaatteeseeni tai siirtää niitä mihinkään. Ottakoon viereisen vaatekaapin.

        No jos se vaatekaappi on kätevämpi eli siit parempi ottaa ja sinun parempi laittaa miehesi puhtaat viikatut vaatteet siihen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lusikat ole yhteiset mut toinen haluais eri järjestykseen tai eri laatikkoon eli voisitko opetwlla uuden järjestelyn

        Mä oon luullu että just lusikat on yhteiset, kun ne menee aina erossa jakoon. Mutta koskaan en oo kuullu että haarukat menee jakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se vaatekaappi on kätevämpi eli siit parempi ottaa ja sinun parempi laittaa miehesi puhtaat viikatut vaatteet siihen

        Mulla on makuuhuoneessa kuusi vaatekaappia, tai seitsemän, jos siivouskäytössä oleva lasketaan. Noista saa halutessaan tiivistämällä tyhjennettyä vaikka 3 miehen ihan omaan käyttöön. Joten jos miehen pitäisi saada paitnsa juuri siihen missä on minun tavaroitani, niin mies ei selvästikään ole ihan täysijärkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se vaatekaappi on kätevämpi eli siit parempi ottaa ja sinun parempi laittaa miehesi puhtaat viikatut vaatteet siihen

        P.S. Minä en pistä kenenkään vaatteita kaappiin. Voin pestä ja laittaa kuivumaan, mutta siitä eteenpäin saa hoitaa ne itse kaappiinsa viikattuna haluamallaan tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se vaatekaappi on kätevämpi eli siit parempi ottaa ja sinun parempi laittaa miehesi puhtaat viikatut vaatteet siihen

        Ai niin ja mitään virveleitä tai muita vastaavia ei tuoda sisälle taloon. Ne voi viedä varastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja mitään virveleitä tai muita vastaavia ei tuoda sisälle taloon. Ne voi viedä varastoon.

        Poikkeuksena tietysti, jos tarvitsee jotin siimoja vaihtaa tmv. niin ne voi tietenkin hoitaa sisätiloissa, mutta sen jälkeen romppeet kipin kapin varastoon. Periaatteessa voisivat porstuassakin olla, mutta siellä ei ole sopivaa kaappia, eikä tilaa sellaiselle. Mutta jos mies haluaa ja osaa sen lajennuksen tehdä ja itse makselee sen, niin saa tehdä ja laittaa siihen sitten kaapin kalastutavaroilleen. 😇


    • kai mies päättää kaikesta

      • Anonyymi

        Kyl se yleensä noin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se yleensä noin on

        Noin luulevat ovat sinkkumiehiä jokainen.


    • Ei ole mitään ongelmaa. Minä päätän 🙂

      • Anonyymi

        Mitä päätät luitko jonkun kirjan loppuun tai jonkun ompeluksen päätökseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä päätät luitko jonkun kirjan loppuun tai jonkun ompeluksen päätökseen

        Päätän kaikesta, mistä kotona pitää päättää. - Käsitöitä en valitettavasti ole koskaan kiinnostunut tekemään. En pakolla enkä harrastuksena.
        Niin, ja kuuntelen äänikirjoja. Tällä kertaa on menossa Freida McFaddenin Kotiapulainen sekä Jill Mansellin Lupaa minulle.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Päätän kaikesta, mistä kotona pitää päättää. - Käsitöitä en valitettavasti ole koskaan kiinnostunut tekemään. En pakolla enkä harrastuksena.
        Niin, ja kuuntelen äänikirjoja. Tällä kertaa on menossa Freida McFaddenin Kotiapulainen sekä Jill Mansellin Lupaa minulle.

        Pystyykö kääntäsi kääntämään tai päätöstäsi muuttamaan esim mies haluaa tuoda talveksi virvelinsä komeroon suojaan eli komeron nurkkaan virvelit vaik mies tuo sinulle suklaata ja keittää kahvit ja antaa sinulle kielihoidon saako luvan tuoda tärkeät virvelinsä komeroon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö kääntäsi kääntämään tai päätöstäsi muuttamaan esim mies haluaa tuoda talveksi virvelinsä komeroon suojaan eli komeron nurkkaan virvelit vaik mies tuo sinulle suklaata ja keittää kahvit ja antaa sinulle kielihoidon saako luvan tuoda tärkeät virvelinsä komeroon

        Kaikesta voi aina neuvotella. 🙂


    • Kun asuu yksin, niin saa itse etsiä kaikki hävinneet tavarat, ku ei muista minne on tullut laitettua.

    • niin saisiko mies edes omaisuudestaan näärätä

      • Anonyymi

        Saa tietty ja yhdessä yhteisestä.


    • no päätän kuitenkin

    • Yksin mäkin asun, no sehän te jo tiedätte, mutta olkkari, makkari, keittiö on siististi, yleisjärjestyksessä ja mulle yhden tekevä. Oma huone on mulla sitten on ihan sekasin ja sinne ei muilla oo asiaa ja tavarat just niin että mä ite löydän.

    • Anonyymi

      Koita nyt välis vihdoinkin ymmärtää että koti ei ole armeijan kasarmi jossa käsketään.

    • Anonyymi

      Kaipa mulla on visio mikä tulee minnekin sitten kokeiltu toimiiko se. Mies ehkä enemmän tehnyt rakennus suunnitelmia ja rakentanut sekä toteuttanut. Sisustuksen jättänyt mulle.Autotalliin en koske enkä miehen tietokone juttuihin.

    • Anonyymi

      😂😂😂 jälleen kerran selviää miksi välis on ikuinen sinkku.

    • no minä nyt omistan tämän maa tilan

      • Anonyymi

        Minkä maatilan siis sinä omistat?
        Ootko joku välis kopio?


    • kai sillä jotaim merkitystä

    • Anonyymi

      nyt tulee lunta.. jotkut rohkeimmat skootteri-tytötkin uskaltaneet ottaa jo käyttöön, itse ajattelin että ei vielä, honda-mopo pojatkin jotkut ja nelijalkaiset koppi-ne-jutut

      "ne jutut" mikä niiden nimi on siis koppimönkijäy nelijalkaiset... koppi-mönkijä eli koppiainen on todella komea tuollainen..

    • Nyt on ongelma, nää ketjut ei päivity mulle, jääny 18.30 juuttunu

    • Anonyymi

      kannattss aina laittaa tulitikkujs väliin pyöriviin härveleihin kuin joihinkin grafiikkakiihdyttimen ropeleiden väliinkin, minullas ei ole ropeleita tuossa AMD-jämrässä jutussa muttas on SUURI jäähdytinripa..

      Joskus olen tai monestikin kokeillut että pyöriikö ollenksaan tuo prosessorin tuuletin, sormellas, Intelin-CPU... kokeilee ... ei pyöri jos ei ole tyekemistä sillä ei siis lämpene heh.

    • Anonyymi

      Minä ajattelin että haaveilija on tyttö tai poiks no ei sillä väliä sinänsä.

      Joa kumpikin on hyödfyllinren toiselle.

      Niin mitä noista ATI - AMD Radeon -jutuista... niin siis yritä laittaa ne eri näytöt samalle resoluutiolle jos 2 vaikka ja samat virkistystaajuudet, tykkäisi.

    • Anonyymi

      SINKUT.

      Yksinasuvat!

    • Anonyymi

      tirfän joo historisn miten AMD eli Advanced Microdevices tuo juttu radfeoinin...
      oli Brooktree, sitten oli sitten oli ATI jonka osti AMD jättifirmasnas heh.

      muttas hyviä nuo AMD:n jutut varsinkin no ei aivsan hyviä pelikäytössä kuin nVBidisa mutta business ja näyttöjutuissa todellsa hyviä.

    • Anonyymi

      niin jos on niin entisen ATI:m åprillss jp,,osdss moom pm åoldröomystllssjp,,ss doyyrm jrj

      Siis niin erittäin tsarkkojs yksittäisiäkin pikdleitä bstmsdi on.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe