Lervon saavutuksista on niukasti tekstiä tälven, lumen ja pakkasen ajalta...

Anonyymi-ap

Liekö karhun lailla unilla?

9

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lervo protestilistalla. Huusi niittihyttä Sisun ikkunasta "nokka, lippa ja v8"!
      Ja jatkoi aju pisnestään. Sanoi että myy tuottoisan pisneksensä kovaan hintaan, tulijoita on ovien ja ikkunoiden takana. Laittoi itse Sisunsa pakkohuutokaupat -sivustolle, 95 000€, kärrin kanssa. Ajelee paljolti terveisiä nykyään. Pisneksen teon lervo se osaa, soitteli koko suvun läpi että sai tankin täyteen naftaa!

    • Anonyymi

      Myös minua kiinnostaisi nämä Lervon hääräilyt, kertokaapa te vanhan liiton kollegat, niitä 60-luvun lervojuttuja.

      • Anonyymi

        Vartohan, kun tuo ukko herää ja kömpii ylös punkasta.
        Otankin vanhan valokuva-albumin jo keittiönpöydän kulmalle odottamaan.
        Ukko oli käsittääkseni juurikin 1969 samoissa ajuhommissa Lervon kanssa.
        Ukkoni tarinoista olen sen verran ymmärtänyt, että Lervo tuolloin luuli ihan oikeasti joutuvansa vielä kuuhun asti rahtia ajamaan.


    • Anonyymi

      Lervonkos minä näin? D-pisteellä tankkaamassa oli sellane sarvikuonon ja biisonin risteytyksen näkönen rahtimies. Haisi kyllä karmeelle. Kokeili montaa eri korttia mittariin ja sai 40l tankattua, ja lähti irvokas virne pärställään jatkan matkaa. Mielestäni tää oli se Lervo.

    • Anonyymi

      Lervo sano että Sisu menee pelkällä hajulla. 80l satasella, toinen sivu tyhjänä, joskus molemmat sivut tyhjänä, latoviinaleka myös tyhjänä. Lervo myös kulkee ja toimii pelkällä hajulla. Tai pikemminkin löyhkällä. Vanha ja myös uus viina löyhkää ja paska haisee!

    • Anonyymi

      Pidätyskyky heikoilla.

    • Anonyymi

      Lervo on siitä metka otus että kun saa kunnon vekselin ja höyrymakkaran suuhun niin hääräilee vimmatusti, kunnes kunnon konkelo koittaa. Turhapuromainen virne lärvillään pistää meneen. Ennen sanottiinkin "laita Lervo asialle ja mene itse perässä " Kun lervo oli laitettu asialle niin jonkun oli perässä mentävä. Lervoa ei asialle kannata laittaa.

    • Anonyymi

      Viikolla näin Lervoa kun olin pullakaffeella Trattalan Seolla vai oliko se Shelli, niin huoltoaseman pitäjä kun huomasi että Lervo niittikoppi gloobotteri scanialla kurvasi pihaan, huusi kassatytölle, että virrat pois äkkiä kaikista mittareista. Lervo kävi useammalla mittarilla mutta kaikki oli pimeänä. Kohta Lervo tuli kassalle ja mylvi kassatytölle diiiisseliä satasella ja löi tiskiin muovipussillisen 10 ja 20 centin kolikoita.. Niin pääsi Lervo taas matkaan, hiekkaa oli menossa viemään menopaluukuormassa saudeihin uudella kaksakselisella täysillä painoilla olevalla kasettikärryllä sen verran kerkesin jututtaa. . Mylvi vielä oven suussa lähtiessä että rahti on raakaa mutta hyvää hommaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe